Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
30 јули 2012
Мислења
135
Поени од реакции
41
Да не знае некој како да си го најдам кодот на радиото од кола?
Сменив акумулатор и сега ми бара код.
Колата е Фиат Пунто , радиото е Блаупункт, сериски : 815BP854290182731
Или каде да барам ако знае некој?

Поздрав
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Да не знае некој како да си го најдам кодот на радиото од кола?
Сменив акумулатор и сега ми бара код.
Колата е Фиат Пунто , радиото е Блаупункт, сериски : 815BP854290182731
Или каде да барам ако знае некој?

Поздрав
Screenshot_2023-02-06-11-00-11-041_com.facebook.katana.jpg
Ke ti sredi rabota.
 
Член од
12 април 2010
Мислења
10.060
Поени од реакции
15.032
Народе, гледам по фб и по некои медиуми се пишува за промена на регистарските таблички.
Ме интересира за нас што имаме од старите таблички со троцифрена комбинација, дали тие треба да се менуваат?
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Јас возам Холден во моментов, намерно го земав баш поради што е тукашно возило (Европски Опел, Амерички Шевролет), и цената на деловите не е проблем, туку работната рака. Тука најдобро е да возиш Холден, Јапонски, Корејски...со Европските може повеќе да ти биде во гаража отколку на пат (често фалат делови).

Регистрацијата + осигурување се изгор (зависи што и како сакаш да осигураш али за мојава беше од некои си 900 АУД најефтин пакет, 1700 тој што го имам јас, и со покривање на дополнителни глупости (прозори и тн.) беше над 3к долари годишно.

Сервис: промена на филтер за воздух, полен, масло, промена на фул синтетичко масло, дихтунг, свеќици, чистење на систем за гориво, затегнување на рачната и проверка (не промена) на кочниците - се ова 1400 АУД. Од кои 30% се деловите, а 70% работната рака (ти сметаат часови работа, ликот пишал дека за се ова му требаат 6 часови работа, ела објасни се дека се ова се менува за максимум 2 саати, а саатот на тие кај што сервисирав им е по 170 долари).
Плус ти наплаќаат еколошки такси и трошоци за рециклирање на старото масло и на старите делови.
Е сега на целата приказна добиваш и писмена гаранција, ти менува поквалитетни делови, и добиваш на писмено и со слики се што е променето (слика од стар дел сликан директно на возилото, слика од нов намонтиран).

И пак пола имаат по 2-3 коли, и најчесто тука се возат теренци и урбаните-теренци (Hilux, Ranger, Colorado, Pajero, Isuzu MU-X, CX-3, CX-5, Rav4, Outlander, Tucson, Sportage, Everest, Prado, HR-V, MG ZS). Е сега има финти, дел ги користат за да избегнат даноци, а може да ја возиш својата кола за службена и фирмата да ти дава пари за користењето (за Ranger на пријател му даваат по 16к годишно и тие се ослободени од даночење), додуша и многу вози гарант најголем дел ги троши.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.633
Поени од реакции
5.354
Јас возам Холден во моментов, намерно го земав баш поради што е тукашно возило (Европски Опел, Амерички Шевролет), и цената на деловите не е проблем, туку работната рака. Тука најдобро е да возиш Холден, Јапонски, Корејски...со Европските може повеќе да ти биде во гаража отколку на пат (често фалат делови).

Регистрацијата + осигурување се изгор (зависи што и како сакаш да осигураш али за мојава беше од некои си 900 АУД најефтин пакет, 1700 тој што го имам јас, и со покривање на дополнителни глупости (прозори и тн.) беше над 3к долари годишно.

Сервис: промена на филтер за воздух, полен, масло, промена на фул синтетичко масло, дихтунг, свеќици, чистење на систем за гориво, затегнување на рачната и проверка (не промена) на кочниците - се ова 1400 АУД. Од кои 30% се деловите, а 70% работната рака (ти сметаат часови работа, ликот пишал дека за се ова му требаат 6 часови работа, ела објасни се дека се ова се менува за максимум 2 саати, а саатот на тие кај што сервисирав им е по 170 долари).
Плус ти наплаќаат еколошки такси и трошоци за рециклирање на старото масло и на старите делови.
Е сега на целата приказна добиваш и писмена гаранција, ти менува поквалитетни делови, и добиваш на писмено и со слики се што е променето (слика од стар дел сликан директно на возилото, слика од нов намонтиран).

И пак пола имаат по 2-3 коли, и најчесто тука се возат теренци и урбаните-теренци (Hilux, Ranger, Colorado, Pajero, Isuzu MU-X, CX-3, CX-5, Rav4, Outlander, Tucson, Sportage, Everest, Prado, HR-V, MG ZS). Е сега има финти, дел ги користат за да избегнат даноци, а може да ја возиш својата кола за службена и фирмата да ти дава пари за користењето (за Ranger на пријател му даваат по 16к годишно и тие се ослободени од даночење), додуша и многу вози гарант најголем дел ги троши.
Aaaaaa taka znaci, ova mi go kriese da me namamis da dojdam tamu. Zlatna evropa be, promena na lager 50€ delot samo 300€ rabotna raka :)
Redoven servis okolu 500 evra ne kako tamu be 1500. (isto takvi zabegani taksi ima i naplakaat po saat (ne zboram kaj arapi ili balkanci kaj sto mozes i pod masa da platis pomalku). A i osiguruvanjeto dosta skupo, jas tuka plakam 350 godisno kade se mi e pokrieno osven steta na moja kola ako sum jas kriv (ova ne go plakam zasto mi go plaka Kia (brendot od kaj sto si ja kupil kolata de) za prvite 3 godini)
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
5.008
Поени од реакции
5.874
Aaaaaa taka znaci, ova mi go kriese da me namamis da dojdam tamu. Zlatna evropa be, promena na lager 50€ delot samo 300€ rabotna raka :)
Redoven servis okolu 500 evra ne kako tamu be 1500. (isto takvi zabegani taksi ima i naplakaat po saat (ne zboram kaj arapi ili balkanci kaj sto mozes i pod masa da platis pomalku). A i osiguruvanjeto dosta skupo, jas tuka plakam 350 godisno kade se mi e pokrieno osven steta na moja kola ako sum jas kriv (ova ne go plakam zasto mi go plaka Kia (brendot od kaj sto si ja kupil kolata de) za prvite 3 godini)
Еве ако сте и двајцата во Сиднеј проверете ги овие информации за конкретниот сервис што е рекламиран во видеото а кој се наоѓал во Arncliffe па ќе кажете кои се моменталните цени за сервисирање со оглед на тоа дека видеото е старо најмалку една година.Еве ви дадов и точна локација:
 
Последно уредено:
Член од
11 април 2012
Мислења
4.633
Поени од реакции
5.354
Еве ако сте и двајцата во Сиднеј проверете ги овие информации за конкретниот сервис што е рекламиран во видеото а кој се наоѓал во Arncliffe па ќе кажете кои се моменталните цени за сервисирање со оглед на тоа дека видеото е старо најмалку една година.Еве ви дадов и точна локација:
Neee jas sneg cistam letno vreme, ne se tepam so kenguri :)
Ne sum vo AUS vo svedska sum.
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
5.008
Поени од реакции
5.874
Според овие информации во Канада поточно провинцијата Алберта не се плаќал техничкиот преглед на возилата па на кој му е скапо во Австралија а не му сметаат долгите зими нека се пресели таму:):https://www.youtube.com/watch?v=PMzLGy1FRdc
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Aaaaaa taka znaci, ova mi go kriese da me namamis da dojdam tamu. Zlatna evropa be, promena na lager 50€ delot samo 300€ rabotna raka :)
Redoven servis okolu 500 evra ne kako tamu be 1500. (isto takvi zabegani taksi ima i naplakaat po saat (ne zboram kaj arapi ili balkanci kaj sto mozes i pod masa da platis pomalku). A i osiguruvanjeto dosta skupo, jas tuka plakam 350 godisno kade se mi e pokrieno osven steta na moja kola ako sum jas kriv (ova ne go plakam zasto mi go plaka Kia (brendot od kaj sto si ja kupil kolata de) za prvite 3 godini)
Хахах, таман работа да ти кријам нешто.
Не бе, има и тука финти, само не знаев кога ја однесов колата. Нареден пат ќе си ја носам кај србинот и ќе ме кошта 500ки.
Осигурувањето е овде расцепкано на повеќе различни, ти си бираш до каде сакаш да си покриен. Се оставаат доста пари во фонд, и со тие се обештетуваат тие што се вклучени во сообраќајки.

Инаку не се секирај ти, со твоја струка веројатно ќе тепаш 150тина илјади годишно, уште и невестата ако е со слична професија и во сличен ранг на пари, ќе се секирате од плажа без око да ви трепне ;)
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Јас возам Холден во моментов, намерно го земав баш поради што е тукашно возило (Европски Опел, Амерички Шевролет), и цената на деловите не е проблем, туку работната рака. Тука најдобро е да возиш Холден, Јапонски, Корејски...со Европските може повеќе да ти биде во гаража отколку на пат (често фалат делови).

Регистрацијата + осигурување се изгор (зависи што и како сакаш да осигураш али за мојава беше од некои си 900 АУД најефтин пакет, 1700 тој што го имам јас, и со покривање на дополнителни глупости (прозори и тн.) беше над 3к долари годишно.

Сервис: промена на филтер за воздух, полен, масло, промена на фул синтетичко масло, дихтунг, свеќици, чистење на систем за гориво, затегнување на рачната и проверка (не промена) на кочниците - се ова 1400 АУД. Од кои 30% се деловите, а 70% работната рака (ти сметаат часови работа, ликот пишал дека за се ова му требаат 6 часови работа, ела објасни се дека се ова се менува за максимум 2 саати, а саатот на тие кај што сервисирав им е по 170 долари).
Плус ти наплаќаат еколошки такси и трошоци за рециклирање на старото масло и на старите делови.
Е сега на целата приказна добиваш и писмена гаранција, ти менува поквалитетни делови, и добиваш на писмено и со слики се што е променето (слика од стар дел сликан директно на возилото, слика од нов намонтиран).

И пак пола имаат по 2-3 коли, и најчесто тука се возат теренци и урбаните-теренци (Hilux, Ranger, Colorado, Pajero, Isuzu MU-X, CX-3, CX-5, Rav4, Outlander, Tucson, Sportage, Everest, Prado, HR-V, MG ZS). Е сега има финти, дел ги користат за да избегнат даноци, а може да ја возиш својата кола за службена и фирмата да ти дава пари за користењето (за Ranger на пријател му даваат по 16к годишно и тие се ослободени од даночење), додуша и многу вози гарант најголем дел ги троши.
Osiguranjeto valjda ti e tolku poso od skoro si tamu i nemas no claim bonus.
Za proverka ba kocnici vi zimaat pari? Ami sam ke si vidis dali kocat i plockite kolku se istroseni :D

Jas ovde prvata godina plativ nesto nad 1800 funti za edna kola, sea plakjam pomalku od toa za dve koli plus home insurance. Plus pobaska plakjam GAP insurance koe pokriva steta do celosna vrednost na kolata spored faktura. Ako kolata e kupen 25000 funti, posle 3 godni ako e wrfite of normalnoto osiguruvanje primer ke plati 18000 funti, i ova GAP ke pokrie drugite 7000 funti. Ova e obicno isplatlivo samo za poskapi koli.

Ja moite koli gi vozam ko sluzbeni i firmata mi plakja spored izvozeni kilometri(milji ovdeka). Momentalno u prosek mesecno imam okolu 500-600 funti ali sea bas i ne se isplakja mnogu radi pokacenite ceni na goriva i odrzuvanje na kolata. Ako imas defekt popat pa ic ne se isplakja. Mi se ima deseno da mi ja puknat sofersajbnata(kamen preleta od sprotivna lenta direktno u sofersajbna) dodeka odam na rabota i spored kilometri zemav okolu 70 funti, pa si plativ 125 funti za promena na sofersajbna.

Za servis ke si najdes nekade kaj sto stalno ke ja nosis i ke pocnes da si plakjas kes na raka :D
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Osiguranjeto valjda ti e tolku poso od skoro si tamu i nemas no claim bonus.
Za proverka ba kocnici vi zimaat pari? Ami sam ke si vidis dali kocat i plockite kolku se istroseni :D

Jas ovde prvata godina plativ nesto nad 1800 funti za edna kola, sea plakjam pomalku od toa za dve koli plus home insurance. Plus pobaska plakjam GAP insurance koe pokriva steta do celosna vrednost na kolata spored faktura. Ako kolata e kupen 25000 funti, posle 3 godni ako e wrfite of normalnoto osiguruvanje primer ke plati 18000 funti, i ova GAP ke pokrie drugite 7000 funti. Ova e obicno isplatlivo samo za poskapi koli.

Ja moite koli gi vozam ko sluzbeni i firmata mi plakja spored izvozeni kilometri(milji ovdeka). Momentalno u prosek mesecno imam okolu 500-600 funti ali sea bas i ne se isplakja mnogu radi pokacenite ceni na goriva i odrzuvanje na kolata. Ako imas defekt popat pa ic ne se isplakja. Mi se ima deseno da mi ja puknat sofersajbnata(kamen preleta od sprotivna lenta direktno u sofersajbna) dodeka odam na rabota i spored kilometri zemav okolu 70 funti, pa si plativ 125 funti za promena na sofersajbna.

Za servis ke si najdes nekade kaj sto stalno ke ja nosis i ke pocnes da si plakjas kes na raka :D
Абе јас прашав кенгури, демек да не одам кај некој сомнителен, и тие ме пратија ваму, во тој сервис наплаќаат и за здраво што ќе ти кажат :)
Во меѓувреме најдов поефтини, само јбг, и јас учам каде и како, и ќе ми требаат 2-3 години да го простудирам системов до детал.
Инаку има и тука многу дупки, уште ги учам и си барам "креативен сметководител" :D
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Според овие информации во Канада поточно провинцијата Алберта не се плаќал техничкиот преглед на возилата па на кој му е скапо во Австралија а не му сметаат долгите зими нека се пресели таму:):https://www.youtube.com/watch?v=PMzLGy1FRdc
Кај мене нема технички, само регистрација, ела си ваму :D
На технички (roadworthy) ја носиш само пред да ја продаваш, во превод не смееш да продадеш неисправна кола. Инаку за регистрација си одиш на интернет, внесуваш таблици/број на шасија, си плаќаш со картица и си бараш осигурување.
Ова правило се разликува помеѓу државите во АУС (states), во NSW пример мораат да ја носат на технички, кај мене е пожешко и ги мрзи да работат па го укинале :D
 

Kajgana Shop

На врв Bottom