Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Дали имате порачувано од апликацијата joom? Има исти работи како али експрес, сакам дс земам ремус издув и лед х3 за на магленките па ме интересира дали стигат нарачките и за колку време.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
45.038
Поени од реакции
83.473
Баш напротив од тие предкоперациски муабети дека француските и италијанските коли биле лоши, може за иста цена да се купат пет години понови од гољф и пасат.
Француска кола на старо?
Ние за на ново зборевме, а за на старо - тоа веќе е за дијагноза.
Посебен сој се тие кои купуваат француски коли на старо. Се препознаваат одма.
Ризикувам да заличам на бијонс, али јеби га, ќе ти раскажам една случка:
Некоја година пред коронава, една сабота сабајле, излегувам низ населба да се прошетам. Обично тоа го правам со кабриолетот (А5), онака лабаво, без галама, со 2-30 на саат, низ улички, не побрзо. Eм да поздравиш, кого и да видиш, ем да не узнемираваш комшии. Арно ама, баш тогаш кабриолетот ми беше на пимпање у Сарај, а Приусот на сервис. Да палам LandRover за низ населба, не иде, ќе ме кошта ко со такси да сум се шетал. Па си реков, дај ќе прошетам пешки. Здраво е. Ваљда. На интернет пишува.

Шибам така низ маало и доаѓам до местото, една раскрсница, кај што увек у сабота е Суљо со бансекот (самоходна циркуларна пила на 4 тркала, за тие што не знаат) и чека некој ако има за сечење дрва. Он живее позади Вардар негде, никад не кажуе каде (а мене ми е страв да прашам), али тука доаѓа да заработи некој денар. Ме позна и одма се насмеа:
- Здраво газда, да не треба дрва да се сече? - со надеж праша.
- Не бе, само се шеткам – го разочарувам.
- А ти како си? Има ли работа?
- Тапа, газда, нико не сече ова субота. - одговара тажно, инстантно мењајќи гримаса.
- Епа, тогаш ај да се провозиме малку со бансеков. Ја плаќам за вожња! - нагласувам со истиот глас со кој би воскликнал: “ Ја го спасив светот! “, кога навистина тоа би се десило.
Понесен од мојата заразна еуфорија, или поише можда од кешот кој сепак денес ќе го кркне, Суљо повторно инстантно мења расположење, го пали бансекот и док си реко пиксла, ние сме веќе со ветерот у лице низ уличкиве. Ете, ипак со kinda кабриолет, мада малку побучен. ОК, лажам - у пичку матер побучен.
Излегуеме на главна улица и шибаме накај семафори. Зелено не фаќаме, а не се ни трудиме и застануваме у едната лента, први, на семафорот. Бансекот стои, а рофта ко да има, не дај Боже, пнеумонија, али тоа не ми смета. Битна е социјализацијата и проводот, без повод.

Стоиме на семафор и уживаме у звукот на машината и одеднаш се дешава нешто немогуче. Рофтањето на бансекот комплетно го надгласува уште пострашен хорор, кој се појачува постепено, негде од позади, не мава у грб и по уши. Не се вртам, али очекувам на соседната лента да се нацрта, пред семафоров, некоја steam punk машина од каубојскион филм со Вил Смит, која само што не ја испуштила својата душа. Да, лесно е да се погоди. Не стануваше тука збор за возило на парен котел пред умирање, туку еден, не толку стар, производ на легендарната француска автомобилска индустрија. Пежо. Значи, не толку старо, се глеа по дизајнот, но не и по состојбата во која се наоѓаше. 508-мица, модел - 2012та. Застана некако, тука до нас, но продолжи да се тресе, притоа менувајќи неколку серии од различни лупања, трескања и тандркања. За на крај, само да рофта ко бансекот, али едно пет пути појако.
Стаклото на возачката врата, спуштено скоро до крај, ама подискривено и заглавено со шрафцигер. Можда заувек у таа позиција. На него изгребана налепница – од паркингот од кај е купена, а на кој предходно довлечкана, од некоја си Словенија, или кој знае од каде. Можда и влечена со влечна служба.
И позади, нормално, седи купувач на француска кола на старо.
Тука ќе си речеш, од кај знам ја дека баш тој и ја купил колата. Може ја украл, може ја позајмил од пријател, не е негова. Може му е службена....
Не. Тие крвави очи, кои злокобно не гледаат од внатрешноста, се ѕверат кон нас, се поставени на колосални подочњаци, од хронична несоница, поради стрес и грижи. Предизвикани од бесконечни циклуси на кварови, идење по мајстори, лимари, нарачување делови, трошење пари и време. Нерви највише.
Ја сум разбран човек. Имам разбирање за маките на другите и не го дожувувам лично тој антагонизам од негова страна. Го разбирам човекот. Животот те става на крстосници, од време на време, како ние сега што стоиме тука на оваа. Од време на време, човек треба да избере. Некад ќе се заебе. Јеби га. Си одлучил да идеш на одмор на Јава, наместо на Сицилија и ти се дешава цунами. Да ја легнеш оваа, или онаа. Ја бираш онаа – испаѓа транџа. Дали да купиш Сузуки на старо или Пежо – купуваш Пежо.

Нервниот систем страда. И тоа се гледа по понашање и изглед. Нервозно изненадно вртење поглед на разни страни, во потрага по имагинарен скриен сталкер. Параноја е еден од предзнаците на нервен слом. Ја неам гајле, нема што да му се плашам. Знам, си има бре човекот мака, ама Суљо се вознемири. Го фатив пријателски за рамо и одма се смири. Така делувам јас на луѓето, смирувачки.

У тој момент, се појави сјај во тие крвави замаглени очи, што стрелаа кон нас, пропратен со некакво стругање од каросеријата, кое го протолкував како обид за давање гас.
Не предизвикуваше. Прстиштата со кои го стегаше воланот му беа црвени, накај бели, од силното стискање. Да не стануваше збор за Пежо, немаше да се плашам да не се скрши воланот.

Купувачот на француски коли на старо, живее константно на дното. На дното од автомобилскиот свет. Нему таа позиција му е органска, ама не му е мила. Никако. Он ја користи секоја прилика да се докажува, небаре ќе се деси нешто магично и колата ќе му се претвори во Варбург, или Застава, или што и да е друго, со што ќе ги снема сите проблеми.

Го прифативме предизвикот, знаејќи дека имаме противник кој нема што да изгуби. Кој ќе биде безмилосен и опасен.
Се погледнавме со Суљо и он даде гас. Тогаш се упали жуто, па зелено.



И сега тука треба да продолжам да раскажувам како се тркавме низ улициве, како он не се даваше. Заебан беше. Еднаш чак и ќе не стигнеше, на една кривина, да не изманеврира Суљо маестрално со бансекот. Никад не не престигна, али признавам блиску беше. Се слупа после, у тротоар малку закачи, му се откина цело крило, али добро беше, ја мислев дека ќе експлодира Пежото.

Неќам за ова на широко, да не биде се фалам. Или едноставно ме мрзи више да пишувам.

Како и да е, ја сфати поентата, ваљда.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.277
Поени од реакции
15.400
Дали имате порачувано од апликацијата joom? Има исти работи како али експрес, сакам дс земам ремус издув и лед х3 за на магленките па ме интересира дали стигат нарачките и за колку време.
Jas kupuvav nekolku raboti od Wish....i sve e š klasa. Verovatno slicna rabota e i ova.
Bi ti sovetuval da ne frlaš pari
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Дали имате порачувано од апликацијата joom? Има исти работи како али експрес, сакам дс земам ремус издув и лед х3 за на магленките па ме интересира дали стигат нарачките и за колку време.

Порачај што ти треба од али, има и квалитетни работи само треба малку поскапо да одбереш, од искуство најевтините не чинат и идат по два месеци до МК.


Ледовите особено колку пари толку музика. Има ептен квалитетни кои буквално траат со години секојдневно користење и светат одлично ама културно без заслепување. Е сега не се во најевтините.
Автоматски споено мислење:

Jas imam auris 2008 2.0d4d motorot e odlicen, odrzuvanje poeftino od germanskite, enterierski e solidno dobar, prostoren, nemas bosh pumpa, motor na lance. Maani: gradska znae da trosi okolu 7, potesko e da najdes nekoi delovi kako-celicni bandazi, delovi vo enteriorot i slicno. Ako si zainteresiran da kupis pisi vo pm
Друже не се жали на потрошувачка, сепак 2000 кубици е моторот, 7 е одлична потрошувачка, особено за во СК.
 
Член од
18 јули 2009
Мислења
6.761
Поени од реакции
6.542
Здраво , дали од тука има некој земено кола од Авто Милано плацот во Скопје ? Сакам да земам од таму кола па чисто да знам дали некој купил и дали е задоволен од колата од тој плац , планирам да купам цена околу 5.000 - 6.000 евра .
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.672
Поени од реакции
4.153
Здраво , дали од тука има некој земено кола од Авто Милано плацот во Скопје ? Сакам да земам од таму кола па чисто да знам дали некој купил и дали е задоволен од колата од тој плац , планирам да купам цена околу 5.000 - 6.000 евра .
Тргни 350евра за мал и голем сервис. Може да се каже дека тој плац има најмногу коли. Сум ги разгледувал има добри коли ама има и лоши со мани. Отвори очи испробај све што можеш.
Ако знае некој нека пише дали се поштени или увезуваат удрени коли па ги поправаат и дали враќаат километража.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Од искуство, поштен плац нема...ќе бидеш заебан на еден или друг начин дури и над цена да ја платиш колата. Е сега среќа да те запрати ништо да не откаже на колата и да ја возиш само...тоа не знам, стварно среќлија треба човек да е.

Секој гледа да заработи и горе во германија и во бг и овдека. Проблемот е што овдека премногу алчни се луѓево сакаат за две години да имаат по 10 стана, хотели, казина, швалерка во секој град, итн.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
So mislite za karbon folija ista boja da se stavi? Da se praj cela ili samo krovot haubata i baganzikot. Kolata e sedan. Lakot na krovot se lupi i na haubata pa se dvoumam dali da stavam folia na cela kola ili da gi farbam tie delovi. Za lepenje folia e 18 000 a za farbanje i karoserisko sreduvanje kolku fajka nekoj da ne znaj? Karoseriski treba da se sredi samo zadno desno vence i pragot dolu od dizalicata e osteten.
 

Ejebajgasad!!!

Фукара
Член од
4 септември 2017
Мислења
677
Поени од реакции
1.117
Здраво , дали од тука има некој земено кола од Авто Милано плацот во Скопје ? Сакам да земам од таму кола па чисто да знам дали некој купил и дали е задоволен од колата од тој плац , планирам да купам цена околу 5.000 - 6.000 евра .
Би те советувал да не земаш автомобил од Авто плац. Зошто? Како што ти рекоа погоре често прават дубари. Веќе ако си решил да земаш, првин нека ја ѕирне некој добар автомеханичар што го познаваш и кој ќе ти каже реално во каква состојба е автомобилот.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
So mislite za karbon folija ista boja da se stavi? Da se praj cela ili samo krovot haubata i baganzikot. Kolata e sedan. Lakot na krovot se lupi i na haubata pa se dvoumam dali da stavam folia na cela kola ili da gi farbam tie delovi. Za lepenje folia e 18 000 a za farbanje i karoserisko sreduvanje kolku fajka nekoj da ne znaj? Karoseriski treba da se sredi samo zadno desno vence i pragot dolu od dizalicata e osteten.

Фарбање комплет бар во Прилеп почнува од 500 евра нагоре, зависи и од колата зависи и од мајсторот.

За солиден мајстор да речам така, цена околу 600-700 евра. Е сега ако планираш да ја чуваш колата јас би ти рекол поарно да се префарба, Ако ја излепиш со фолија утре ако треба да ја продаваш ќе мора да ја дадеш за певтино зошто сите мислат дека е скапано под фолијата не знам што.

Ако планираш да ја продаваш воопшто не ја лепи со фолија и продавај ја така.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.830
Поени од реакции
2.922
Само да прашам ? Се думам кој се најдобри амортизери бидејќи треба да ги сменам задните амортизери се работи за ауди а4 2002/3г. Кои најдобри амортизери и зошто баш таа марка ? Секогаш купувам оригинални !


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Член од
15 јануари 2015
Мислења
452
Поени од реакции
424
So mislite za karbon folija ista boja da se stavi? Da se praj cela ili samo krovot haubata i baganzikot. Kolata e sedan. Lakot na krovot se lupi i na haubata pa se dvoumam dali da stavam folia na cela kola ili da gi farbam tie delovi. Za lepenje folia e 18 000 a za farbanje i karoserisko sreduvanje kolku fajka nekoj da ne znaj? Karoseriski treba da se sredi samo zadno desno vence i pragot dolu od dizalicata e osteten.
Јас исто мислам да за фолија Не размислуваш, фарбање средување за свој ќеф ама и во иднина полесно ќе ја продадеш. Немора комплет кола да фарбаш, тие 300-400 евра треба сигурно да ти стигат за хауба кров багажник месеци... Ефектот ќе биде далеку подобар.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Јас исто мислам да за фолија Не размислуваш, фарбање средување за свој ќеф ама и во иднина полесно ќе ја продадеш. Немора комплет кола да фарбаш, тие 300-400 евра треба сигурно да ти стигат за хауба кров багажник месеци... Ефектот ќе биде далеку подобар.
A ne e poarno cela kola da se napravi so folija?
Vratite mi se zdravi, haubata i krovot na nekolku mesta ima kako damki kaj so pocna da se lupi lakot. Zaniv za farbanje kosta 15,000 a cela kola so folia mi pobaraja 20,000
 
Член од
7 јули 2019
Мислења
40
Поени од реакции
4
Здраво, денес ми падна клучот од колата поточно централниот клуч, кога натиснам на било кое копче свете ама не се конектира со колата. Пошто немам резерва клуч отворив го да видам дали се праве и после толку чепкање по него приметив едно мало делче се одлемило шо не се примеќа дека е одлемено. Пробав да го залемам небива, и сеа само работе кога го допрам со жичка тамо дека треба да се леме и натиснам на копчињата.

Муабето ми е дали ако земам ново централно може да се поврзе и вратичката за гориво. Како функционират тие централни, пр. дали ако земете централно за кола со 3 врати може да се монтира на кола со 5 врати.
 
Член од
24 април 2010
Мислења
1.251
Поени од реакции
1.756
A ne e poarno cela kola da se napravi so folija?
Vratite mi se zdravi, haubata i krovot na nekolku mesta ima kako damki kaj so pocna da se lupi lakot. Zaniv za farbanje kosta 15,000 a cela kola so folia mi pobaraja 20,000
Ne ocekuvaj folija da ti trae poveke od 3 god, ako si za podolgotrajno resenie farbaj
 

Kajgana Shop

На врв Bottom