Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Imam Passat Volkswagen 35 godini star. Dali znae nekoj dali moze da go 'zamenam' ili nesto slicno vo nekoj od Volkswagen salonive vo Makedonija ili okolu?

Fala odnapred
Можиш да го замениш во Порше Македонија. Под услов да имаш уште 25-30.000 евра за доплаќање.
 
Член од
21 април 2009
Мислења
139
Поени од реакции
16
Imam Passat Volkswagen 35 godini star. Dali znae nekoj dali moze da go 'zamenam' ili nesto slicno vo nekoj od Volkswagen salonive vo Makedonija ili okolu?

Fala odnapred
Ти можеш да го замениш и ке ипадне како да го даваш старо за ново. Е сега тие ќе ти го проценат на околу (на памет) 500-600 евра и ќе кажат ’’Ќе го задржиме Пасатот и ќе ти дадеме попуст на било кое возило 600 евра,, е сеа ти види дали ти се исплати да им го дадеш или сам да си го продадеш за поголеми пари.
Факт е дека инпотерите на нови возила ги проценуваат старите возила далеку под реалната цена.
 

proud_89

Legenden sterben nie!
Член од
17 јануари 2011
Мислења
147
Поени од реакции
87
онак веќе не е онак... туку.. (читај аватар)...

туку за што кола беше муабетов? се се средува и се се оправа... значи... кога се отвара мотор мењај комплет карики на сите 4 клипа а не само на едниот... греота е... тоа е прво... второ, ако не е карика, тогаш е сигурно некој вентил, нај често издувен.. може да се репи со мењање на вентилот и се ке си биде во ред... од фабричната компресија 9,2 до падот 8,1 и не е толку страшно. тој мотор би требало да тера уште доста време... јас имам измерено мотори, поготово заставини што со 4,5 бари палат и работат... е сега, не влече онака саглам, трокира по малку на нагло давање гас, ама си брка работа... (и троши уље по малку се разбира) ама тоа на пад на компресија на пола... она што се вели е околу 10% пад на компресија и не е страшна работа... моли бога да биде вентил а не карики... за поевтино да пројдеш нели...

ако си заинтересиран кај мајсториве мои да те препорачам и да ја средат колата онака брзо брзо... со таква компресија на еден клип, сигурно и троши повеке... и тоа повеке за 20 до 30%... удри на есап, по пројдени 500 километри дека инвестицијата за сервис на вентил се враќа.... како и да е, ако ве интересира, јавете се на мајстор боро тел: 070-547-673 или 077-727-802 и кажете му дека алек ве пратил и ви го дал бројот... за да добиете на ургентност, т.е. да си фатите ред побрзо... боро подигал од мртви и сервисирал коли од кои многу мајстори се откажале... и ги поседува 2-те нај битни особини:
-прецизен и детален во работата
-не е со соништа да се збогати преку ноќ, т.е. реалене во наплатата за работа односно да не речам евтинџија е...
Прво големо благодарам до тебе и до Фолксваген за советите и информациите. Бев денес кај мајстор Боро. Типот си е супер. Ја отворивме главата, вентилите беа во ред. Па наредно беше ваѓање на клипот кај што е компресијата 1. И тоа е тоа, претпоставките биле точни, скршени карики на клипот. Иначе воглавно другото беше во ред. Тоа ситниците дихтунзи ова она се ќе ми смени. Па утре југцето накај поручек би требало да е готово.
А ова кано-еко системи денес го видов на една налепница на автомобил кај мајстор боро. :D
 

CF.REAL MADRID

ЦЕВКА
Член од
9 септември 2009
Мислења
335
Поени од реакции
9
Да прашам нешто.....Сакам да одам кај некој механичар малце на пракса,да научам нешто за коливе,е сеа од Велес сум да не знае некој добар механичар да отидам месец два да видам нешто од нешто да поднаучам,ако знае некој од Велес нека пише...Сум заинтересиран за ова ептен..
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Каде во Скопје има да се купи k&n средство за чистење на k&n филтер?
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Утре планирам да ја полирам колата рачно. Ме интересира дали да земам течен восок или пак паста-восок?
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Утре планирам да ја полирам колата рачно. Ме интересира дали да земам течен восок или пак паста-восок?
за полирање не постои ВОСОК туку ПОЛИР ПАСТА.. е од нејзе има течна или сува иако и во двете има по малку восок (така го викаат тоа а далеку од восок е) или силикон некој го вика тоа... значи препорачувам течна паста и за рачно и за машинско полирање... која паста и да ја одбереш за полирање, убаво исчитај го упатството за употреба. не се сите пасти исти. некои сакаат прво трљање па сушење па бришење а некои прво мачкање, па сушење на трљање со бришење...
..... А ова кано-еко системи денес го видов на една налепница на автомобил кај мајстор боро. :D
да, таму ми е магацинот... веројатно си го видел пикапот или една од колите...
 

xochipilli

Војвода
Член од
29 јули 2006
Мислења
426
Поени од реакции
116
Дали може серво воланот да престане да работи ако акумулаторот е слаб?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Дали може серво воланот да престане да работи ако акумулаторот е слаб?
Ако е со електронска серво пумпа да. Таква има на пежо 205. Инаку, не. Ако возилото работи (запали), дефинитивно одговорот е не.
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
за полирање не постои ВОСОК туку ПОЛИР ПАСТА.. е од нејзе има течна или сува иако и во двете има по малку восок (така го викаат тоа а далеку од восок е) или силикон некој го вика тоа... значи препорачувам течна паста и за рачно и за машинско полирање... која паста и да ја одбереш за полирање, убаво исчитај го упатството за употреба. не се сите пасти исти. некои сакаат прво трљање па сушење па бришење а некои прво мачкање, па сушење на трљање со бришење...
..
Мене ми кажаа да купам сува паста, бидејќи прв пат ја полирам колата, демек таа е погруба па првапат подорбо е со неа? Дали да полирам со памук или да купам специјална крпа ?
 

xochipilli

Војвода
Член од
29 јули 2006
Мислења
426
Поени од реакции
116
Ако е со електронска серво пумпа да. Таква има на пежо 205. Инаку, не. Ако возилото работи (запали), дефинитивно одговорот е не.
Се работи конкретно за Мерцедес А170 (w168), возилото пали, но цело време му свети сијаличката за акумулаторот, а сервото не работи воопшто.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Се работи конкретно за Мерцедес А170 (w168), возилото пали, но цело време му свети сијаличката за акумулаторот, а сервото не работи воопшто.
Види да не е скинат каишот... можно е да се врзани алтернатор/серво на еден каиш. И ако е скинат, јасно дека ем ќе ти свети сијаличката за акумулатор, ем нема да работи сервото. Ако имаш обртомер, и обртомерот нема да работи.
 

xochipilli

Војвода
Член од
29 јули 2006
Мислења
426
Поени од реакции
116
Види да не е скинат каишот... можно е да се врзани алтернатор/серво на еден каиш. И ако е скинат, јасно дека ем ќе ти свети сијаличката за акумулатор, ем нема да работи сервото. Ако имаш обртомер, и обртомерот нема да работи.
Го однесов на сервис и излезе дека алтернаторот не работел добро.
 

...МаКи...

Иван Карадак
Член од
26 ноември 2008
Мислења
45
Поени од реакции
9
Вака сеа... еве едно прашање мене што ми се дешава последно време.. Имам Голф 4 тди, проблемот ми е тоа што што до пред 2 недели одеднаш цела шалтабла престана да ми свети ( копчиња за стакла, климата се околу мене) освен километражата што свети ама со мн слабо светло... Ги проверив осигурачите еден по еден и сите беа исправни, тие што беа наменети за тие светлата ги заменив, ама без никаква промена... што е интересното е од време на време светнуваат на 2 до 3 мин и се гасат. Бев кај еден локален електричар и ми рече дека може да биде до одпорникот кај сензорот за намалување и зголемување на светлото на километражата... Дали некој имал искуство со ваков проблем и дали некако успеал да го реши или па мислење до што од прилика може да биде...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom