Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.392
Поени од реакции
896
А притисокот од турбината кај оди? во моторот, имаш и зголемена температура на воздухот кој влегува во моторот(не може да зголемиш притисок на воздухот без да му се зголеми и температурата), имаш и EGT (exhaust gas temperature)...на ремапирана кола послем две три забрзувања ЕГТ оди до 800 - 900 степени...а алуминиумот од кој е изработена главата на моторот кај 99 % од возилата се топи на 660 степени...па сега види дали губи само турбината или и моторот.


Во македонија пола од стручњаците за ремап со мапи симнати од бугарски форуми не ни знаат што е EGT, а па не како тој делува на трајноста на моторот...

Секоја чест на исклучоци ама огромен број се тешки дифтари...
Site ponovi koli imat interkuler. Pogolem interkuler i rajat. Do nekni kolata so ja imav non stop ja gazev po ugonic pa ni motor rikna ni glava na motor ne puknala a blokot na motorot trpi temperatura i nad 1000stepeni.Ako pukaja taka glava na motor dosea site koli ke bea zaribani.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
4.238
Поени од реакции
3.553
Новите мотори се максимално ремапувани од производителите заради заштеда на матријали што секое "мајсторско" ремапување е уствари "погреб" за моторот.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
8.043
Поени од реакции
9.633
Новите мотори се максимално ремапувани од производителите заради заштеда на матријали што секое "мајсторско" ремапување е уствари "погреб" за моторот.
Зависи.....моторот од мојата Алфа со 120 Кс, во ланчијата го има во верзија од 190 Кс со две турбини(мала за ниски вртежи и голема за високи). Што значи дека блокот, радилицата и други делови можат да истрпат поголем товар. Нормално е со 16 вентилска глава. Има мотори кои се скоро при врвот на искористеноста, и кај нив ремапирањето би правело само штета
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.217
Поени од реакции
1.600
Теоретска шанса нема да е потполно ист моторот на 120 коњи и 190 коњи...можда исти по димензија се клиповите и цилиндрите ама материјалот од кој се направени нема шанси да е ист...начесто на дизел самите клипњачи се појаки на мотори со поголема снага...и на екстремен ремап дизелите најчесто кршат клипњачи и истите излегуваат низ блокот :Dтоа е најслабото место...нормално покрај превисока EGT температура, оштетување на главата и турбината :D
 
Последно уредено:
Член од
11 април 2012
Мислења
3.129
Поени од реакции
2.997
биди задоволен што ти троши 6, може како мојата да ти троши 11 рецимо, а не е нешто помоќен моторот. Ако ти е MPI моторчето може плинче да му ставиш па дупло поефтино ќе возиш
Види првенствено прашав за ремапирање зашто сакав да знам што точно се добива/губи при истото.
Тоа што го напишав со потрошувачката беше повеќе како прашање за дали е нормално да е толку мала разликата, зашто додека живеев во мкд возев мазда 3 2006 и кај неа имаше разлика од некои 2 литра помеѓу градска и отворено. Па ова сега ми падна чудно (мада и се ориентирав по тоа што го покажува на борд за просечна потрошувачка за тој ден/таа дистанца што може и не е точно).
Немаме плин тука а и да има незнам дали би ставил.
Локација друже не знам сега, зошто истиот мајстор се дислоцира од место каде што го знаев порано...макар да познат е многу прашај било кој од таксистите ќе те упатат сигурно. Инаку Авто Престиж се вика сервисот.


За ремап

Се добива:

Сила на моторот (до 30 % за stage 1 ако е турбо бензин или турбо дизел) забрзување, малку плус на максимална брзина, помала потрошувачка (ова е дискутабилно, зависи од мотор до мотор (бензин/дизел), а и од возач до возач) во секој случај треба ко пензионер да возиш за да се намали потрошувачката после ремап...многу луѓе не можат да се воздржат и нон стоп испитуваат забрзување и сл. па потрошувачката оди нагоре место надолу.


Се губи:

Трајност на мотор, трајност на турбо, потенцијално полоши вредности на издувни гасови, може да се губи гаранција на нови возила. Е сега некој мотори имаат поголема трајност и можат да поднесат полесно ремап, некој не толку, али сепак треба малку и осет да има возачот, да не ја вози колата нон стоп агресивно, да не го прегрева моторот, итн. она mechanical sympathy шо викаат англичаните.
фала за објаснувањето сега ми е барем малку појасно што како се добива. Пак ќе пишам, малата разлика во потрошувачка ме натера да се посомневам дека можеби нешто со подесувањето не е добро па можеби ова би помогнало, ама изгледа до моето возење е :)
ПС фала за советот за сервисов барем знам што да им кажам да бараат
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
212
Поени од реакции
61
Новите мотори се максимално ремапувани од производителите заради заштеда на матријали што секое "мајсторско" ремапување е уствари "погреб" за моторот.
I za stage 1 remap e premnogu za bilo koja kola..zboram od 2.0 nagore ?
 

volare_g

Nediplomiran i nedokvakan
Член од
28 февруари 2014
Мислења
378
Поени од реакции
797
Momci i devojki, ke ve molam ako moze mislenje za Hyundai ix35 , 2010 , 1.8 disel , premium model, od italija, so realni 165000 km .
Helou again , decki moze nekoj ako ima iskustvo so kolava pogore da spodeli, sum zajnteresiran za kupuvanje pa sakam da znam sto bi me cekalo , ako nekoj vozel. Fala do site .
 

TrendS

Work Smart, Not Hard
Член од
14 декември 2018
Мислења
2.262
Поени од реакции
14.664
Helou again , decki moze nekoj ako ima iskustvo so kolava pogore da spodeli, sum zajnteresiran za kupuvanje pa sakam da znam sto bi me cekalo , ako nekoj vozel. Fala do site .
Имаме на работа еден ix35 2.0 CRDi 4wd службен, сум го возел.....можам да ти кажам од аспект на возење. Џип не е, да не се лажеме, трага нема од теренец. Примарен погон има на задни тркала. Накај терен се заглавив во првото "калче".....со 4x4 мануелно пуштено. Има општо тврда/непријатна амортизација на пат, мртви агли од позади на малите прозорчиња (рикверц камерата е океј), аеродинамичност не можеш да очекуваш од "висока кола", зошто нема. Внатре ентериерот е солиден, има некои работи ефтино изработени, како што се неквалитетни тастери од команди на волан, рачката на мењачот се излижа за кратко, кваките на вратите исто, рикнаа диодите на дел од командите кај климата и некој такви ситници.....кожата испука и покрај одржување.....сето ова за релативно брзо време 3-4 год. од салон.
Друго, мотор и останато е океј. Градска троши околу 10-11/100....отворено околу 8/100 (зависи како газиш).
Службениов е 2011, има поминато околу 210.000км.....редовни сервиси и толку, немало проблем (сем карданот што протропа, го носеа во сервис пред една година за тоа).
 

volare_g

Nediplomiran i nedokvakan
Член од
28 февруари 2014
Мислења
378
Поени од реакции
797
Имаме на работа еден ix35 2.0 CRDi 4wd службен, сум го возел.....можам да ти кажам од аспект на возење. Џип не е, да не се лажеме, трага нема од теренец. Примарен погон има на задни тркала. Накај терен се заглавив во првото "калче".....со 4x4 мануелно пуштено. Има општо тврда/непријатна амортизација на пат, мртви агли од позади на малите прозорчиња (рикверц камерата е океј), аеродинамичност не можеш да очекуваш од "висока кола", зошто нема. Внатре ентериерот е солиден, има некои работи ефтино изработени, како што се неквалитетни тастери од команди на волан, рачката на мењачот се излижа за кратко, кваките на вратите исто, рикнаа диодите на дел од командите кај климата и некој такви ситници.....кожата испука и покрај одржување.....сето ова за релативно брзо време 3-4 год. од салон.
Друго, мотор и останато е океј. Градска троши околу 10-11/100....отворено околу 8/100 (зависи како газиш).
Службениов е 2011, има поминато околу 210.000км.....редовни сервиси и толку, немало проблем (сем карданот што протропа, го носеа во сервис пред една година за тоа).
Fala drygar.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.217
Поени од реакции
1.600
I za stage 1 remap e premnogu za bilo koja kola..zboram od 2.0 nagore ?


Не е премногу, ако моторот не е оптеретен од фабрика и е во добра состојба и добро се одржува...

Слаб мотор тешка кола, или малку кубици многу коњи...се лоши комбинации за ремап, особено кај бензин. Таквите мотори и без ремап не одат повеќе од 200 000 без сериозни проблеми.
 
Член од
13 март 2015
Мислења
97
Поени од реакции
53
Незнам дали има посебна тема, па ке пишам тука. Која е процедурата при сообракајна несрека и пополнување европски извештај? Се пополнува извештајот, се оди со двете возила во осигурувањето, се предаваат документите, извештајот, се сликаат автомобилите од нивна страна.. но што потоа? Дали и кога го добива известувањето причинителот на штетата дека е одобрено барањето и дека ке му се исплати штетата на оштетениот. Која е улогата на причинителот на штетата понатаму?
 
Член од
28 октомври 2019
Мислења
1.072
Поени од реакции
2.078
Незнам дали има посебна тема, па ке пишам тука. Која е процедурата при сообракајна несрека и пополнување европски извештај? Се пополнува извештајот, се оди со двете возила во осигурувањето, се предаваат документите, извештајот, се сликаат автомобилите од нивна страна.. но што потоа? Дали и кога го добива известувањето причинителот на штетата дека е одобрено барањето и дека ке му се исплати штетата на оштетениот. Која е улогата на причинителот на штетата понатаму?
Ја како шо знам ако е европски осигурувањето гу покрива штетата ама причинитело после га губе попусто кој га има при регистрирање, можда сам грешка.
 

TrendS

Work Smart, Not Hard
Член од
14 декември 2018
Мислења
2.262
Поени од реакции
14.664
Незнам дали има посебна тема, па ке пишам тука. Која е процедурата при сообракајна несрека и пополнување европски извештај? Се пополнува извештајот, се оди со двете возила во осигурувањето, се предаваат документите, извештајот, се сликаат автомобилите од нивна страна.. но што потоа? Дали и кога го добива известувањето причинителот на штетата дека е одобрено барањето и дека ке му се исплати штетата на оштетениот. Која е улогата на причинителот на штетата понатаму?
Па нема некоја посебна процедура.
Настанува незгодата, не ги поместувате возилата......се договарате дека ќе пристапите кон европски.
Прво ги сликате возилата......во осигурителна пожелно е да се приложат фотографии од местото на незгодата, но и не мора.
Пополнувате европски, обавезно потпис.....еден примерок за тебе, еден за другиот учесник.
Одите во осигурањето (што побрзо временски) кај виновниот за незгодата, со двете возила.
Пријавувате штета, ги местите возилата како кога била незгодата, ги фотографираат. Пополнувате на лице место во осигурителна по една изјава, оштетениот остава и број на трансакциска каде што ќе му бидат исплатени парите.
Виновниот за незгодата, повеќе нема никаква обврска.....сем да си ја поправи колата од свој џеб.
Оштетениот во незгодата може да си оди дирекно во сервис (кој соработува со осигурителни) да си ја среди колата....они ги повикуваат од осигурителна ако има потреба (ќе го упатат во сервисот дали треба нотар...за префрлањето на парите или не....како и да е, брзо оди) или доколку не ја носи колата во сервис, чека да му легнат пари на сметка према проценка од осигурително.....па троши ги како и на што сакаш.
Тоа е тоа, да не дојде до сообраќајка.....кога ќе дојде си тече постапката.
ПС На виновниот во незгодата, му се запишува малус во осигурителната полиса при (наредна) регистрација.
Која е улогата на причинителот на штетата понатаму?
После одење во осигурање, никаква обврска.....нема ништо понатаму со причинителот. Осигурителна си брка работа со оштетениот.
 
Последно уредено:
Член од
4 мај 2012
Мислења
615
Поени од реакции
458
Да не знае некој продавница или отпад каде можам да најдам од оние капачките што ја покриваат дупката наменета за штрафење на шлеп-куката. За Сеат ЛЕОН се работи, 2013-2018 серија.
Преферирам да ме упатите на некој отпад (каде би нашол можеби половни делови за ЛЕОН) затоа што продавница би ме одрала и не верувам дека поефтино би поминал отколку да нарачам од странство.
 

TrendS

Work Smart, Not Hard
Член од
14 декември 2018
Мислења
2.262
Поени од реакции
14.664
Да не знае некој продавница или отпад каде можам да најдам од оние капачките што ја покриваат дупката наменета за штрафење на шлеп-куката. За Сеат ЛЕОН се работи, 2013-2018 серија.
Преферирам да ме упатите на некој отпад (каде би нашол можеби половни делови за ЛЕОН) затоа што продавница би ме одрала и не верувам дека поефтино би поминал отколку да нарачам од странство.
Прошетај се до кај шипурките......имаат се
 

Kajgana Shop

На врв Bottom