Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.703
Поени од реакции
42.288
Јас ја носам колата во "бокс" за 100+50 денара. Ја шприцам со, пења, па со восок и на крај со вода.

Потоа со правосмукалка внатре и со влажни марамици за кожа по внатрешниот дел каде има пластика и кожа/скај и толку!

Надворешниот дел никогаш не сум го бришел ниту сушел пошто секако за два три саата пак ќе добие прашина.

Лакот нема гребаници од крпа поради тоа и си свети ко нова.
Од восокот свети. Да ја деконтаминираш сите гребаници ќе ги видиш
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.422
Од восокот свети. Да ја деконтаминираш сите гребаници ќе ги видиш
Кога со крпата бришеш, собираш камчиња прашина и гребеш по лакот. Иначе восокот не свети, само ја лизга водата. Дури и кога ќе му помине дејството за два дена, пак свети и тоа сигурно не заради восокот.
 

DeviAngel

Un vero cavaliere non lascia mai la sua signora
Член од
6 април 2010
Мислења
19.605
Поени од реакции
17.440
Ај да си ја пробам среќата тука можи некој ќе помогни :)

Имам C класа W204 со мотор OM646.811 и автоматски мењач.

Кога бев последно МК ги репарирав сите дизни затоа што знаеше на сред работа да потсецни колата и со обртаи и моторот да не работи рамномерно.

Fast Forward си идам Германија по пат почнува колата да треси да не прима да скока од 1500 на 1700 обртаи даваш туража неоди итн...

Стигнав како така дома испадна 2 дизни дека веќе скроз излезени се (со два прста ги извадив). Ја однесов до Мерцедес ги напраја ене ги ништо немат. Дизните сите се кодирани точно и тие ги проверија и јас.

Е сега во меѓу време ми се јавува проблем на ниски обртаи кога давам нагло туража ( и обично помеѓу 2-3 и на ниски обртаи во 3та и 4та ) осеќам кај нозете колата имаа вибрации ама чудни, во нозете ми се осеќа како вода млаз да врви низ цефка моторот почнува чуден звук да вади а обртаите играат на пример 1700,1600,2100 и ко да не било ништо лета натаму си менва мењачот во трета. Ако е ладна немам ваков проблем, на повеќе притисната туража исто немам ваков проблем ништо не се дешава.

На колата досега менав МАФ сензор, МАП сензор, Регултатор за притисок на common rail, Вентил и Регулатор за висок притисок, сензор за висок притисок, Сензор за притисок долу на моторот на излез од турбо, пред турбо, сензор за темепратура на гориво ДПФ е регенериран итн итн ...

Е сега ме убедува исто еден механичар дека можеби е платина на мењачот и компјутерот на мењачот и си кошта фала богу мн мн пари и сум сигурен дека не е затоа што обично автоматик мењач ја фрла во safe mode, или јавува код или не шалта како што треба а мојата цело време шалта без проблем.

Имам Xentry, DAS и Delphi дома од деновите кога работев за Мерцедес на дијагностика нема ни една грешка не јавува колата.

Бев денес и до мерцедсе ми рекоа дека мењачот не е проблем и дека е последен на кој треба да се размисли ама обавезно да проверам Exhaust Recirculation System т.е ЕГР.

На Idle во Xentry ми го кажува дека е 5% додека треба да е повеќе од 20% и high boost pressure е скоро на граница, на висока туража си отвора како треба според Xentry. Го откачив ЕГР ама пак на моменти истиот проблем ( добро знам дека треба да го исчистам и дека кога го откачив е можеби заглавен)

Некој ум да дај .....

Знам дека е некоја глупост неќам да ја продам колата со толку променети делови
 
Последно уредено:

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.422
Ај да си ја пробам среќата тука можи некој ќе помогни :)

Имам C класа W204 со мотор OM646.811 и автоматски мењач.

Кога бев последно МК ги репарирав сите дизни затоа што знаеше на сред работа да потсецни колата и со обртаи и моторот да не работи рамномерно.

Fast Forward си идам Германија по пат почнува колата да треси да не прима да скока од 1500 на 1700 обртаи даваш туража неоди итн...

Стигнав како така дома испадна 2 дизни дека веќе скроз излезени се (со два прста ги извадив). Ја однесов до Мерцедес ги напраја ене ги ништо немат. Дизните сите се кодирани точно и тие ги проверија и јас.

Е сега во меѓу време ми се јавува проблем на ниски обртаи кога давам нагло туража ( и обично помеѓу 2-3 и на ниски обртаи во 3та и 4та ) осеќам кај нозете колата имаа вибрации ама чудни, во нозете ми се осеќа како вода млаз да врви низ цефка моторот почнува чуден звук да вади а обртаите играат на пример 1700,1600,2100 и ко да не било ништо лета натаму си менва мењачот во трета. Ако е ладна немам ваков проблем, на повеќе притисната туража исто немам ваков проблем ништо не се дешава.

На колата досега менав МАФ сензор, МАП сензор, Регултатор за притисок на common rail, Вентил и Регулатор за висок притисок, сензор за висок притисок, Сензор за притисок долу на моторот на излез од турбо, пред турбо, сензор за темепратура на гориво ДПФ е регенериран итн итн ...

Е сега ме убедува исто еден механичар дека можеби е платина на мењачот и компјутерот на мењачот и си кошта фала богу мн мн пари и сум сигурен дека не е затоа што обично автоматик мењач ја фрла во safe mode, или јавува код или не шалта како што треба а мојата цело време шалта без проблем.

Имам Xentry, DAS и Delphi дома од деновите кога работев за Мерцедес на дијагностика нема ни една грешка не јавува колата.

Бев денес и до мерцедсе ми рекоа дека мењачот не е проблем и дека е последен на кој треба да се размисли ама обавезно да проверам Exhaust Recirculation System т.е ЕГР.

На Idle во Xentry ми го кажува дека е 5% додека треба да е повеќе од 20% и high boost pressure е скоро на граница, на висока туража си отвора како треба според Xentry. Го откачив ЕГР ама пак на моменти истиот проблем ( добро знам дека треба да го исчистам и дека кога го откачив е можеби заглавен)

Некој ум да дај .....

Знам дека е некоја глупост неќам да ја продам колата со толку променети делови
Cut losses!

Одамна требало да ја шитнеш за експорт! Од тоа ниту кола ќе биде, ниту некој во Германија на тие цени некој ќе ја среди.

Со толку сменети сензори (најверојатно неоригинал) тешко дека ја ставиш во ред.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.708
Ај да си ја пробам среќата тука можи некој ќе помогни :)

Имам C класа W204 со мотор OM646.811 и автоматски мењач.

Кога бев последно МК ги репарирав сите дизни затоа што знаеше на сред работа да потсецни колата и со обртаи и моторот да не работи рамномерно.

Fast Forward си идам Германија по пат почнува колата да треси да не прима да скока од 1500 на 1700 обртаи даваш туража неоди итн...

Стигнав како така дома испадна 2 дизни дека веќе скроз излезени се (со два прста ги извадив). Ја однесов до Мерцедес ги напраја ене ги ништо немат. Дизните сите се кодирани точно и тие ги проверија и јас.

Е сега во меѓу време ми се јавува проблем на ниски обртаи кога давам нагло туража ( и обично помеѓу 2-3 и на ниски обртаи во 3та и 4та ) осеќам кај нозете колата имаа вибрации ама чудни, во нозете ми се осеќа како вода млаз да врви низ цефка моторот почнува чуден звук да вади а обртаите играат на пример 1700,1600,2100 и ко да не било ништо лета натаму си менва мењачот во трета. Ако е ладна немам ваков проблем, на повеќе притисната туража исто немам ваков проблем ништо не се дешава.

На колата досега менав МАФ сензор, МАП сензор, Регултатор за притисок на common rail, Вентил и Регулатор за висок притисок, сензор за висок притисок, Сензор за притисок долу на моторот на излез од турбо, пред турбо, сензор за темепратура на гориво ДПФ е регенериран итн итн ...

Е сега ме убедува исто еден механичар дека можеби е платина на мењачот и компјутерот на мењачот и си кошта фала богу мн мн пари и сум сигурен дека не е затоа што обично автоматик мењач ја фрла во safe mode, или јавува код или не шалта како што треба а мојата цело време шалта без проблем.

Имам Xentry, DAS и Delphi дома од деновите кога работев за Мерцедес на дијагностика нема ни една грешка не јавува колата.

Бев денес и до мерцедсе ми рекоа дека мењачот не е проблем и дека е последен на кој треба да се размисли ама обавезно да проверам Exhaust Recirculation System т.е ЕГР.

На Idle во Xentry ми го кажува дека е 5% додека треба да е повеќе од 20% и high boost pressure е скоро на граница, на висока туража си отвора како треба според Xentry. Го откачив ЕГР ама пак на моменти истиот проблем ( добро знам дека треба да го исчистам и дека кога го откачив е можеби заглавен)

Некој ум да дај .....

Знам дека е некоја глупост неќам да ја продам колата со толку променети делови
Ne znam shto ce ti e Xentry (DAS) koga (Izvini Za izrazov) nemash pojma od nego! A Toj Delphi mozhish da go metnish vo prvata kanta.
Da beshe do Chicho ce ja sredevme ama jebiga.

I drug pat da ne odish vo MK kaj Kachaci da ti ja sreduvaat. Ne e NITU eden asolen za popravki na Mercedes!!!
Se drmoserec do drmoserec. i jas im imam na mnogumina od tie Makedonskite Majstori software prodavano.
Majkata za Mercedes e samo DTS MONACO I znaenje da rabotish so nego, eeee ama takov ..... !!!!

Ama pred se se prashuvam za koj Djavol si gi menuval site tie delovi??
Vozish Kanachka so 5656746574875687658567 Km ili Taka ti rece Majsorot?
Aj podobro da se izrazam, Za mercedes posledno shto ti treba se Kluch i Shtrafciger!
Znaci , oblekuvash "Bel Mantil" , Laptopot i pravish CT, Röntgen, Stetoskop, Krv proverka....
Si vikam me razbirash shto sakam da ti pisham.

P.S
Javi se so Privatna poraka ako neshto KONKRETNO imash da prashash
 
Последно уредено:

DeviAngel

Un vero cavaliere non lascia mai la sua signora
Член од
6 април 2010
Мислења
19.605
Поени од реакции
17.440
Ne znam shto ce ti e Xentry (DAS) koga (Izvini Za izrazov) nemash pojma od nego! A Toj Delphi mozhish da go metnish vo prvata kanta.
Da beshe do Chicho ce ja sredevme ama jebiga.

I drug pat da ne odish vo MK kaj Kachaci da ti ja sreduvaat. Ne e NITU eden asolen za popravki na Mercedes!!!
Se drmoserec do drmoserec. i jas im imam na mnogumina od tie Makedonskite Majstori software prodavano.
Majkata za Mercedes e samo DTS MONACO I znaenje da rabotish so nego, eeee ama takov ..... !!!!

Ama pred se se prashuvam za koj Djavol si gi menuval site tie delovi??
Vozish Kanachka so 5656746574875687658567 Km ili Taka ti rece Majsorot?
Aj podobro da se izrazam, Za mercedes posledno shto ti treba se Kluch i Shtrafciger!
Znaci , oblekuvash "Bel Mantil" , Laptopot i pravish CT, Röntgen, Stetoskop, Krv proverka....
Si vikam me razbirash shto sakam da ti pisham.

P.S
Javi se so Privatna poraka ako neshto KONKRETNO imash da prashash
Xentry, DAS, Monaco i Vediamo ми се за кодирање и дијагностика, поќе за првото и поткрепено со MB Tools. Monaco тешко за оваа година кола, Vediamo e друга приказна. Ајде нека немам појма, ете едуцирај ме и помогни на случајов ако не одбегни. Деловите се менувани според кодови на стара дијагностика. Толку ароганција не тие потребна другар :)


Автоматски споено мислење:

Cut losses!

Одамна требало да ја шитнеш за експорт! Од тоа ниту кола ќе биде, ниту некој во Германија на тие цени некој ќе ја среди.

Со толку сменети сензори (најверојатно неоригинал) тешко дека ја ставиш во ред.
VEMO, Delphi i Bosch се сите :)

Барем тие беа препорачани пособено Delphi, пола од деловите се од ксентри покажани како Delphi.

Е јбг, колата ја имам подолго немам проблем никаков досега и е одржувана редовно. Нема други проблеми до возење можам и за брзо да ја слезам ама јбг.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.708
Xentry, DAS, Monaco i Vediamo ми се за кодирање и дијагностика, поќе за првото и поткрепено со MB Tools. Monaco тешко за оваа година кола, Vediamo e друга приказна. Ајде нека немам појма, ете едуцирај ме и помогни на случајов ако не одбегни. Деловите се менувани според кодови на стара дијагностика. Толку ароганција не тие потребна другар :)


Автоматски споено мислење:


VEMO, Delphi i Bosch се сите :)

Барем тие беа препорачани пособено Delphi, пола од деловите се од ксентри покажани како Delphi.

Е јбг, колата ја имам подолго немам проблем никаков досега и е одржувана редовно. Нема други проблеми до возење можам и за брзо да ја слезам ама јбг.
Super si!
Togash shto barash reshenie ovde koga se si znajsh?
Koga sam se si kodirash i se ostalo?
I nishto ne kazhav arrogantno tuku tinponudiv pomosh.
So srejcha,
 
Последно уредено:

DeviAngel

Un vero cavaliere non lascia mai la sua signora
Член од
6 април 2010
Мислења
19.605
Поени од реакции
17.440
Super si!
Togash shto barash reshenie ovde koga se sibznajsh?
Koga sam se si kodirash i se ostalo?
I nishto ne kazhav arrogantno tuku tinponudiv pomosh.
So srejcha,
Многу добра помош. Каква врска има кодирање и дијагностика со МЕХАНИЧКИ ПРОБЛЕМ ете сум пробал милиони решенија, не најдов точно или е грешно да прашаш за помош?

Јас не се понашам како да знам се (како што си потенцирал) напротив знам дека не знаам се ама очигледно тоа важи само за мене.

Фала ти на желбата за среќа можеби ќе ми треба :)

Уживај си, добра вечер :)
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.708
Многу добра помош. Каква врска има кодирање и дијагностика со МЕХАНИЧКИ ПРОБЛЕМ ете сум пробал милиони решенија, не најдов точно или е грешно да прашаш за помош?

Јас не се понашам како да знам се (како што си потенцирал) напротив знам дека не знаам се ама очигледно тоа важи само за мене.

Фала ти на желбата за среќа можеби ќе ми треба :)

Уживај си, добра вечер :)
Ne sakav da ti odgovoram , samo zaradi publikava,

Eden Dijagnostichar e Mehanichar² i so dijagnostika se reshavaat skoro site Mehanichki problemi vo Motor - Menjach kaj mercedes!
Za shtrafovi vadenje znaj sekoj budala....
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Ај да си ја пробам среќата тука можи некој ќе помогни :)

Имам C класа W204 со мотор OM646.811 и автоматски мењач.

Кога бев последно МК ги репарирав сите дизни затоа што знаеше на сред работа да потсецни колата и со обртаи и моторот да не работи рамномерно.

Fast Forward си идам Германија по пат почнува колата да треси да не прима да скока од 1500 на 1700 обртаи даваш туража неоди итн...

Стигнав како така дома испадна 2 дизни дека веќе скроз излезени се (со два прста ги извадив). Ја однесов до Мерцедес ги напраја ене ги ништо немат. Дизните сите се кодирани точно и тие ги проверија и јас.

Е сега во меѓу време ми се јавува проблем на ниски обртаи кога давам нагло туража ( и обично помеѓу 2-3 и на ниски обртаи во 3та и 4та ) осеќам кај нозете колата имаа вибрации ама чудни, во нозете ми се осеќа како вода млаз да врви низ цефка моторот почнува чуден звук да вади а обртаите играат на пример 1700,1600,2100 и ко да не било ништо лета натаму си менва мењачот во трета. Ако е ладна немам ваков проблем, на повеќе притисната туража исто немам ваков проблем ништо не се дешава.

На колата досега менав МАФ сензор, МАП сензор, Регултатор за притисок на common rail, Вентил и Регулатор за висок притисок, сензор за висок притисок, Сензор за притисок долу на моторот на излез од турбо, пред турбо, сензор за темепратура на гориво ДПФ е регенериран итн итн ...

Е сега ме убедува исто еден механичар дека можеби е платина на мењачот и компјутерот на мењачот и си кошта фала богу мн мн пари и сум сигурен дека не е затоа што обично автоматик мењач ја фрла во safe mode, или јавува код или не шалта како што треба а мојата цело време шалта без проблем.

Имам Xentry, DAS и Delphi дома од деновите кога работев за Мерцедес на дијагностика нема ни една грешка не јавува колата.

Бев денес и до мерцедсе ми рекоа дека мењачот не е проблем и дека е последен на кој треба да се размисли ама обавезно да проверам Exhaust Recirculation System т.е ЕГР.

На Idle во Xentry ми го кажува дека е 5% додека треба да е повеќе од 20% и high boost pressure е скоро на граница, на висока туража си отвора како треба според Xentry. Го откачив ЕГР ама пак на моменти истиот проблем ( добро знам дека треба да го исчистам и дека кога го откачив е можеби заглавен)

Некој ум да дај .....

Знам дека е некоја глупост неќам да ја продам колата со толку променети делови
Ако те носи пато за Битола,има добар дијагностичар емил и механичар велесо. Скоро на цела мк му ги средуваат колите.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Da mu "GI sreduvaat"
Vo bitola go ima i kaspo epten majstor za lakiranje koli :pos: :pos: :pos: :pos:
Лимари има еден куп ама само 3ца знаат да работат. А за дијагностика и механика уште 2ца останаја. Останатите станаја тим лидери во кромберг.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.422
Многу добра помош. Каква врска има кодирање и дијагностика со МЕХАНИЧКИ ПРОБЛЕМ ете сум пробал милиони решенија, не најдов точно или е грешно да прашаш за помош?

Јас не се понашам како да знам се (како што си потенцирал) напротив знам дека не знаам се ама очигледно тоа важи само за мене.

Фала ти на желбата за среќа можеби ќе ми треба :)

Уживај си, добра вечер :)
Ќе ти кажам по анамнезава дека колата има вакум лекажа некаде (што е бајаги заебано да се најде)
Поради немање проблеми на ладен мотор и гумичките уште не е олабавени.
Сензорите компензираат до некаде и затоа не ти исфрла компјутерот код.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.708
Ќе ти кажам по анамнезава дека колата има вакум лекажа некаде (што е бајаги заебано да се најде)
Поради немање проблеми на ладен мотор и гумичките уште не е олабавени.
Сензорите компензираат до некаде и затоа не ти исфрла компјутерот код.
I seto toa se proveruva so Xentry diagnostika i Bosch dijagnostika so Oszilloskop.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Ај да си ја пробам среќата тука можи некој ќе помогни :)

Имам C класа W204 со мотор OM646.811 и автоматски мењач.

Кога бев последно МК ги репарирав сите дизни затоа што знаеше на сред работа да потсецни колата и со обртаи и моторот да не работи рамномерно.

Fast Forward си идам Германија по пат почнува колата да треси да не прима да скока од 1500 на 1700 обртаи даваш туража неоди итн...

Стигнав како така дома испадна 2 дизни дека веќе скроз излезени се (со два прста ги извадив). Ја однесов до Мерцедес ги напраја ене ги ништо немат. Дизните сите се кодирани точно и тие ги проверија и јас.

Е сега во меѓу време ми се јавува проблем на ниски обртаи кога давам нагло туража ( и обично помеѓу 2-3 и на ниски обртаи во 3та и 4та ) осеќам кај нозете колата имаа вибрации ама чудни, во нозете ми се осеќа како вода млаз да врви низ цефка моторот почнува чуден звук да вади а обртаите играат на пример 1700,1600,2100 и ко да не било ништо лета натаму си менва мењачот во трета. Ако е ладна немам ваков проблем, на повеќе притисната туража исто немам ваков проблем ништо не се дешава.

На колата досега менав МАФ сензор, МАП сензор, Регултатор за притисок на common rail, Вентил и Регулатор за висок притисок, сензор за висок притисок, Сензор за притисок долу на моторот на излез од турбо, пред турбо, сензор за темепратура на гориво ДПФ е регенериран итн итн ...

Е сега ме убедува исто еден механичар дека можеби е платина на мењачот и компјутерот на мењачот и си кошта фала богу мн мн пари и сум сигурен дека не е затоа што обично автоматик мењач ја фрла во safe mode, или јавува код или не шалта како што треба а мојата цело време шалта без проблем.

Имам Xentry, DAS и Delphi дома од деновите кога работев за Мерцедес на дијагностика нема ни една грешка не јавува колата.

Бев денес и до мерцедсе ми рекоа дека мењачот не е проблем и дека е последен на кој треба да се размисли ама обавезно да проверам Exhaust Recirculation System т.е ЕГР.

На Idle во Xentry ми го кажува дека е 5% додека треба да е повеќе од 20% и high boost pressure е скоро на граница, на висока туража си отвора како треба според Xentry. Го откачив ЕГР ама пак на моменти истиот проблем ( добро знам дека треба да го исчистам и дека кога го откачив е можеби заглавен)

Некој ум да дај .....

Знам дека е некоја глупост неќам да ја продам колата со толку променети делови

Друже очигледно дека има некој механички проблем колата и затоа не ти дава грешка. Се почнува од основни работи како компресија во цилиндри, хидроподизачи, вентили, фаза на брегастите, и сл. Треба да се мери механички со манометар...ништо чудно да има паднато компресија на некој цилиндар особено ако е на поголема километража колата. Ако е компресијата во ред е тогаш се бара проблеми на друго место.

Ако има послаба компресија на некој цилиндар, сите сензори може да бидат во ред и пак нема да работи како што треба, зошто не рамномерно согорува горивото и може да тресе. сецка...итн.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom