Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.751
Поени од реакции
8.247
Mene mi nema logika da dades 20k dolari za 150k km kola ako za 30k mozes da kupis nova do garancija i plus bi ti vratile danok preku firma.

Servisi se sekade skapi, i jas plakjam skapi servisi ali znaev za toa uste koa ja kupiv kolata.

Ne znam sho tolku gi kudat Audi, jas imav audi a4 2.0tdi 143ks od 2012, go cuvav do Avgust vaa godina. Nikogas na pat ne me ostavi a vozev i do mk nekolku pati(okolu 5300km u dva pravci). Go prodadiv ovaa godina samo oti ne bese euro 6 i za da go vozam treba da platam £12.50 dnevno.

Od Sep 2021 imam audi a4 2.0tdi quattro 190ks(launch edition) so skoro cela oprema(samo soncev krov nema) i sum nemal nekoi pogolemi kvarovi. AC Condenser menjav ednas, i pred mesec smenija engine mount x2 poso edniot tecese, i rear coil spring mounts(engine mount i coil spring mounts bea smeneti pod extended warranty i nisto ne plativ). Extended warranty me kosta okolu £730 za dve godini i vklucuva 1 mal, 1 golem servis, 2 god MOT i 2 god road assistance. Vekje se isplati sho plativ warranty bidejki ako gi platev engine mount and coil spring mount ke me kostase nad £3000. Nekoi ne veruvaat vo extended warranty i demek dzabe pari davanje poso u Germanija pak se plakjalo, ali ete kaj mene ne se plakja.

Eve nekoi falat mercedes kombinja, ja imam kolega sho smeni motor na skroz novo kombe, normalno mu smenija pod garancija ali izglea ne se tolku dobri ko sto gi falat.

Kaj tebe znam deka ne se problem parite taka da zemi si toa sho ti prae merak i ne misli mnogu na sto bi mozelo da bide u idnina. Gledaj u moment na kupuvanje kolata da e okej.
Значи на кола од 2020 дојде ред да и мењаат држач на мотор? Абе заставата 30 години се тркалаше по дупките и немаше вакви "дефекти" ко твоиве :)
Автоматски споено мислење:

Не у мојов случај не го сменив филтерот бидејќи летоска менував уље и комплет филтри така да релативно нов и чист е.Само сменивме друг маф сензор,исто половен и исчистен со спреј мислам дека е специјален за маф чистење така нешто и се викаше..Сеуште се осеќа малку тресење у прва под мал гас,ама многу помалку од што беше..Се надевам дека тоа е решението..
Дотокот на гориво е проблемот. Сега возиш зимски дизел полн со адитиви за да не мрзне и затоа колата помалку тресе. Напролет ќе се јават проблемите пак и мислам дека не е до замаецот. Стави адитив во горивото од оние Diesel injector cleaner на полн резервоар што се продаваат по бензинските и тресењето ќе исчезне. Но пак ќе се појави после 1000 километри кога ефектот на адитивот ќе ослаби. Можно е и уљето да не ти е соодветно.
 
Последно уредено:
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.653
Поени од реакции
1.512
Значи на кола од 2020 дојде ред да и мењаат држач на мотор? Абе заставата 30 години се тркалаше по дупките и немаше вакви "дефекти" ко твоиве :)
Автоматски споено мислење:


Дотокот на гориво е проблемот. Сега возиш зимски дизел полн со адитиви за да не мрзне и затоа колата помалку тресе. Напролет ќе се јават проблемите пак и мислам дека не е до замаецот. Стави адитив во горивото од оние Diesel injector cleaner на полн резервоар што се продаваат по бензинските и тресењето ќе исчезне. Но пак ќе се појави после 1000 километри кога ефектот на адитивот ќе ослаби. Можно е и уљето да не ти е соодветно.
Sporedbata ti e epten glupa bidejki dvete koristat sosem razlicni drzaci za motor i se generacii razlicni. Druga rabota e sho kolata e od Januari 2018 a ne 2020. Go ispusti bitniot moment deka bea smeneti bez pari pod garancija ;)
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.751
Поени од реакции
8.247
Sporedbata ti e epten glupa bidejki dvete koristat sosem razlicni drzaci za motor i se generacii razlicni. Druga rabota e sho kolata e od Januari 2018 a ne 2020. Go ispusti bitniot moment deka bea smeneti bez pari pod garancija ;)
Држач на ауди од 2018 може само на галакси да му се "скрши" пошто има гаранција. :)
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.119
Поени од реакции
41.456
братот погоре ги има најлудите идеи за половна кола. Од Мерцедес купе, до фул сајз Хавал џип. :icon_lol:
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.653
Поени од реакции
1.512
Држач на ауди од 2018 може само на галакси да му се "скрши" пошто има гаранција. :)
Drzacot ne bese skrsen. Hydraulic engine mount e, gumata se ostetuva posho ne trae vecno i protekuva, ali sfakjam ti ne znaes sho e ova poso zastava nemase takvi :D. Sreka ti imas astra bez nikakvi defekti, nie vaka so audi ke menjame delovi sekoi 5 godini pod garancija.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.227
Поени од реакции
36.446
братот погоре ги има најлудите идеи за половна кола. Од Мерцедес купе, до фул сајз Хавал џип. :icon_lol:
Па со километрите што ги вртам, ќе има шанса да ги тестирам сите, секако план ми е да ги менувам на макс 2 год. Најбитно да оди од А до Б ;)
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.751
Поени од реакции
8.247
Drzacot ne bese skrsen. Hydraulic engine mount e, gumata se ostetuva posho ne trae vecno i protekuva, ali sfakjam ti ne znaes sho e ova poso zastava nemase takvi :D. Sreka ti imas astra bez nikakvi defekti, nie vaka so audi ke menjame delovi sekoi 5 godini pod garancija.
Гумата само на галакси може да се оштети. Луѓето возат во МК со еден пар гуми 10 години и мака немаат :)
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.606
Поени од реакции
2.116
Zdarvo , sakam da prasam dali nekoj od vas ima Citroen Berlingo 1997 - 1,9 D so kode anti - krazba
so brojki bidejki imam problem , ne mozam da gi pritisnam brojkite za kodot za da mozam da zapalam Mislam deka e do starosta -kolata e 1997 god .
Dali ima nacin da go isklucam kompletno ?
Blagodaram

Има начин да се исклучи. Треба да се доведе плус жица од клуч бравата до еден вентил на бошпумпата. Е сега ако не е отворана досега бош пумпата има преку нејзе како оклоп кој треба да се одстрани а ова не е лесно, зошто треба и бонсек и брусалица да се користи...правено е да биде тешко за крадење...

Али ако е досега одстранет оклопот многу банална работа е дасе доведе плус жица, може секој авто електричар да го направи ова.


 
Последно уредено:
Член од
4 јануари 2008
Мислења
2.425
Поени од реакции
5.437
Кој беше овде од Прилеп?
Имало некој сервис/мајстор што ваѓал запечени греачи.
Некое инфо? Благодарам

Sent from my T770H using Tapatalk
Јас сум од Прилеп ова го прават доста...кажи ми за кој мислиш ќе ти кажам.
Е само едно инфо. сменив греачи кај Златко Лолакот.
Дали е нормална цена 80-100€ за ваѓање запечен греач?
И ако имаш 3 или повеќе за ваѓање да ти земи 300-400-600€?

Каде е тука заштедата ако се скрши запечен греач и треба да се отвора декла?
Значи за промена на греачи платив 300€. Нормално е тоа?
Кому кажав се останаа подзинати и се крстеа за цената...

Инаку колата сега пали ОК од прва.


И друго прашање:
На 1500rpm се слуша некој пооштар звук при работа на моторот односно при движење
На она стандардното дизелско, гр-гр-гр-гр-гр-гр малку ко да се слуша некое зуење ама само на 1500rpm
Значи не секогаш али на секое второ трето одење кај тие обртаи е присутно и ако додадам гас или намалам звукот го снемува. И ако ја тргнам ногата од папуча за гас исто престанува одма. Ја отпрвин мислев некое пластиче прави вибрации :P пошто нештово почнав да го слушам од ко се вратив од Прилеп....
Се возев со мајстор кој го слушаше нештово - Зборовите му беа "Не сакам да те плашам ај првин да пробаме со промена на масло во мењач, евтина работа е тоа. (yeah right...) Се гледа дека никој ништо не инвестирал во оваа па ќе видиме...."
The saga continues....
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
2.969
Поени од реакции
11.020
Е само едно инфо. сменив греачи кај Златко Лолакот.
Дали е нормална цена 80-100€ за ваѓање запечен греач?
И ако имаш 3 или повеќе за ваѓање да ти земи 300-400-600€?

Каде е тука заштедата ако се скрши запечен греач и треба да се отвора декла?
Значи за промена на греачи платив 300€. Нормално е тоа?
Кому кажав се останаа подзинати и се крстеа за цената...

Инаку колата сега пали ОК од прва.


И друго прашање:
На 1500rpm се слуша некој пооштар звук при работа на моторот односно при движење
На она стандардното дизелско, гр-гр-гр-гр-гр-гр малку ко да се слуша некое зуење ама само на 1500rpm
Значи не секогаш али на секое второ трето одење кај тие обртаи е присутно и ако додадам гас или намалам звукот го снемува. И ако ја тргнам ногата од папуча за гас исто престанува одма. Ја отпрвин мислев некое пластиче прави вибрации :P пошто нештово почнав да го слушам од ко се вратив од Прилеп....
Се возев со мајстор кој го слушаше нештово - Зборовите му беа "Не сакам да те плашам ај првин да пробаме со промена на масло во мењач, евтина работа е тоа. (yeah right...) Се гледа дека никој ништо не инвестирал во оваа па ќе видиме...."
The saga continues....
На крај, да не биди како и со скоро сите кои поправаат старо возило. Да ја поправиш, да те измори, истроши и да му дадеш на некој релативно средена кола за 2к еур.
Барем ако ја поправаш досега и во иднина, вози ја. Ќе имаш средена кола следни 50-70к километри, после продавај/сервисирај.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.606
Поени од реакции
2.116
Е само едно инфо. сменив греачи кај Златко Лолакот.
Дали е нормална цена 80-100€ за ваѓање запечен греач?
И ако имаш 3 или повеќе за ваѓање да ти земи 300-400-600€?

Каде е тука заштедата ако се скрши запечен греач и треба да се отвора декла?
Значи за промена на греачи платив 300€. Нормално е тоа?
Кому кажав се останаа подзинати и се крстеа за цената...

Инаку колата сега пали ОК од прва.


И друго прашање:
На 1500rpm се слуша некој пооштар звук при работа на моторот односно при движење
На она стандардното дизелско, гр-гр-гр-гр-гр-гр малку ко да се слуша некое зуење ама само на 1500rpm
Значи не секогаш али на секое второ трето одење кај тие обртаи е присутно и ако додадам гас или намалам звукот го снемува. И ако ја тргнам ногата од папуча за гас исто престанува одма. Ја отпрвин мислев некое пластиче прави вибрации :P пошто нештово почнав да го слушам од ко се вратив од Прилеп....
Се возев со мајстор кој го слушаше нештово - Зборовите му беа "Не сакам да те плашам ај првин да пробаме со промена на масло во мењач, евтина работа е тоа. (yeah right...) Се гледа дека никој ништо не инвестирал во оваа па ќе видиме...."
The saga continues....

Цената е многу голема...ке те пратев кај мајстор што ќе ја завршеше работа за поевтино а мајсторот е еден од ретките поштен што е.

За тоа што брчи веројатно е некоја вибрација а може и мајсторот не заштрафил добро некоја пластика коги менувал греачите. За тие пари требало и хемиско и полирање гратис да те чести...
Автоматски споено мислење:

Прегледај го приврзокот 401163
Part 2:
Nov set LUK montiran na pezo 5008 2019 posle 10,000km gi krsi federite i strafojte i zaglavuvat vo zamaecot. Srejka ne e ostetena radilicata. Nov set kosta 47,000. Ke recis novo klavam ama to "novo" e podambeter od staroto.
Ни прв ни последен со LUK проблеми на француски коли...валео сет на истиот мотор трпи многу појак ремап од лук скоро на сите француски мотори. Тоа кажува многу за квалитетот. Иако реално може и да е вина на возачот...со абдалско возење и за 1000 км може да пушти.
 
Последно уредено:
Член од
4 јануари 2008
Мислења
2.425
Поени од реакции
5.437
На крај, да не биди како и со скоро сите кои поправаат старо возило. Да ја поправиш, да те измори, истроши и да му дадеш на некој релативно средена кола за 2к еур.
Барем ако ја поправаш досега и во иднина, вози ја. Ќе имаш средена кола следни 50-70к километри, после продавај/сервисирај.
Ако веруваш ми се гади кај што ја гледам паркирана. Целиот ќеиф го имам изгубено. Една година во посед и 1000€ сервисен влог+опрема
Цената е многу голема...ке те пратев кај мајстор што ќе ја завршеше работа за поевтино а мајсторот е еден од ретките поштен што е.

За тоа што брчи веројатно е некоја вибрација а може и мајсторот не заштрафил добро некоја пластика коги менувал греачите. За тие пари требало и хемиско и полирање гратис да те чести...
Знам, јебига, ми рекоа "го наточил и те заклал" ама тоа е, памет за другпат.
Отпосле најдов и други мајстори што се занимаваат со таа работа со специјален алат и се.
И да се скрши греачот до пола, или намерно ги кршеле и правеле додатна бушотина со навој со кој се ствара тензија за да се одвртат од лежиште...
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.212
Поени од реакции
15.263
Ако веруваш ми се гади кај што ја гледам паркирана. Целиот ќеиф го имам изгубено. Една година во посед и 1000€ сервисен влог+опрема

Знам, јебига, ми рекоа "го наточил и те заклал" ама тоа е, памет за другпат.
Отпосле најдов и други мајстори што се занимаваат со таа работа со специјален алат и се.
И да се скрши греачот до пола, или намерно ги кршеле и правеле додатна бушотина со навој со кој се ствара тензија за да се одвртат од лежиште...
Абе другар види...заебано е да вадиш греачи. Првиот пат пред 5 години мајстор ми ги менуваше(Алфа 147), а вториот пат самиот. Кога ќе го ставиш клучот и полека запниш, прво не иде. После малку повеќе запнуваш....па уште малку и слушач ЦАК. Е тогаш почнуваш да се потиш дали си го олабавил греачот или се скинал. Среќа кај мене на 2 пати менував по 1 греач , и све излезе супер

а кај Алфата мислам дека неможи да се буши кај скинат греач, бидејќи сметаат цевките од комонреилот. да бушиш покрај нив е права лотарија
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.003
Поени од реакции
1.488
Кај сите 1.3Мјет крши греач. И кај новите мотори 1.3 95кс се кршат. Продаја и не се замарај со тој крш мотор. Јтд само 1.9 се друго е пустош....
 

Kajgana Shop

На врв Bottom