Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
17 март 2017
Мислења
291
Поени од реакции
466
Кога ја палам колата,се случа некој звук како вода да клокоте негде кај парното во тој дел.Овоа трае десетина секунди и после го нема.После на загреана кола да ја запалам на работна темп. нема таков звук,не се слуша ништо.Дали нешто до казанчето за парно е или нешто друго?
Пежо 306,бензинец, 1.6
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
271
Поени од реакции
159
Кога ја палам колата,се случа некој звук како вода да клокоте негде кај парното во тој дел.Овоа трае десетина секунди и после го нема.После на загреана кола да ја запалам на работна темп. нема таков звук,не се слуша ништо.Дали нешто до казанчето за парно е или нешто друго?
Пежо 306,бензинец, 1.6
Провери го нивото на антифризот, сигурно е под мин.
 

TrendS

Work Smart, Not Hard
Член од
14 декември 2018
Мислења
2.221
Поени од реакции
14.240
Кога ја палам колата,се случа некој звук како вода да клокоте негде кај парното во тој дел.Овоа трае десетина секунди и после го нема.После на загреана кола да ја запалам на работна темп. нема таков звук,не се слуша ништо.Дали нешто до казанчето за парно е или нешто друго?
Пежо 306,бензинец, 1.6
Имаш воздух во системот за ладење.....затоа клокоти хладњакот за парно. Провери ниво, дотури ако треба антифриз и испушти воздух. Ако нема штрафчиња (вентилчиња) за испуштање воздух, на загреан мотор полека, ептен полека (пази да не се изгориш) отвори го капачето од резерварот за антифриз и ќе слушнеш звук како кога отвараш флаша газирана вода.....ако треба повтори неколку пати додека не излезе цел воздух.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
13.196
Поени од реакции
17.028
Кога ја палам колата,се случа некој звук како вода да клокоте негде кај парното во тој дел.Овоа трае десетина секунди и после го нема.После на загреана кола да ја запалам на работна темп. нема таков звук,не се слуша ништо.Дали нешто до казанчето за парно е или нешто друго?
Пежо 306,бензинец, 1.6
изгорен доктон на глава најверојатно, или ако си менувал антифриз да не не си ја оставил малце да проврти пумпата да го исфрли воздухот од системот. Најубаво кога ќе ја запалиш одврти го капачето од казанчето да исфрли што има воздух.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.195
Поени од реакции
1.526
Кога ја палам колата,се случа некој звук како вода да клокоте негде кај парното во тој дел.Овоа трае десетина секунди и после го нема.После на загреана кола да ја запалам на работна темп. нема таков звук,не се слуша ништо.Дали нешто до казанчето за парно е или нешто друго?
Пежо 306,бензинец, 1.6

Имаш воздух во системот за ладење...има штрафчиња за испуштање воздух. Кога е загреана колата цревото што оди накај ладњакот треба да е под притисок ама пак треба да може да се стегне малку со прсти...ако е како камен јако, скоро сигурно диктон на глава е.


Ако е меко или капачето антифриз кај што дотураш не ти држи или ти тече некаде...може и внатре на ладњачето за парно да тече.
 
Член од
7 март 2009
Мислења
985
Поени од реакции
634
Сте имале проблем кога штрафовите ви превртуваат во главчината на тркалото кога менувате гума? Од 5 штрафа 2 ми превртуваат и никако не сакаат да стегнат до крај,или е штрафот проебан или навојот на главчината од тркалото,пробав го тргнав алуминиумскиот бандаж оти е подебел и ставив потенок челичен обичен бандаж,штрафот се фати,веројатно ќе да е до навојот во главчината и додатните 3-4 милиметри кои ги добив со потенкиот челичен бандаж!
Е сега прашањетио ми е дали се прави нов навој на главчината со нарезница монтирана на бургија? Или да купам половна главчина (50 евра) или да купам нови 3 милиметри подолги штрафови? Некој со слично искуство?
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.388
Поени од реакции
893
Сте имале проблем кога штрафовите ви превртуваат во главчината на тркалото кога менувате гума? Од 5 штрафа 2 ми превртуваат и никако не сакаат да стегнат до крај,или е штрафот проебан или навојот на главчината од тркалото,пробав го тргнав алуминиумскиот бандаж оти е подебел и ставив потенок челичен обичен бандаж,штрафот се фати,веројатно ќе да е до навојот во главчината и додатните 3-4 милиметри кои ги добив со потенкиот челичен бандаж!
Е сега прашањетио ми е дали се прави нов навој на главчината со нарезница монтирана на бургија? Или да купам половна главчина (50 евра) или да купам нови 3 милиметри подолги штрафови? Некој со слично искуство?
Koga menuvas bandasi od celicni stavas aluminiumski felni ke ti trebat i strafoj. Razmakot na strafot so glavinata e podrug so aluminiumski bandas.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
7.969
Поени од реакции
9.468
Кога ја палам колата,се случа некој звук како вода да клокоте негде кај парното во тој дел.Овоа трае десетина секунди и после го нема.После на загреана кола да ја запалам на работна темп. нема таков звук,не се слуша ништо.Дали нешто до казанчето за парно е или нешто друго?
Пежо 306,бензинец, 1.6
Моторите на Пежо и Цитроен, бензиските, имаат шрафчиња за испуштање на воздух. Провери кај тебе дали има сличност со овој мотор 1.1 како кај моето Цитронче, би требало да се сосема слични по конструкција. Шрафчето со црвена стрелка се отпушта со ,,француски имбус,, оние звездастите, а она со зелено кругче можиш самиот со рака да го отпуштиш, е обично пластично капаче со винт.

Одврти го малку на запален мотор, и држи го така додека испушта воздух и одма заврти го кога веќе не излегува воздух туку течност. Ова се прави со двете шрафчиња

Пази.....ако имаш многу воздух во системот, можиш да ја прегрееш главата од моторот, бидејќи целиот воздух оди горе

9557.jpg
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.195
Поени од реакции
1.526
Сте имале проблем кога штрафовите ви превртуваат во главчината на тркалото кога менувате гума? Од 5 штрафа 2 ми превртуваат и никако не сакаат да стегнат до крај,или е штрафот проебан или навојот на главчината од тркалото,пробав го тргнав алуминиумскиот бандаж оти е подебел и ставив потенок челичен обичен бандаж,штрафот се фати,веројатно ќе да е до навојот во главчината и додатните 3-4 милиметри кои ги добив со потенкиот челичен бандаж!
Е сега прашањетио ми е дали се прави нов навој на главчината со нарезница монтирана на бургија? Или да купам половна главчина (50 евра) или да купам нови 3 милиметри подолги штрафови? Некој со слично искуство?

Најпаметно е да купиш нова главчина и нови (или половни здрави) штрафови...половните главчини се ризик...од кај знаеш како е претходно стегана и колку ќе држи винтот. Рачунај ако пуштат винтовите дур возиш, летање од пат или сериозен судар не ти бега.

Инаку се расипува од стегање со пиштол без мера...една од причините што сам менувам гуми на колата.
 
Последно уредено:
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.273
Поени од реакции
1.092
Decki kolku volti treba da pokazuva akumulator na nezapalena kola?
Mislam deka mojot e ojden iako e smenet vo Maj lani. Prvo mi svetna sijalicka denes(pokaza deka e slab i ke se polni pri vozenje), a na nezapalena kola dashcam pokazuva 11.75v i e Bosch s5 koj bi trebalo da e AGM ali sea nesto se mislam deka moze imaat staveno obicen i za toa e ojden. Neam alat za da otvoram i izmeram voltaza ili pa da vidam dali e AGM, so obicni klucevi ne se stiga do strafovite koj go drzat u mesto.
Ke ja nosam kolata utre od kaj sho go zemav bidejki bi trebalo da ima 5god garancija.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom