Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
11 април 2012
Мислења
4.266
Поени од реакции
4.665
За корсaта може се да биде, во скопје барајте го Маршер...познат мајстор за опели.


За ремап на твојата кола нема ништо плус да добиеш, потрошувачката не може да биде пониска од таа шо сакаш прави, сепак е бензин.

А и не е препорачливо ремап на тој мотор, оптеретен е и така до даска, 1000 кубика мотор на кола која тежи 1300 кила...друго распрашај се добро дали ја губиш гаранцијата ако направиш ремап.
Фала за одговорот.
Ќе км пренесам да го побараат овој мајстор. Да не знаеш локација од прилика за да им споделам да си знаат
Да нормално дека ќе прашав за гаранцијата, ама повеќе ми беше што се добива/губи ако направиш ремапинг сепак не сум многу упатен. А и може не сум приметил голема разлика на градска/отворена зашто најчесто и ја користам само за патување. Ретко ја возам низ град дали 150км од 2500 ми биле низ град
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.904
Поени од реакции
14.596
Da...remap na kola bez turbo nema efekt. Najmnogu snaga se osloboduva na motor so turbo so promenliva geometrija, ili praktično kazano statorskite lopatki ne se fiksni tuku imaat promenliv agol vo zavisnost od potrebite

Na benziski motori bez turbo remap se pravi samo ako se stavi podobar usis, t.e. sportski filter za vozduh i po moznost isfrlanje na nekoi plastiki od usisot koi go usložnuvaat protokot na vozduh
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.363
Поени од реакции
38.337
Фала за одговорот.
Ќе км пренесам да го побараат овој мајстор. Да не знаеш локација од прилика за да им споделам да си знаат
Да нормално дека ќе прашав за гаранцијата, ама повеќе ми беше што се добива/губи ако направиш ремапинг сепак не сум многу упатен. А и може не сум приметил голема разлика на градска/отворена зашто најчесто и ја користам само за патување. Ретко ја возам низ град дали 150км од 2500 ми биле низ град
биди задоволен што ти троши 6, може како мојата да ти троши 11 рецимо, а не е нешто помоќен моторот. Ако ти е MPI моторчето може плинче да му ставиш па дупло поефтино ќе возиш
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Фала за одговорот.
Ќе км пренесам да го побараат овој мајстор. Да не знаеш локација од прилика за да им споделам да си знаат
Да нормално дека ќе прашав за гаранцијата, ама повеќе ми беше што се добива/губи ако направиш ремапинг сепак не сум многу упатен. А и може не сум приметил голема разлика на градска/отворена зашто најчесто и ја користам само за патување. Ретко ја возам низ град дали 150км од 2500 ми биле низ град
Локација друже не знам сега, зошто истиот мајстор се дислоцира од место каде што го знаев порано...макар да познат е многу прашај било кој од таксистите ќе те упатат сигурно. Инаку Авто Престиж се вика сервисот.


За ремап

Се добива:

Сила на моторот (до 30 % за stage 1 ако е турбо бензин или турбо дизел) забрзување, малку плус на максимална брзина, помала потрошувачка (ова е дискутабилно, зависи од мотор до мотор (бензин/дизел), а и од возач до возач) во секој случај треба ко пензионер да возиш за да се намали потрошувачката после ремап...многу луѓе не можат да се воздржат и нон стоп испитуваат забрзување и сл. па потрошувачката оди нагоре место надолу.


Се губи:

Трајност на мотор, трајност на турбо, потенцијално полоши вредности на издувни гасови, може да се губи гаранција на нови возила. Е сега некој мотори имаат поголема трајност и можат да поднесат полесно ремап, некој не толку, али сепак треба малку и осет да има возачот, да не ја вози колата нон стоп агресивно, да не го прегрева моторот, итн. она mechanical sympathy шо викаат англичаните.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.902
Поени од реакции
1.362
Koga se pravi remap prvo se pravi diagnostika za da se znaj do kolku dozvolila fabrikata na voziloto.
Mapi na internet nema tuku mapata od kolata se vadi na kompjuter, se obrabotuva i se vrajka nazad kako test, se vrajka nanovo na kompjuter, se proverva i posle se instalirva celosno istata originalna mapa na kola. Taja mapa so ke ja obrabotat site remaperi si ja zacuvuvat na kompjuter za ako dojdi isto takvo vozilo, samo da ja vnesi na kola. Ko ke napraj test proba, ako nesto nestima togas ke ja obraboti originalnata mapa. Toe celata svrha. Inace cim se izvadi dpf se slusa izduvot na turbinata niz auspuh...
Автоматски споено мислење:

Локација друже не знам сега, зошто истиот мајстор се дислоцира од место каде што го знаев порано...макар да познат е многу прашај било кој од таксистите ќе те упатат сигурно. Инаку Авто Престиж се вика сервисот.


За ремап

Се добива:

Сила на моторот (до 30 % за stage 1 ако е турбо бензин или турбо дизел) забрзување, малку плус на максимална брзина, помала потрошувачка (ова е дискутабилно, зависи од мотор до мотор (бензин/дизел), а и од возач до возач) во секој случај треба ко пензионер да возиш за да се намали потрошувачката после ремап...многу луѓе не можат да се воздржат и нон стоп испитуваат забрзување и сл. па потрошувачката оди нагоре место надолу.


Се губи:

Трајност на мотор, трајност на турбо, потенцијално полоши вредности на издувни гасови, може да се губи гаранција на нови возила. Е сега некој мотори имаат поголема трајност и можат да поднесат полесно ремап, некој не толку, али сепак треба малку и осет да има возачот, да не ја вози колата нон стоп агресивно, да не го прегрева моторот, итн. она mechanical sympathy шо викаат англичаните.
Gubi turbinata drugo nisto. Mu pustat pritisoko pogolem na turbinata i ja spustat na na niski vrtezi da polni so visok vrtezen moment. Ako na 1800 polni 1.8bar sega na 1300rpm polni 1.8bar a na 2500 vejke go ima cel vrtezen moment N/m so 2.4bar. dizel vozilo.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
А притисокот од турбината кај оди? во моторот, имаш и зголемена температура на воздухот кој влегува во моторот(не може да зголемиш притисок на воздухот без да му се зголеми и температурата), имаш и EGT (exhaust gas temperature)...на ремапирана кола послем две три забрзувања ЕГТ оди до 800 - 900 степени...а алуминиумот од кој е изработена главата на моторот кај 99 % од возилата се топи на 660 степени...па сега види дали губи само турбината или и моторот.


Во македонија пола од стручњаците за ремап со мапи симнати од бугарски форуми не ни знаат што е EGT, а па не како тој делува на трајноста на моторот...

Секоја чест на исклучоци ама огромен број се тешки дифтари...
 
Последно уредено:
Член од
6 октомври 2015
Мислења
7
Поени од реакции
0
Дечки имам еден проблем со колата Seat Leon 2013 1.6 TDI 105ks. Понекогаш ми се палат греачите на колата, ја губи снагата (турбото) и оди само до 3000 обртаи. Ја носев на мајстор ја стави на компјутер и покажа грешка дека колата има некаков проблем со системот за гориво, изгледс не пумпа убаво нафта. Сега тој најпрвин како решение ми рече да ставам адитив на колата и тоа и го направивме. Исто така ми рече да ја сменам нафтата, до тогаш ставав само на Лукоил а тој ми рече само на Макпетрол. Ставав на макпетрол го ставив и адитивот и една недела си беше топ. После тоа, нешто замислен од нигде никаде погрешка ставив нафта на Лукоил и оп утредента се појавија пак греачите и колата пак ја губеше снагата. Сега за сега пак ставам на Макпетрол и понекогаш се палат и ја губат снагата но е многу нервозно и непрактично, бидејќи буквално може да почнеш со претицување и само што ќе набиеш на гаста да се вклучат и колата да ја изгуби снагата. Што би можело да биде, кои поточно делови од системот за гориво може да бидат, и колку отприлика би коштал кварот?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Само кај добар дијагнотичар да ја однесеш...многу работи можат да бидат
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.902
Поени од реакции
1.362
А притисокот од турбината кај оди? во моторот, имаш и зголемена температура на воздухот кој влегува во моторот(не може да зголемиш притисок на воздухот без да му се зголеми и температурата), имаш и EGT (exhaust gas temperature)...на ремапирана кола послем две три забрзувања ЕГТ оди до 800 - 900 степени...а алуминиумот од кој е изработена главата на моторот кај 99 % од возилата се топи на 660 степени...па сега види дали губи само турбината или и моторот.


Во македонија пола од стручњаците за ремап со мапи симнати од бугарски форуми не ни знаат што е EGT, а па не како тој делува на трајноста на моторот...

Секоја чест на исклучоци ама огромен број се тешки дифтари...
Site ponovi koli imat interkuler. Pogolem interkuler i rajat. Do nekni kolata so ja imav non stop ja gazev po ugonic pa ni motor rikna ni glava na motor ne puknala a blokot na motorot trpi temperatura i nad 1000stepeni.Ako pukaja taka glava na motor dosea site koli ke bea zaribani.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.230
Поени од реакции
7.039
Новите мотори се максимално ремапувани од производителите заради заштеда на матријали што секое "мајсторско" ремапување е уствари "погреб" за моторот.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.904
Поени од реакции
14.596
Новите мотори се максимално ремапувани од производителите заради заштеда на матријали што секое "мајсторско" ремапување е уствари "погреб" за моторот.
Зависи.....моторот од мојата Алфа со 120 Кс, во ланчијата го има во верзија од 190 Кс со две турбини(мала за ниски вртежи и голема за високи). Што значи дека блокот, радилицата и други делови можат да истрпат поголем товар. Нормално е со 16 вентилска глава. Има мотори кои се скоро при врвот на искористеноста, и кај нив ремапирањето би правело само штета
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Теоретска шанса нема да е потполно ист моторот на 120 коњи и 190 коњи...можда исти по димензија се клиповите и цилиндрите ама материјалот од кој се направени нема шанси да е ист...начесто на дизел самите клипњачи се појаки на мотори со поголема снага...и на екстремен ремап дизелите најчесто кршат клипњачи и истите излегуваат низ блокот :Dтоа е најслабото место...нормално покрај превисока EGT температура, оштетување на главата и турбината :D
 
Последно уредено:
Член од
11 април 2012
Мислења
4.266
Поени од реакции
4.665
биди задоволен што ти троши 6, може како мојата да ти троши 11 рецимо, а не е нешто помоќен моторот. Ако ти е MPI моторчето може плинче да му ставиш па дупло поефтино ќе возиш
Види првенствено прашав за ремапирање зашто сакав да знам што точно се добива/губи при истото.
Тоа што го напишав со потрошувачката беше повеќе како прашање за дали е нормално да е толку мала разликата, зашто додека живеев во мкд возев мазда 3 2006 и кај неа имаше разлика од некои 2 литра помеѓу градска и отворено. Па ова сега ми падна чудно (мада и се ориентирав по тоа што го покажува на борд за просечна потрошувачка за тој ден/таа дистанца што може и не е точно).
Немаме плин тука а и да има незнам дали би ставил.
Локација друже не знам сега, зошто истиот мајстор се дислоцира од место каде што го знаев порано...макар да познат е многу прашај било кој од таксистите ќе те упатат сигурно. Инаку Авто Престиж се вика сервисот.


За ремап

Се добива:

Сила на моторот (до 30 % за stage 1 ако е турбо бензин или турбо дизел) забрзување, малку плус на максимална брзина, помала потрошувачка (ова е дискутабилно, зависи од мотор до мотор (бензин/дизел), а и од возач до возач) во секој случај треба ко пензионер да возиш за да се намали потрошувачката после ремап...многу луѓе не можат да се воздржат и нон стоп испитуваат забрзување и сл. па потрошувачката оди нагоре место надолу.


Се губи:

Трајност на мотор, трајност на турбо, потенцијално полоши вредности на издувни гасови, може да се губи гаранција на нови возила. Е сега некој мотори имаат поголема трајност и можат да поднесат полесно ремап, некој не толку, али сепак треба малку и осет да има возачот, да не ја вози колата нон стоп агресивно, да не го прегрева моторот, итн. она mechanical sympathy шо викаат англичаните.
фала за објаснувањето сега ми е барем малку појасно што како се добива. Пак ќе пишам, малата разлика во потрошувачка ме натера да се посомневам дека можеби нешто со подесувањето не е добро па можеби ова би помогнало, ама изгледа до моето возење е :)
ПС фала за советот за сервисов барем знам што да им кажам да бараат
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Новите мотори се максимално ремапувани од производителите заради заштеда на матријали што секое "мајсторско" ремапување е уствари "погреб" за моторот.
I za stage 1 remap e premnogu za bilo koja kola..zboram od 2.0 nagore ?
 

volare_g

Nediplomiran i nedokvakan
Член од
28 февруари 2014
Мислења
681
Поени од реакции
1.701
Momci i devojki, ke ve molam ako moze mislenje za Hyundai ix35 , 2010 , 1.8 disel , premium model, od italija, so realni 165000 km .
Helou again , decki moze nekoj ako ima iskustvo so kolava pogore da spodeli, sum zajnteresiran za kupuvanje pa sakam da znam sto bi me cekalo , ako nekoj vozel. Fala do site .
 

Kajgana Shop

На врв Bottom