Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.189
Поени од реакции
1.519
Prasanje vo vrska za chipuvanje na vozilo. Za moeto vozilo me interesira za stage 1.
Dali se isplati taa investicija ili e samo steta na voziloto- motorot ?
Јас возам ремапирана кола.

Добра опција е само ако моторот и турбото се во одлична состојба и колата ја одржуваш по пропис. Ако штедиш на одржување, ако турбото свири, ако моторот троши масло, итн. само побрзо ќе рикне со ремапот.

Исто треба малку и осет и исав при возење...ако нон стоп ја возиш се педалата во патос, на високи вртежи, не те интересира колку е температура на моторот (за да намалиш со гаста кога почне да оди над 90 степени или кога уште не е загреан) е тогаш ремап не е за тебе.

Исто потрошувачката се намалува само ако возиш ко пензионер...ако малку повеќе газиш оди нагоре нагоре до литар, дури и два во град.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
205
Поени од реакции
55
Јас возам ремапирана кола.

Добра опција е само ако моторот и турбото се во одлична состојба и колата ја одржуваш по пропис. Ако штедиш на одржување, ако турбото свири, ако моторот троши масло, итн. само побрзо ќе рикне со ремапот.

Исто треба малку и осет и исав при возење...ако нон стоп ја возиш се педалата во патос, на високи вртежи, не те интересира колку е температура на моторот (за да намалиш со гаста кога почне да оди над 90 степени или кога уште не е загреан) е тогаш ремап не е за тебе.

Исто потрошувачката се намалува само ако возиш ко пензионер...ако малку повеќе газиш оди нагоре нагоре до литар, дури и два во град.
A toa sto go izvadiv dpfot i mi zui malce turboto ne e problem ?
Автоматски споено мислење:

Јас возам ремапирана кола.

Добра опција е само ако моторот и турбото се во одлична состојба и колата ја одржуваш по пропис. Ако штедиш на одржување, ако турбото свири, ако моторот троши масло, итн. само побрзо ќе рикне со ремапот.

Исто треба малку и осет и исав при возење...ако нон стоп ја возиш се педалата во патос, на високи вртежи, не те интересира колку е температура на моторот (за да намалиш со гаста кога почне да оди над 90 степени или кога уште не е загреан) е тогаш ремап не е за тебе.

Исто потрошувачката се намалува само ако возиш ко пензионер...ако малку повеќе газиш оди нагоре нагоре до литар, дури и два во град.
A toa sto go izvadiv dpfot i mi zui malce turboto ne e problem ?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.189
Поени од реакции
1.519
Не знам друже...треба и добар професионалец за ремап да најдеш, да провери во возење колку дава притисок турбината...а не само стави ја новата мапа и тоа е тоа. По правило секој ремап се прави со проверка на валци (динамометар) колку има снага колата и колку добила со ремапот...тоа кај нас е научна фантастика, 90 % од “стручњаците“ најдуваат готови мапи на интернет и ги продаваат како нивни.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
205
Поени од реакции
55
Јас возам ремапирана кола.

Добра опција е само ако моторот и турбото се во одлична состојба и колата ја одржуваш по пропис. Ако штедиш на одржување, ако турбото свири, ако моторот троши масло, итн. само побрзо ќе рикне со ремапот.

Исто треба малку и осет и исав при возење...ако нон стоп ја возиш се педалата во патос, на високи вртежи, не те интересира колку е температура на моторот (за да намалиш со гаста кога почне да оди над 90 степени или кога уште не е загреан) е тогаш ремап не е за тебе.

Исто потрошувачката се намалува само ако возиш ко пензионер...ако малку повеќе газиш оди нагоре нагоре до литар, дури и два во град.
A toa sto go izvadiv dpfot i mi zui malce turboto ne e problem ?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
7.966
Поени од реакции
9.446
Не знам друже...треба и добар професионалец за ремап да најдеш, да провери во возење колку дава притисок турбината...а не само стави ја новата мапа и тоа е тоа. По правило секој ремап се прави со проверка на валци (динамометар) колку има снага колата и колку добила со ремапот...тоа кај нас е научна фантастика, 90 % од “стручњаците“ најдуваат готови мапи на интернет и ги продаваат како нивни.
да...и уште милион други работи се снимаат. има на еден српски форум за Алфа како оди тоа. Се става лаптоп во колата, се вози во разни режими и се снимаат сите податоци на колата, па према тоа се бираат соодветни мапи. Многу податоци од сензори, протици на воздух, потпритисоци...ова она....
 
Член од
11 април 2012
Мислења
3.114
Поени од реакции
2.983
Пак јас да прашам овој пат повеќе прашања:
Колата на сестра ми (опел корса Д 2010 1.2) прво да препорачате мајстор за истата Скопје или Битола
Ја однесоа кај некој што им го препорачале во Железара (турчин само знам дека бил човекот незнам ни име ништо) им заврши пристојна работа доста им ја оправи и пристојна цена за се имаше ама им рекол некој компресор за климата бил заебан затоа незнам дали некој звук или што видела, сега кај на дечко и роднините во Битола отишле таму некој друг мајстор ја погледнал нема врска демек компресорот алтернаторот бил требало да се поправи. Исто никој не им го оправа ѓепекот од време на време почнува да свири демек е отворена вратата

Е сега освен препорака за мајстор, ако е стварно алтернаторот каде да ја носат да се поправи?


И последно прашање ама сега за друго возило (моето), што е предност недостаток ако се прави ремапинг на возилото? И дали е препорачливо на ново возило?
Имам хјундаи и30 2020, 1.0 мотор
Искрено сум задоволен од скоро се освен од потрошувачката, која низ град ми е околу 6.7-6.8 а на отворено под 6.3 скоро и да не иде.
Цело време се вози по прописи низ град е помеѓу 50 и 70 зависи каде колку е дозволено. Отворено 110 на темпомат. Малку ми е чудно што разликата помеѓу отворено и град е мала.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.189
Поени од реакции
1.519
За корсaта може се да биде, во скопје барајте го Маршер...познат мајстор за опели.


За ремап на твојата кола нема ништо плус да добиеш, потрошувачката не може да биде пониска од таа шо сакаш прави, сепак е бензин.

А и не е препорачливо ремап на тој мотор, оптеретен е и така до даска, 1000 кубика мотор на кола која тежи 1300 кила...друго распрашај се добро дали ја губиш гаранцијата ако направиш ремап.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
3.114
Поени од реакции
2.983
За корсaта може се да биде, во скопје барајте го Маршер...познат мајстор за опели.


За ремап на твојата кола нема ништо плус да добиеш, потрошувачката не може да биде пониска од таа шо сакаш прави, сепак е бензин.

А и не е препорачливо ремап на тој мотор, оптеретен е и така до даска, 1000 кубика мотор на кола која тежи 1300 кила...друго распрашај се добро дали ја губиш гаранцијата ако направиш ремап.
Фала за одговорот.
Ќе км пренесам да го побараат овој мајстор. Да не знаеш локација од прилика за да им споделам да си знаат
Да нормално дека ќе прашав за гаранцијата, ама повеќе ми беше што се добива/губи ако направиш ремапинг сепак не сум многу упатен. А и може не сум приметил голема разлика на градска/отворена зашто најчесто и ја користам само за патување. Ретко ја возам низ град дали 150км од 2500 ми биле низ град
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
7.966
Поени од реакции
9.446
Da...remap na kola bez turbo nema efekt. Najmnogu snaga se osloboduva na motor so turbo so promenliva geometrija, ili praktično kazano statorskite lopatki ne se fiksni tuku imaat promenliv agol vo zavisnost od potrebite

Na benziski motori bez turbo remap se pravi samo ako se stavi podobar usis, t.e. sportski filter za vozduh i po moznost isfrlanje na nekoi plastiki od usisot koi go usložnuvaat protokot na vozduh
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
13.161
Поени од реакции
16.935
Фала за одговорот.
Ќе км пренесам да го побараат овој мајстор. Да не знаеш локација од прилика за да им споделам да си знаат
Да нормално дека ќе прашав за гаранцијата, ама повеќе ми беше што се добива/губи ако направиш ремапинг сепак не сум многу упатен. А и може не сум приметил голема разлика на градска/отворена зашто најчесто и ја користам само за патување. Ретко ја возам низ град дали 150км од 2500 ми биле низ град
биди задоволен што ти троши 6, може како мојата да ти троши 11 рецимо, а не е нешто помоќен моторот. Ако ти е MPI моторчето може плинче да му ставиш па дупло поефтино ќе возиш
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.189
Поени од реакции
1.519
Фала за одговорот.
Ќе км пренесам да го побараат овој мајстор. Да не знаеш локација од прилика за да им споделам да си знаат
Да нормално дека ќе прашав за гаранцијата, ама повеќе ми беше што се добива/губи ако направиш ремапинг сепак не сум многу упатен. А и може не сум приметил голема разлика на градска/отворена зашто најчесто и ја користам само за патување. Ретко ја возам низ град дали 150км од 2500 ми биле низ град
Локација друже не знам сега, зошто истиот мајстор се дислоцира од место каде што го знаев порано...макар да познат е многу прашај било кој од таксистите ќе те упатат сигурно. Инаку Авто Престиж се вика сервисот.


За ремап

Се добива:

Сила на моторот (до 30 % за stage 1 ако е турбо бензин или турбо дизел) забрзување, малку плус на максимална брзина, помала потрошувачка (ова е дискутабилно, зависи од мотор до мотор (бензин/дизел), а и од возач до возач) во секој случај треба ко пензионер да возиш за да се намали потрошувачката после ремап...многу луѓе не можат да се воздржат и нон стоп испитуваат забрзување и сл. па потрошувачката оди нагоре место надолу.


Се губи:

Трајност на мотор, трајност на турбо, потенцијално полоши вредности на издувни гасови, може да се губи гаранција на нови возила. Е сега некој мотори имаат поголема трајност и можат да поднесат полесно ремап, некој не толку, али сепак треба малку и осет да има возачот, да не ја вози колата нон стоп агресивно, да не го прегрева моторот, итн. она mechanical sympathy шо викаат англичаните.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.385
Поени од реакции
891
Koga se pravi remap prvo se pravi diagnostika za da se znaj do kolku dozvolila fabrikata na voziloto.
Mapi na internet nema tuku mapata od kolata se vadi na kompjuter, se obrabotuva i se vrajka nazad kako test, se vrajka nanovo na kompjuter, se proverva i posle se instalirva celosno istata originalna mapa na kola. Taja mapa so ke ja obrabotat site remaperi si ja zacuvuvat na kompjuter za ako dojdi isto takvo vozilo, samo da ja vnesi na kola. Ko ke napraj test proba, ako nesto nestima togas ke ja obraboti originalnata mapa. Toe celata svrha. Inace cim se izvadi dpf se slusa izduvot na turbinata niz auspuh...
Автоматски споено мислење:

Локација друже не знам сега, зошто истиот мајстор се дислоцира од место каде што го знаев порано...макар да познат е многу прашај било кој од таксистите ќе те упатат сигурно. Инаку Авто Престиж се вика сервисот.


За ремап

Се добива:

Сила на моторот (до 30 % за stage 1 ако е турбо бензин или турбо дизел) забрзување, малку плус на максимална брзина, помала потрошувачка (ова е дискутабилно, зависи од мотор до мотор (бензин/дизел), а и од возач до возач) во секој случај треба ко пензионер да возиш за да се намали потрошувачката после ремап...многу луѓе не можат да се воздржат и нон стоп испитуваат забрзување и сл. па потрошувачката оди нагоре место надолу.


Се губи:

Трајност на мотор, трајност на турбо, потенцијално полоши вредности на издувни гасови, може да се губи гаранција на нови возила. Е сега некој мотори имаат поголема трајност и можат да поднесат полесно ремап, некој не толку, али сепак треба малку и осет да има возачот, да не ја вози колата нон стоп агресивно, да не го прегрева моторот, итн. она mechanical sympathy шо викаат англичаните.
Gubi turbinata drugo nisto. Mu pustat pritisoko pogolem na turbinata i ja spustat na na niski vrtezi da polni so visok vrtezen moment. Ako na 1800 polni 1.8bar sega na 1300rpm polni 1.8bar a na 2500 vejke go ima cel vrtezen moment N/m so 2.4bar. dizel vozilo.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.189
Поени од реакции
1.519
А притисокот од турбината кај оди? во моторот, имаш и зголемена температура на воздухот кој влегува во моторот(не може да зголемиш притисок на воздухот без да му се зголеми и температурата), имаш и EGT (exhaust gas temperature)...на ремапирана кола послем две три забрзувања ЕГТ оди до 800 - 900 степени...а алуминиумот од кој е изработена главата на моторот кај 99 % од возилата се топи на 660 степени...па сега види дали губи само турбината или и моторот.


Во македонија пола од стручњаците за ремап со мапи симнати од бугарски форуми не ни знаат што е EGT, а па не како тој делува на трајноста на моторот...

Секоја чест на исклучоци ама огромен број се тешки дифтари...
 
Последно уредено:
Член од
6 октомври 2015
Мислења
7
Поени од реакции
0
Дечки имам еден проблем со колата Seat Leon 2013 1.6 TDI 105ks. Понекогаш ми се палат греачите на колата, ја губи снагата (турбото) и оди само до 3000 обртаи. Ја носев на мајстор ја стави на компјутер и покажа грешка дека колата има некаков проблем со системот за гориво, изгледс не пумпа убаво нафта. Сега тој најпрвин како решение ми рече да ставам адитив на колата и тоа и го направивме. Исто така ми рече да ја сменам нафтата, до тогаш ставав само на Лукоил а тој ми рече само на Макпетрол. Ставав на макпетрол го ставив и адитивот и една недела си беше топ. После тоа, нешто замислен од нигде никаде погрешка ставив нафта на Лукоил и оп утредента се појавија пак греачите и колата пак ја губеше снагата. Сега за сега пак ставам на Макпетрол и понекогаш се палат и ја губат снагата но е многу нервозно и непрактично, бидејќи буквално може да почнеш со претицување и само што ќе набиеш на гаста да се вклучат и колата да ја изгуби снагата. Што би можело да биде, кои поточно делови од системот за гориво може да бидат, и колку отприлика би коштал кварот?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.189
Поени од реакции
1.519
Само кај добар дијагнотичар да ја однесеш...многу работи можат да бидат
 

Kajgana Shop

На врв Bottom