Да да секако, пази за 500 денари да не извозел 600 километра, бре лаги со опашки
Земи малку пресметај...му иде 4.5 литри потрошња на 100...4.5 литри ПЛИН на 100, ова пред кооперација муабет тоа е нивото
туку чекај можи магнет има на цревото за плин другар тогаш може 4.5 да му троши
Бре опелџии кај ве мајка роди најпаметни, бензискиве ќе ги пропаднете со мала потрошувачка![]()
Abe jas ubavo mu pisav 9 trosi plin gradska eve i 10neka e pak ke bides vo kjar. Plus na lance motor. Ama zdravje ke vidime letovo.Турбо моторите трошат помалку гориво од атмосферските мотори . Во некои случаи , на мотори со иста зафатнина , таа разлика изразена во проценти оди и преку 15% . И тоа заради една многу проста работа , максимален вртежен момент . Турбо мотор - поголем макс. вртежен момент достапен на мнооогуу понизок број на вртежи . Тоа значи моторот е поеластичен и поспособен да потегне во поголем степен на пренос , на помал број вртежи . Не мора цедење во пониска брзина . Затоа сите нови мотори се турбо . А тој 1.4 турбо на Опел кај Астра Ј баш и не е енормен потрошувач . Чисто за споредба , таквата Астра која што ја продаде пријателов , а која што јас ја гледав да ја земам , покажа скоро иста потрошувачка на гориво со моето Клио 1.4 16v 98 кс и маса од едвај еден тон. Клиото 8,7 л , Астрата 9,2 литри гориво во град , нели она релативно "домаќинско" возење , што сите го спомнувате . Половина литар повеќе за кола која што е класа погоре , скоро 400 кг потешка и со два броја поголеми тркала . Башка дека и потрошњата на гориво многу зависи и од возачот ке ти каже и податоков дека Клиото , во рацете на сестра ми или татко ми , возено низ град не ги проаѓа тие скоро 9 литри , а во мои раце знае и 11 литри да потроши ... А кај новите коли , потрошувачката на плин е многу малку поголема од потрошувачката на бензин . Не се ова некогашните мотори со карбуратори ...
Дечки, Тојота Јарис 2011 год, како можам да проверам ниво на уље у мењач?
Со рачен е упм.Се отштрафува штраф на мењачот и ако потече малку масло таман е нивото, ако не тече треба да се дотури дур почне да тече од штрафот. Е сеа сам не знам дали ќе се снајдеш.
*ова ако е со рачен мењач, ако е со аутоматик не важи
Имаш проблем со мењачот па се замараш со ова? Ако ти работи све океј нема потреба да го чепкаш, на аутоматиците обично им се менува уље.Со рачен е упм.
Сакам да го проверам, реков да не има шипка ама нишо.
На незагреана кола од прва у втора тешко ми влага.Имаш проблем со мењачот па се замараш со ова? Ако ти работи све океј нема потреба да го чепкаш, на аутоматиците обично им се менува уље.
И дијагноза за ова само на мајстор?Е сеа ова може и од друго да биде, не значи дека е до масло, шалтерот може, најскапа варијанта синхронот за од прва во втора.
9,2 литри бензин покажа кај мене . На бензин ја возев јас . А плин не би била под 11 . Што пак сппред цената на плинот не е многу . А што е плус во тоа што е моторот на ланче ??? Ти што мислиш дека тоа не се менува ? Ставено е од фабрика и ќе тера милион На околу 200 000 км се менува ланецот . Ако си заинтересиран за таква кола , истражи го малку подобро податокот што го споменав некој пост порано . А тоа е дека на тој мотор не се препорачува монтажа на плински уред додатно бидејќи страдале главите и вентилите . На оние што излагале со плински уреди од фабрика , Опел им ставал глави и вентили од поинаква и појака легура . Јас не го истражив доволно бидејќи од купување прво ме одвраќаше тоа што е Опел , па самото тоа што налетав плус и на тој податок беше доволно да ја оставам . А добра кола беше , од прв ден како е купена нова ја знаев ...Abe jas ubavo mu pisav 9 trosi plin gradska eve i 10neka e pak ke bides vo kjar. Plus na lance motor. Ama zdravje ke vidime letovo.
A sto sakas da kazes so rebrast e podobro ?? Ne velam deka ne se menuva ama pogotovo za tuka vo MK kolku km ke vozis da ne pravime bosh matematiki a za toa za LPG moze i vo pravo si ti drzi voda muabetot no imam soodveten covek za taa rabota da mi ja potvrdi.9,2 литри бензин покажа кај мене . На бензин ја возев јас . А плин не би била под 11 . Што пак сппред цената на плинот не е многу . А што е плус во тоа што е моторот на ланче ??? Ти што мислиш дека тоа не се менува ? Ставено е од фабрика и ќе тера милион На околу 200 000 км се менува ланецот . Ако си заинтересиран за таква кола , истражи го малку подобро податокот што го споменав некој пост порано . А тоа е дека на тој мотор не се препорачува монтажа на плински уред додатно бидејќи страдале главите и вентилите . На оние што излагале со плински уреди од фабрика , Опел им ставал глави и вентили од поинаква и појака легура . Јас не го истражив доволно бидејќи од купување прво ме одвраќаше тоа што е Опел , па самото тоа што налетав плус и на тој податок беше доволно да ја оставам . А добра кола беше , од прв ден како е купена нова ја знаев ...
Ништо страшно, кога е ладно нормално е тоа освен ако пред тоа има ставено погусто малсло 90-ка ,за него треба да е 80-ка масло. Како и да е, ако е тешко да префрлаш на прва брзина тогаш за почеток најубаво пред да тргнеш направи си сихрон од втора на прва и тргнувај само не со сила не е ова рели кола, значи нормално нежно сихрон од втора на прва и ќе биде полесно и му го олеснуваш менувачката кутијаНа незагреана кола од прва у втора тешко ми влага.