Суфизам

Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Komentar na Aetot: "A Nie ne ja sozdadovme nebesata i zemjata i ona sto e pomegju niv osven so prava pricina" t.e.: "Jas ne gi sozdadov samo zaradi ona sto vie go gledate; ne,tuku zaradi sustinskoto znacenje i ne prestani smislenosti koi vie ne gi gledate."

Dali slikarot,zaradi samata slika,crta ubava slika,
ne nadevajki se deka ke prenese nekakva korist ?
Ne,tuku zaradi gostite i mladite luge,
na koi ke gi razonodi i grizata ke im ja odnese.
Dali loncarot,zaradi samiot lonec,lonec pravi,
ne nadevajki se na vodata ?
Dali onoj koj tanjir pravi,toa zaradi samiot tanjir go pravi,
ne nadevajki se na hrana ?
Kaligrafot umetnicki pisuva zaradi pisuvanjeto,
ili zaradi citanjeto ?

Formata vidliva e zaradi formata ne vidliva;
a taa oblik zema zaradi formata nevidliva.
Kako sto se potezite vo sahot,o sinko:
Rezultatot na sekoj poteg gledajgo vo naredniot.
Tie toj poteg go pravat zaradi potegot pritaen,
a toj zaradi naredniot a i naredniot sto taka.
I taka toa odi,pricina vo pricini svakajki,
kako do pobeda i mat bi mozel da stignes.
Prviot e zaradi drugiot,
kako kacuvanje po stepenici.
I smetaj deka drugiot e zaradi tretiot i taka do kraj,
kako bi mozel da se iskacis do krovot.
Zelbata za jadenje e zaradi maskoto seme,
toa seme e zaradi raganje i svetlo vo ocite na roditelite.
Covek so maten vid,osven ova,nisto ne gleda:
Umot negov e kako bilka zemska,ne podvizen.
Si go povikuval ti ili ne si go povikuval,
Negovite noze ostanuvaat vo mulja,zaglaveni se cvrsto.
Ako dvizenjeto na veterot glavata negova ja pomrdne,
Begaj,ne bidi izlazan na pomrdnuvanjeto negovo.
Negovata glava veli: "Se pokoruvame"
a negovite noze velat: "pokornost odbivame"
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Розата убавиот мирис го добила живеејќи со трнот. Послушај ја вистината и од розата што вели: - Зошто да бидам загрижена зошто живеам со трнот? И покрај тоа што живеам со трнот кој има една лоша доблест, јас на целиот свет им го подарувам најубавиот и најпријатен мирис...” ~ Руми

Да веруваш искрено во Аллах, значи да бидеш како дете кое знае дека неговата мајка е свесна за неговата состојба и со сабр искрено бдее над него.” ~ Суфиска изрека

Дали можат парите да го променат срцето на учениот човек?” , - го прашале еден суфија. “Срцата на луѓето кои можат со пари да се променат, не се учени,” - одговорил суфијата.~ Ебу Хамид ел-Газали

Љубовта е толку тивка што не може со зборови да се опише.“ ~ Руми
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
"Da se bide zdrav znaci da se zapoznae sebesi. Koj ne se zapoznal sebesi,nemoze da pronajde nisto a koj nisto ne pronasol,dzaba ziveel" (Sejh Muzafer)
--- надополнето: 19 декември 2012 во 17:14 ---
"Koga zborot Bog bi mozel spasenie da donese,
Koga zborot ogan bi mozel stapalata da gi zagree,
Koga zborot hrana bi mozel glad da nasiti,
Koga zborot voda bi mozel zed da izgasi,
Koga zborot seker bi mozel usnite da gi nasladi,
Celiot svet od makite lesno bi se oslobodil" (Kabir)
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Приказна за камилата и глувчето (Месневија)



Еден ден глувчето ги зграпчи уздите на камилата и надмено зад себе почна да ја води. Гледајќи како камилата веднаш зад него тргнала, умот на глувчето важен се замисли. Блескоста на таа замисла камилата ја навреди и она во себе си помисли: «Само напред, уживај! После јас ќе ти покажам!»

Оделе они така се додека не стигнаа до брегот на големата река, која со мака би ја преминале и најголемите ѕверки.

Глувчето застана како вкопан, а камилата смешејќи се му рече: «Еј пријателе, зошто застанавме? Зошто си изненаден? Зачекори смело во оваа река! Tи си мој водич и единствен предводник, не запирај на средината на патот, немј сега да се откажуваш!»

«Но, ова река е широка и длабока, а јас, пријателу мој, многу се плашам од давење», исплашено одговори глувчето.

Пушти ме да видам колку е длабока реката», му рече камилата и сталожено зачекори во водата.

«До колена е водата, слепо глувче!», викаше камилата. «Зошто така се збуни и застана пред реката?»

На тоа глувчето засрамено рече: «За тебе е мравка, но за мене е змеј, бидејќи моето колено од твоето се разликува. Aко тебе, мудра камило, водата ти е до колена, тогаш мери сто лакти над темето», «Следниот пат, немој да бидеш дрзок,» продолжила камилата, «пламени на огинот да не ти ја изгорат душата и телото. Tи со себеси рамни препирај се и спори; нема потреба едно глувче на камила да и се наметнува!»


«Се кајам», се засрами глувчето. «Те колнам во Аллах, пренеси ме преку ова страшна вода.»

Камилата се сожали, па му рече: «Качи се на мојот грб и тука седни. Без страв довери ми го овој пат. Би можела да пренесам илјадници такви».

Кога не си веќе пратеник, по трагите на пратениците тргни, од бунарот на себичноста да се издигнеш до духовноста. Следбеник биди, бидејќи не си владетел; не управувај сам со бродот, бидејќи не си капетан. Кога веќе не си вмешан, избегнувај ја трговијата; свитлив биди во тесто да се претвориш.


Ни збор повеќе, замолчи! Бидејќи не можеш да бидеш Аллахов збор, биди уво за него. Aко проговориш, со Аллаховите луѓе понизно говори. Твојата омраза и дрскост од страстите извира, а навиката уште повеќе ги зацврстува страстите. Затоа што злото во душата се закотвило, мравката поради страстите/побарувањата во змија се претвора. На самиот почеток змијата на страста уништи ја, во спротивно во змеј ќе се претвори.



Мевлана Џелалуддин Руми
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Dokaz deka pogovorkata: "Izostavanje odgovor e odgovor" ja potvrduva pogovorkata deka molcenjeto e podesen odgovor za budali.Objasnuvanje za ovie dve izreki sodrzano e vo meselata koja sega ke ja napisam od knigata Mesnevija na Mevlana Rumi.


Nekoj car imal eden rob. Razumot na slogata mu bil mrtov a srastite zivi.
Slugata prefinetosta na sluzenje nemu ja izostavuval.
Zlo mislel a smetal deka e dobro.
Vladarot rekol: Obrokot negov namalite go,a ako se sprotistavuva izbrisete go od spisokot.
Razumot mu bil so mana a nenasitnosta preterana,koga videl namalen obrok nasilen postanal.
Da imal razum,okolu sebe bi se zavrtil,kako bi ja videl greskata I kako bi mu bilo oprosteno.
Kako slugata izjava na carot mu napisal,zalejki se na namaleniot obrok.
Da ja skratime raspravata za slugata koj na carot pismo mu napisal.
Na carot milostiv toj izjava mu napisal,koja bila polna so voobrazenost,prepirki I omraza.
Teloto e kako pismo,razgledaj vo nego I vidi dali e dostojno za carot a potoa nemu pratimu go.
Pojdi vo agol,otvori go pismoto,procitaj go,pa vidi dali zborovite negovi podesni se za carot.
Ako ne se ubavi,na parcinja iskini go,pa novo pismo I popravka napisi.
No ne misli deka lesno e da se otvori pismoto a toa e teloto.Inaku sekoj jasno tajnite na srceto jasno bi gi videl.
Kolku tesko I naporno e da se otvori toa pismo,navistina ! Toa e zadaca za luge a ne za deca koi so dzamlii se igraat.
Site zadovolni postanuvame so citanje na sodrzinata,zatoa sto sme natopeni so nenasitnost I pusti zelbi.
Sodrzinata e zamka za neuki,zatoa sto onie mislat deka tekstot na pismoto na sodrzinata nalikuva.
Naslovnata strana otvorija,od ovie zborovi ne begaj-a Allah naj dobro go znae praviot pat.
Toj naslov e kako izjava jazicna.Ispitaj go tekstot na pismoto a toa se gradite tvoi.
Pa pogledni dali se soglasuvas so ocituvanjata tvoi,kako delata tvoi ne bi bile licemerni.
Ako mnogu teska torba nosis,nemoj a da ne poglednes vo nea.
Kako bi videl kakvi kiseli I slatki raboti ima vo nea.Ako torbata vredi da se nosi,nosi ja.
Inaku,od torbata kamenjata izvadi gi,I od besplodni raboti I sramoti spasi se.
Vo vreketo samo ona stavi go,sto na pravedni sultani I carevi moze da mu se odnese.
Ostatok od meselata za slugata I pismoto-molba za obrok.
Pred pismoto,toj do nadzornikot na kujnata posol I mu rekol: O cicijo vo kujnata na carot plemenit,od nego I golemodusnosta negova,daleku e ovaa mala kolicina obrok moj da bi ja namaluval.
Ovoj rekol: “Toj taka naredi,so dobra cel a ne zaradi tvrdost I shkrtost.
Toj rekol: “Se kolnam vo Allah ovaa vest e laga. Zlato staro prasina e pred ocite na carot.
Nadzornikot mnogu pricini navedil ama site gi odbil slugata zaradi nenasitnosta.
Lut I gneven,do nekoe mesto posol I pismo napisal mnogu gnevno.
Vo toa pismo toj carot go pofalil,I nanizal biseri za carevata golemodusnost I plemenitost.
Mada nadvoresnata forma na pismoto bila pofaluvanje I slavenje,vo slavenjeto mirisot na gnevot tragi ostaval.
Gradite ne se raduvaat na pofalba koga ke osetat neprijatelstvo kaj falitelot.
Navistina,ovaa pustina ni opas ni glava ima. Onoj mladic vo ocaj padnal bidejki odgovor nazad od carot ne dobil pa pomisli: Od zavist pismonosacot ne mu go dal pismoto na carot. Zaradi toa ne mi odgovoril. Pismoto go frill pa ne stignalo do nego.
A za proba,zel drugo pismo mu napisal glupaviot grdejki go vezirot posluzitelot I pismonosecot. Nikogas sebesi ne se ispital I ne rekol: Jas sum bil los,kako musrik vo prava vera”
Otkako carot go primal I drugoto pismo kako I na prvoto ostanal nem I ne mu dal odgovor.
Carot od sekoja naklonost prema nemu ostanal vozdrzan. Slugata pismoto go povtoril pet pati.
Upravitelot mu rekol: “Posle se,toj e sluga tvoj,ako mu napises odgovor I treba taka. Zarem vlasta tvoja ke se namali ako na slugite I robovite tvoi pogled frlis?”
Carot rece: “Toa e lesno,ama ovoj e ahmak,bolesta negova I mene ke me zarazi.Sto luge zaraza dobivaat ode den zarazen. Krastata koja ovoj ja ima ni nevernik neka ne go pogodi. Zlokobnosta na ahmaci oblacite bez dozd gi ostava.
Zaradi taa krasta-zaraza,poplavata Nuhova celiot svet go opustosi.
Koj god e umen,drag ni e kako dusa.Negoviot veter I povetrec se nas sladok bosilek.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Trieset godini go barav Allah,
go barav so ljubov,bez nadez i strav.
Na kraj,tajnata bese osvetlena,
ustvari,Toj bil Onoj koj me baral mene.

(Bejazid Bistami)
--- надополнето: 21 декември 2012 во 16:37 ---
Ebu Hamid El-Gazali pripoveda: "Ja vidov ovaa izreka na Isa a.s vo Indzilot:"Od satot koga mrtviot ke se stavi na tabut,pa dodeka se donese do grob,mora da odgovori na 40 prasanja.Kako prvo prasanje Allah ke go prasa ova: "Robe,godini nastojuvase da go razubavis svojot nadvoresen izgled za lugeto a na svojot izgled prema Mene ne mu posveti ni sat vreme. Jas sekoj den gledav vo tvoeto srce i ti velev: "Stois opkruzen so site Moi dobra a rabotis za drugi,gluv li si pa ne slusas ?!"
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Sedum soveti na Mevlana Dzelaluddin Rumi:

1. Vo darezlivost i pomaganje,bidi kako Voda koja tece.

2. Vo socuvstvo i milosrdie bidi kako Sonce.

3. Vo pokrivanje na tugi greski bidi kako Nok.

4. Vo bes i lutina bidi kako Mrtovec.

5. Vo poniznost i skromnost,bidi kako Zemjata.

6. Vo tolerancija bidi kako More.

7. Ili izgledaj kakov sto si,ili bidi kako sto izgledas.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Kaко запишувачот на Објавата стана муртед/предавник (Месневија)




Кај Пратеникот (с.а.в.с.), пред Осман (р.а.), запишувач беше еден друг човек. Он бил многу вешт и брз во пишувањето. Штом Пратеникот му кажувал што ќе напише, он веднаш тоа го запишувал, и тоа без ниедна грешка. Сјајот на вахјот влијаел врз тој запишувач, и нему му се родила мудроста. Taка еднаш пишувајќи ја Објавата по диктатот на Пејгамберот, он според својата бистрина, ги изусти зборовите кои Мухаммед му ги кажа (Фетеба-рикеллаху ахсенул - халикин). Пејгамберот, кој светло дава, кога му ги рече тие зборови, а он веќе ги напишал, сам од себе, запишувачот помисли: »Toа мене на срце ми дојде« - и тоа го кажав.

Хазрети Пејгамберот таа негова опомена веднаш ја сфати, и гневот од Аллах стигна врз овој запишувач.Toа беше причината, веќе да не биде запишувач кај Пејгамберот, но не само тоа, туку остана и без вера.

O ти охол и надмен, како стана црн, кога нур блескаше од тебе. Tи беше жариште на мудроста додека се покоруваше, а сега тоа го изгуби и остана со црн образ.”

Oвие хазрети Пејгамберови одвраќања он не ги послуша. Устата не му се отвараше за каење и тевба. Oн, од инает, не можеше да се покори, а и сам знаел дека не е во право, но не се покаја. Всушност, он во себе сакал да се покаје, но тоа каење не можеше да го изусти. Не сакаше да се покори и кога главата му беше во прашање. Во запишувачот беше тежината, на вратот тешка стотици килограми, но не се покаја.

И кај нас има многу тешко железо на вратот. Охолост и неверување, тоа луѓето ги притиска, тоа никакви воздивки (ахови) не можат да ги исфрлат. Аллах во Кур'анот рекол:

На вратовите им ставивме окови, па одат со подигнати глави а спуштени (соборени) очи – не им дозволуваат оковите. И напред и назад им се застори, па они не гледаат ни пред себе, ни зад себе.”

Tие застори се како фатаморгана во пустина, он не знае дека тоа е застор на судбината. Она што ти сакаш, бива пречка на она што треба да се сака, твојот, така наречи го муршид, не ти дава да го пронајдеш вистинскиот муршид.

Има многу неверници кои ја сакаат верата, но охолоста ги спречува да го променат мислењето. Оковите од внатре се полоши од оковите околу вратот, бидејќи оковите можат да се пресечат со секира, но оние внатре не можат. Сите надворешни окови лесно е да се отстранат и да се растргнат. Човекот го каснува пчела и бргу се појавува оток, за тоа не треба да се грижиме. Но, осилото на пчелата внатре, она твое »Jaс«, таа болест не е лесно да се излечи, и бара многу труд. Имам голема желба тоа подобро да ви го објаснам, но се плашам да не се разочарате и да не ја изгубите надежда.

Meѓутоа, не ја губи надежда во Божјата волја и биди расположен. Заплачи пред Аллах и замоли простување. O Tи кој го сакаш простувањето! Прости ни! Ти го знаеш лекот на нашите маани!

Остроумноста и мудрувањето негативно делуваа врз запишувачот, не се занесувај, не охоли, погледни се.

Брате! Мудростите постојано течат низ тебе. За тебе можат да се заземат и абдалите и великаните. Во куќата светлоста влегува преку прозор, но светлото не е од прозорот, туку од сонцето. Не се занесувај, и не кажувај: Светлото е од прозорот. Внимавај, не се занесувај, не го подигнувај носот, себеси не се гледај високо.

Навистина, жалоста и болеста им доаѓа на луѓето, што не се одзвале. Само себеси се слушаа и го следеле своето мислење. Jaс сум роб на она што во секоја состојба има коначиште. Има свој сопствен конак и не го изнајмува од другиот! Tреба да се остават сите коначишта за да дојдеш до она место, кое еден ден ќе мора да се помине.

Иако вжештеното железо ни изгледа црвено, не е оно црвено, туку од огин се вцрвило. Иако дворецот е осветлен преку прозори и врати, не се они извор на светлото, никогаш не заборавај го Сонцето. Секој ѕид заблескан од сонцето, кажува: Јaс светам.

Taкви се и луѓето, мислат дека се е од нив. Од позадина Сонцето говори: Чекај, чекај, додека не зајдам, ќе видиш кој свети.

Зеленилото вели, мои се мирисите, зеленото и веселото, и мисли дека е така, дека тоа е од него. Зимата му се заканува и му шепоти на зеленилото: O зеленило, чекај додека јас не дојдам, ќе видиш на кого што е.

Ние нашето тело го разубавуваме и го дотеруваме, а душата од внатре му говори на разубавеното тело: O ти земјо каде тикви растат, кој си ти?! Tи од мене живееш, и тоа два-три дена! Tвоето разубавување не ти вреди ништо, кога ќе те напушта, тоа твое ќе помине. Oние кои на телото му кокетираат, телото во гроб ќе ги стави, и тоа така разубавено тело ќе го изедат црви и мравки. Оние кои ти ласкале и кои те разубавувале, ќе го затвараат носот и ќе ја вртат главата од грдиот мирис на телото.

Животот на твојата душа се одржува преку твојот вид, слух и говор. Toа личи на водата кога зоврива, знаеме дека тој огин тие клучеви ги фрла.

Како душата влијае врз телото, така Абдалите влијаат на душите. Aко Абдалите го повлечат своето влијание на нашите души, душите ќе ни останат осамени и без врска со Абдалите.

Својата глава ја ставам на земјата, земјата да ми биде сведок на Судниот ден, дека ова го признав за вистина! На Судниот ден, кога земјата ќе се стресе, надвор ќе не исфрли. Што се случи, ќе извикаат луѓето! Tогаш, таму, ќе се видат какви беа нашите постапки. Филозофот ова го негира и се држи до својата памет. Tи удри со главата во ѕид, ако ова не го признаваш! Говорот на водата, калта, филозофите го негираат, а знаат дека тоа е вистина а тоа го чувствуваат луѓето на срцето (духот). Филозофот не верува дека дрвото Ханнане може да проговори. Зошто? Затоа филозофот останува туѓинец за Божјите пријатели.

Филозофите велат за кераметите на евлиите дека се плод на маштата. Но, ваквото филозофско мислење е плод на погрешното расудување. Неговото неисправно резонирање и неверување го носат на погрешен пат во расудување и пресудување. Филозофот го негира невидливиот свет и шејтаните, затоа што он со негирање станува играчка на шејтанот. Вистина е дека филозофот не го гледа шејтанот, но себеси се гледа, преценувајќи се себеси, правилото го добива по челото.

Kој во својата потсвест носи сомнежи, он ги носи и во своите вени. Oвие сомнежи човекот го оддалечуваат од убедувањето, па од тие сомнежи на човекот лицето му поцрнува. Кон ова бидете внимателни, о верници! Бидејќи во вас, сите светови се собрани. Сите седумдесет и два света во тебе се собрани. Ах! Каков ли ден, кога сето тоа ќе се појави! Кај кого ќе има страв во срцето, ќе се стресе од страв како листот што на дрвјата од ветерот се тресе.

Иблисот и сите шејтани се смеат на човекот кој мисли дека е добар, а он е полн со надменост. Еден ден кога душата ќе ја повлече ногата, а ти ќе го испревртиш палтото, колку ли луѓе ќе повикаат: Aх, вах, што стана со нас!

Златарот се смее кога на излог го става златото и позлатеното. Додека се измешани на излог, не се знае кој што е, што е вистинско а што позлатено. Во дуќанот вистинското злато се смешка, бидејќи знае дека има справа која златото го анализира. Ja Рабби, покриј не да не се види какви сме, сочувај не и не откривај ги нашите срамови. Вистинското злато и позлатеното, во ноќта можат да бидат заедно. Ни тогаш вистинското злато не се лути на подметнатото.

Вистинското злато говори на позлатеното со својот јазик: Лажливецу, внимавај, ќе се покаже, кој си ти!

Сто илјади години проклетиот Иблис беше од Абдалите и старешини на верниците (мелеките). Беше во избраната група, како првак. Проклетиот шејтан го удри Адем со песница од охолост. Беше засрамен и засмрде како нечист на сонцето.



Мевлана Џелалуддин Руми
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
Има многу неверници кои ја сакаат верата, но охолоста ги спречува да го променат мислењето. Оковите од внатре се полоши од оковите околу вратот, бидејќи оковите можат да се пресечат со секира, но оние внатре не можат. Сите надворешни окови лесно е да се отстранат и да се растргнат. Човекот го каснува пчела и бргу се појавува оток, за тоа не треба да се грижиме. Но, осилото на пчелата внатре, она твое »Jaс«, таа болест не е лесно да се излечи, и бара многу труд. Имам голема желба тоа подобро да ви го објаснам, но се плашам да не се разочарате и да не ја изгубите надежда.







Иако вжештеното железо ни изгледа црвено, не е оно црвено, туку од огин се вцрвило. Иако дворецот е осветлен преку прозори и врати, не се они извор на светлото, никогаш не заборавај го Сонцето. Секој ѕид заблескан од сонцето, кажува: Јaс светам.

Taкви се и луѓето, мислат дека се е од нив. Од позадина Сонцето говори: Чекај, чекај, додека не зајдам, ќе видиш кој свети.

Зеленилото вели, мои се мирисите, зеленото и веселото, и мисли дека е така, дека тоа е од него. Зимата му се заканува и му шепоти на зеленилото: O зеленило, чекај додека јас не дојдам, ќе видиш на кого што е.

Ние нашето тело го разубавуваме и го дотеруваме, а душата од внатре му говори на разубавеното тело: O ти земјо каде тикви растат, кој си ти?! Tи од мене живееш, и тоа два-три дена! Tвоето разубавување не ти вреди ништо, кога ќе те напушта, тоа твое ќе помине. Oние кои на телото му кокетираат, телото во гроб ќе ги стави, и тоа така разубавено тело ќе го изедат црви и мравки. Оние кои ти ласкале и кои те разубавувале, ќе го затвараат носот и ќе ја вртат главата од грдиот мирис на телото.

Мевлана Џелалуддин Руми

:cuc::cuc::cuc:
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Procitajteja ovaa slucka za toa kako vo Bagdad se skarale Znameto i Zavesata (perdeto).

Znameto ispraseno od patuvanja,izmaceno od marsh,mu rece prekorno na zavesata:
"Ti i jas sme drugari vo polozbata na rabotata:
Slugi sme na sultanoviot dvor.
Jas sluzam i ni na minut nemam mira;
Neprekidno sum vo ratni pohodi.
Ti ne si osetila ni teskotija ni tvrdina,ni pustina ni prasina ni teskotija nitu viulici.
Mojod trud i zasluga pogolemi se od tvoite,
po sto ti zasluzuvas pogolem ugled ?
Ti si vo pregratka na mesecoliki robovi i robinki koi na jasmin mirisaat.
Jas padnav vo racete na konjanikot;
vrzan za pohodi i stalno po svetot tumaram"

Zavesata progovori:
"Jas glavata ja spustam do pragot;
ne ja digam prema neboto kako ti."

"Koj nadmeno ja diga glavata,samiot svojot vrat ke si go presece"

(Sadi Shirazi)
--- надополнето: 7 јануари 2013 во 15:36 ---
Edno prasanje do OSHO:
Od kogo si naucil nesto za Sufizmot ? Kade ucis za toj Sufizam koj ni go prestavuvas ?
Jas bi kazal deka toa se' moze da bide ama Sufizam ne.
http://www.youtube.com/watch?v=MIUlEo9XxuI
Ova sto go izgovaraat znaci: Allah e naj golem. Allah e naj golem.
Nema drug Bog osven Allah. Allah e naj golem. Allah e naj golem,nema Bog osven Allah.

http://www.youtube.com/watch?v=l4H_ELE5FIU

Ova znaci: Nema drug Bog osven Allah.

http://www.youtube.com/watch?v=NArrxhFAnNU
Ova e salavat i serif.
Ova e sloboden ibadet na Dervisite. Me cudi od kade i sto citate za Sufizmot.
--- надополнето: 7 јануари 2013 во 15:44 ---
http://www.youtube.com/watch?v=HGEcOHAo4s8
Ova znaci: Vo imeto na Allah,Milostiviot Somilosen.Allahu oprosti mi,se kaam oprosti mi.
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
Procitajteja ovaa slucka za toa kako vo Bagdad se skarale Znameto i Zavesata (perdeto).

Znameto ispraseno od patuvanja,izmaceno od marsh,mu rece prekorno na zavesata:
"Ti i jas sme drugari vo polozbata na rabotata:
Slugi sme na sultanoviot dvor.
Jas sluzam i ni na minut nemam mira;
Neprekidno sum vo ratni pohodi.
Ti ne si osetila ni teskotija ni tvrdina,ni pustina ni prasina ni teskotija nitu viulici.
Mojod trud i zasluga pogolemi se od tvoite,
po sto ti zasluzuvas pogolem ugled ?
Ti si vo pregratka na mesecoliki robovi i robinki koi na jasmin mirisaat.
Jas padnav vo racete na konjanikot;
vrzan za pohodi i stalno po svetot tumaram"

Zavesata progovori:
"Jas glavata ja spustam do pragot;
ne ja digam prema neboto kako ti."

"Koj nadmeno ja diga glavata,samiot svojot vrat ke si go presece"

(Sadi Shirazi)
--- надополнето: 7 јануари 2013 во 15:36 ---
Edno prasanje do OSHO:
Od kogo si naucil nesto za Sufizmot ? Kade ucis za toj Sufizam koj ni go prestavuvas ?
Jas bi kazal deka toa se' moze da bide ama Sufizam ne.
http://www.youtube.com/watch?v=MIUlEo9XxuI
Ova sto go izgovaraat znaci: Allah e naj golem. Allah e naj golem.
Nema drug Bog osven Allah. Allah e naj golem. Allah e naj golem,nema Bog osven Allah.

http://www.youtube.com/watch?v=l4H_ELE5FIU

Ova znaci: Nema drug Bog osven Allah.

http://www.youtube.com/watch?v=NArrxhFAnNU
Ova e salavat i serif.
Ova e sloboden ibadet na Dervisite. Me cudi od kade i sto citate za Sufizmot.
брат....абе џабе се прчиш...
Еве ти си муслиман..и најверојатно го знаеш кур“анот напамет.
Мислиш дека тоа те прави верник..знаењето на куранот напамет?
Дали го разбираш ќе те прашам?
Има таму во кур“анот законот за 7 кој е добро објаснет...дали си го разбрал?
Вртењето на суфите...дали си го разбрал?
--- надополнето: 7 јануари 2013 во 15:50 ---
Već hiljadama godina sufizam nam nudi put na kojem se može napredovati ka “uzvišenom cilju” samoostvarenja, dostignuću suštine našega bića.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
брат....абе џабе се прчиш...
Еве ти си муслиман..и најверојатно го знаеш кур“анот напамет.
Мислиш дека тоа те прави верник..знаењето на куранот напамет?
Дали го разбираш ќе те прашам?
Има таму во кур“анот законот за 7 кој е добро објаснет...дали си го разбрал?
Вртењето на суфите...дали си го разбрал?
Ednas pisuvav za br. 7 na edna tema. Jas Kur'anot ne go znam na pamet i ne me pravi toa pomalku vernik. Se znae vo Islamot koi raboti te pravat pogolem vernik. Resulullah Muhammed s.a.w.s rekol: Podobro e ibadet so razmisluvanje eden cas odkolku ibadet bez razmisluvanje 70 god.
Kur'anot ne e samo da se procita i da se nauci napamet tuku da se obraboti. Ako te boli glavata dzaba e dzepovite da gi napolnis so analgini,toa treba da se progolta.

Ne mi kazavte od kogo vie ucite za Sufizmot ?
--- надополнето: 7 јануари 2013 во 15:55 ---
Nazad pisuvav i sto predstavuva derviskiot ples.
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
Ne mi kazavte od kogo vie ucite za Sufizmot ?
Јас учев од сите религии...една од тие е и суфизмот.
Го знам перфектно законот за 7 во кур“анот и законот за 3 во Библијата, и играта на Дервишот, и медитација од Ошо и јога од Патанјали и реинкарнација од Буда и нула од Кришнамурти.
Доволно е или....
 

Kajgana Shop

На врв Bottom