JTD neunistliv motor. I DCI ne e za potcenvanje. Ovie sega po novite generacii od 2014 pa nagore dosta dobri motori se pokazaja i JTD i DCI. Zemaj so e pozacuvano.
DCi испод 2007 не се зема,осетливи се на се и сешто,Рено уведе подобра контрола на квалитет после 2007-ма,го избркаа дотогашниот директор и сега се добри
Реното во секој случај. За километража рачунај годините по 25 000 км. Тоа тие реална километража за дизел одприлика, помалку тешко а може и многу повеќе да биде од тоа. Е сеа дизел не е проблем и 250 000 км. да има поминато...за бензин 250 000 км се ризична километража, особено за помалите мотори.
Ако сакаш да истече скроз само испуштање од картер, овие пумпи не го собираат све уљето некогаш. Прошли пат кога менев демек го собра све па ставивме уље и на крај испадна вишак. Па ми прсна семеринг на радилица од притисокот.
Ако сакаш да истече скроз само испуштање од картер, овие пумпи не го собираат све уљето некогаш. Прошли пат кога менев демек го собра све па ставивме уље и на крај испадна вишак. Па ми прсна семеринг на радилица од притисокот.
Imas prethodno prasuvano za ova. I dvata nacina se odobreni od proizvoditelite na avtomobili i nema vrska kako go vadat bidejki i so dvata nacina ke ostane staro ulje u motorot.
Ако сакаш да истече скроз само испуштање од картер, овие пумпи не го собираат све уљето некогаш. Прошли пат кога менев демек го собра све па ставивме уље и на крај испадна вишак. Па ми прсна семеринг на радилица од притисокот.
Menjaj go majstorot. Neli proverija kolku imaat stavano? Mene mi izglea ko tvojot majstor ima videno p upatstvo sobira 5 litri i nebitno kolku izvadil mu stavil pak 5 litri. Stom vadel so pumpa trebalo da go sobira u sise ili slicno kade moze da vide kolku izvadil.
Imas sipka a ako imas ponova kola sho nema sipka ke ti pokaze na ekran deka e prepolneto i da izvadis ulje.
Imas prethodno prasuvano za ova. I dvata nacina se odobreni od proizvoditelite na avtomobili i nema vrska kako go vadat bidejki i so dvata nacina ke ostane staro ulje u motorot.
Автоматски споено мислење:
Menjaj go majstorot. Neli proverija kolku imaat stavano? Mene mi izglea ko tvojot majstor ima videno p upatstvo sobira 5 litri i nebitno kolku izvadil mu stavil pak 5 litri. Stom vadel so pumpa trebalo da go sobira u sise ili slicno kade moze da vide kolku izvadil.
Imas sipka a ako imas ponova kola sho nema sipka ke ti pokaze na ekran deka e prepolneto i da izvadis ulje.
Не е баш така. Кај некои мотори и не останува старо уље во моторот ако се испушти маслото. Друго е што со шмукањето секогаш ќе остане старото уље со талог во најдолниот дел на моторот и тоа е баш она старо уље со сите отпадни продукти и микро метал од триењето. Производителот го одобрува за да му ја олесни работата на овластениот сервис, не дека тоа е баш она право менување на уље.
Не е баш така. Кај некои мотори и не останува старо уље во моторот ако се испушти маслото. Друго е што со шмукањето секогаш ќе остане старото уље со талог во најдолниот дел на моторот и тоа е баш она старо уље со сите отпадни продукти и микро метал од триењето. Производителот го одобрува за да му ја олесни работата на овластениот сервис, не дека тоа е баш она право менување на уље.
A toa sho e po stranite i delovite na motorot ne go racunas a? Znaci bukvalno stalno imas staro ulje u motorot a ti kako sakas menjaj go.
Kako mu ja olesnuva rabotata koa e pobrzo preku drain otkolku da go pumpas. Na nekoi koli filterot im e dolu i pak treba da ja diga.
Vadenje preku pumpa e povekje za DIY lugje da si go smenat sami bez da digaat koli 2 metra u vozduh i bez da treba da ostrafuvaat i zastrafuvaat eden isti straf 10godini iako e preporacano da se stava nov. Na mnogu koli sega dolniot del im e plasticen i mnogu lesno se ostetuva pri zateganje na strafot.
Ti prvo prasuvas so e podobro za posle da se pravis ekspert za ulje menuvanje.
Inace za tvoe info skoro site ovlasteni go ispustaat od dolu i menuvaat straf i o-ring. Bar kaj mene e ovaka.
Inace za so sigurnost da znajs digni ja kolata belezi go strafot i vidi dali im e smenet posle menuvanje. I ke znaes na sigurno kako rabotat tamu.
Може, тој мотор е со обична турбина, без варијабилна геометрија...за Ц3-ка е таман, во Ц4 е релативно тром. Потрошувачка околу 6,5 до 7 градска...ако ти велат дека троши помалку не верувај
A toa sho e po stranite i delovite na motorot ne go racunas a? Znaci bukvalno stalno imas staro ulje u motorot a ti kako sakas menjaj go.
Kako mu ja olesnuva rabotata koa e pobrzo preku drain otkolku da go pumpas. Na nekoi koli filterot im e dolu i pak treba da ja diga.
Vadenje preku pumpa e povekje za DIY lugje da si go smenat sami bez da digaat koli 2 metra u vozduh i bez da treba da ostrafuvaat i zastrafuvaat eden isti straf 10godini iako e preporacano da se stava nov. Na mnogu koli sega dolniot del im e plasticen i mnogu lesno se ostetuva pri zateganje na strafot.
Ti prvo prasuvas so e podobro za posle da se pravis ekspert za ulje menuvanje.
Inace za tvoe info skoro site ovlasteni go ispustaat od dolu i menuvaat straf i o-ring. Bar kaj mene e ovaka.
Inace za so sigurnost da znajs digni ja kolata belezi go strafot i vidi dali im e smenet posle menuvanje. I ke znaes na sigurno kako rabotat tamu.
Доколку во сметката не стои сменет нов штраф или гумичка дихтунг, знај дека не е испуштено туку шмукано со пумпа. Со пумпа знае да остане и по литар и пол старо уље, кое со испуштањето секако би се одстранило. Сега зборуваш за пластичен штраф, но и железниот штраф може да се превие и да се оштети па да треба да се мења цел леѓен за уље. Тие одат на свој најмал ризик, така да речиси во секој овластен сервис не испуштаат туку само шмукаат. Сега ако си задоволен да мешат литар и пол старо уље со ново, тоа тие твоја ствар. Според мене не е ок. Ама тоа е реалноста. Каде идат со мењање уље на 20-30 илјади километри на long life oil, плус и не го мењаат ко што треба.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.