Половна малку потешко, а за илустрација во Еуроимпекс кога прашав за Партнерот ми кажаа 7.000 денари за обична, и 14.000 за онаа со механизам :nesum: ....уште немам преграда
Прашај си за во секој случај, сепак ако ти кажат смешна цена не се изненадувај.
Не сакаш да знаеш што е смешна цена...
Почна вака, одам за Скопје (со Ескордот) преку тетово, и на стража почна да ми дига температура (а пред тргнување проверив вода, системот беше полн). Застанав да видам што е излезе дека перката не се вклучува. Пробав, ги споив жиците од термичкиот прекинувач, пак несака да се вклучи. Проверив осигурувачите и испадна дека релето што ја вклучува перката е прегорено. Било како било, (без перка отидов до Скопје, и се вратив Битола
) решив да барам реле, бидејки оригиналното имаше лежиште, само да го замениш. Имајки предвид дека обично 50 амперско реле е 130 денари (на колата е 70 амперско), решив да побарам оригинално + да не сечам жици. Знаеш колку пари ми побараа?
110 евра за оригиналното
. Кога ми ја кажаа цената ке паднев на гас
. И си тркнав до најблиската продавница за електроника (алфа-електроник) си земав 70 амперско реле за 170 денари (кое ПАТЕМ одговараше и на лежиштето) си го закачив и шибам - перката работи перфектно. Е до толку се дојдени продавачите во Мк, ке најдат човек во мака, ке го одерат! Сега ти спореди 170 денари (3 евра) со 6.500 денари (110 евра).