Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
На моево нема штрафче моево како на голфојне ако знаеш што излага клучот одстрана
Тенко ноже или штрафцигер, се дели на две по должината (Бар на Строен е така)
 
Член од
12 јануари 2009
Мислења
721
Поени од реакции
40
Абе знам најдов во проспектот како се мењава ама ми е страв дане го заебам па после да дупли проблеми че одам понедалник во СК во МИ-ДА под гарнција е че ми го сменат инаку многу глупо е ваке треба да вртам цел круг за да го отварам багажникот.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Абе знам најдов во проспектот како се мењава ама ми е страв дане го заебам па после да дупли проблеми че одам понедалник во СК во МИ-ДА под гарнција е че ми го сменат инаку многу глупо е ваке треба да вртам цел круг за да го отварам багажникот.
Toa garancijata ne ti go priznava...
Батерија=потрошен материјал :)
И...неможеш да го заебеш, освен ако ептен не се потрудиш околу заебувањето :)
 
Член од
12 јануари 2009
Мислења
721
Поени од реакции
40
Абе праша таткоми еден пријател што има Фокус само постар му е една серија и нему му се потрошила мго однел му го напрајле ништо не му зеле зш било под гаранција па и да земат пари валда нема да ме изгорат за едно батериче ај че видам понедалник че одиме за скопје па че го однесам.
 

head

ЧОВЕКОТ СО МАЛО ТЕЛО
Член од
15 септември 2005
Мислења
1.407
Поени од реакции
591
Ми се потроши батеријата од далечинското од колата и сега не ми работи кажите чаре дали да одам СК да го носам во МИ-ДА или можам да ја сменам некака?
Во Новус се околу 150 денари :nesum:Смени си го сам , не е некоја филозофија :helou:
 
Член од
11 јули 2009
Мислења
2
Поени од реакции
0
Проблем со ГОЛФ 4

Ако има некој што се разбира од голфови нека ми пише имам голем проблем.Голфот е 4-ка 1.9 ТДИ 110 КС со турбина.Проблемот е во тоа што кога си работи во место се си е ОК но во возење над 3000 RPM прави мн голема бучава.Сменивме турбина и Turbocharger и нема подобрување,го извадивме ауспухот засто мислевме дека е запушен и го исчистивме и ставивме нов катализатор пак исто.Па некој ако имал ваков проблем или ако знае нешто за ова пишете.
 
Член од
16 март 2009
Мислења
2.130
Поени од реакции
183
Ако има некој што се разбира од голфови нека ми пише имам голем проблем.Голфот е 4-ка 1.9 ТДИ 110 КС со турбина.Проблемот е во тоа што кога си работи во место се си е ОК но во возење над 3000 RPM прави мн голема бучава.Сменивме турбина и Turbocharger и нема подобрување,го извадивме ауспухот засто мислевме дека е запушен и го исчистивме и ставивме нов катализатор пак исто.Па некој ако имал ваков проблем или ако знае нешто за ова пишете.
Го однесе на мајстор?
-однеси го ќе ти каже дијагноза сигурно...може да е и до лоша нафта(црвена ако си ставал) да си ги заебал кариките или радилицата нешо...тропањето или е од радилицата,или од нештелувани вентили,раштелувани од неубаво работење,а неубаво работење поради лоша нафта...некогаш на пумпите го ставаат талогот од резервоарите,па ако си ја имал таа среќа последен да го празниш резервоарот на бензиската....:toe:ако премногу тропа кога ја турираш ич не кревај обртаи,може клипот ти мава на главата па да го ебеш цел мотор...ја така мислам за твојов проблем:wink:
 
С

Спенсер

Гостин
Ако има некој што се разбира од голфови нека ми пише имам голем проблем.Голфот е 4-ка 1.9 ТДИ 110 КС со турбина.Проблемот е во тоа што кога си работи во место се си е ОК но во возење над 3000 RPM прави мн голема бучава.Сменивме турбина и Turbocharger и нема подобрување,го извадивме ауспухот засто мислевме дека е запушен и го исчистивме и ставивме нов катализатор пак исто.Па некој ако имал ваков проблем или ако знае нешто за ова пишете.
нешто слично му правеше на татко ми 3ката...1.9 тди... незнам точно кое црево, имаше мала дупнатина...и од него излегувал воздухот...колата не влечеше убаво..кога стајвме ново црево едноставно колава корнеше...хихих
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Го однесе на мајстор?
-однеси го ќе ти каже дијагноза сигурно...може да е и до лоша нафта(црвена ако си ставал) да си ги заебал кариките или радилицата нешо...тропањето или е од радилицата,или од нештелувани вентили,раштелувани од неубаво работење,а неубаво работење поради лоша нафта...некогаш на пумпите го ставаат талогот од резервоарите,па ако си ја имал таа среќа последен да го празниш резервоарот на бензиската....:toe:ако премногу тропа кога ја турираш ич не кревај обртаи,може клипот ти мава на главата па да го ебеш цел мотор...ја така мислам за твојов проблем:wink:
За првото болдирано... горивото нема врска со кариките и радилицата. Кариките и радилицата страдаат од неподмачкување и прегревање на моторот, а горивото нема голем удел во тоа. Талог, тиња и слично претежно не ни стигнуваат до цилиндарот, остануваат во филтерот за гориво, пумпата, бризгалките.

А за она второто.... сериозен си? знаеш што се дешава кога клипот удира во главата??? Не зезај, доволно е 1 добар удар ни клип да биде од клипот, и да добиеш глава и радилица на 2 дела. Нема теорија клипот да удира во главата.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Дизел машина...ај т.н Бош пумпа видете да не е затната од многу квалитетното гориво...99% тоа ќе да е...
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
22
Поени од реакции
0
Вакум во турбината е 100 % , провери таму и пиши.
 

Crnko

Излуфтиран, комплетно
Член од
4 јули 2008
Мислења
203
Поени од реакции
5
Сменете или само затегнете го цревото од вакуумот до турбина или така нешто се викаше... ПорноЅвездо, и јас мислам дека е до тоа, имав таков проблем, а ако колата и не влече, а погоре не е опишано такво нешто, тогаш тоа е сигурно...
 
Член од
26 април 2006
Мислења
13.024
Поени од реакции
1.940
Ajде еден совет: Дома имаме дебата Инсигниа 1.8 ECOTEC®, 103kW / 140HP бензин 1796 cm3 или Хонда Акорд 2,0 156 HP бензин.

Jaс искрено се приврзав со Астрата и сум против купување али моиве се решени, и незнаат што да изберат.
Повеќе навиваат за Инсигниата ама треба да се чека два три месеци, а Акордот ја има на лагер.
Ниво на опрема имаат слично Опелот со Космо највисоко, Хондата со Елеганс ама на исто рамниште е со Инсигниата. Еднакви се во тој сегмент.

Дајте некој ум вие за таа цена до 23-24 000
 

peppeGT

BMW piacere di Guidare...
Член од
10 април 2009
Мислења
363
Поени од реакции
12
Ajде еден совет: Дома имаме дебата Инсигниа 1.8 ECOTEC®, 103kW / 140HP бензин 1796 cm3 или Хонда Акорд 2,0 156 HP бензин.

Jaс искрено се приврзав со Астрата и сум против купување али моиве се решени, и незнаат што да изберат.
Повеќе навиваат за Инсигниата ама треба да се чека два три месеци, а Акордот ја има на лагер.
Ниво на опрема имаат слично Опелот со Космо највисоко, Хондата со Елеганс ама на исто рамниште е со Инсигниата. Еднакви се во тој сегмент.

Дајте некој ум вие за таа цена до 23-24 000
OPEL sekako.........
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.106
Поени од реакции
11.569
Јас Хонда.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom