Lester Freamon
A man of focus, commitment, sheer will...
- Член од
- 14 јануари 2015
- Мислења
- 15.656
- Поени од реакции
- 34.946
На изгасена кола ми јави 13.2, при палење акумулаторот падна на 9 волти, ама за време на запалена кола не полни алтернаторот, 12.1 е на запалена.Земи со унимерот измери напон на акумулаторот при запалена кола. Ако е од 13.5 волти до кај 14.5 тогаш ок е се (идеално над 14 волти). Е сега ако свети ламбичето а измериш 12,1 волти или слично е тогаш имаш стварно проблем и или не ти полни алтернаторот или каишот лизга макар да ако лизга би требало да вади некој звук ама и не мора.
А наутро пред да ја запалиш колата би требало напонот на акумулаторот да е барем 12.4 волти, ако е пониско можда акумулаторот ти е за менување (не држи струја) народски кажано хаха
Каишот го гледав вака изгледа дека не дрма никаде, шајбната не клапа воопшто, ги исчистив клемите со фин сосијат и пак е ист проблемот.
Ја оставив сабајлево на сервис, дечкото вика најверојатно е реглерот, е сега досега не сум правел кај овие ниту пак сум имал ваков проблем, колку да очекувам да ме благословат за делот и работна рака?