Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
30 јуни 2020
Мислења
3.074
Поени од реакции
11.466
Ако веруваш ми се гади кај што ја гледам паркирана. Целиот ќеиф го имам изгубено. Една година во посед и 1000€ сервисен влог+опрема
Ти вервам, скоро на сите ни се дешава тоа со старите возила. Ми се има и мене и затоа ти викам, трпение, барем среди до некое ниво кое ќе те прави раат година две наредни.
Од она што сум слушал видеа од јутуб Мартин е во право за 1.9 моторите ама во овој случај штом толку си инвестирал имај малку трпение да видиш дали ова е последно засега од големото.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.513
Е само едно инфо. сменив греачи кај Златко Лолакот.
Дали е нормална цена 80-100€ за ваѓање запечен греач?
И ако имаш 3 или повеќе за ваѓање да ти земи 300-400-600€?

Каде е тука заштедата ако се скрши запечен греач и треба да се отвора декла?
Значи за промена на греачи платив 300€. Нормално е тоа?
Кому кажав се останаа подзинати и се крстеа за цената...

Инаку колата сега пали ОК од прва.


И друго прашање:
На 1500rpm се слуша некој пооштар звук при работа на моторот односно при движење
На она стандардното дизелско, гр-гр-гр-гр-гр-гр малку ко да се слуша некое зуење ама само на 1500rpm
Значи не секогаш али на секое второ трето одење кај тие обртаи е присутно и ако додадам гас или намалам звукот го снемува. И ако ја тргнам ногата од папуча за гас исто престанува одма. Ја отпрвин мислев некое пластиче прави вибрации :P пошто нештово почнав да го слушам од ко се вратив од Прилеп....
Се возев со мајстор кој го слушаше нештово - Зборовите му беа "Не сакам да те плашам ај првин да пробаме со промена на масло во мењач, евтина работа е тоа. (yeah right...) Се гледа дека никој ништо не инвестирал во оваа па ќе видиме...."
The saga continues....
Не видов дали имаш пишувано претходно, зошто си менувал грејач? До толку беше дојдено да не пали, или те нервираше да стои како дефект?

Јас би и направил детална проверка, ако е се средено, вози ја барем 1-2 години, ако има останато големи работи за сервис -шиткај веднаш.

"Нормално" е да се предвиди таа сума за сервиси во првата година, затоа секогаш чувај си барем 15% од кешот за сервисирање, пример ако имаш 6к на располагање, за кола даваш 4.5-5к и 1к си оставаш за сервис. Јас секогаш менував каиши/затегачи/водна пумпа, без разлика дали претходниот газда тврдел дека "има сменето", better safe than sorry :)
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.031
Поени од реакции
1.525
Imavte pisano deka ima dobar dijagnosticar vo prilep. Ako imate info pisete da mu pustam na edno coece od prilep e nemozi careto da go najdi golf 4 ima PD 116ks go naterale dizni da reparira vo bitola na kraj sosema drug problem e.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.133
Нека појде кај Дарко кај клучката за Битола, сите го знаат...за голф 4 мислам дека ќе му среди.
 
Член од
29 август 2008
Мислења
5.763
Поени од реакции
4.181
Прегледај го приврзокот 401163
Part 2:
Nov set LUK montiran na pezo 5008 2019 posle 10,000km gi krsi federite i strafojte i zaglavuvat vo zamaecot. Srejka ne e ostetena radilicata. Nov set kosta 47,000. Ke recis novo klavam ama to "novo" e podambeter od staroto.
Toj Luk e repariran vo BG, a i na samite pisuva repSet...
Sachs nekoj vikaat kocani reparirale,Valeo go ima od povejke zemji, MecArm nema za site vozila, ....osvem najevtin fix Mapa nema dr, pogolem izbor ...
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.933
Поени од реакции
8.564
Прегледај го приврзокот 401163
Part 2:
Nov set LUK montiran na pezo 5008 2019 posle 10,000km gi krsi federite i strafojte i zaglavuvat vo zamaecot. Srejka ne e ostetena radilicata. Nov set kosta 47,000. Ke recis novo klavam ama to "novo" e podambeter od staroto.
Лепенката е на LUK, ама производот може да е и некоја кинеска марка.

Вчера сакав да купам термостат за пежо 206 онлајн.

На интернет цената се движеше околу 35 евра за еден италијански производител со ознака OEQ (original equipment quality) што наведува дека е фирмата која го произведува оригиналот.

Велам ај не го знам овој производител ќе зеам термостат на Mahle за 55 евра.

Вчера ми стигна термостатот по пошта со опаковка на Mahle али внатре термостатот беше Made in Italy со ознака OEQ со истите сериски броеви на кутијата каде што пишува Mahle, меѓутоа никаде на термостатот не беше изгравиран брендот.

Што апла значи дека е термостат купен од таа италијанска фирма само со опаковка Mahle и за тоа плус цена од речиси 60%. Јбг
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
386
Поени од реакции
526
Лепенката е на LUK, ама производот може да е и некоја кинеска марка.

Вчера сакав да купам термостат за пежо 206 онлајн.

На интернет цената се движеше околу 35 евра за еден италијански производител со ознака OEQ (original equipment quality) што наведува дека е фирмата која го произведува оригиналот.

Велам ај не го знам овој производител ќе зеам термостат на Mahle за 55 евра.

Вчера ми стигна термостатот по пошта со опаковка на Mahle али внатре термостатот беше Made in Italy со ознака OEQ со истите сериски броеви на кутијата каде што пишува Mahle, меѓутоа никаде на термостатот не беше изгравиран брендот.

Што апла значи дека е термостат купен од таа италијанска фирма само со опаковка Mahle и за тоа плус цена од речиси 60%. Јбг
Mahle e golema kompanija, kako sto kazuvaat samite proizveduvaat na 160 lokacii vo 35 drzavi. Taka da ne mora da znaci deka kupile eftin termostat od italijanska firma i samo go prepakuvale. Golemite i dokazani firmi go cuvaat svoeto renome i kade i da proizveduvaat (Mahle ima pogoni i vo Kina) kvalitetot, kontrolata i sl. e na priblizno isto nivo. Onie firmi koi pocnat da prodavaat ponizok kvalitet, vo ova informaticko vreme brzo se doznavaat i odat nadolu. Se znae za mnogu, pa i germanski firmi (Grundig, Telefunken Blaupunkt na pr.) koi posle po toj pat i sega veke gi nema, ostanalo imeto koe Kina eftino go kupila. No Mahle, Bosch, Knehct, Hengst... ne izgleda deka se pojdeni po toj pat, barem dosega.
Автоматски споено мислење:

Toj Luk e repariran vo BG, a i na samite pisuva repSet...
Sachs nekoj vikaat kocani reparirale,Valeo go ima od povejke zemji, MecArm nema za site vozila, ....osvem najevtin fix Mapa nema dr, pogolem izbor ...
Heh, toa "RepSet" ne znaci repariran set tuku set za repariranje.
 
Последно уредено:

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.933
Поени од реакции
8.564
Mahle e golema kompanija, kako sto kazuvaat samite proizveduvaat na 160 lokacii vo 35 drzavi. Taka da ne mora da znaci deka kupile eftin termostat od italijanska firma i samo go prepakuvale. Golemite i dokazani firmi go cuvaat svoeto renome i kade i da proizveduvaat (Mahle ima pogoni i vo Kina) kvalitetot, kontrolata i sl. e na priblizno isto nivo. Onie firmi koi pocnat da prodavaat ponizok kvalitet, vo ova informaticko vreme brzo se doznavaat i odat nadolu. Se znae za mnogu, pa i germanski firmi (Grundig, Telefunken Blaupunkt na pr.) koi posle po toj pat i sega veke gi nema, ostanalo imeto koe Kina eftino go kupila. No Mahle, Bosch, Knehct, Hengst... ne izgleda deka se pojdeni po toj pat, barem dosega.
Автоматски споено мислење:


Heh, toa "RepSet" ne znaci repariran set tuku set za repariranje.
Тоа е во ред ако беше Made in China па да речам ајде имаат погон во Кина на Mahle, но колкава е веројатноста да имаат погон во Италија баш таму каде што се прави оригиналот (а и плус што немаат изгравирано име на брендот)? Според мене нула.
 
Член од
29 август 2008
Мислења
5.763
Поени од реакции
4.181
Mahle e golema kompanija, kako sto kazuvaat samite proizveduvaat na 160 lokacii vo 35 drzavi. Taka da ne mora da znaci deka kupile eftin termostat od italijanska firma i samo go prepakuvale. Golemite i dokazani firmi go cuvaat svoeto renome i kade i da proizveduvaat (Mahle ima pogoni i vo Kina) kvalitetot, kontrolata i sl. e na priblizno isto nivo. Onie firmi koi pocnat da prodavaat ponizok kvalitet, vo ova informaticko vreme brzo se doznavaat i odat nadolu. Se znae za mnogu, pa i germanski firmi (Grundig, Telefunken Blaupunkt na pr.) koi posle po toj pat i sega veke gi nema, ostanalo imeto koe Kina eftino go kupila. No Mahle, Bosch, Knehct, Hengst... ne izgleda deka se pojdeni po toj pat, barem dosega.
Автоматски споено мислење:


Heh, toa "RepSet" ne znaci repariran set tuku set za repariranje.
Ok,svati go kako sakas koga ke imam slika od BG,ke vidis kako se pravi vo garaza luk set,so 10 vraboteni ....
Samo edno info, za audi a3 /2.0 pd, 140ks ima set varijabilen zamaec za 25000 i za 38000mkd, i 2ta se luk i toj od 25 e so varijabilen/ fix e okolu 17000 mapa - vcera montiran
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.283
Поени од реакции
15.425
Тоа е во ред ако беше Made in China па да речам ајде имаат погон во Кина на Mahle, но колкава е веројатноста да имаат погон во Италија баш таму каде што се прави оригиналот (а и плус што немаат изгравирано име на брендот)? Според мене нула.
Ferarri vo F1 koristi klipovi od Mahle
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
386
Поени од реакции
526
Ok,svati go kako sakas koga ke imam slika od BG,ke vidis kako se pravi vo garaza luk set,so 10 vraboteni ....
Samo edno info, za audi a3 /2.0 pd, 140ks ima set varijabilen zamaec za 25000 i za 38000mkd, i 2ta se luk i toj od 25 e so varijabilen/ fix e okolu 17000 mapa - vcera montiran
Ama toa neka voopsto ne te cudi, pa falsifikati ima od site pogolemi kompanii vo svetot. Se falsifikuva i $ i Evroto, so trista zastiti sto imaat, a ne pa drugo. E sega na sto ke naletame nie ovde ...
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.513
Друже јас тргнав по следна логика:

Колку пари сакам да потрошам? -макс 20к со пренос и данок, или 17-18 само за колата (кеш го земам, не би трошел повеќе, ако одам до 30к ќе земам нов Mitsubishi Eclipse Cross 35k, или Haval H6 пак околу 30че. Ова можам и преку фирма, и ќе ми вратат данок 10%)

Што сакам од електроника која би ја користел?
-Tоа што пишав погоре, и да има повеќе гаџети прашање дали ќе си играм некогаш со нив.

Колку да има поминато?

-пробувам да најдам од 70 до макс 120к, али ако е добро одржувана би земал и со 150к. Со тековно темпо на возење за 3 години таа кола ќе има уште 100-120к згора на сегашната километража.

Со овие филтри, без да ставам модел, налетав на тие што ги поставив со слики. Видов уште неколку други, ама не ми се допаднаа.

Корејците некои ги фалат, некои се жалат. Има луѓе кои пиштат дека им изгорел цел мотор на Sportage, исто и кај Cerrato (а гт моделот има многу добра линија и снага), од Хјундаи исто.

За Хонда се изненадив, доста поплаки по нет за поновите модели, што кај автоматскиот менувач што кај електрониката. Таму само ако налетам на добар Акорд.

Овде се крстат на Корола и Камри, ама на изглед ми се тапа, и многу ги возат, најчесто имаат по 180-200к, ретко да најдеш со по 120тина, држат цена кога ги купуваш, држат кога ги продаваш.

Мазда се ок, само 6 ката ретко ја има на продажба, единствено имаат мака со бојата (не само овие, сите јапонци), и тек тук по нешто друго на мотор и електроника али се е достапно од делови и прилично брзо за промена, сите механичари ги отвораат.

Мазда 3 ја има доста, држи цена, ама се наоѓаат примероци од 2017 со под 100к км, тесничка е назад и помала од другиве, али издржлива и 2.5 моторот нуди доста снага за таа тежина на возило. Имаат и многу опрема, далеку повеќе од другите јапонци со иста цена.

Mitsubishi ASX ми е апла досадна кола, инаку ова е магаре, се наоѓаат 2016-2017 во мој буџет и тоа со поминати 50-60к, и ефтина е за одржувањ. Влегов во една, многу тесно внатре, бучна е на автопат и опремата ме потсеќа како да сум во возило од 2005та.

VW и Шкода ги има повеќе од европските модели и се крстам во моментов на пасат 132tsi, мислам дека е ок. Единствено што прочитав кај овие е да се провери добро DSG во која состојба е бидејќи ако рикне е апла скап дефект. Кај б8 исто читав поплаки дека е тесно кај моторот, и поправките земаат многу повеќе време што дига на работна рака.
Прегледај го приврзокот 399853

118tsi ги има многу повеќе, ама од овие се на жалат повеќе.

2.0 тди се поретки (и општо дизели нема), има CC верзија неколку модели во близина и тоа со едно чудо опрема, ама не знам дали се ок, сите се од 2012 до 2014.


Мерцедес и БМВ има ретко, почесто се наоѓа Ауди од премиум германски марки, ама за нив ретко пофалби. И кај овие најмногу се жалат за делови и цена на сервис.

Сума сумарум е тоа, пробувам да најдам најдобра опција: цена на возилото/комфорт/издржливост/цена на сервиси и потрошувачка/колку ќе изгуби на цена за 2-3 години.
Купено, на крај завршив со нова од салон, Haval Jolion Luxury 110kW, 30бона со попуст, плус ќе вратам нешто даноци преку фирма и очекувам да ја донесам до кај 24к. 7 години гаранција на цела и неограничени километри + 3 години гаранција ако продолжам да сервисирам кај нив, 5 години capped service, 5 години road assistance, плус затемнување на прозори. Гаранцијата е на се можно, во листата што е покриено видов дури и водна пумпа :D
На тест возење се заљубив во возилото, имаат едно чудо сензори, многу комотни седишта, многу простор на задни седишта, доволно снага за претекнување плус има спортски мод и dual clutch ако сакам да возам и со рачен менувач (како на формулите на воланот има кумплуг).
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.430
Поени од реакции
16.737
Евтино нек си јебе матер, да ти се погоди ај.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom