Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Дечки имам нешто мака со електричните стакла, со тоа на совозачката страна. Ако ги стиснам да се затвараат двете истовремено, тоа на совозачката некако побавно се отвара/затвара, и електричниот мотор малце испушта звук "ко да се мачи". Треба да се чистат тие шините од филц, да се подмачкува или што? Вака на прв поглед нема ништо нечисто или заглавено.
Немај гајле... моторите се потрошачи на струја, па ако во меѓувреме имаш запалено светла, уште побавно ќе ти се затвора. Така да ништо не треба, пичи без мака.

Што ќе земаш круз за тие пари можи да купиш БМВ 5, 3, Мерцедес Ц, Е, Ауди А4, А6 од 2004-2006
Не си се возел во Круз, затоа така коментираш. Сите горенаведени модели ќе бидат со Х00.000 км притоа Х ако е измеѓу 1 и 2 треба да си среќен. И додека ќе се малтретираш со скапи сервиси кај BMW, неуки мајстори кај Mercedes, на крузот гарантирано нема ништо да ти откажи во наредните 5 години.

Како и да гледаш, ново си е ново.
 

Jack Nolan

Сите сме луѓе, но ретко кој е човек!
Член од
31 јули 2011
Мислења
1.587
Поени од реакции
1.506
Наредните 5 години ? Ако земаш ново Ауто треба да те служи барем 10 без ниеден дефект 250 000 кај Мерцедесот се како 25 000 кај Крузот и немора да е мерцедес имаш Форд, Опел, Голф кој ќе бидат 10 пати подобри од Крузот.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Наредните 5 години ? Ако земаш ново Ауто треба да те служи барем 10 без ниеден дефект 250 000 кај Мерцедесот се како 25 000 кај Крузот и немора да е мерцедес имаш Форд, Опел, Голф кој ќе бидат 10 пати подобри од Крузот.
Ако тепаш по 100.000 км годишно, тешко дека ќе те служи 10 години без дефект... Ако го возиш по 1500 км годишно, можи и 20 години ќе те служи. Се е релативно.

Него ај кажи ми во шо е поарна 10 пати Астра од Круз кога ја возат истата палета на мотори и менувачи, истото подвозје? За Фокус, Крузот е лимузина. Ама онака, салам лимузина. Со Гољф не ни помислувај да го споредиш, пошто за 15к Гољфот од опрема има светла.

Нешто приближно на Крузот е Октавиа, мада ако се работи за бензинска изведба на возилата, јас би земал 1.8 или 2.0 Круз без размислување.
 

Jack Nolan

Сите сме луѓе, но ретко кој е човек!
Член од
31 јули 2011
Мислења
1.587
Поени од реакции
1.506
Офф Господе ! :tapp:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Офф Господе ! :tapp:
Не офкај... не ти зборам на памет, ти зборам од искуство. Сум седнал зад волан и во Фокус 1.4 бензин, Голф 6 1.4 бензин и во Круз 1.8 бензин. Ценовно Крузот е 12к еврони, Голфот и Фокусот се поскапи. Ем се послаби со опрема, ем крузот има машина под хауба. За истата да ја има во Голф/Шкода или Форд, се плаќа + 2000 евра.

И пак не ми кажа во шо е Астрата 10 пати поарна од Крузот... Дизајнот?
 
Член од
30 октомври 2010
Мислења
221
Поени од реакции
127
Пред некое време во муабет со едни луѓе од БТ во Аутомакедонија во Ск ,носеа Cruz diesel ( службено возило од здравствена организација) на сервис и го прашувам како колата .вика дека имал Corolla D4D 1 год.стара ама ова е авион за тојотата .Така да мое мислење е дека за тие пари е одлично возило.
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
1.082
Поени од реакции
588
Моделите што се околу 2002-2003 сакам да земам мерцедес но некои велат дека за да провериш масло се носи на сервис и некои такви ситници што е добро во мерцедесот бмв и аудиот а што лошо тој што има искуство нека кажи

И уште нешто од што зависи цената на царината дали е од кубикажата колку ќе ме вати царината ако донесам едно од овиа коли за 6000 евра
Би сакал да ги запознаам фраерот што го рекол ова.
 
T

The Blob

Гостин
Не офкај... не ти зборам на памет, ти зборам од искуство. Сум седнал зад волан и во Фокус 1.4 бензин, Голф 6 1.4 бензин и во Круз 1.8 бензин. Ценовно Крузот е 12к еврони, Голфот и Фокусот се поскапи. Ем се послаби со опрема, ем крузот има машина под хауба. За истата да ја има во Голф/Шкода или Форд, се плаќа + 2000 евра.

И пак не ми кажа во шо е Астрата 10 пати поарна од Крузот... Дизајнот?
Кај нас на работа имаме Cruze и Megane службени возила, бензинци. Сум се возел и во двата модели, а и во Фокус, Голф 6, Октавија... Според мене, Крузот е авион во споредба со овие останатите, ако се направи споредба цена/опрема/големина/комфор. Додуша Крузот е салам фул опрема и со доста моќен бензинец, ама пак за таа цена би зел Голф 6-ка....со светла и волан:), како шо рече Џиш

p.s. Фала за советот, и да, секогаш кога ги отварам/затварам прозорите светлата се пуштени а колата е во лер на ниски обртаи. Само шубе ми беше дека ко побавен за 1sec. (пимпирлија сум многу) :D
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Би сакал да ги запознаам фраерот што го рекол ова.
Не сфаќај се буквално де... најчесто е така за најмали ситници треба да ја носиш да ти го ресетираат компјутерот.

Фала за советот, и да, секогаш кога ги отварам/затварам прозорите светлата се пуштени а колата е во лер на ниски обртаи. Само шубе ми беше дека ко побавен за 1sec. (пимпирлија сум многу) :D
Пробај прво пушти го побавниот да се затвора, па побрзиот за нареден пат... Исто така пробај со запалени и угаснати светла. Па ќе кажиш како ќе се одвива процесот :)
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Пред некое време во муабет со едни луѓе од БТ во Аутомакедонија во Ск ,носеа Cruz diesel ( службено возило од здравствена организација) на сервис и го прашувам како колата .вика дека имал Corolla D4D 1 год.стара ама ова е авион за тојотата .Така да мое мислење е дека за тие пари е одлично возило.
Круз дизелот не е баш ефтин; чини околу 17500 - додуша, за тие пари добиваш многу (забрзување до стотка за некои 8.5 секунди, меѓудруго). Искрено, малку ми е чудна логиката на Шевролет - би требало во понудата да имаат и еден послаб дизелаш - да кажеме, отприлика 110 КС и вртежен момент од некои 260-280 Нм... Би бил поевтин за барем ~1000 евра и сигурно многу подобро би се продавал.
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
310
Поени од реакции
101
Ќе ве замолам едно прашање.Имам кола matiz која не ја возам повеќе откако купив нова кола(ја возам само низ град бидејќи помалку троши)Пред некој татко ми бил со пријателите на риба и тапацирот на кровот го извалкале.Прашањето ми е со што можам да го очистам сега,дали со средство,но да не ми се оштети тапацирот.Сигурно некој правел до сега,па ќе го замолам да го постира тука лекот.Благодарам
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Ќе ве замолам едно прашање.Имам кола matiz која не ја возам повеќе откако купив нова кола(ја возам само низ град бидејќи помалку троши)Пред некој татко ми бил со пријателите на риба и тапацирот на кровот го извалкале.Прашањето ми е со што можам да го очистам сега,дали со средство,но да не ми се оштети тапацирот.Сигурно некој правел до сега,па ќе го замолам да го постира тука лекот.Благодарам
Од 6:12 до 6:26 (y)
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Овие Sonax се наоѓаат после Цитроен и Фиат салонот па се врти лево и се спуштат надолу. Со овие нема утка 100% ти гарантирам! Перење е 250 денари ама колата ти ја чистат со посебно средство за бандаж, гума, ентериер, стакла итн. Но најдобро јави им се за повеќе информации и цена 078 27 11 27 071 91 54 54 02/309 56 65
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Општо познато е само во Македонија и Албанија. Моторите на VW се срање сите до еден, освен 1.9 TDI и стариот дизел 1.5. А и тие не се ништо подобри (а често полоши) од HDI моторите на пежо/цитроен, DCI рено и JTD фиат (1.3 multijet беше прогласен за мотор на годината). Новите мотори на VW трошат масло уште од фабрика и тоа во проспектот им пише дека било нормално да троши до 1 литар на 1000 километри:tapp:, па толку ни веспата не ми троши. И да не те лажат другарите оти досега не сум чул француска кола да има сериозен проблем со моторот :P
А за тоа оти го оценив голфот како срање е посебна приказна(ко ќе се сетам на него ми се лоши :)), ми трошеше масло 1 литар на 700км (откако го купив читав на интернет дека тоа било скоро кај сите 1.4 и 1.6 бензинци), ми се расипа клапната (450 евра) па ми гаснеше во кривина и не го уклучуваше саухот, ми се блокира електрониката на задната врата па не можев воопшто да ја отворм 3 недели, климата се уклучуваше кога таа сака а не јас кога сакам :pos:, ми се блокира хаубата не можев да ја отворам (најверојатно од премногу отварање за дотурвање на масло)... И сето ова за користење 2 години, а го купив затоа што и јас слушав муабети како тебе дека биле најиздржливи и ефтини за одржување, па после кога почнав да читам по форуми (досега можев да докторирам на тема Голф) увидов што срање сум зел :sick:
--- надополнето: Aug 3, 2011 12:50 AM ---

Не, Цитроен Ц4 нема никакви технички новитети (барем така мислам) коишто не се испитани...Дигитални табли се користат од многу порано и не верувам дека имаат проблем со нив. Јас ти зборував за надворешниот дизајн, па и ентериерот. А и за форумите погрешно си ме разбрал :), не реков дека лажат кога пишуваат негативни работи, нормално дека ќе ги има, меѓутоа негативните работи на VW или Mercedes A класа се далеку побројни и посериозни, барем јас таков впечаток добив затоа што доста читав по интернет пред да купам кола. Опел-от се доста добри и според мене најдобра германска кола (барем за кај нас). Иначе Цитроенот е со 1.4 16в мотор, 5 врати, средна опрема...:pipi:
Toa deka trosat maslo use od fabrika e tocno, i e napraveno namerno za motorot podobro da se podmackuva, i poise da trae, sea da ne preteruvame, 1L na 1000 ne trosat sigurno, ali kako i da e trosat ulje ali vo pomala kolicina. A za drugive problemi so mi gi nabroja prvpat slusam od tebe, baska kolata predpostavuvam si ja zel na staro i kojznae so se doziveala pred ti da ja kupis. A da me lazat drugarite ne me lazat poso licno sum gi nosel na majstor da mu menjaat motor na C5 a C4 nemoze i da saka da me izlaze poso se slusa motorot kako raboti.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom