Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Мене така ми смрдеше лантрата што ја увезов, и ја терав така некое време, али цело време ми беше у памет. Го натегнав татко ми да види што е работата, и испадна дека црево е изедено и капе, колку што разбрав на влезот во моторот, смени некои стеги, и од тогаш не смрди. Инаку мирисаше на бензин и надвор, па дури и вентилација кога е пуштена дуваше воздух што труе на бензин. Жива среќа што не му текнало да се запали.
 
Ме интересира, ако може некој да објасни детално, како се менува брзини без кумплунг. Благодарам однапред.
 
тоа само на аутоматик, на мануелен ке сјебиш нешто
 
Ме интересира, ако може некој да објасни детално, како се менува брзини без кумплунг. Благодарам однапред.
Можи со меѓугас, ама треба да бидиш спремен дека ќе згрчи малку на менување (т.е. кога ќе пробаш да ја клајш погорната брзина).

Инаку постапката е, возиш во една брзина, засилуваш, силен удар по менувачот да излези на лер, стискаш гас да заврти до кај 4000 вртежи и кога ќе почни да паѓа, туркаш во погорна брзина. Ако не си го правел ова, и ако немаш кола за фрлање, мој совет ти е да не експериментираш.
 
тоа само на аутоматик, на мануелен ке сјебиш нешто

јас вака во осмо одделение кога ја купивме колата, среќен и одма на воланот во гаража бучам вртам демек и менам брзини. ама тогаш не знаев дека требало кумплунг...
и стварно тешко одеше. многу се мачев додека шуткав.
после татко ми ја носеше на мајстор чудејќи се како преку ноќ се расипало :toe::pos2:

да ми пише некој како се прави шлајф правилно, оти питував многу луѓе и сите имат нивни варијанти
и тоа лизгањето со ручна, ќе го биде ли со голф 3 караван тди по суво? сакам да пробам ама ми фуфка :toe:
 
:pos2:
Дај не зафркавајте, има некој што дотерал камион од загреб до скопје,без квачило. И има некој сеуште користи кумплунг само за тргање од место

--- надополнето ---



--- надополнето ---

јас вака во осмо одделение кога ја купивме колата, среќен и одма на воланот во гаража бучам вртам демек и менам брзини. ама тогаш не знаев дека требало кумплунг...
и стварно тешко одеше. многу се мачев додека шуткав.
после татко ми ја носеше на мајстор чудејќи се како преку ноќ се расипало :toe::pos2:

да ми пише некој како се прави шлајф правилно, оти питував многу луѓе и сите имат нивни варијанти
и тоа лизгањето со ручна, ќе го биде ли со голф 3 караван тди по суво? сакам да пробам ама ми фуфка :toe:
Те излажал таткоти кога не работи моторот не е потребен кумплуг :)
 
:pos2:
Дај не зафркавајте, има некој што дотерал камион од загреб до скопје,без квачило. И има некој сеуште користи кумплунг само за тргање од место

--- надополнето ---



--- надополнето ---


Те излажал таткоти кога не работи моторот не е потребен кумплуг :)

он има го расипано :pos2:
 
Можи со меѓугас, ама треба да бидиш спремен дека ќе згрчи малку на менување (т.е. кога ќе пробаш да ја клајш погорната брзина).

Инаку постапката е, возиш во една брзина, засилуваш, силен удар по менувачот да излези на лер, стискаш гас да заврти до кај 4000 вртежи и кога ќе почни да паѓа, туркаш во погорна брзина. Ако не си го правел ова, и ако немаш кола за фрлање, мој совет ти е да не експериментираш.

не треба силен удар по менувачот само треба осет да имаш да погодиш и без проблеми излегува од брзина...
 
ако се можеше без него немаше да го стават нели?
 
Абе за можење може ама само под одредени услови, ама и под нив нормално дека се оштетува менувачот и доаѓа до пребрзо абење на запчениците.. не би ризикувал :)
 
Ја иам Тигра земено иста машина и фул опрема колата е топ,горе доле и ја за исти пари ја земав со се регистрација и се ме фати 3 500 евра(без озвучување).Колата е бомбона за млад човек и не е грда ко шо вика Валиљ(:baeh:) и не е двосед.Едина замерка шо иам за неа е што има многу мртви агли и не е прегледна 100%,амортизацијата е тврда што е нормално за спортско возило,секоја дупка на волан се осеќа а исто и у душа.Има проблеми ноќните светла внатре во колата во багажникот,во контролната табла кај шо е климата(прегоруваат побрзо него вообичаено кај другите коли,али тоа е маана кај Опелите од таа година,нишо сериозно али) и мој совет зимај ја,и пази со педалата за гас пичку матер машина е(на резервоар ќе осетиш)
толку од мене :smir:[/

Ја купив тиграта и прв впечаток ми е дека подвозјето е премногу тврдо, и заедно со нископрогилните гуми ја осекаш секоја нерамнина.
Потрушувачкатана бензин е доста голема и според мои проценки во овие ладни зимски денови се движи околу 13 литри на 100 км градска.
Моторот е доста јак но и покрај абс кочниците требало да стават дискови на задните тркала бидејки колата на малку прав пат до трета брзина многу брзо развива 150 км/ч, но проблемот е што не можеш брзо да закочиш така да за малку тиграта својот живот прерано ке го завршеше како претходното фиат пунто спортинг кое со осум години старост заврши на гробиштата за автомобили.
Голема предност за овој автомобил е, а не сум ја знаел е дека девојките многу ја симпатизирале тиграта и бараат да ги провозам некое крукче, но за жал за разлика од пунтото не може да се прави " На садног седишта мога аута"
Па ти пишав дека има тврда амортизација :helou: а за кочнициве да у право си али сепак мислам дека моеш да си стаиш и задни дискови.А 'на задног седишта мога аута' биди малце по иновативен,ако се се сака се може :icon_bigg
Со здравје да ја возиш
 
:pos2:
Дај не зафркавајте, има некој што дотерал камион од загреб до скопје,без квачило. И има некој сеуште користи кумплунг само за тргање од место

Ако не требало, немало да го измислат кумплунгот. А за возење без него, се можи, особено камион. Старите ФАП-ој немат синхрони, па меѓугас е задолжително за менвање брзини, така да можи и без него.

не треба силен удар по менувачот само треба осет да имаш да погодиш и без проблеми излегува од брзина...
Е така де, осетот е клучот. Дури да го стекниш, можиш попара менувачот да го напрајш.
 
Можи со меѓугас, ама треба да бидиш спремен дека ќе згрчи малку на менување (т.е. кога ќе пробаш да ја клајш погорната брзина).

Инаку постапката е, возиш во една брзина, засилуваш, силен удар по менувачот да излези на лер, стискаш гас да заврти до кај 4000 вртежи и кога ќе почни да паѓа, туркаш во погорна брзина. Ако не си го правел ова, и ако немаш кола за фрлање, мој совет ти е да не експериментираш.

Океј, а како би одело при префрлање во помала брзина ? Пошто ќе се качат вртежите, а колку што имам слушнато не треба да се применува на повеќе од 3000 вртежи...
 
Океј, а како би одело при префрлање во помала брзина ? Пошто ќе се качат вртежите, а колку што имам слушнато не треба да се применува на повеќе од 3000 вртежи...
Ја отпушташ гаста и се смалува бројот на вртежи.
Simple as that.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom