- Член од
- 16 мај 2010
- Мислења
- 6.280
- Поени од реакции
- 5.534
Не е за секого и за секаде ПОРШЕ !Еве Onboard снимка од GT3 на водно ја закачи убаво
Не е за секого и за секаде ПОРШЕ !Еве Onboard снимка од GT3 на водно ја закачи убаво
Се разбира дека не е за секого, само за тој што има пари.Не е за секого и за секаде ПОРШЕ !
Има една народна, се вика секој ќеф се плаќа...Не е за секого и за секаде ПОРШЕ !
Искрено Водно и не е некое место за испукување на таква машинерија јас по би го испукал на автопат одколку на гс место..можеби е добро место водно но за повешти возачи мислам на фаќање кривини со дрифтинг вака и не ми е некое чуствоИма една народна, се вика секој ќеф се плаќа...
На Поршето батката можи напрај 1500-2000 евра штета. Можи и нешто помалку. Кога ќе има друг пат шанса да го испука максимално на Водно? Никогаш...
До некаде си во право, колку и да има пари човекот, Водно не е место за испукување, особено не да пуштиш 450 коња на заден погон. Да имаше преден погон ајде де...Искрено Водно и не е некое место за испукување на таква машинерија јас по би го испукал на автопат одколку на гс место..можеби е добро место водно но за повешти возачи мислам на фаќање кривини со дрифтинг вака и не ми е некое чуство
п.с Уствари што на автопат кога немаме ние добри патишта попрвин ке излеташ од автопатот затоа што е грбав одколку на водно :/
Другар има разлика од водно до автопат многу јаки "тркачи" со јаки коли пребледувале кога сум ги качувал на водно со мочано југо секој репер погоден секоја крвина влезена точно до банкина горе незнаат збор да кажат. Затоа капа спуштам на ваквите луѓе што имаат мадиња да седнат во кола и да извозат ко што треба и да ја искористат правата намена на таа кола па макар и да се оштети плех е се исправа не е од злато. За разлика од остала багра шминкери што мислат дека правата намена на ферари е да фаќаат девојки со него.Искрено Водно и не е некое место за испукување на таква машинерија јас по би го испукал на автопат одколку на гс место..можеби е добро место водно но за повешти возачи мислам на фаќање кривини со дрифтинг вака и не ми е некое чуство
п.с Уствари што на автопат кога немаме ние добри патишта попрвин ке излеташ од автопатот затоа што е грбав одколку на водно :/
И 4X4 да е 150 коња ако направиш грешка господ не те спасува од лично искуство ти кажувамДо некаде си во право, колку и да има пари човекот, Водно не е место за испукување, особено не да пуштиш 450 коња на заден погон. Да имаше преден погон ајде де...
Стави 450 коња на преден погон и првото дрво е твое.И зошто такви патеки не се место за „испукување“?Баш тие кривини го креваат адреналинот.Се бара максимална концентрација од возачот,а на автопат може секоја будала да ја залепи гаста и да вози 200+.До некаде си во право, колку и да има пари човекот, Водно не е место за испукување, особено не да пуштиш 450 коња на заден погон. Да имаше преден погон ајде де...
Џабе се објаснуваме треба да пробаш нешто за да дробиш глупости. И ако најдеш во македонија асфалт што држи повеќе од асфалтот на водно да ми се јавиш. И кога афалтот одговара за ST автомобили тогаш зашто не одговара за градска кола? А и 20 евра немаат иста вредност кај тебе и кај него. Евети и на патека што може да се деси Обичен Trackday каде што плаќаш и ја возиш колата по стаза.Мислам дека вистинското место за испукување на машини е автодром и тоа квалитетен автодром каде голем број на возачи го прават тоа имаш и шанси за да покажеш што знаеш таму а водно мислам дека е претесно место за испукување на машинерија и дека патот не е баш солиден за такво нешто со крпеници искрено не ми се вози ни шкодава што ја иам на пат со крпеници а не пак да земам порше ГТ3 ! а да лим си е лим само што овој лим не е лим за застава 101 и да чини 20 евра
Барем нема да летне у провалија од 200 метри ама како и да е се е во тоа кој што повеќе преферираЏабе се објаснуваме треба да пробаш нешто за да дробиш глупости. И ако најдеш во македонија асфалт што држи повеќе од асфалтот на водно да ми се јавиш. И кога афалтот одговара за ST автомобили тогаш зашто не одговара за градска кола? А и 20 евра немаат иста вредност кај тебе и кај него. Евети и на патека што може да се деси Обичен Trackday каде што плаќаш и ја возиш колата по стаза.
Работава е море ут ој легни си. Каде виде ти провалија на водно жити се а да не е заштитена со дупла банкина. Што мислиш FIA туку така одборува безбедносен план на патека за европски трки. Другар се гледа не си по трките и брзото возење и немаш големо познавање. Додека ја цело време сум во тркачки коли имам воззено по многу стази. Верувај таков е спортот мала грешка кошта многу не е спорт за плачипички и за оние со слабо срце. И едно нешто ке ти кажам кога искачаш на стаза и возиш брзо потрошните делови страдаат тродупло повеќе . Тука спаѓаат гуми, амортизери, кочници, ламела, виљушки без разлика дали возиш на монца или на водно или во кичево на стаза оптеретувањата се преголеми. Значи муабетот е кога влагаш во кола и ја возиш на стаза не мислиш дали амортизер ке ти се поебе дали кочниците ке се стопат едноставно колата си ја прежалил уште кога седнуваш ако психички не си спремен да се соочиш со стравот дека може да ја тотализираш колата не седнувај зошто токму тоа ке се случи не си опуштен стегнати си немаш доволно доверба тие моменти. И да не ја сереме темава веќе мисли си што сакаш очигледно си многу тврдоглав за да сфатиш некои работи. И мој совет опуштисе и уживај во животот еве ти една слика од зимските лудории на водноБарем нема да летне у провалија од 200 метри ама како и да е се е во тоа кој што повеќе преферира
P.S Или пак ако одиш од горно водно надоле можеш да пробаш да скратиш на време и директива да полеташ надоле Поисплатливо е околу штетата и оние пари за амортизација што ке ги дадеш на подолг временски период
Изгледа многу нереална сликата а и самата кола е матна. Ако работиш во Фотошоп внимавај да не ги затемнуваш местата каде природно би имало светлина (зборам за позадината, каде што има неонки/сијалици), исто така кога фарбаш/затемнуваш нешто прво селектирај ја површината со pen tool направи duplicate layer и после работи. Вака само со brush се гледа дека ти прелева на места каде не треба да има боја/затемнување. Барај на google има доста туторијали. Сепак браво за трудот, со вежбање ке бидеш се подобар.
Често пати го гледам, ама сега вежбав нешто со едитинг ваше мислење за едитингот ? ( прифаќам негативни критики само од професионални фотографи/едитори)