Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.133
Ако немаш проблеми некакви со моторот не би ти препорачал да ставаш адитиви во маслото. Тоа се става ако троши масло, ако чади плаво, итн.


Само добро масло и менувај го на секој 7 до 8000 км ако е возиш претежно низ град.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Друже јас тргнав по следна логика:

Колку пари сакам да потрошам? -макс 20к со пренос и данок, или 17-18 само за колата (кеш го земам, не би трошел повеќе, ако одам до 30к ќе земам нов Mitsubishi Eclipse Cross 35k, или Haval H6 пак околу 30че. Ова можам и преку фирма, и ќе ми вратат данок 10%)

Што сакам од електроника која би ја користел?
-Tоа што пишав погоре, и да има повеќе гаџети прашање дали ќе си играм некогаш со нив.

Колку да има поминато?

-пробувам да најдам од 70 до макс 120к, али ако е добро одржувана би земал и со 150к. Со тековно темпо на возење за 3 години таа кола ќе има уште 100-120к згора на сегашната километража.

Со овие филтри, без да ставам модел, налетав на тие што ги поставив со слики. Видов уште неколку други, ама не ми се допаднаа.

Корејците некои ги фалат, некои се жалат. Има луѓе кои пиштат дека им изгорел цел мотор на Sportage, исто и кај Cerrato (а гт моделот има многу добра линија и снага), од Хјундаи исто.

За Хонда се изненадив, доста поплаки по нет за поновите модели, што кај автоматскиот менувач што кај електрониката. Таму само ако налетам на добар Акорд.

Овде се крстат на Корола и Камри, ама на изглед ми се тапа, и многу ги возат, најчесто имаат по 180-200к, ретко да најдеш со по 120тина, држат цена кога ги купуваш, држат кога ги продаваш.

Мазда се ок, само 6 ката ретко ја има на продажба, единствено имаат мака со бојата (не само овие, сите јапонци), и тек тук по нешто друго на мотор и електроника али се е достапно од делови и прилично брзо за промена, сите механичари ги отвораат.

Мазда 3 ја има доста, држи цена, ама се наоѓаат примероци од 2017 со под 100к км, тесничка е назад и помала од другиве, али издржлива и 2.5 моторот нуди доста снага за таа тежина на возило. Имаат и многу опрема, далеку повеќе од другите јапонци со иста цена.

Mitsubishi ASX ми е апла досадна кола, инаку ова е магаре, се наоѓаат 2016-2017 во мој буџет и тоа со поминати 50-60к, и ефтина е за одржувањ. Влегов во една, многу тесно внатре, бучна е на автопат и опремата ме потсеќа како да сум во возило од 2005та.

VW и Шкода ги има повеќе од европските модели и се крстам во моментов на пасат 132tsi, мислам дека е ок. Единствено што прочитав кај овие е да се провери добро DSG во која состојба е бидејќи ако рикне е апла скап дефект. Кај б8 исто читав поплаки дека е тесно кај моторот, и поправките земаат многу повеќе време што дига на работна рака.
Прегледај го приврзокот 399853

118tsi ги има многу повеќе, ама од овие се на жалат повеќе.

2.0 тди се поретки (и општо дизели нема), има CC верзија неколку модели во близина и тоа со едно чудо опрема, ама не знам дали се ок, сите се од 2012 до 2014.


Мерцедес и БМВ има ретко, почесто се наоѓа Ауди од премиум германски марки, ама за нив ретко пофалби. И кај овие најмногу се жалат за делови и цена на сервис.

Сума сумарум е тоа, пробувам да најдам најдобра опција: цена на возилото/комфорт/издржливост/цена на сервиси и потрошувачка/колку ќе изгуби на цена за 2-3 години.
Mene mi nema logika da dades 20k dolari za 150k km kola ako za 30k mozes da kupis nova do garancija i plus bi ti vratile danok preku firma.

Servisi se sekade skapi, i jas plakjam skapi servisi ali znaev za toa uste koa ja kupiv kolata.

Ne znam sho tolku gi kudat Audi, jas imav audi a4 2.0tdi 143ks od 2012, go cuvav do Avgust vaa godina. Nikogas na pat ne me ostavi a vozev i do mk nekolku pati(okolu 5300km u dva pravci). Go prodadiv ovaa godina samo oti ne bese euro 6 i za da go vozam treba da platam £12.50 dnevno.

Od Sep 2021 imam audi a4 2.0tdi quattro 190ks(launch edition) so skoro cela oprema(samo soncev krov nema) i sum nemal nekoi pogolemi kvarovi. AC Condenser menjav ednas, i pred mesec smenija engine mount x2 poso edniot tecese, i rear coil spring mounts(engine mount i coil spring mounts bea smeneti pod extended warranty i nisto ne plativ). Extended warranty me kosta okolu £730 za dve godini i vklucuva 1 mal, 1 golem servis, 2 god MOT i 2 god road assistance. Vekje se isplati sho plativ warranty bidejki ako gi platev engine mount and coil spring mount ke me kostase nad £3000. Nekoi ne veruvaat vo extended warranty i demek dzabe pari davanje poso u Germanija pak se plakjalo, ali ete kaj mene ne se plakja.

Eve nekoi falat mercedes kombinja, ja imam kolega sho smeni motor na skroz novo kombe, normalno mu smenija pod garancija ali izglea ne se tolku dobri ko sto gi falat.

Kaj tebe znam deka ne se problem parite taka da zemi si toa sho ti prae merak i ne misli mnogu na sto bi mozelo da bide u idnina. Gledaj u moment na kupuvanje kolata da e okej.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.284
Поени од реакции
15.426
Дали и кој адитив за мотор е препорачлив.1.9 јтд .Препорака?
Јас еднаш ставив еден адитив кој сум го ставал на Цитроенот, и на Алфата немаше никаков ефект, ни во звук ни во смиреност на колата.
Најголем ефект на тој адитив сум осетил уште многу одамна кога имав Фиат 1300 ,,милетреченто,, кај него буквално моторот се стиши од адитивот, и многу помирно работеше
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.031
Поени од реакции
1.525
Денеска ја однесов во сервис, го исклучија софтверски ДПФ филтерот и ми рекоа дека направиле неколку дупки во самиот филтер. Значи не е комплетно одстранет.

Вака неможам да приметам некоја разлика во потрушувачка ке ми треба неколку дена. Чудно приметив дека кулерот врти при исклучена кола и клучот изваден од бравата. после неколку минути кулерот за ладење се исклучува ?
Dpf se odstranuva celosno mehanicki ko ke go izgasnis softverski. Perkata ti uklucva radi dpf,kreva temperatura. 1500 denari e da se izvadi cel lonec sose dpf i da se zavari cefka. Dpf posle go pustas po kargo vo pp i dobivas 3000-4000 denari.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.284
Поени од реакции
15.426
МајСтор ..Че те частам пакетЧе по Дедо Мраз (y)
Само една напомена....МАФ-от јас го чистам со ,,brake cleaner,, бидејќи тој спреј не остава наслаги,т.е. траги после чистењето, а самиот сензор е доста сензитивен. А за филтерот за воздух, јас сум се изгорел еднаш кога Алфата не ми влечеше добро, пробав све и сешто, а на крај испадна филтерот бидејќи сметав дека филтер сменет пред 110 месеци немоќи да прави проблеми. Но нашите улици полни со прашина, ѓубре, земја си го направија своето
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.513
Mene mi nema logika da dades 20k dolari za 150k km kola ako za 30k mozes da kupis nova do garancija i plus bi ti vratile danok preku firma.

Servisi se sekade skapi, i jas plakjam skapi servisi ali znaev za toa uste koa ja kupiv kolata.

Ne znam sho tolku gi kudat Audi, jas imav audi a4 2.0tdi 143ks od 2012, go cuvav do Avgust vaa godina. Nikogas na pat ne me ostavi a vozev i do mk nekolku pati(okolu 5300km u dva pravci). Go prodadiv ovaa godina samo oti ne bese euro 6 i za da go vozam treba da platam £12.50 dnevno.

Od Sep 2021 imam audi a4 2.0tdi quattro 190ks(launch edition) so skoro cela oprema(samo soncev krov nema) i sum nemal nekoi pogolemi kvarovi. AC Condenser menjav ednas, i pred mesec smenija engine mount x2 poso edniot tecese, i rear coil spring mounts(engine mount i coil spring mounts bea smeneti pod extended warranty i nisto ne plativ). Extended warranty me kosta okolu £730 za dve godini i vklucuva 1 mal, 1 golem servis, 2 god MOT i 2 god road assistance. Vekje se isplati sho plativ warranty bidejki ako gi platev engine mount and coil spring mount ke me kostase nad £3000. Nekoi ne veruvaat vo extended warranty i demek dzabe pari davanje poso u Germanija pak se plakjalo, ali ete kaj mene ne se plakja.

Eve nekoi falat mercedes kombinja, ja imam kolega sho smeni motor na skroz novo kombe, normalno mu smenija pod garancija ali izglea ne se tolku dobri ko sto gi falat.

Kaj tebe znam deka ne se problem parite taka da zemi si toa sho ti prae merak i ne misli mnogu na sto bi mozelo da bide u idnina. Gledaj u moment na kupuvanje kolata da e okej.
Генерално гледам возила до 50-100к, поретко со над 100k.

После проверка на еден пасат завчера ги тргнав германските од листа, dsg-то веќе имало проблеми пред 55к, и според мајсторот пак не работеше сјајно. Плус имав шанса да видам фискална од сервис од почетокот на 2023, тоа е барем 60% повеќе од цена на поправка за јапонските брендови и холден, мислам дека не нудат толку подобар комфорт и технологија за да плаќам премиум.

Од истокот, во прв избор ми се следните модели: 2014-2016 Accord, 2017-2018 Mazda6, 2015-2017 Camry, 2015-2017 CX5, а ако не најдам со добра километража ќе земам помало за наредни 1-2 години: Мазда 3 седан 2017 -2019, Toyota Auris 2015-2017, Hyundai i30 2017-2020.

Не сум љубител на нова од поглед на паѓање на вредноста, денес да ја купам 35к, за 2-3 години ќе кошта 20-22к, а ако ја чувам додека има гаранција ќе и начукам 250к и нема да може ни да ја продадам, или ќе треба да ја пуштам со цена под 10к (скоро никој не ги погледнува овде возила со над 200к). Плус ќе сум лимитиран да ја сервисирам во овластен сервис кој е на друга страна од градот, треба да губам ден за секој сервис.

Од друга страна, половните што би ги зел за 20к, би ги чувал макс 2 години, и ако не се случи некое срање со пазарот ќе ги продадам по 17, ако се погодат да немам поголем дефект ќе потрошам 2-3к за поправки, плус ги сервисирам во сервис на 2км од дома, или сам кога станува збор за масло, филтри, плочки.
 
Член од
7 јуни 2014
Мислења
1.116
Поени од реакции
1.262
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.773
Поени од реакции
9.896
Само една напомена....МАФ-от јас го чистам со ,,brake cleaner,, бидејќи тој спреј не остава наслаги,т.е. траги после чистењето, а самиот сензор е доста сензитивен. А за филтерот за воздух, јас сум се изгорел еднаш кога Алфата не ми влечеше добро, пробав све и сешто, а на крај испадна филтерот бидејќи сметав дека филтер сменет пред 110 месеци немоќи да прави проблеми. Но нашите улици полни со прашина, ѓубре, земја си го направија своето
Не у мојов случај не го сменив филтерот бидејќи летоска менував уље и комплет филтри така да релативно нов и чист е.Само сменивме друг маф сензор,исто половен и исчистен со спреј мислам дека е специјален за маф чистење така нешто и се викаше..Сеуште се осеќа малку тресење у прва под мал гас,ама многу помалку од што беше..Се надевам дека тоа е решението..
 
Член од
14 октомври 2017
Мислења
239
Поени од реакции
109
Имам гумени патосници ама од долу се рамни и постојано се изместуваат а ги платив итоа убо. Како да ги фиксирам да не се изместуваат, има некое чаре со топуфки итн?
 
Член од
22 август 2016
Мислења
80
Поени од реакции
19
Дечки да не знае некој да каже колку е мал а колку голем сервис за Ауди а4 б8 2.0 ТДИ?
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
869
Поени од реакции
424
Дечки да не знае некој да каже колку е мал а колку голем сервис за Ауди а4 б8 2.0 ТДИ?
Зависи каде ќе го правиш сервисот и што делови ќе ставиш … Мал сервис - уље 5л + филтри , зависно од брендот и дали ќе мењаваш сам или у сервис , негде од 70 до 120 евра… Голем сервис пак зависи од брендот на деловите , дали ќе ставиш Ина , Дајко , Континентал и тн … негде 250 - 350 евра со работна рака …
 
Член од
25 декември 2010
Мислења
41
Поени од реакции
3
Zdarvo , sakam da prasam dali nekoj od vas ima Citroen Berlingo 1997 - 1,9 D so kode anti - krazba
so brojki bidejki imam problem , ne mozam da gi pritisnam brojkite za kodot za da mozam da zapalam Mislam deka e do starosta -kolata e 1997 god .
Dali ima nacin da go isklucam kompletno ?
Blagodaram
 

Kajgana Shop

На врв Bottom