Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

DeviAngel

Un vero cavaliere non lascia mai la sua signora
Член од
6 април 2010
Мислења
19.102
Поени од реакции
16.316
Друже очигледно дека има некој механички проблем колата и затоа не ти дава грешка. Се почнува од основни работи како компресија во цилиндри, хидроподизачи, вентили, фаза на брегастите, и сл. Треба да се мери механички со манометар...ништо чудно да има паднато компресија на некој цилиндар особено ако е на поголема километража колата. Ако е компресијата во ред е тогаш се бара проблеми на друго место.

Ако има послаба компресија на некој цилиндар, сите сензори може да бидат во ред и пак нема да работи како што треба, зошто не рамномерно согорува горивото и може да тресе. сецка...итн.
Измерена е веќе компресија и тест е направен со манометар и е во ред ..

Вчера на тест првпат јави дека губи конекција соцсензорот за висок притисок па ќе го немам пак истио и од PCV вентилот кај мембраната забележав дека цревото туши па ќе пробам да го немам и него.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.679
Поени од реакции
38.864
може и усисот да ти е запушен од саѓи, дизелите се многу склони на саѓи, не е лошо да го извадиш и да видиш да не има блокирано некаде и да го зачистиш.
 

DeviAngel

Un vero cavaliere non lascia mai la sua signora
Член од
6 април 2010
Мислења
19.102
Поени од реакции
16.316
може и усисот да ти е запушен од саѓи, дизелите се многу склони на саѓи, не е лошо да го извадиш и да видиш да не има блокирано некаде и да го зачистиш.
Смешно е што иако губи конекција со сензорот на притисок на гориво, го помина тестот за притисок иако на 1500 обрати и 1400 се осеќаше дека потсецнува ама она ептен малку.
Exhaust Gas recirculation, MAF исто.

немав повеќе време вчера а и нејќев да ја качам на улица толку касно пошти Германците си сакаат тишина, ќе видам вторник повеќе. Ќе го сменам сензорот и пцв. Добра ти е идејата затоа што се осеќа дека нешто ја дупи работата во тие предели.

претходно на пример знаеше да мрда стрлката на обрати горе долу во возење ама немаше некое сецкање или тресење. Го регенерирав ДПФ (беше преполн и заучен дека е ‘во ред’) и веќе го немам проблемот. Остана чувството кај нозете како во цевка силен млаз вода да врви и вибрација, не знам како да го опишам не е тресење, вибрација чудна и звук ама колата во тој момент сецка како кога не чинат свеќици ама само на кратко како што опишав меѓу 2-3 пред промена на брзина прво крева 1900 паѓа на 1700 па без проблем си менува натаму и кога даваш гас нагло од 1500/1600 обрати најчесто во 2ра или 3та.

Мењачот го проверија во МБ пред 2 дена и прошлата недела и кажаа дека е се во ред со него и како за малер тогаш немаше никаков проблем затоа што ова знае да е и на секое возење и периодично.

Само кога возам со повеќе гас тогаш нема никаков проблем…
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
3.695
Поени од реакции
5.736
DPF kaj nene e so Blech blokiran i zamisli chudo nitu secka nitu maka ima. A da bidi ushte polosho kolata e postartna i pomalce troshi.

Tolku za DPF go ischistiv.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.980
Поени од реакции
14.764
DPF kaj nene e so Blech blokiran i zamisli chudo nitu secka nitu maka ima. A da bidi ushte polosho kolata e postartna i pomalce troshi.

Tolku za DPF go ischistiv.
DPF и EGR се склопови кои му штетат на моторот а и помагаат на природата. Со нивно вадење на моторот му е полесно, има повеќе снага и помалку троши, но моторот повеќе загадува
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
316
Поени од реакции
408
Смешно е што иако губи конекција со сензорот на притисок на гориво, го помина тестот за притисок иако на 1500 обрати и 1400 се осеќаше дека потсецнува ама она ептен малку.
Senzorot ako gubi konekcija odvreme navreme dava losi signali vo ECU-to go zbunuva i gi poremetuva drugite parametri. Takvite problemi se mn. nezgodni za otkrivanje, na dijagnostika ke e dobar, pri vozenje cas e OK cas ke prekinuva. Ama koga veke e lociran, resi go prvo toa, mnogu cesto tie gubat masa ili kabelot prekinuva i sl. A sustenjeto posocuva na nesto kako da gubi pritisok pa doaga pa... Proveri sto moze da bide tuka vo blizina na pedalite.
 
Последно уредено:
Член од
17 ноември 2014
Мислења
3.695
Поени од реакции
5.736
DPF и EGR се склопови кои му штетат на моторот а и помагаат на природата. Со нивно вадење на моторот му е полесно, има повеќе снага и помалку троши, но моторот повеќе загадува
E fala, sega razbrav. :pos:
Ups ama mi se chini ti deka ne ja razbra prichinata za mojot post!:shook:
Автоматски споено мислење:

Senzorot ako gubi konekcija odvreme navreme dava losi signali vo ECU-to go zbunuva i gi poremetuva drugite parametri. Takvite problemi se mn. nezgodni za otkrivanje, na dijagnostika ke e dobar, pri vozenje cas e OK cas ke prekinuva. Ama koga veke e lociran, resi go prvo toa, mnogu cesto tie gubat masa ili kabelot prekinuva i sl. A sustenjeto posocuva na nesto kako da gubi pritisok pa doaga pa... Proveri sto moze da bide tuka vo blizina na pedalite.
kosta i za tebe!
Ova e mercedes a ne Ficho!
Podobro receno na Audi, BMW i Mercedes i nekoj drugi marki za da chepkash vo Motor i Menjach ti treba znaenje od Diagnostika i Originalni software.
Nishto ne se menuva bez dijagnostika, mnogu raboti treba i da gi kalibrirash, a i imash Live data. Palish kolata i vozish. i go snima cel protokol od ECU.


A batevo pogore poshto e dolgogodishen mercedes mehanichar snabden so sekakvi diagnostichki programi bi trebalo toa da ne mu e problem.

e sega ako ima nekoj glushech zaglaven vo toa plastikite odozdola pa pri dvizhenje od shto mu se vee kostata da pribuchuva i vibrira mozhno e.
i toa se razbira nema da go fati na dijagnostika.

Aj belki ce kazhi shto bila makata odkako che go sredi, ako ne za drugo da pomogni na nekoj drug so slichna maka.
 
Последно уредено:

DeviAngel

Un vero cavaliere non lascia mai la sua signora
Член од
6 април 2010
Мислења
19.102
Поени од реакции
16.316
DPF и EGR се склопови кои му штетат на моторот а и помагаат на природата. Со нивно вадење на моторот му е полесно, има повеќе снага и помалку троши, но моторот повеќе загадува
Да ама сега брзо имаше акција на островот кафе што живеам Германија фатија МН луѓе без дпф и ЕГР казните се изгор а и тешко е за продавање потаму ..
Автоматски споено мислење:

E fala, sega razbrav. :pos:
Ups ama mi se chini ti deka ne ja razbra prichinata za mojot post!:shook:
Автоматски споено мислење:


kosta i za tebe!
Ova e mercedes a ne Ficho!
Podobro receno na Audi, BMW i Mercedes i nekoj drugi marki za da chepkash vo Motor i Menjach ti treba znaenje od Diagnostika i Originalni software.
Nishto ne se menuva bez dijagnostika, mnogu raboti treba i da gi kalibrirash, a i imash Live data. Palish kolata i vozish. i go snima cel protokol od ECU.


A batevo pogore poshto e dolgogodishen mercedes mehanichar snabden so sekakvi diagnostichki programi bi trebalo toa da ne mu e problem.

e sega ako ima nekoj glushech zaglaven vo toa plastikite odozdola pa pri dvizhenje od shto mu se vee kostata da pribuchuva i vibrira mozhno e.
i toa se razbira nema da go fati na dijagnostika.

Aj belki ce kazhi shto bila makata odkako che go sredi, ako ne za drugo da pomogni na nekoj drug so slichna maka.
Дај бе напиј се кафе олабави шо ти се случува? Ете најпаметен си, на кој стигна на сила и арогантно му влезе. И читај добро и убаво кога веќе толку арогантен си поткрепи го. Уживај малце
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
3.695
Поени од реакции
5.736
Да ама сега брзо имаше акција на островот кафе што живеам Германија фатија МН луѓе без дпф и ЕГР казните се изгор а и тешко е за продавање потаму ..
Автоматски споено мислење:


Дај бе напиј се кафе олабави шо ти се случува? Ете најпаметен си, на кој стигна на сила и арогантно му влезе. И читај добро и убаво кога веќе толку арогантен си поткрепи го. Уживај малце
Da be ! fali me usto ce te raskinam
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.308
Поени од реакции
7.296
Да ама сега брзо имаше акција на островот кафе што живеам Германија фатија МН луѓе без дпф и ЕГР казните се изгор а и тешко е за продавање потаму ..
Автоматски споено мислење:


Дај бе напиј се кафе олабави шо ти се случува? Ете најпаметен си, на кој стигна на сила и арогантно му влезе. И читај добро и убаво кога веќе толку арогантен си поткрепи го. Уживај малце
Не ти е паметно да вадиш DPF и EGR во Германија. Вчера еден џандар застануваше коли и наместо да ги тера да дуваат за алкохол, држеше најскап OBD II скенер и изиграваше технички преглед.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.980
Поени од реакции
14.764
Не ти е паметно да вадиш DPF и EGR во Германија. Вчера еден џандар застануваше коли и наместо да ги тера да дуваат за алкохол, држеше најскап OBD II скенер и изиграваше технички преглед.
Мојата Алфа 147 има блокиран ЕГР и баш на технички ги прашував дечките(другари ми се) како се параметрите на издувот- ми велат супер и палецот на горе, што значи согорувањето е супер, дизни, компресија...

Значи се во границите на дозволеното, па и да ме застани некој таков на пат со подвижен апарат, колата ќе испадни ОК
 
Член од
30 август 2015
Мислења
14
Поени од реакции
5
На план сум да купам фиат браво и се мислам помеѓу 1.9 120 кс, 1,6 105 кс и 1,6 120 кс па ме интересира ваше мисљење и искуства
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.308
Поени од реакции
7.296
Мојата Алфа 147 има блокиран ЕГР и баш на технички ги прашував дечките(другари ми се) како се параметрите на издувот- ми велат супер и палецот на горе, што значи согорувањето е супер, дизни, компресија...

Значи се во границите на дозволеното, па и да ме застани некој таков на пат со подвижен апарат, колата ќе испадни ОК
Во Македонија зарем има стандарди?

Ако да, наброј ми барем еден. Јас знам само стандард за наплатување на патни трошоци на пратеници.

Во Германија се плаќа годишно данок на колата во зависност од издувните гасови CO2. Ако извадиш DPF, не минуваш на технички преглед, а ако во меѓувреме го исклучиш и го уклучуваш пред технички и случајно те фати пандурот со OBD II скенерот. Не само што добиваш казна, туку и кривична пријава за криење на данок.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.912
Поени од реакции
1.379
Neka ne ve lazat deka vo germania ne se vadi dpf. Vadat i dpf i katalizator i vrajkaat km i tamu se pravat mucki. Za da se proveri dali dpf e isklucen e procedura i neodi to 5 min rabota. Se vadi ecu i se vleguva vo sistemot za da se proveri dali e isklucen softverski. Baska na taja plata ima mnogu povolnosti taka sto mozat da si dozvolat da si stavat nov dpf. Se praj dtc off i se instalira smoke limiter i nema sansi nitu cad da ispusti nitu da ja poznajs deka nema dpf osven ako se zavari samo cefka kaj grneto ama sea po novo so volna gi polnat i stavat nekoj pleteni cefki vnatre za da nebidi prazen lonecot i gi secat od gorna strana i gi varat posle so co2 pa gi struzat..
Mozi da ve fatat ako vejke odozdola ste mu klale samo cefka a to ke go napraj nekoj nas balkanec vo germania a nivni lujge germanci to ne go pravat radi visoki kazni.
Автоматски споено мислење:

На план сум да купам фиат браво и се мислам помеѓу 1.9 120 кс, 1,6 105 кс и 1,6 120 кс па ме интересира ваше мисљење и искуства
1.9 120ks e ok. Samo da znaes fiat nosi M32 menjac od opel. Vnimavaj na menjacot.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom