Pa i nema mnogu logika. Ako nema dovolen pritisok (ne znam na sto mislel, pritisok vo cilindrite ili na gorivo?) toa ne bi vlijaelo na prekin na verglanje po 2-3 sekundi. Ako nemas el. dijagnostika, ke treba da se napravi i da kaze pokonkretno kade e problemot.@martin01 @kostatkb
Бидејќи разговарав со мајсторот кој што ми го посочи проблемот со моторот, според него при палење не се стварало доволно притисок па затоа морало да ги запали греачите 1/2 пати за кариките да се опуштат (ако може така да се изразам) и да може да запали.
Демек затоа кога е поладно (10тина степени) сум морал да дадам контакт и да почекам 20тина секунди пред да почнам да ја палам колата.
Искрено не знам колку логика има ова?
Smeni go ednas i ventilot/filter za uljni pari kako sto pisav pogore, toa sekako ne e visok.