Маздата е на шасија од Форд, затоа ја ставив подлу во листата
Da, vo toj period uste bea so Ford, no toa ne samo da ne e mana tuku e+. Ford vo malata i golf klasata e poznat kako ima odlicna sasija, najstabilna i izdrzliva, podobra i od Golfot.
Toa za delovi e tocno samo kaj postarite modeli, so ogled da po nasi otpadi ima najmnogu MB,Audi i BMW, no ima dosta i Ford i Opeli, Za ponovi modeli od 2013-14-15 pa natamu skoro isto ima/nema delovi kako i za japoncite. E ako covekot namerava da kupuva novi delovi, togas germanskite so ceni nikako ne se vo prednost.
Audi. Em ima delovi em dobar kvalitet. E sea hondata ima pokvaliteten motor ama ko ke se vozis ko vo konzerva da se vozis,zvucna izolacia 0.
Mazdata e itaja ok kola i zasea nemam slusnato los zbor za toj model.
Vo firma imavme od prvata serija na Audi. Pri eden posilen udar vo dupka, morase da se menuva celiot lev blok na nosaci, nema tamu poedinecni gorni/dolni ramenja i sl, kostase djavol ipol, pa go nabavuvavme od Solun zosto ovde trebase da se ceka 2-3 meseci. Vo 2011 kupivme od salon vo Sk novo A4 dizel, krovot krckase posle 10-tina ilj. km. vo servis pod garancija go cuvaa nekolku nedeli i na kraj dijagnozata bese deka krovot ne e dobro zavaren, mora da se isprati vo Germanija i da se ceka min. 60 dena. Toa se moi licni iskustva, ama nastrana od toa statistikite vo korist na Toyota, Honda pa i Mazda se jasni.