- Член од
- 26 октомври 2016
- Мислења
- 2.027
- Поени од реакции
- 1.521
1.9 imas i so 101ks.1.9 e dobar motor ama baram gtc so motor do 105ks. A sto mislite za 1.4 benzin/plin?
1.9 imas i so 101ks.1.9 e dobar motor ama baram gtc so motor do 105ks. A sto mislite za 1.4 benzin/plin?
Јас возам Холден во моментов, намерно го земав баш поради што е тукашно возило (Европски Опел, Амерички Шевролет), и цената на деловите не е проблем, туку работната рака. Тука најдобро е да возиш Холден, Јапонски, Корејски...со Европските може повеќе да ти биде во гаража отколку на пат (често фалат делови).Колку чини сервисирање на кола во Австралија
Колку чини сервисирање на кола во Австралија - погледнете .Видеото е снимено во " Arncliffe Automotives" - Arncliffe во Сиднеј***Copyright НАПОМЕНА: Сите ви...www.youtube.com
Aaaaaa taka znaci, ova mi go kriese da me namamis da dojdam tamu. Zlatna evropa be, promena na lager 50€ delot samo 300€ rabotna rakaЈас возам Холден во моментов, намерно го земав баш поради што е тукашно возило (Европски Опел, Амерички Шевролет), и цената на деловите не е проблем, туку работната рака. Тука најдобро е да возиш Холден, Јапонски, Корејски...со Европските може повеќе да ти биде во гаража отколку на пат (често фалат делови).
Регистрацијата + осигурување се изгор (зависи што и како сакаш да осигураш али за мојава беше од некои си 900 АУД најефтин пакет, 1700 тој што го имам јас, и со покривање на дополнителни глупости (прозори и тн.) беше над 3к долари годишно.
Сервис: промена на филтер за воздух, полен, масло, промена на фул синтетичко масло, дихтунг, свеќици, чистење на систем за гориво, затегнување на рачната и проверка (не промена) на кочниците - се ова 1400 АУД. Од кои 30% се деловите, а 70% работната рака (ти сметаат часови работа, ликот пишал дека за се ова му требаат 6 часови работа, ела објасни се дека се ова се менува за максимум 2 саати, а саатот на тие кај што сервисирав им е по 170 долари).
Плус ти наплаќаат еколошки такси и трошоци за рециклирање на старото масло и на старите делови.
Е сега на целата приказна добиваш и писмена гаранција, ти менува поквалитетни делови, и добиваш на писмено и со слики се што е променето (слика од стар дел сликан директно на возилото, слика од нов намонтиран).
И пак пола имаат по 2-3 коли, и најчесто тука се возат теренци и урбаните-теренци (Hilux, Ranger, Colorado, Pajero, Isuzu MU-X, CX-3, CX-5, Rav4, Outlander, Tucson, Sportage, Everest, Prado, HR-V, MG ZS). Е сега има финти, дел ги користат за да избегнат даноци, а може да ја возиш својата кола за службена и фирмата да ти дава пари за користењето (за Ranger на пријател му даваат по 16к годишно и тие се ослободени од даночење), додуша и многу вози гарант најголем дел ги троши.
Еве ако сте и двајцата во Сиднеј проверете ги овие информации за конкретниот сервис што е рекламиран во видеото а кој се наоѓал во Arncliffe па ќе кажете кои се моменталните цени за сервисирање со оглед на тоа дека видеото е старо најмалку една година.Еве ви дадов и точна локација:Aaaaaa taka znaci, ova mi go kriese da me namamis da dojdam tamu. Zlatna evropa be, promena na lager 50€ delot samo 300€ rabotna raka
Redoven servis okolu 500 evra ne kako tamu be 1500. (isto takvi zabegani taksi ima i naplakaat po saat (ne zboram kaj arapi ili balkanci kaj sto mozes i pod masa da platis pomalku). A i osiguruvanjeto dosta skupo, jas tuka plakam 350 godisno kade se mi e pokrieno osven steta na moja kola ako sum jas kriv (ova ne go plakam zasto mi go plaka Kia (brendot od kaj sto si ja kupil kolata de) za prvite 3 godini)
Neee jas sneg cistam letno vreme, ne se tepam so kenguriЕве ако сте и двајцата во Сиднеј проверете ги овие информации за конкретниот сервис што е рекламиран во видеото а кој се наоѓал во Arncliffe па ќе кажете кои се моменталните цени за сервисирање со оглед на тоа дека видеото е старо најмалку една година.Еве ви дадов и точна локација:
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Хахах, таман работа да ти кријам нешто.Aaaaaa taka znaci, ova mi go kriese da me namamis da dojdam tamu. Zlatna evropa be, promena na lager 50€ delot samo 300€ rabotna raka
Redoven servis okolu 500 evra ne kako tamu be 1500. (isto takvi zabegani taksi ima i naplakaat po saat (ne zboram kaj arapi ili balkanci kaj sto mozes i pod masa da platis pomalku). A i osiguruvanjeto dosta skupo, jas tuka plakam 350 godisno kade se mi e pokrieno osven steta na moja kola ako sum jas kriv (ova ne go plakam zasto mi go plaka Kia (brendot od kaj sto si ja kupil kolata de) za prvite 3 godini)
Osiguranjeto valjda ti e tolku poso od skoro si tamu i nemas no claim bonus.Јас возам Холден во моментов, намерно го земав баш поради што е тукашно возило (Европски Опел, Амерички Шевролет), и цената на деловите не е проблем, туку работната рака. Тука најдобро е да возиш Холден, Јапонски, Корејски...со Европските може повеќе да ти биде во гаража отколку на пат (често фалат делови).
Регистрацијата + осигурување се изгор (зависи што и како сакаш да осигураш али за мојава беше од некои си 900 АУД најефтин пакет, 1700 тој што го имам јас, и со покривање на дополнителни глупости (прозори и тн.) беше над 3к долари годишно.
Сервис: промена на филтер за воздух, полен, масло, промена на фул синтетичко масло, дихтунг, свеќици, чистење на систем за гориво, затегнување на рачната и проверка (не промена) на кочниците - се ова 1400 АУД. Од кои 30% се деловите, а 70% работната рака (ти сметаат часови работа, ликот пишал дека за се ова му требаат 6 часови работа, ела објасни се дека се ова се менува за максимум 2 саати, а саатот на тие кај што сервисирав им е по 170 долари).
Плус ти наплаќаат еколошки такси и трошоци за рециклирање на старото масло и на старите делови.
Е сега на целата приказна добиваш и писмена гаранција, ти менува поквалитетни делови, и добиваш на писмено и со слики се што е променето (слика од стар дел сликан директно на возилото, слика од нов намонтиран).
И пак пола имаат по 2-3 коли, и најчесто тука се возат теренци и урбаните-теренци (Hilux, Ranger, Colorado, Pajero, Isuzu MU-X, CX-3, CX-5, Rav4, Outlander, Tucson, Sportage, Everest, Prado, HR-V, MG ZS). Е сега има финти, дел ги користат за да избегнат даноци, а може да ја возиш својата кола за службена и фирмата да ти дава пари за користењето (за Ranger на пријател му даваат по 16к годишно и тие се ослободени од даночење), додуша и многу вози гарант најголем дел ги троши.
Абе јас прашав кенгури, демек да не одам кај некој сомнителен, и тие ме пратија ваму, во тој сервис наплаќаат и за здраво што ќе ти кажатOsiguranjeto valjda ti e tolku poso od skoro si tamu i nemas no claim bonus.
Za proverka ba kocnici vi zimaat pari? Ami sam ke si vidis dali kocat i plockite kolku se istroseni
Jas ovde prvata godina plativ nesto nad 1800 funti za edna kola, sea plakjam pomalku od toa za dve koli plus home insurance. Plus pobaska plakjam GAP insurance koe pokriva steta do celosna vrednost na kolata spored faktura. Ako kolata e kupen 25000 funti, posle 3 godni ako e wrfite of normalnoto osiguruvanje primer ke plati 18000 funti, i ova GAP ke pokrie drugite 7000 funti. Ova e obicno isplatlivo samo za poskapi koli.
Ja moite koli gi vozam ko sluzbeni i firmata mi plakja spored izvozeni kilometri(milji ovdeka). Momentalno u prosek mesecno imam okolu 500-600 funti ali sea bas i ne se isplakja mnogu radi pokacenite ceni na goriva i odrzuvanje na kolata. Ako imas defekt popat pa ic ne se isplakja. Mi se ima deseno da mi ja puknat sofersajbnata(kamen preleta od sprotivna lenta direktno u sofersajbna) dodeka odam na rabota i spored kilometri zemav okolu 70 funti, pa si plativ 125 funti za promena na sofersajbna.
Za servis ke si najdes nekade kaj sto stalno ke ja nosis i ke pocnes da si plakjas kes na raka
Кај мене нема технички, само регистрација, ела си вамуСпоред овие информации во Канада поточно провинцијата Алберта не се плаќал техничкиот преглед на возилата па на кој му е скапо во Австралија а не му сметаат долгите зими нека се пресели таму:https://www.youtube.com/watch?v=PMzLGy1FRdc