Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
7 март 2009
Мислења
1.156
Поени од реакции
812
JTD neunistliv motor. I DCI ne e za potcenvanje. Ovie sega po novite generacii od 2014 pa nagore dosta dobri motori se pokazaja i JTD i DCI. Zemaj so e pozacuvano.
DCi испод 2007 не се зема,осетливи се на се и сешто,Рено уведе подобра контрола на квалитет после 2007-ма,го избркаа дотогашниот директор и сега се добри
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.678
Поени од реакции
42.257
реното од овие две е поубава кола општо, понов модел и се останато. Нема споредба со пунто од 2004та модел стар скоро 20 години.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Коментар за колата?
Автоматски споено мислење:


Реното во секој случај. За километража рачунај годините по 25 000 км. Тоа тие реална километража за дизел одприлика, помалку тешко а може и многу повеќе да биде од тоа. Е сеа дизел не е проблем и 250 000 км. да има поминато...за бензин 250 000 км се ризична километража, особено за помалите мотори.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
Како мењаат моторното масло мајсториве? Го усисааваат маслото со вакум пумпа или го испуштаат?
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Како мењаат моторното масло мајсториве? Го усисааваат маслото со вакум пумпа или го испуштаат?
Твој избор. Сакаш со пумпа сакаш ќе го испушти од картер. Јас префирам испуштање од картер. Класика си е класика.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.678
Поени од реакции
42.257
Ако сакаш да истече скроз само испуштање од картер, овие пумпи не го собираат све уљето некогаш. Прошли пат кога менев демек го собра све па ставивме уље и на крај испадна вишак. Па ми прсна семеринг на радилица од притисокот.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
Ако сакаш да истече скроз само испуштање од картер, овие пумпи не го собираат све уљето некогаш. Прошли пат кога менев демек го собра све па ставивме уље и на крај испадна вишак. Па ми прсна семеринг на радилица од притисокот.
Во овластените сервиси во Германија се збори дека не го испуштаат маслото туку само го шмукаат со пумпа. Посебно мерцедес.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Како мењаат моторното масло мајсториве? Го усисааваат маслото со вакум пумпа или го испуштаат?
Imas prethodno prasuvano za ova. I dvata nacina se odobreni od proizvoditelite na avtomobili i nema vrska kako go vadat bidejki i so dvata nacina ke ostane staro ulje u motorot.
Автоматски споено мислење:

Ако сакаш да истече скроз само испуштање од картер, овие пумпи не го собираат све уљето некогаш. Прошли пат кога менев демек го собра све па ставивме уље и на крај испадна вишак. Па ми прсна семеринг на радилица од притисокот.
Menjaj go majstorot. Neli proverija kolku imaat stavano? Mene mi izglea ko tvojot majstor ima videno p upatstvo sobira 5 litri i nebitno kolku izvadil mu stavil pak 5 litri. Stom vadel so pumpa trebalo da go sobira u sise ili slicno kade moze da vide kolku izvadil.
Imas sipka a ako imas ponova kola sho nema sipka ke ti pokaze na ekran deka e prepolneto i da izvadis ulje.
 
Последно уредено:

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
Imas prethodno prasuvano za ova. I dvata nacina se odobreni od proizvoditelite na avtomobili i nema vrska kako go vadat bidejki i so dvata nacina ke ostane staro ulje u motorot.
Автоматски споено мислење:


Menjaj go majstorot. Neli proverija kolku imaat stavano? Mene mi izglea ko tvojot majstor ima videno p upatstvo sobira 5 litri i nebitno kolku izvadil mu stavil pak 5 litri. Stom vadel so pumpa trebalo da go sobira u sise ili slicno kade moze da vide kolku izvadil.
Imas sipka a ako imas ponova kola sho nema sipka ke ti pokaze na ekran deka e prepolneto i da izvadis ulje.
Не е баш така. Кај некои мотори и не останува старо уље во моторот ако се испушти маслото. Друго е што со шмукањето секогаш ќе остане старото уље со талог во најдолниот дел на моторот и тоа е баш она старо уље со сите отпадни продукти и микро метал од триењето. Производителот го одобрува за да му ја олесни работата на овластениот сервис, не дека тоа е баш она право менување на уље.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Не е баш така. Кај некои мотори и не останува старо уље во моторот ако се испушти маслото. Друго е што со шмукањето секогаш ќе остане старото уље со талог во најдолниот дел на моторот и тоа е баш она старо уље со сите отпадни продукти и микро метал од триењето. Производителот го одобрува за да му ја олесни работата на овластениот сервис, не дека тоа е баш она право менување на уље.
A toa sho e po stranite i delovite na motorot ne go racunas a? Znaci bukvalno stalno imas staro ulje u motorot a ti kako sakas menjaj go.
Kako mu ja olesnuva rabotata koa e pobrzo preku drain otkolku da go pumpas. Na nekoi koli filterot im e dolu i pak treba da ja diga.

Vadenje preku pumpa e povekje za DIY lugje da si go smenat sami bez da digaat koli 2 metra u vozduh i bez da treba da ostrafuvaat i zastrafuvaat eden isti straf 10godini iako e preporacano da se stava nov. Na mnogu koli sega dolniot del im e plasticen i mnogu lesno se ostetuva pri zateganje na strafot.

Ti prvo prasuvas so e podobro za posle da se pravis ekspert za ulje menuvanje.

Inace za tvoe info skoro site ovlasteni go ispustaat od dolu i menuvaat straf i o-ring. Bar kaj mene e ovaka.
Inace za so sigurnost da znajs digni ja kolata belezi go strafot i vidi dali im e smenet posle menuvanje. I ke znaes na sigurno kako rabotat tamu.
 
Член од
8 јули 2017
Мислења
107
Поени од реакции
81
Коментар за колата?
Автоматски споено мислење:

Niedno od ovie dve, baraj citroen DS3 1.6 HDI
 
Член од
6 април 2014
Мислења
5.089
Поени од реакции
6.456

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Може, тој мотор е со обична турбина, без варијабилна геометрија...за Ц3-ка е таман, во Ц4 е релативно тром. Потрошувачка околу 6,5 до 7 градска...ако ти велат дека троши помалку не верувај :pos:
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
A toa sho e po stranite i delovite na motorot ne go racunas a? Znaci bukvalno stalno imas staro ulje u motorot a ti kako sakas menjaj go.
Kako mu ja olesnuva rabotata koa e pobrzo preku drain otkolku da go pumpas. Na nekoi koli filterot im e dolu i pak treba da ja diga.

Vadenje preku pumpa e povekje za DIY lugje da si go smenat sami bez da digaat koli 2 metra u vozduh i bez da treba da ostrafuvaat i zastrafuvaat eden isti straf 10godini iako e preporacano da se stava nov. Na mnogu koli sega dolniot del im e plasticen i mnogu lesno se ostetuva pri zateganje na strafot.

Ti prvo prasuvas so e podobro za posle da se pravis ekspert za ulje menuvanje.

Inace za tvoe info skoro site ovlasteni go ispustaat od dolu i menuvaat straf i o-ring. Bar kaj mene e ovaka.
Inace za so sigurnost da znajs digni ja kolata belezi go strafot i vidi dali im e smenet posle menuvanje. I ke znaes na sigurno kako rabotat tamu.
Доколку во сметката не стои сменет нов штраф или гумичка дихтунг, знај дека не е испуштено туку шмукано со пумпа. Со пумпа знае да остане и по литар и пол старо уље, кое со испуштањето секако би се одстранило. Сега зборуваш за пластичен штраф, но и железниот штраф може да се превие и да се оштети па да треба да се мења цел леѓен за уље. Тие одат на свој најмал ризик, така да речиси во секој овластен сервис не испуштаат туку само шмукаат. Сега ако си задоволен да мешат литар и пол старо уље со ново, тоа тие твоја ствар. Според мене не е ок. Ама тоа е реалноста. Каде идат со мењање уље на 20-30 илјади километри на long life oil, плус и не го мењаат ко што треба.
 
Член од
15 јуни 2013
Мислења
1.776
Поени од реакции
2.754
Можно е да се инсталира рикверц камера на фабричкиот дисплеј? Го работи ова некој кај нас?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom