- Член од
- 6 февруари 2024
- Мислења
- 11
- Поени од реакции
- 1
Поздрав, заинтересиран сум за купување на прво возило хонда цивик 2007 хеџбек, па некој постручен да ме упати што да правам што да гледам што да запазам и дали има некој за продавање случано
Како прво визуелно испитај ја колата, дали приметувaш друга боја на каросеријата освен оригиналната,ако има друга боја значи можеби е била чукана,види низ ентериерот истрошеност на материјалите,ако на пр. од таванот виси тапацирот веројатно колата има над 300 иљади км извртено, второ пробај ја колата,види како тегле,дали дими,погледни го моторот дали е сув или има уље насекаде,пробај ги двата теста-вожња надвор од град над 130 км на час,едно 10-тина минути без да ти светне некоја сијаличка и вториот тест е возење по угорница,види дали влече во трета и како се понаша,дали загрева...Тоа е основата а следно е проверка за вратена километража кај некој добар автодијагностичар....Поздрав, заинтересиран сум за купување на прво возило хонда цивик 2007 хеџбек, па некој постручен да ме упати што да правам што да гледам што да запазам и дали има некој за продавање случано
Se pogore napisanoto za proverka e tocno, osven poslednoto za km, za sto imam rezerva deka moze da se utvrdat so dijagnostika, osven ako vracanjeto e fuserski napraveno.Verojatno e podobra varijanta Car Vertikal ili slicni, pa vrz osnova na tie podatoci da se izveduva zaklucok. Za ova nesto pisuvav podetalno pred nekolku strani.Како прво визуелно испитај ја колата, дали приметувaш друга боја на каросеријата освен оригиналната,ако има друга боја значи можеби е била чукана,види низ ентериерот истрошеност на материјалите,ако на пр. од таванот виси тапацирот веројатно колата има над 300 иљади км извртено, второ пробај ја колата,види како тегле,дали дими,погледни го моторот дали е сув или има уље насекаде,пробај ги двата теста-вожња надвор од град над 130 км на час,едно 10-тина минути без да ти светне некоја сијаличка и вториот тест е возење по угорница,види дали влече во трета и како се понаша,дали загрева...Тоа е основата а следно е проверка за вратена километража кај некој добар автодијагностичар....
Druze ne deka se razbiram, ama neli stom e novo od salon treba salonot da ja ima zavrseno i taa obvrska. Sepak prodava nesto sto pominalo i carina i se ostanato. Ti odis plakas i na registracijaДали знае некој колку чини хомологација за ново Пежо 2008 од салон?
Од АМСМ така ни кажаа дека штом е нова се прави хомологација, а на регистрација не се оди.Druze ne deka se razbiram, ama neli stom e novo od salon treba salonot da ja ima zavrseno i taa obvrska. Sepak prodava nesto sto pominalo i carina i se ostanato. Ti odis plakas i na registracija
A od mene so zdravje da vozis
Od Euroimpex so platena f-ra i vraboten so tebe odite na tehnicki i registracija vo Korab //oni tamu preferiraat mozebi ,,interna sorabotka,,// potoa tablicite na kola i so zdravje da si ja vozis novata kola. Carini, homologacii se e vo nivna raka vekje zavrseno //zatoa i so tebe doagja vraboten od salon na registracija//.Дали знае некој колку чини хомологација за ново Пежо 2008 од салон?
Планирам да го купам. Искуство со сега немам, но имам доста истражувано по нет и ми изгледа солидно.Да, да, ама Лестер прави споредба и со такво оти и тие се користат многу за чистење особено на пластиките и делот околу моторот.
Јас барам конкретно како ова ти шо го спомна за еден вид на перење, усисување на пена и течност од седиштата, а секако и дома ќе се користи за теписи и намештај.
Инаку, овај збор на понижење кога прв пат го слушнав во животот (пред некоја година) се тропкав смеење 2 дена дека тоа им е уствари попуст
Фала за препораката!!!
Дали го имаш дома или пак го имаш користено - позајмено - изнајмено од некаде и како си задоволен? Ја вади ли доволно добро влажноста од материјалот?
Не го испушта, го конзумира моторот. Најверојатно диктон на глава изгорен.Што може да биде причина за тоа што колата ми испушта антифриз?
Тоа сериозна работа е?Не го испушта, го конзумира моторот. Најверојатно диктон на глава изгорен.
200 евра. Само дополнувај го со дестилирана вода. Не оставај да снема пошто така може да ти прегрее моторот уште повеќе. И ставај вода само кога е ладна, пошто ќе те изгори ако е под притисок.Тоа сериозна работа е?
Чоек се сменив, до термостат го испроверив океј е. Капачето за тоа за антифризот, цревата, се е океј. Само во прва брзина и кога е под притисок колата ми иде температурата некаде до 106-7, ама океј си функционира ладењето, и си паѓа температурата. Проблемот ми беше што константно ми паѓа нивото на антифриз и као навика ми стана веќе се да проверувам до кај е нивото од што кренав раце од мајсторите кои ми викаат ништо не е.200 евра. Само дополнувај го со дестилирана вода. Не оставај да снема пошто така може да ти прегрее моторот уште повеќе. И ставај вода само кога е ладна, пошто ќе те изгори ако е под притисок.
Иако мајстор треба да ја види пошто може да тече некаде по цревата, не се знае. Али ако не тече никаде и температурата се крева, диктон е 99%.
Губење антифриз во 90%+ случаи е поради црева, термострат и (многу често) капаче на резервоарчето и/или на самиот хладњак, кај тие што имаат таму. Провери го и тоа капаче ако го имаш. И тие капачиња (најмалку едното од нив) не се само за затворање туку го регулираат притисокот на антифризот и го испуштаат надвор доколку тој е превисок (а станува превисок поради температурата), но и во случај на добра Т доколку капачето е неисправно предвреме го испушта и го губи антифризот. Затоа овие капачиња треба да се менуваат со други со идентичен притисок, а податок за тоа има во упатството или на Нет. Понатаму провери го квалитетот и соодветноста на термостатот кој е заменет, како и чистотата на хладњакот-има и начини на негово испирање.Чоек се сменив, до термостат го испроверив океј е. Капачето за тоа за антифризот, цревата, се е океј. Само во прва брзина и кога е под притисок колата ми иде температурата некаде до 106-7, ама океј си функционира ладењето, и си паѓа температурата. Проблемот ми беше што константно ми паѓа нивото на антифриз и као навика ми стана веќе се да проверувам до кај е нивото од што кренав раце од мајсторите кои ми викаат ништо не е.
Сеа сум решена да се среди по секоја цена ако бидува, ако не ќе треба да се збогувам со колава која ја возам 10 години.