Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Oд Пунто 1 до Пунто 3 има години и години разлика. Не мешајте баби и жаби. Пунто 1 е поблиску со мотор до југо, отколку до гранде пунто,
Немам ништо против тебе, туку ги имам возено и двете и од таму кажувам.
Хартија е едно, пракса сосема друго.

Гранде пунто 1,2 комотно оди до 140км, а може и повеќе но наатаму се мачи. Изолацијата и ден денес не им е јака страна на фиат, иако се подобрени многу од пунто 1, но тие коли и не им е главна намена за автопати.
Не сум до толку збунет да мешам Пунто 1 и Гранде, мислата ми беше друга?! Еве тебе ќе те прашам
лично за себе би барал Гранде 1.2 а не 1.4 или Корса 1.0 а не 1.4...?
 
Не сум до толку збунет да мешам Пунто 1 и Гранде, мислата ми беше друга?! Еве тебе ќе те прашам
лично за себе би барал Гранде 1.2 а не 1.4 или Корса 1.0 а не 1.4...?

Гранде Пунотот е правено на платформа од Опел Корса!!!!!!!:vozbud:

Платформа е носечката каросерија, со се преден и заден трап, и странични стубчина некаде до половината

на таа платформа после тоа се ставаат крила, кров врати....фарови кој какви сака. така првата платформа која ја имапе на почетокот на глобализацијата беше на на VW на која покрај Голф 4 се нарпавија уште 11 други коли(Сеат Толедо, Бубата....)
 
Гранде Пунотот е правено на платформа од Опел Корса!!!!!!!:vozbud:

Платформа е носечката каросерија, со се преден и заден трап, и странични стубчина некаде до половината

на таа платформа после тоа се ставаат крила, кров врати....фарови кој какви сака. така првата платформа која ја имапе на почетокот на глобализацијата беше на на VW на која покрај Голф 4 се нарпавија уште 11 други коли(Сеат Толедо, Бубата....)
Сакаш да кажеш 11 возила имаат иста конструкција?
Па ако е така зошто да земам голф 4, ќе земам сеат?
 
Сакаш да кажеш 11 возила имаат иста конструкција?
Па ако е така зошто да земам голф 4, ќе земам сеат?
Платформата служи како основа. Но после тоа се ставаат различни пластики, кожи , тапацири во внатрешноста.
VW на пример најскапите ги става во Ауди, после тоа VW...па Сеат

Има различни добавувачи на вакви делови, и нормално во Сеат ќе стават поефтини.
иначе 90% од механиката е иста.
Прв менаџер кој ова го воведе е Фердинант Пих. Некои го слават некои го окривуваат за убивање на убавината и разноликоста во ауто индустријата
Така на пример Туарегот и Порше кајенот се прават на иста платформа.....новиот теренец на Алфа-Стелвио се прави на платформа од џиповите на Крајслер......Инсигнијата ја направија на платформа на австралиски Холден.....
Или како што кај нас се кажува...исти к.рац...друго паковање:tapp:
 
Пинто 1 немаа проблем со дихтунг на глава да гори, да мрси мотор да.Јас такво имав 1.1 см3 беа 55 коња/40кв и беа троми со 860кг тежина.Кога ќе излезеш на автопат над 100-110 км/ч мислиш борбен авион возиш,бука голема во кабина да неможеш радиото да си го слушнеш.
Потрошувачка 10град/ 6 отворено плин.
Затоа мислам дека треба да се скокне Гранде со 1.2 мотор да се бара нешто помоќно без разлика дали ќе има нешто поголема потрошувачка.

На мене ми изгоре дихтунгот на истиот тој 1.1 мотор на пунто од 1998, моторот што беше мрсен целиот башка. На 120 во 5та моторот е на 4000 вртежи, што е премногу.
 
Znaci jas imam punto 1 so toj 1.1 motor 55konja za niz grad e top so plin evtino pominivas i za na majstor isto taka. Toa za na avtopat e smeska kako sto e mercedes so 500konja da go vozis vo centar vo 16:00casot.
 
На мене ми изгоре дихтунгот на истиот тој 1.1 мотор на пунто од 1998, моторот што беше мрсен целиот башка. На 120 во 5та моторот е на 4000 вртежи, што е премногу.

Па тоа е зошто не си ја сервисирал, а за на автопат у 5та работи така зошто бара уште една брзина, градско количе е тоа не е наменето на автопат да го гориш. Ако сакаш кола за на автопат купи некое ауди со 6 брзини.
 
Не го сервисирал прошлиот газда, али тоа е небитно, тие мотори си ја имаат таа мана без разлика кој како ги одржавал, знам многу луѓе со постари фиати 1.1/1.2 8v кои го имале тој проблем, некои дури и нови купени. 120 на автопат не е никакво горење, башка пунто мк2 1.2 има 3300 вртежи на 120 во 5та, далеку помалку од мк1.
 
Платформата служи како основа. Но после тоа се ставаат различни пластики, кожи , тапацири во внатрешноста.
VW на пример најскапите ги става во Ауди, после тоа VW...па Сеат

Има различни добавувачи на вакви делови, и нормално во Сеат ќе стават поефтини.
иначе 90% од механиката е иста.
Прв менаџер кој ова го воведе е Фердинант Пих. Некои го слават некои го окривуваат за убивање на убавината и разноликоста во ауто индустријата
Така на пример Туарегот и Порше кајенот се прават на иста платформа.....новиот теренец на Алфа-Стелвио се прави на платформа од џиповите на Крајслер......Инсигнијата ја направија на платформа на австралиски Холден.....
Или како што кај нас се кажува...исти к.рац...друго паковање:tapp:

Добро кажано и апсолутно точно. Јас немав поима дека Аlfa Stelvio ја дели платформата со Крајслер. И мене ми смета тоа што ја снема разноликоста, Особено VW ja претера, ама тоа е. Се кратат трошоци
 
Мислење за Опел мерива како кола, или некоја друга фамилијарна кола до кај 3.5к.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Мислење за Опел мерива како кола, или некоја друга фамилијарна кола до кај 3.5к.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Имам пишувано порано.
Мерива е супер количе, бидејќи има многу простор, а е мало и се пика секаде. Тоа му доаѓа нешто како полу џипче.
1.7цдти е најдобар мотор. Убава кола за возење. За мене е во топ3 избор За купување на мала кола
Но Треба да се пази и да се најде исклучиво навистина сочуван примерок. Јас повеќето што сум ги гледал по плацевиве биле канти или со мали дефекти кои чинат многу пари.
Мерива е маана што има и варијабилен замаец, кој е доста скап за промена.
Затоа треба да се внимава многу повеќе од кај други коли и да се најде кола без проблеми. Ако се најде такво, ќе се изнавозиш.
И многу е 3500 за мерива. Највеќе до 3000 евра се плаќа за неа и тоа ако е од фејслифт моделот. Тие 500 остави ги за сервис
 
Што направија Тојота со дизајниве алал да им е. До мене е или новиве модели се вон конкуренција. Рав 4-ката и Королите хечбек и седан се страшни, до сега ваков дизајн немале односно според мене секад заостанувале со дизајн ама сега се над конкуренцијата...
 
Што направија Тојота со дизајниве алал да им е. До мене е или новиве модели се вон конкуренција. Рав 4-ката и Королите хечбек и седан се страшни, до сега ваков дизајн немале односно според мене секад заостанувале со дизајн ама сега се над конкуренцијата...
Прашање на вкус е сепак, да новите модели се во чекор со моделите од другите компании. Мене многу ме одвраќаат големите "скари" на предна страна што 3/4 се затворени и немаат никаква намена и се разбира таблетот закачен на таблата јас не знам на кој му е убав тој детал, не се ни трудат да го интегрираат екранот во возилото само стрчи... Не беше само за тојотата коментарот, општо кажувам за овој тренд скоро кај сите нови возила.
 
Прашање на вкус е сепак, да новите модели се во чекор со моделите од другите компании. Мене многу ме одвраќаат големите "скари" на предна страна што 3/4 се затворени и немаат никаква намена и се разбира таблетот закачен на таблата јас не знам на кој му е убав тој детал, не се ни трудат да го интегрираат екранот во возилото само стрчи... Не беше само за тојотата коментарот, општо кажувам за овој тренд скоро кај сите нови возила.
Таблетот делува невкусно тоа да, но од друга страна е пофункционален од тоа да е интегриран во возилото. Помалку се отклонува погледот на возачот за време на возењето. Најкрш ми е интеграцијата во најновиот голф каде треба буквално да гледаш надолу додека возиш.
27457367uf.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom