Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
  • Provide accelerator resistance to make speeding more difficult, but still possible (termed half-open). This system is like cruise control, except the speed limit (not the driver) determines when to engage speed resistance. Drivers may be able to turn off the system with a switch; and
  • Automatically prevent speeding above the speed limit (mandatory speed compliance).

  • Compared to speed governors, which can only limit the maximum speed of vehicles, ISA has the potential to help control speed of all motor vehicle types according to the prevailing limit at a location.
Овие не се со сите штици во глата, дефинитивно.
Доколку ти контролира лимит на брзина на некоја „локација“ (пошто не е наведено каде, но без разлика) и мора заради некоја животозагрозувачка причина да забрзаш, значи ти се еба мајката.

Постојат регулативи во ЕУ за новите возила да поседуваат уред за снимање (нешто ко црна кутија) и тоа е во ред за ако се деси сообраќајка да се знае кој е виновен, но тоа дополнително ќе ја крева цената и да старите возила исто ќе добијат на цена и вредност. Истото беше и со тоа задолжително да имаш камера назад или паркинг сензори (но се потенцираше за камера) заради побезбедно паркирање и тоа веќе се применува од септември годинава во Германија (повторно, за нови возила).

Изгледа одат кон комплетно автоматизирање на возењето, ги живееме последните години на да ти забрчи мотор под хауба, да „дивееш“ на автопат (скоро секаде ќе те искинат од казни за брзо возење и држење дистанца), но ќе го направат уживањето во возењето и не баш толку уживање.

Од друга страна за новите возачи, за релативно новите возачи или за оние кои се понашаат како стоки вакви одредби се ите поќе од добредојдени пошто ниту дистанца држат, ниту пак безбедно возат. Овде статистиката е дека на секои 7 минути има сообраќајка - прашањето е кога, а не дали воопшто, ќе доживееш сообраќајка и каде таа ќе биде: на автопат со 140 (па крсти се за преживување) или некаде на паркинг ќе те закачи некој.

За дел до Германците, пошто се добро познати по тоа нивно „шпарен“ (штедење) ќе дојди добро ако осигурителните компании им даваат попусти за „добро однесување“ - како примерот со Холандија кога тестирале, ама грото мислам дека нема да им ги сменат навиките бидејќи изгорени се да живеат во стрес (го креираат и таму кај што го нема и каде нема потреба од истиот) - особено во сообраќај каде на семафор се очекува да тргниш со втора и секогаш да возиш на лимит на ограничувањето, без воопшто да полага некој рачун за држење дистанца или возење цик-цак помеѓу лентите (и во град и на отворено).

Кај да е за дестина години прашање ќе биди и дали ќе поседува некој автомобил или сите ќе бидиме збутани во јавни превози, првенствено заради трошоците за автомобили и потоа ваквите одредби за безбедност и слично.
Ова е многу опасно при престигнување, некогаш едоставно мораш да отидеш 20-30км побрзо, особено кога престигнуваш големи камиони. Во Европа не се толку чести, но овде имаме и камиони со по неколку приколки (road trains), со ваква блокада побрзо ќе загинеш од што ќе го претекнеш.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Западниот свет се претвора во полициска држава.
Зборот е комунизам :D

Се скапаа плукање и јадење гомна за комунизмот, но сите чекори што се прават во последните 2-3 децении водат кон таков систем, само што кај западните ќе биде воден од корпорациите не од државите.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.730
Поени од реакции
42.320
Зборот е комунизам :D

Се скапаа плукање и јадење гомна за комунизмот, но сите чекори што се прават во последните 2-3 децении водат кон таков систем, само што кај западните ќе биде воден од корпорациите не од државите.
сите што ги бирате се у џебот на Шваб и Сорос затоа е така.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Член од
30 јуни 2020
Мислења
3.052
Поени од реакции
11.368
Ова е многу опасно при престигнување, некогаш едоставно мораш да отидеш 20-30км побрзо, особено кога престигнуваш големи камиони. Во Европа не се толку чести, но овде имаме и камиони со по неколку приколки (road trains), со ваква блокада побрзо ќе загинеш од што ќе го претекнеш.
Плус истото ти се дешава на некоја угорница ко Плетвар или едноставно ти излетува шлепер во твоја лента (шо често го прават помалите) и мораш да бегаш лево и да дајш на гас (инаку од зад тебе те залепија)... да не збораме кога не знаат да проценат растојание па исто од зад тебе па го гледаш дека ќе те акни и мора да забрзаш...

Башка на компјутер да вервам дека ќе кочи или забрза... ќе гледаме циркузи како со Теслите на почеток кога се акаа ко палачинки се правеа.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.638
Поени од реакции
5.355
Плус истото ти се дешава на некоја угорница ко Плетвар или едноставно ти излетува шлепер во твоја лента (шо често го прават помалите) и мораш да бегаш лево и да дајш на гас (инаку од зад тебе те залепија)... да не збораме кога не знаат да проценат растојание па исто од зад тебе па го гледаш дека ќе те акни и мора да забрзаш...

Башка на компјутер да вервам дека ќе кочи или забрза... ќе гледаме циркузи како со Теслите на почеток кога се акаа ко палачинки се правеа.
А демек сега поарни се теслите
Исти к.рац како кога излегоа
 
Член од
3 ноември 2009
Мислења
6.794
Поени од реакции
39.976
Пракса што ме нервира кај препродавачиве на автомобили е што кога огласуваат некој автомобил ја пишуваат првата година на регистрација па на производство, на пример 2009/2008. Абе колата кога искочила од фабрика? 2008ма? Таа година се става во оглас, што ми е гајле кога била првично купена и регистрирана.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.280
Поени од реакции
5.534
Од сликава може да се утврди само дека проблемот е што свети сијаличката.

Сеа озбилно.
Која кола е, кој мотор, која година.
По брзинометарот и црвениот борд ми личи на Ауди од 2004-2006 год?

Дури и со тоа ќе се нагаѓа, пак енма доволно информации. Дали примети нешто да се случи на колата или само се запали сијаличката.

Најсигурна опција за вакви ситуации ти е да си купиш обд порта и да си симнеш на лаптоп апликација за дијагностика да можеш во било кое време да ја провериш.
 
Член од
28 ноември 2022
Мислења
386
Поени од реакции
695
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.277
Поени од реакции
15.401
Кај мене на Алфата сличен сигнал ми јавува кога е исклучен системот против пролизгување на погонските тркала, или кога нагло ќе стиснам туража па ќе пролизгаат погонските тркала. Сличен е но незнам дали е ист

Види дали има дугме за исклучување на тој систем...можеби си чепнал случајно
 
Член од
21 септември 2011
Мислења
703
Поени од реакции
2.089
Од сликава може да се утврди само дека проблемот е што свети сијаличката.

Сеа озбилно.
Која кола е, кој мотор, која година.
По брзинометарот и црвениот борд ми личи на Ауди од 2004-2006 год?

Дури и со тоа ќе се нагаѓа, пак енма доволно информации. Дали примети нешто да се случи на колата или само се запали сијаличката.

Најсигурна опција за вакви ситуации ти е да си купиш обд порта и да си симнеш на лаптоп апликација за дијагностика да можеш во било кое време да ја провериш.
Ова се случи во градска вожња. Значи паркиран бев тргнав и на некои 500 метри имаше малку поголема дупка во асфалтот која ја поминав многу споро и внимателно само со едното тркало без да трасне или гребе, после 1-2 мин видов дека свети сијаличкава. Светеше цело време до дома, ја изгасив колата и пак ја запалив не светеше повеќе.
Ова слично ми се деси и на автопат по еден силен дожд ми рекоа дека се активирало пролизгувањето , ама сега немаше дожд и сува беше улицата.
 
Член од
28 ноември 2022
Мислења
386
Поени од реакции
695
Ова се случи во градска вожња. Значи паркиран бев тргнав и на некои 500 метри имаше малку поголема дупка во асфалтот која ја поминав многу споро и внимателно само со едното тркало без да трасне или гребе, после 1-2 мин видов дека свети сијаличкава. Светеше цело време до дома, ја изгасив колата и пак ја запалив не светеше повеќе.
Ова слично ми се деси и на автопат по еден силен дожд ми рекоа дека се активирало пролизгувањето , ама сега немаше дожд и сува беше улицата.
Isto, ista situacija ,,po Skopskite kaldrmi,, imav i jas so Audito porano, ,,vo povekje navrati,,. Se ,,izremetilo,, nesto vo ESP sistemot od ,,udarot,, sveti sijalickata, ja gasis kolata i ja palis povtorno t.e. majstorive velat ,,se restartiralo,, togash i nema problem.
Vozi i uzivaj. Inaku ednas na dozd ,,nevreme,, bese prakticno i na mene mi svetna i svetese od Nis do pred Belgrad //kade bese 100 nasto suvo//, zastanav na OMV da stavam benzin, zapaliv kola ,,se izgasi sijalicata,, i ne ja vidov povtorno zapalena.
Vozi i ,,ne ja misli,, taka reagirase i moeto Audi.

Pezovo ne ja zadrzuva ESP sijalicata vklucena nikogash, trepka ako detektira ,,prolizguvanje,, i potoa ,,isceznuva,,.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.280
Поени од реакции
5.534
Ова се случи во градска вожња. Значи паркиран бев тргнав и на некои 500 метри имаше малку поголема дупка во асфалтот која ја поминав многу споро и внимателно само со едното тркало без да трасне или гребе, после 1-2 мин видов дека свети сијаличкава. Светеше цело време до дома, ја изгасив колата и пак ја запалив не светеше повеќе.
Ова слично ми се деси и на автопат по еден силен дожд ми рекоа дека се активирало пролизгувањето , ама сега немаше дожд и сува беше улицата.
Ете вака веќе можеме да претпоставиме што може да е. Најверојатно при самиот проаѓање преку дупката си мрднал некој сензор кој немал повеќе контакт и ти се јавува како грешка.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom