Значи на почеток плаќаш 4500 евра, и после секоја наредна година по уште 4500.. ( уште две години поточно ). Значи не ги плаќаш одма парите него на три рати поделени. Пак испаѓа 13500 евра на крај.5 Причини да имате CEED
5години гаранција,5 ѕвезди на ЕУРО НЦАП тест,Подарок пакет на опрема ЕХ,0,009 евро/км за одржување,најповолно финансирање
4.515 евра(279.930 денари)
Опрема LX: 6 Аирбаг,АБС+ЕБД,Клима уред со фиока за ладење,патен компјутер,аудио команди на управувач,металик боја,централно делечинско заклучување со аларк,РДС+СДР+МП3+УСБ+АУХ+4 звучници и антена,серво управувач прилагодлив по висина и длабочина,метална декорација на внатрешноста,тонирани стакла,деллива задна клупа 60/40,15 инчни фелни со пневматични Мишелин 18565Р15 + Подарок пакет опрема ЕХ
*понудата важи за ограничен број возила
*прва од триге годишни рати со НЛБ лизинг ... дај објаснете шо терат ... ако е таа цената уште др недела е во мој раце колата
Тука лежи зајакот. Плаќаш 3х4515=13545 евра...не се летајте туку така5 Причини да имате CEED
5години гаранција,5 ѕвезди на ЕУРО НЦАП тест,Подарок пакет на опрема ЕХ,0,009 евро/км за одржување,најповолно финансирање
4.515 евра(279.930 денари)
Опрема LX: 6 Аирбаг,АБС+ЕБД,Клима уред со фиока за ладење,патен компјутер,аудио команди на управувач,металик боја,централно делечинско заклучување со аларк,РДС+СДР+МП3+УСБ+АУХ+4 звучници и антена,серво управувач прилагодлив по висина и длабочина,метална декорација на внатрешноста,тонирани стакла,деллива задна клупа 60/40,15 инчни фелни со пневматични Мишелин 18565Р15 + Подарок пакет опрема ЕХ
*понудата важи за ограничен број возила
*прва од триге годишни рати со НЛБ лизинг ... дај објаснете шо терат ... ако е таа цената уште др недела е во мој раце колата
Мислиш напред да имаш зимски, а позади летни и обратно?Сега се думам дали да земам две стриктно летни, па да ги менувам напред/назад според сезоната лето/зима. Што викаш ти?
Мислам да гледам фудбалМислиш напред да имаш зимски, а позади летни и обратно?
Лош ти е планот. И во лето и во зима задницата ќе ти тежнее кон пролизгување. Различни гуми напред и назад е многу опасно - предните гуми кои ти се соодветни за времето ќе ти даваат лажна слика за количеството тракција: управливост добра, нема пролизгување и така се опушташ се до првата незгодна и лизгава кривина.Мислам да гледам фудбал...
Инаку две летни напред во лето, зимските назад. Преносот е на предните тркала, моторот е напред, па на жешкото имаш одлични перформанси напред, додека назад се зимските, со што ги штедиш зимските гуми.
На зима обратно, летните назад, па низ снегот ќе си возиш M+S на погонските тркала...
12 2009, со оглед дека ги зедов во јануар 2010...Џиш, ај види ја датата на гумите. Марангони ги нема кај нас повеќе од 3 години, освен ако некој друг не почнал да ги носи.
хаха, штедам на тоа што е за штедење, ама на нешто што ме вози не штедам. Ова ми е само едно размислување, колку да видам што мислат форумџиите. Знам дека за идната зима ќе дојдам до втор сет на бандажи на кој ќе монтирам зимски гуми. Па ќе имам 2 сета, еден за лето, еден за зима. Овие гуми сега што ги возам, ќе одат за назад, за напред уште 2 нови.Лош ти е планот. И во лето и во зима задницата ќе ти тежнее кон пролизгување. Различни гуми напред и назад е многу опасно - предните гуми кои ти се соодветни за времето ќе ти даваат лажна слика за количеството тракција: управливост добра, нема пролизгување и така се опушташ се до првата незгодна и лизгава кривина.
Не се заебаај. Штеди на жени и алкохолнемој на гуми.
Колку километри е поминато од последната промена?улјето на колата ми е за менење, сменето е пред 6-7 месеца мислам, не сум сигурен.
е сеа велам за менење оти така вика татко ми кој е во странство, а јас најискрено појма немам ни од менење гума не пак од улје.
имам голф 3 ТДИ караван 95 година
оди колата добро, па ако може некој совет за тоа како се забележува дали е улјето за менење или не?
некаде пред 3-4 недели го проверив на тоа стапот од напред дека е тамам наполнето