- Член од
- 27 мај 2016
- Мислења
- 365
- Поени од реакции
- 144
Не.Да не си ја вратил ти у 3та , наместо у 5та ??
Мафот го имам чистено со посебен спреј пред година ипол...но ќе го проверам.Ако се повторува ми наликува како МАФ сензор
Не.Да не си ја вратил ти у 3та , наместо у 5та ??
Мафот го имам чистено со посебен спреј пред година ипол...но ќе го проверам.Ако се повторува ми наликува како МАФ сензор
Sprema ova so go napisa mi deluva kako da ti proslajfova lamelata. Probaj pak so petta brzina stisni turaza od 1800-2000rpm ako krenat vrtezite naednas,najverovatno e lamelata.Се работи за аурис 2.0дизел 2.0.
Денес на возење 80кмч со 2к обрати стискам на гас педала, менувам 4>5 брзина и после 1 сек одкако паднаа обртаите на 2к истите скокнаа на 2800/2900к (како на автоматик кола шалтање).
- Не ми се појавува чек енџин и сл.
- Колата има снага.
- Нема црн чад, сив, бел.
- Менувачот не вибрира, менувам океј.
-При возење 80кмч 1.9к/2к обртаи троши 4/4.5, а на тој скок на обртаи покажува 20л.
До што може да биде проблемов со обртаите?
Зошто би чистел маф со посебен спреј? Па тој лежи после филтерот за воздух, доволно е само со компресиран воздух плус со висок процент 99,9% алкохол.Не.
Мафот го имам чистено со посебен спреј пред година ипол...но ќе го проверам.
Стража лесено ја поминува, само шалтањето при полна гас знае да направи така 3>4 брзина.Но не при секое менување на брзина но така знае понекогаш да се случи.Прошлајфувана ламела треба да препознае секој возач со барем 1 година искуство......моторот врти силно, аколата не оди
Стави ја во последна брзина па после наеднаш стисни гас. Ако скокнат обртаите и се вратат назад, тоа е, ламелата.Стража лесено ја поминува, само шалтањето при полна гас знае да направи така 3>4 брзина.Но не при секое менување на брзина но така знае понекогаш да се случи.
Se za kocnici za site koli priznavam ,,samo eden,, vo Skopjeпрепорака за сервис за Volkswagen Polo, се мислам помеѓу Митревски(припор) и сервис Коп (Ченто) за промена на кочници
Препорака за сервис за центрирање на возило?
Благодарам
Ај те молам пиши ми број и локација на дечките за центрирање,Se za kocnici za site koli priznavam ,,samo eden,, vo Skopje
https://www.facebook.com/Servis-za-kocnici-MIRKO-100057354644023/
Za centriranje decava sto rabotea kaj Tiho, otvorija ,,sopstven biznis,,. Broj eden spored dolgogodisno iskustvo
https://www.facebook.com/CentriranjePrednica/?eid=ARBk0EmkmSxblqLCDeVtgv9hRgGYIHtzb-Jr0wHYMqt8JKt4rwarpc86oALuF6psERD74irAH79tRQ9r
Meto vo kisela voda isto ti e odlicen, samo so zakazuvanje prethodno. I na dvete mesta ,,nema da pogresis,, ako ja odneses kolata. Na drugo mesto jas ne bi ja odnel kolata.
Sekoe dobro
Eve telefoni i lokacija od decava. Shapmioni vrv spored mene, cela praksa kaj Tiho ja imaat i se No.1Ај те молам пиши ми број и локација на дечките за центрирање,
јас прашував кај Митревски и таму ми кажаа дека можат да ми сменат кочници
а Мето во кисела вода за што е , за центрирање?
Site vw skapuvaat na pragovi od 2004 pa se do 2008. Isto i golf 6 skapuva,passat b6 popara,b7 i tie skapuvaat na pragovi,betomen...e sega za vw 5....Прашувам за цена за 2 Голфа 5-ки ,3 врати, идентичен мотор 1.9 TDI 77kw , првиот е од 2004 и сопственикот бара 3600 евра а вториот е од 2007 и се продава за 3700 евра.....Тој првиот од 2004 има малку игзгниени прагови што е мана на првите серии а овој од 2007 секако изгледа како подобра опција пошто е последна серија а тие коли се најдобри ама некако е дотеруван и чепкан, некои спортски гуми,навигации и сл. (сумњив ми е зошто на шалт таблата пишува просек потрошња 10,3 литри , на таблата пишува на германски defekt а колата сепак добро оди и влече)
Моето прашање е дали цените се ОК и на што треба да внимавам