Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
24 ноември 2009
Мислења
4.959
Поени од реакции
4.882
Ако не требало, немало да го измислат кумплунгот. А за возење без него, се можи, особено камион. Старите ФАП-ој немат синхрони, па меѓугас е задолжително за менвање брзини, така да можи и без него.

Е така де, осетот е клучот. Дури да го стекниш, можиш попара менувачот да го напрајш.
битно е да го слушаш моторот,и да имаш осет за работата на машината,ти гарантирам дека било кое возило можеш комотно да му менуваш брзини без кумплуг ( доколку менувачот не му е елктронски ) без никакви последици по менувачот или моторот
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
битно е да го слушаш моторот,и да имаш осет за работата на машината,ти гарантирам дека било кое возило можеш комотно да му менуваш брзини без кумплуг ( доколку менувачот не му е елктронски ) без никакви последици по менувачот или моторот
Можи си експерт ти... него кажими уште колку има како тебе во македонија?

Друго да те прашам, ќе ги цедиш брзините до крај без кумплуг? Ќе прајш моторно кочење? Моето возење се заснова на моторно кочење, ја држам колата во опсег од 2000 до 2500 вртежи низ град и многу го користам. Без кумплуг, паѓа во вода целата филозофија.

А дека ќе помини без последици менувачот, на друг да му кажиш... Ако не појќе синхроните ќе се заебат по насилно вадење од брзина, па на секое одземање на гас ќе излегува од брзина колата сама.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Значи, за менувач без синхрони, при менување во повисока брзина, се стиска куплунг двапати... еднаш за да се исфрли од брзина, и уште еднаш за да се внесе во повисока...
Од повисока со пониска со меѓугас, и пак двапати куплунг.
Гледам...расправии за менување без куплунг...
Па да...ако те остави на сред пат без куплунг, се скине сајла или слично, при менување на брзини, кое и не треба да се прави често во таква ситуација, треба да се исфрли од брзината во коај е колата со малку сила, тоа е точно...а за внесувањето во друга брзина, пониска или повисока би требало да се осети моторот, во смисла кога ќе се смират вртежите и со благо буткање кон брзината која ја сакате, да си влезе во брзина и да си возите понатаму.
Секако, ќе има непријатни звуци, може да страдаат синхрони најмногу, но и самите запчаници на брзините.
Затоа е непрепорачливо.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Можи си експерт ти... него кажими уште колку има како тебе во македонија?

Друго да те прашам, ќе ги цедиш брзините до крај без кумплуг? Ќе прајш моторно кочење? Моето возење се заснова на моторно кочење, ја држам колата во опсег од 2000 до 2500 вртежи низ град и многу го користам. Без кумплуг, паѓа во вода целата филозофија.

А дека ќе помини без последици менувачот, на друг да му кажиш... Ако не појќе синхроните ќе се заебат по насилно вадење од брзина, па на секое одземање на гас ќе излегува од брзина колата сама.
јас можам секоја кола да ја возам без кумплунг и за забрзување и за моторно кочење, освен за тргање, за се друго можам без кумплунг... не ти треба многу освен “еден“ осет... ке ми треба и едно 5-10 минути прво да ја повозам колата, за да не ми се деси да ми грчи мењачот, т.е. да видам што-каде-колку-кога-брзина-однос-пренос.... само треба осет за тоа... осет кој не се стекнува, туку вроден треба да ти биде...
и да, во право си џиш, синхроните се ебат кога не се користи кумплунг... т.е. се трошат околу 10 пати побрзо... после некое време и со кумплунг ке грчи, и тоа нај често во втора и трета брзина, зашто тие се нај употребувани...
 
T

Tetro

Гостин
јас можам секоја кола да ја возам без кумплунг и за забрзување и за моторно кочење, освен за тргање, за се друго можам без кумплунг... не ти треба многу освен “еден“ осет... ке ми треба и едно 5-10 минути прво да ја повозам колата, за да не ми се деси да ми грчи мењачот, т.е. да видам што-каде-колку-кога-брзина-однос-пренос.... само треба осет за тоа... осет кој не се стекнува, туку вроден треба да ти биде...
и да, во право си џиш, синхроните се ебат кога не се користи кумплунг... т.е. се трошат околу 10 пати побрзо... после некое време и со кумплунг ке грчи, и тоа нај често во втора и трета брзина, зашто тие се нај употребувани...
Море и за тргање, бе. Ако ти се деси некогаш да скинеш сајла на кумплунг додека си на пат, а немаш резервна за да ја монтираш одма, најдобро ти е да пробаш вака:
- Уфрлаш во втора на изгасено возило. Палиш, заверглува, даваш гас, се пали и тргнува полека и во втора се возиш до некаде да стигнеш.
Е, сега, ако имаш искуство како што напомена, со шалтањето без кумплунг, ќе стигнеш многу подалеку.

Голф 2-ка се створени за без кумплунг. :)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
зашто бе во втора? во прва ке си тргнеш со верглање, па си шалташ со меѓугас во секоја која ја сакаш и така... ми се има десено барем 20 пати до сега со скината сајла за кумплунг од град да стигнам до гаража и успат на идење да си купам и сајла...:vozbud:
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
е како може така... напротив, во втора би требало да биде потешко, скоро невозможно... уствари кога ке размислам... луфта на спони, зглобови, полуосовини и запчаници во мењач, може да прават контра удар на верглањето... а во втора тоа е помеко и го нема ударот...
 
T

Tetro

Гостин
Ми имаа кажувано одамна, па кога ќе те остави кола на пат ќе се сетиш, најнормално за тоа како треба. :)
Во втора е многу лесно, а со прва вергла и се осеќа дека се мачи машината многу за да ја запалиш. За дизелите зборам тука.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Ми имаа кажувано одамна, па кога ќе те остави кола на пат ќе се сетиш, најнормално за тоа како треба. :)
Во втора е многу лесно, а со прва вергла и се осеќа дека се мачи машината многу за да ја запалиш. За дизелите зборам тука.

дизел е друг муабет...
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
Препорака за некој добар акумулатор?
55 ампери?

Викаат подобри биле тие “сувите“ што се без вода.... зашто и како се подобри?
Каков да земам? Од каде? И кои им се цените ако може? :)

Поздрав.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Препорака за некој добар акумулатор?
55 ампери?

Викаат подобри биле тие “сувите“ што се без вода.... зашто и како се подобри?
Каков да земам? Од каде? И кои им се цените ако може? :)

Поздрав.
EXIDE
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Кажи де уште некој збор за нив, не биди скржав :)
Поскапи се со некои 20-30% од останатите, а ги фалат доста... незнам кој ги произведува, ама сигурно се подобри од македонските SAP и српските Horse... Па ако земиш таков ќе кажиш ти за него шо како, јас до сега неам таков купено, ама највероватно за на зима ќе морам :)
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
Поскапи се со некои 20-30% од останатите, а ги фалат доста... незнам кој ги произведува, ама сигурно се подобри од македонските SAP и српските Horse... Па ако земиш таков ќе кажиш ти за него шо како, јас до сега неам таков купено, ама највероватно за на зима ќе морам :)
Прашав:

EXIDE Classic 55A - 3650 ден.
EXIDE Premium 53A - 3990 ден.

Овој премиум има помала ампеража, ама многу е подобар (појак) за верглање (значи за во зима :) ).
 

Kajgana Shop

На врв Bottom