Супер коли низ Македонија

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Не е за секого и за секаде ПОРШЕ ! :)
Има една народна, се вика секој ќеф се плаќа...

На Поршето батката можи напрај 1500-2000 евра штета. Можи и нешто помалку. Кога ќе има друг пат шанса да го испука максимално на Водно? Никогаш...
 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
Во Неготино има Масерати ГТ на германски цол... бела боја, како она на Цаноски.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.280
Поени од реакции
5.534
Има една народна, се вика секој ќеф се плаќа...

На Поршето батката можи напрај 1500-2000 евра штета. Можи и нешто помалку. Кога ќе има друг пат шанса да го испука максимално на Водно? Никогаш...
Искрено Водно и не е некое место за испукување на таква машинерија јас по би го испукал на автопат одколку на гс место..можеби е добро место водно но за повешти возачи мислам на фаќање кривини со дрифтинг вака и не ми е некое чуство :)
п.с Уствари што на автопат кога немаме ние добри патишта попрвин ке излеташ од автопатот затоа што е грбав одколку на водно :/
 
Член од
11 јули 2009
Мислења
1.415
Поени од реакции
962
Искрено Водно и не е некое место за испукување на таква машинерија јас по би го испукал на автопат одколку на гс место..можеби е добро место водно но за повешти возачи мислам на фаќање кривини со дрифтинг вака и не ми е некое чуство :)
п.с Уствари што на автопат кога немаме ние добри патишта попрвин ке излеташ од автопатот затоа што е грбав одколку на водно :/
До некаде си во право, колку и да има пари човекот, Водно не е место за испукување, особено не да пуштиш 450 коња на заден погон. Да имаше преден погон ајде де...
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Искрено Водно и не е некое место за испукување на таква машинерија јас по би го испукал на автопат одколку на гс место..можеби е добро место водно но за повешти возачи мислам на фаќање кривини со дрифтинг вака и не ми е некое чуство :)
п.с Уствари што на автопат кога немаме ние добри патишта попрвин ке излеташ од автопатот затоа што е грбав одколку на водно :/
Другар има разлика од водно до автопат многу јаки "тркачи" со јаки коли пребледувале кога сум ги качувал на водно со мочано југо секој репер погоден секоја крвина влезена точно до банкина горе незнаат збор да кажат. Затоа капа спуштам на ваквите луѓе што имаат мадиња да седнат во кола и да извозат ко што треба и да ја искористат правата намена на таа кола па макар и да се оштети плех е се исправа не е од злато. За разлика од остала багра шминкери што мислат дека правата намена на ферари е да фаќаат девојки со него.
Еве уште еден деген искрши формула на водно а што убаво си има автопат :eek:
--- надополнето: 16 јуни 2012 во 01:17 ---
До некаде си во право, колку и да има пари човекот, Водно не е место за испукување, особено не да пуштиш 450 коња на заден погон. Да имаше преден погон ајде де...
И 4X4 да е 150 коња ако направиш грешка господ не те спасува од лично искуство ти кажувам :)
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
До некаде си во право, колку и да има пари човекот, Водно не е место за испукување, особено не да пуштиш 450 коња на заден погон. Да имаше преден погон ајде де...
Стави 450 коња на преден погон и првото дрво е твое.И зошто такви патеки не се место за „испукување“?Баш тие кривини го креваат адреналинот.Се бара максимална концентрација од возачот,а на автопат може секоја будала да ја залепи гаста и да вози 200+.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.280
Поени од реакции
5.534
Мислам дека вистинското место за испукување на машини е автодром и тоа квалитетен автодром каде голем број на возачи го прават тоа имаш и шанси за да покажеш што знаеш таму а водно мислам дека е претесно место за испукување на машинерија и дека патот не е баш солиден за такво нешто со крпеници искрено не ми се вози ни шкодава што ја иам на пат со крпеници а не пак да земам порше ГТ3 ! а да лим си е лим само што овој лим не е лим за застава 101 и да чини 20 евра :)
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
4.021
Поени од реакции
2.513
едното порше што го видов кај паркингот спроти соборна пак беше тамо моделот е carrera 4
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Мислам дека вистинското место за испукување на машини е автодром и тоа квалитетен автодром каде голем број на возачи го прават тоа имаш и шанси за да покажеш што знаеш таму а водно мислам дека е претесно место за испукување на машинерија и дека патот не е баш солиден за такво нешто со крпеници искрено не ми се вози ни шкодава што ја иам на пат со крпеници а не пак да земам порше ГТ3 ! а да лим си е лим само што овој лим не е лим за застава 101 и да чини 20 евра :)
Џабе се објаснуваме треба да пробаш нешто за да дробиш глупости. И ако најдеш во македонија асфалт што држи повеќе од асфалтот на водно да ми се јавиш. И кога афалтот одговара за ST автомобили тогаш зашто не одговара за градска кола? А и 20 евра немаат иста вредност кај тебе и кај него. Евети и на патека што може да се деси Обичен Trackday каде што плаќаш и ја возиш колата по стаза.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.280
Поени од реакции
5.534
Џабе се објаснуваме треба да пробаш нешто за да дробиш глупости. И ако најдеш во македонија асфалт што држи повеќе од асфалтот на водно да ми се јавиш. И кога афалтот одговара за ST автомобили тогаш зашто не одговара за градска кола? А и 20 евра немаат иста вредност кај тебе и кај него. Евети и на патека што може да се деси Обичен Trackday каде што плаќаш и ја возиш колата по стаза.
Барем нема да летне у провалија од 200 метри :D ама како и да е се е во тоа кој што повеќе преферира :)
P.S Или пак ако одиш од горно водно надоле можеш да пробаш да скратиш на време и директива да полеташ надоле :D Поисплатливо е околу штетата и оние пари за амортизација што ке ги дадеш на подолг временски период :D
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Барем нема да летне у провалија од 200 метри :D ама како и да е се е во тоа кој што повеќе преферира :)
P.S Или пак ако одиш од горно водно надоле можеш да пробаш да скратиш на време и директива да полеташ надоле :D Поисплатливо е околу штетата и оние пари за амортизација што ке ги дадеш на подолг временски период :D
:facepalm: Работава е море ут ој легни си. Каде виде ти провалија на водно жити се а да не е заштитена со дупла банкина. Што мислиш FIA туку така одборува безбедносен план на патека за европски трки. Другар се гледа не си по трките и брзото возење и немаш големо познавање. Додека ја цело време сум во тркачки коли имам воззено по многу стази. Верувај таков е спортот мала грешка кошта многу не е спорт за плачипички и за оние со слабо срце. И едно нешто ке ти кажам кога искачаш на стаза и возиш брзо потрошните делови страдаат тродупло повеќе . Тука спаѓаат гуми, амортизери, кочници, ламела, виљушки без разлика дали возиш на монца или на водно или во кичево на стаза оптеретувањата се преголеми. Значи муабетот е кога влагаш во кола и ја возиш на стаза не мислиш дали амортизер ке ти се поебе дали кочниците ке се стопат едноставно колата си ја прежалил уште кога седнуваш ако психички не си спремен да се соочиш со стравот дека може да ја тотализираш колата не седнувај зошто токму тоа ке се случи не си опуштен стегнати си немаш доволно доверба тие моменти. И да не ја сереме темава веќе мисли си што сакаш очигледно си многу тврдоглав за да сфатиш некои работи. И мој совет опуштисе и уживај во животот еве ти една слика од зимските лудории на водно :rolleyes:

Среќа сме ги утнале провалиите па живи и здрави сме сега :tapp:
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678


Често пати го гледам, ама сега вежбав нешто со едитинг :) :) :) ваше мислење за едитингот ? ( прифаќам негативни критики само од професионални фотографи/едитори) :icon_mrgr:
Изгледа многу нереална сликата а и самата кола е матна. Ако работиш во Фотошоп внимавај да не ги затемнуваш местата каде природно би имало светлина (зборам за позадината, каде што има неонки/сијалици), исто така кога фарбаш/затемнуваш нешто прво селектирај ја површината со pen tool направи duplicate layer и после работи. Вака само со brush се гледа дека ти прелева на места каде не треба да има боја/затемнување. Барај на google има доста туторијали. Сепак браво за трудот, со вежбање ке бидеш се подобар. :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom