Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
Edno prasanje vo vrska so moeto Pezo
Imeno deneska ja odnesov na perenje kolata, izgleda ,,romot,, t.e. ,,cd-rom-ot,, bil ,,nezen,, so vapot pritoa koga bev da si ja zemam kolata naidov na problem.
Da napomenam, avtoperalnata vo TC Zebra podrum! Tamu ja ,,napravija magijata!,,
Rikverc kamerata //fabricka e//. Stavam vo rikverc titri slikata kako los signal na tv. Ja cuknav malku kamerata se sredi slikata na display. Potoa otvoriv i zatvoriv bagaznik, staviv vo rikverc pak titrese ne tolku mnogu. Povtoriv ,,postapka,, otvori zatvori bagaznik mirna slika. Utre t.e. zadutre kako ke bide baba Vangja znae : (
Iskustvo necivo? Resenie? Nova gledam po internet deka e 300 i kusur funti.
Blagodaram.
Има вода влезено.

Сметај, пошто патуваш долги релации и задниот дел се почесто ќе се праши што од дожд, што од прашина и нечистотија. Кај мене така почнаа да зезаат паркинг сензорите.

На јутуб е полно со совети да се става WD40, мада на пластика тоа не ми се става пошто ја прави крута пластиката со време. Решението го најдов со ставање на високо концентриран алкохол isopropanol 99,9% и после издувување со компресиран воздух (од оние за чистење прашина за лап топ).

Сега работат ко нови. На нет гледа овластени сервиси за истиот проблем им мењале сензори :D
 
Член од
28 ноември 2022
Мислења
377
Поени од реакции
638
Има вода влезено.

Сметај, пошто патуваш долги релации и задниот дел се почесто ќе се праши што од дожд, што од прашина и нечистотија. Кај мене така почнаа да зезаат паркинг сензорите.

На јутуб е полно со совети да се става WD40, мада на пластика тоа не ми се става пошто ја прави крута пластиката со време. Решението го најдов со ставање на високо концентриран алкохол isopropanol 99,9% и после издувување со компресиран воздух (од оние за чистење прашина за лап топ).

Сега работат ко нови. На нет гледа овластени сервиси за истиот проблем им мењале сензори :D
Voda, voda definitivno. Isuseno deneska //vcera, denes namerno na sonce ja ostaviv parkirana// kristal slika, definitivno ,,makata,, bila so navlezena voda. Se ,,ispalsiv,, vcera, kade ke i go baram careto //vadenje plastiki vnatre//, znam deka vo oficijalen nova ke mi recat //pretpostavuvam//.
Maka so senzorite ne sum imal seuste, ako ,,dojde makata,, kje mi dades detalni napatsvija kako da resam bez servis : ).
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Ako voda vlegla u kamerata togas imas problem so kamereta, posho ne treba voda da vleguva vo nea.

Vozam kola so 360 kameri veke nekolku godini i nikogas sum nemal problemi posle mienje ili posle dozd(kaj mene vrne skoro sekoj den). Samo zimno vreme treba pocesto da ti cistam posho se valkaat i ne se gleda nisto.
 
Член од
28 ноември 2022
Мислења
377
Поени од реакции
638
Ako voda vlegla u kamerata togas imas problem so kamereta, posho ne treba voda da vleguva vo nea.

Vozam kola so 360 kameri veke nekolku godini i nikogas sum nemal problemi posle mienje ili posle dozd(kaj mene vrne skoro sekoj den). Samo zimno vreme treba pocesto da ti cistam posho se valkaat i ne se gleda nisto.
Tocno, ne treba da vleguva voda ako se drzi spored ,,propisanoto upatsvo,, ne poblisku od 10cm so pritisokot //vo odredeni slucaevi zavisnost pritisokot na vapot i od pogolemo min. rastojanie// .
Pri pokratko direktno rastojanie so vapot rizik od krsenje, fizicko ,,otkornuvanje,, i navleguvanje voda.
Vo slucajot romite koj mi ja perele kolata ,,vlegle so vapot,, vo kamerata.
Istoto mu se imalo sluceno //deneska prozborev// na sosedot so Mercedes E klasa 2021va godina no vo druga avtoperalna. Po perenjeto imal zolt triagolnik namesto slika i ,,postepeno,, dobil nekakva izvitoperena slika koja se ,,lekuvala,, vo period od edna nedela.
Se sto se bara e perenjeto pod visok pritisok da bide soglasno napisanoto vo upatsvoto t.e. da se vnimava na odredeni senzitivni mesta.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.678
Поени од реакции
42.257
многу јак притисок користат пералниве, за да не трљаат рачно гледаат све со вап. Тоа малце ако е неопрезен бојата ќе ја симне тоа толку што е јак млазот. Затоа рачно ја перам пошто знам како перат.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
Ako voda vlegla u kamerata togas imas problem so kamereta, posho ne treba voda da vleguva vo nea.

Vozam kola so 360 kameri veke nekolku godini i nikogas sum nemal problemi posle mienje ili posle dozd(kaj mene vrne skoro sekoj den). Samo zimno vreme treba pocesto da ti cistam posho se valkaat i ne se gleda nisto.
Вода не треба да влегува да, ама нагли варијации на температура прават гумата/пластиката да се собира и шири и со тоа да дава простор да се лизне нешто, дали капка вода во подобриот случај или остатоци од издувни гасови кои не се мијат лесно.
 
Член од
21 април 2024
Мислења
21
Поени од реакции
4
Зошто не можам да се поврзам со bluetooth на голф 6 ?
На дисплејот во Media има CD / Sim Card мислам беше / AUX и последното BT-Audio ама дозволува да кликнеш само на AUX
Уклучив bluetooth на телефон и no devices found
 
Член од
7 мај 2024
Мислења
5
Поени од реакции
1
Дечки пак јас, сега со друг проблем :) ,

Имам BMW 320d e90 2006 и пред некои си 7 месеци ми се појавија проблеми со палење на возилото.

Најпрво мислев дека е поради тоа што е зима, ладно и поради тоа што греачите на ОБД2 ги даваше како грешка, па затоа
- Заменети беа сите 4 греачи
- Заменето беше реле
Исто така и акумулатор заменив (претходно имав некое ѓубре) и ставено е Monbat AGM 100ah.

Бидејќи проблемот беше само на краток период решен, целосно го репарирав и Анласерот.

Проверен е и клучот и нема никакви проблеми со него, исто така при палење не гледам грешка на борд.

Го внесувам клучот и стискам еднаш на СТАРТ/СТОП копчето за да дадам контакт.
Чекам некои си 10тина секунди и потоа стискам на кумплуг и повторно на СТАРТ/СТОП за да почнам да го палам возилото
- Доколку надвор е ладничко, 10тина степени -> Ќе завергла некои си 1-3 секунди и потоа губи снага, и прекинува да вергла.
- Доколку надвор е ладничко -> Може да се случи да вергла непрекинато се додека не го прекинам јас.
- Доколку надвор е топло, 20тина степени -> Ќе запали без проблем, или барем тоа е ситуацијата во моментов
- Доколку го прескокнам делот со давање на контакт, едноставно го ставам клучот, стисната кумплуг педала и директ на СТАРТ/СТОП -> Може да почне да вергла и да изгуби снага, може да вергла непрекинато, или може да запали од прва. Буквално лото.

* * * (Чисто колку за информација) Пред некои два месеци правев редовен сервис и братот ми рече дека моторот имал проблем со кариките и дека прави ЕКСТРА притисок во картер (не помалку, туку повеќе).
Пред да ја добијам информацијава проблемов се имаше еднаш/два пати десено.
Не сум баш сигурен дека ова е све точно и дека ми има логика, па затоа за некое време ќе треба да ја однесам и на друго место да ми потврдат.

Можеби овие две работи се поврзани?
И доколку не се, што би можело да биде?
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Дечки пак јас, сега со друг проблем :) ,

Имам BMW 320d e90 2006 и пред некои си 7 месеци ми се појавија проблеми со палење на возилото.

Најпрво мислев дека е поради тоа што е зима, ладно и поради тоа што греачите на ОБД2 ги даваше како грешка, па затоа
- Заменети беа сите 4 греачи
- Заменето беше реле
Исто така и акумулатор заменив (претходно имав некое ѓубре) и ставено е Monbat AGM 100ah.

Бидејќи проблемот беше само на краток период решен, целосно го репарирав и Анласерот.

Проверен е и клучот и нема никакви проблеми со него, исто така при палење не гледам грешка на борд.

Го внесувам клучот и стискам еднаш на СТАРТ/СТОП копчето за да дадам контакт.
Чекам некои си 10тина секунди и потоа стискам на кумплуг и повторно на СТАРТ/СТОП за да почнам да го палам возилото
- Доколку надвор е ладничко, 10тина степени -> Ќе завергла некои си 1-3 секунди и потоа губи снага, и прекинува да вергла.
- Доколку надвор е ладничко -> Може да се случи да вергла непрекинато се додека не го прекинам јас.
- Доколку надвор е топло, 20тина степени -> Ќе запали без проблем, или барем тоа е ситуацијата во моментов
- Доколку го прескокнам делот со давање на контакт, едноставно го ставам клучот, стисната кумплуг педала и директ на СТАРТ/СТОП -> Може да почне да вергла и да изгуби снага, може да вергла непрекинато, или може да запали од прва. Буквално лото.

* * * (Чисто колку за информација) Пред некои два месеци правев редовен сервис и братот ми рече дека моторот имал проблем со кариките и дека прави ЕКСТРА притисок во картер (не помалку, туку повеќе).
Пред да ја добијам информацијава проблемов се имаше еднаш/два пати десено.
Не сум баш сигурен дека ова е све точно и дека ми има логика, па затоа за некое време ќе треба да ја однесам и на друго место да ми потврдат.

Можеби овие две работи се поврзани?
И доколку не се, што би можело да биде?
Na cilindri mozi da pravi povejke kompresija,da pali so sila ali to ne e problemot. problemot e do ili anlanserot ili akomulatoror poso kako sto imas pisano ti gubi sila pri verglanje. Mozi i klemite da ti pravat problem ili imas potrosac so ti trga struja pa go oslabnuva akomulatorot. Isto taka treba na diagnostika da se proveri na kolku stepeni gi pali greacite i dali gi zadrzva. Iako e 20 stepeni nadvor,gracite na 2 -3 sekindi se zadrzvat zapaleni koga vergla kolata za olesnato palenje. E sega mozno e na ladno vreme da gi pali ali da ne gi zadrzva zapaleni pa zatoa odovlekuva palenjeto. Imav ist problem na chevrolet cruze 2012.
Novi greaci,nov akomulator,repariran anlanser pak nepalese od 10do 17 stepeni. Napraviv sofverska izmena cold start fix i nova mapa za gracite da gi pali i zadrzi do 3sek do 20 stepeni i kolata palese bez problem. Istoto i na vectra b go napraviv. Prvo proveri na diagnostika i ako tamu e ok,ke baras care vo akomulator,klemi,anlanser.
 

McLovin

Politically Incorrect/Comedian/Mastrubator
Член од
11 август 2016
Мислења
3.427
Поени од реакции
13.498
Зошто не можам да се поврзам со bluetooth на голф 6 ?
На дисплејот во Media има CD / Sim Card мислам беше / AUX и последното BT-Audio ама дозволува да кликнеш само на AUX
Уклучив bluetooth на телефон и no devices found
Најверојатно радиото не ти подржува блутут. И кај мене е така.
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
379
Поени од реакции
509
Дечки пак јас, сега со друг проблем :) ,

Имам BMW 320d e90 2006 и пред некои си 7 месеци ми се појавија проблеми со палење на возилото.

Најпрво мислев дека е поради тоа што е зима, ладно и поради тоа што греачите на ОБД2 ги даваше како грешка, па затоа
- Заменети беа сите 4 греачи
- Заменето беше реле
Исто така и акумулатор заменив (претходно имав некое ѓубре) и ставено е Monbat AGM 100ah.

Бидејќи проблемот беше само на краток период решен, целосно го репарирав и Анласерот.

Проверен е и клучот и нема никакви проблеми со него, исто така при палење не гледам грешка на борд.

Го внесувам клучот и стискам еднаш на СТАРТ/СТОП копчето за да дадам контакт.
Чекам некои си 10тина секунди и потоа стискам на кумплуг и повторно на СТАРТ/СТОП за да почнам да го палам возилото
- Доколку надвор е ладничко, 10тина степени -> Ќе завергла некои си 1-3 секунди и потоа губи снага, и прекинува да вергла.
- Доколку надвор е ладничко -> Може да се случи да вергла непрекинато се додека не го прекинам јас.
- Доколку надвор е топло, 20тина степени -> Ќе запали без проблем, или барем тоа е ситуацијата во моментов
- Доколку го прескокнам делот со давање на контакт, едноставно го ставам клучот, стисната кумплуг педала и директ на СТАРТ/СТОП -> Може да почне да вергла и да изгуби снага, може да вергла непрекинато, или може да запали од прва. Буквално лото.

* * * (Чисто колку за информација) Пред некои два месеци правев редовен сервис и братот ми рече дека моторот имал проблем со кариките и дека прави ЕКСТРА притисок во картер (не помалку, туку повеќе).
Пред да ја добијам информацијава проблемов се имаше еднаш/два пати десено.
Не сум баш сигурен дека ова е све точно и дека ми има логика, па затоа за некое време ќе треба да ја однесам и на друго место да ми потврдат.

Можеби овие две работи се поврзани?
И доколку не се, што би можело да биде?
Moze da se poveke pricini, medju koi nekoi spomna i @martin01 . Ako vo toj motor (M47) se e vo red, pali so 2-3 sec verglanje i bez greaci do okolu 0 nadvoresna, pa i poladno.
Jas ke spomnam uste edna pricina, vo prvite serii stavaa ventil/filter za ulji pari od glavata napraven so ulozak od hartija koj so tek na vreme se zatestuvase i pravi natpritisok vo glavata, sto oteznuva verglanje pa i palenje, a gi optovaruva i drugite delovi. Po nekoja godina ovoj ventil go smenija i e bez hartien filter tuku so Vortex vrtlozenje i ne se polni so garez (moze duri i da se cisti) pa trae 100-150.000 km. Delot e eftin 30-tina E, i ako nikogas ne e smenet... OE 11 12 7 799 224 ili 11127793163 ili zamenlivi.
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
379
Поени од реакции
509
Еве линк и од кај нас, а може да се најде и поефтино: https://www.autocentar.mk/респиратор-metzger-2385014-is25312843.html#usedin
Сепак провери дали и твојата кола се наоѓа во пописот ако го набавуваш сам. Инаку би препорачал на сите кои имаат БМВ 1, 3-ка и некои 5-ки до кај 2010-11 год. да го сменат ова делче самоиницијативно, со оглед да скоро никој од сервисите не му обрнува внимание (ваљда е ефтин и лесно се менува па не им се исплати :)
 
Член од
7 мај 2024
Мислења
5
Поени од реакции
1
@martin01 @kostatkb
Бидејќи разговарав со мајсторот кој што ми го посочи проблемот со моторот, според него при палење не се стварало доволно притисок па затоа морало да ги запали греачите 1/2 пати за кариките да се опуштат (ако може така да се изразам) и да може да запали.
Демек затоа кога е поладно (10тина степени) сум морал да дадам контакт и да почекам 20тина секунди пред да почнам да ја палам колата.

Искрено не знам колку логика има ова?
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
Зошто не можам да се поврзам со bluetooth на голф 6 ?
На дисплејот во Media има CD / Sim Card мислам беше / AUX и последното BT-Audio ама дозволува да кликнеш само на AUX
Уклучив bluetooth на телефон и no devices found
Немаш блутут во моделот што го имаш
 

Kajgana Shop

На врв Bottom