- Член од
- 30 јануари 2012
- Мислења
- 2
- Поени од реакции
- 0
каде можам да најдам возачко седиште за корса б 1,0 од 1998 година
некое реле ти штрака.. можно од перката релето или слишно... моторот неможе да штрака одкако ке го изгасиш....откако ја изгасам колата после две три секунди се слуша двојно отчукување како со стапче на железо кога удара , мислам дека доаѓа од предниот дел , машината .. до што ке е и дали е сериозно ?
значи ништо сериозно , фала многу ми олесна ептеннекое реле ти штрака.. можно од перката релето или слишно... моторот неможе да штрака одкако ке го изгасиш....
или втора опција е дека ти крцка ауспухот.. кога ке го изгаснеш, наеднаш прекинува дотокот на врели издувни гасови и почиња да се собира цевката и другите околни материјали па крцка... на лето нема да го осетиш тоа, затоа што диференцијата на температурата е многу помала...
акомулатори присутни на нашиот пазар се топла, блекхорс, вајтхорс, монбат и слично... ако мене ме прашаш зимај акумулатор кој е без одржување (ке ти го посочи продавачот) и терај. не се замарај со брендот исти ку*ац се сите. јас во моментов користам вајтхорс (white horse) веке трета година, едино тој беше со 3 години гаранција и го има само во карс корнер и нигде на друго место. малку е поскап ама ете го работи...Имам Пежо 306 xr 1.4 1998.Ми рикна акумулаторот ( имав BOSH 45 сув тип).Дали ќе имам проблем ако ставам 55 и дајте предлог кој тип на акумулатор и колку пари тој ќе ме чини.Поздрав
Велиш има само во КАРС КОРНЕР( како знам тоа е кај топлификација) а ова кај католичка црква гледам во понуда и тие ги имаат http://tda.com.mk/.Тоа знаци дека кај нив се фалс или онака само ми посочи еден пример (Немој погрешно да ме сватиш)акомулатори присутни на нашиот пазар се топла, блекхорс, вајтхорс, монбат и слично... ако мене ме прашаш зимај акумулатор кој е без одржување (ке ти го посочи продавачот) и терај. не се замарај со брендот исти ку*ац се сите. јас во моментов користам вајтхорс (white horse) веке трета година, едино тој беше со 3 години гаранција и го има само во карс корнер и нигде на друго место. малку е поскап ама ете го работи...
што се однесува до силата на акумулаторот, може да ставиш 55-ка слободно без проблем ке тера, само немој појак од тоа... 55 ке биде таман.
Точно неможам да ти предвидам кој трошоци ги имаш, мада одприлика имаш 100-тина евра за цол табли, нешто ситно за договори 10-тина евра, и патниот трошок.кој е упатен да ми обајсни ... одам за словенија наредна недела сакам да си купам кола најдов цитроен ксара за 570 евра 1998 бензин 1,4 кубици е сега за да ја дотерам за дома значи да ми биде на словенски табли после месец дена ке ја бркам работата за царинење и сите тие процедури сакам значи да одам да ја искеширам и чао пријатно... е сега кој трошоци ги имам јас за да ја довлечкам дома на странски табли и колку имам плус давачки словенија освен тие 570 евра благодарам!
Во помалите сервиси е осетно поефтино. Би ти препорачала еден мајстор зад Кам Маркет во Скопје Север (во близина на Порше). Не ми текнува како се вика, во именик ми стои "фарбање" телефонот ќе ти го пратам сега по пп.Некој да предложи некој добар сервис за фарбање кола?Значи ми треба за предното лево криво целосно да го офарбам,а битно ми е ептен како ќе се среди тоа..Отприлика некој да ми каже колку чини тоа и дали е поефтино отколку во големите салони..Бев у еден салон и прилично скапо ми се виде..
За оваа кола..
малку подетално ако можиш да обајсниш на граница кога ке врвам и ред други процедури дур си ја дотерам дома на странски табли иначе ке одам да ја земам за братми само што положи не сум некој купи продај ни за 2000 не би ја дал после.Точно неможам да ти предвидам кој трошоци ги имаш, мада одприлика имаш 100-тина евра за цол табли, нешто ситно за договори 10-тина евра, и патниот трошок.
Баш ме интересира од ко ќе ја донесиш дали би ја продајл за 1000 евра , така на цол табли.