Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Па затоа кај таксистите ги ставаат капалки и се утепа од возење,а астрата мислев дека е на бензин


Sent from my iPhone using Tapatalk
Тоа со капалките незнам колку помага и дали е вистина.
Мене на времето времето кога сите бевме скептици за автомобил на плин на цитроен ксантија ме убедуваа дека мора капалки да се стават.
На своја одговорност не монтирав па еве до ден денес повеќе од 20 години и преку 450к километри не сум имал никаков проблем.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Тоа со капалките незнам колку помага и дали е вистина.
Мене на времето времето кога сите бевме скептици за автомобил на плин на цитроен ксантија ме убедуваа дека мора капалки да се стават.
На своја одговорност не монтирав па еве до ден денес повеќе од 20 години и преку 450к километри не сум имал никаков проблем.
И порано и јас имав нексиа со плин без капалки и не сум имал проблем и сите некои коли не се погодени . А колите што имаат тенки вентили страдаат ако користи на плин затоа ставаат каплки најчесто фордови и нивните сурогати мотори


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Kutivce

Super Сasual Dating Actual Women
Член од
7 септември 2016
Мислења
42
Поени од реакции
13
Некој искуство со мапи за фабричка навигација (на Ауди А3 2005)?
 

AlternativeF

госпожата од втори
Член од
1 мај 2006
Мислења
4.830
Поени од реакции
7.574
Друштво, да препорачате некое дизел количе до кај 2500 евра?
Знам дека нема многу избор до таа цена ама ако може да ми дадете совет отприлика што да се бара, што да се избегнува и каде може да се најде нешто поприфатливо?
 
Член од
26 септември 2012
Мислења
8.056
Поени од реакции
6.663
за дизел се бара мотор да не чади (потрошен е) , ако е опел да е исузу мотор, претежно фолксфагените и јапонците имаат најдобри дизел мотори,не ги запоставувам французите ,но некако нежни ми се тие мотори за нафтата која се користи во нашата држава, за тие пари има солидни количиња се наогаат,но сигурно над 15 години стари

пошто французите се доста застапени кај нас мислам и за одржување нема да биде потешкотија како за тебе можи рено клио, пежо 206, цитроен Ц3 или слично
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Друштво, да препорачате некое дизел количе до кај 2500 евра?
Знам дека нема многу избор до таа цена ама ако може да ми дадете совет отприлика што да се бара, што да се избегнува и каде може да се најде нешто поприфатливо?
Ако сакаш опел корса 1.7 дизел, исузу мотор ... 2000 год први газди сме од салон, со 90.000 км поминати и цело време гаражирана, до пред 5 години не е возена на снег
А по огласи гледај ама до таа цена ќе бидат утепани од возење со истрошени мотори
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.671
Поени од реакции
38.857
Друштво, да препорачате некое дизел количе до кај 2500 евра?
Знам дека нема многу избор до таа цена ама ако може да ми дадете совет отприлика што да се бара, што да се избегнува и каде може да се најде нешто поприфатливо?
земи некој бензин за 2000 и фрли 500 евра за плин мој совет, ќе купиш кола со малце километри, а не некоја утепана од возење плус може и да фатиш субвенција сеа за плинот хахахах плус други бенефити ќе имаш како потивок мотор, поефтино одржување итн.
 
Член од
8 јануари 2010
Мислења
126
Поени од реакции
37
Абе не зборувај пробај на компјутер во возење сето деца е овде че ти поверува некој има да си ја траска глата по цел ден. На бмв е46 бензинец работна температура му е 105с - а стрелката стој на средина од 85 па се до 115 степени то се смета за нормална температура. Исто ти е и кај сите други коли стрелката стој на средина ама темптературата варира 10степени +/-.
Па и јас тоа го велам цело време го тераат човекот да бара проблем во колата која според тоа што опиша се е нормално,те ладник провери па воздух имаш па немаш ццц.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
земи некој бензин за 2000 и фрли 500 евра за плин мој совет, ќе купиш кола со малце километри, а не некоја утепана од возење плус може и да фатиш субвенција сеа за плинот хахахах плус други бенефити ќе имаш како потивок мотор, поефтино одржување итн.
Се е добро за предлогот ,но сепак бензинче со плин не е баш исплативо освен оние што имаат 65-75 кс или 1300-1600 кубици,а не па 90-100кс или над 2000кубици тоа не се исплати .


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.671
Поени од реакции
38.857
Се е добро за предлогот ,но сепак бензинче со плин не е баш исплативо освен оние што имаат 65-75 кс или 1300-1600 кубици,а не па 90-100кс или над 2000кубици тоа не се исплати .


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Зошто да не се исплати? Знам тип што вози 328i е46 2800 кубици и му се исплаќа, зависи колата како ја возиш. Она за тие пари секако нема да купи нешто такво, еве пример може да си земе опел астра, корса, или пак фиат пунто, тоа се коли со помали мотори до 90 коњи
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Абе не зборувај пробај на компјутер во возење сето деца е овде че ти поверува некој има да си ја траска глата по цел ден. На бмв е46 бензинец работна температура му е 105с - а стрелката стој на средина од 85 па се до 115 степени то се смета за нормална температура. Исто ти е и кај сите други коли стрелката стој на средина ама темптературата варира 10степени +/-.
Nesto ne e vo red[DOUBLEPOST=1476918232][/DOUBLEPOST]
Се е добро за предлогот ,но сепак бензинче со плин не е баш исплативо освен оние што имаат 65-75 кс или 1300-1600 кубици,а не па 90-100кс или над 2000кубици тоа не се исплати .


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Audito 1.9 tdi 77kw ti e?
Si presmetal kolku denari ti e 1km?

Mene alfata 2.0 ts16v 120kw gradska so 500 denari mi pominuva 150 km,a so 200 den koga bese 27 denari plinot odev i se vrakav od Veles
 
Последно уредено:
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Nesto ne e vo red[DOUBLEPOST=1476918232][/DOUBLEPOST]
Audito 1.9 tdi 77kw ti e?
Si presmetal kolku denari ti e 1km?

Mene alfata 2.0 ts16v 120kw gradska so 500 denari mi pominuva 150 km,a so 200 den koga bese 27 denari plinot odev i se vrakav od Veles
Не сум правел трошоци(пресметка) само знам дека мојот Ауди А4 1.9тди е 96Kw или поточно 131кс и месечно плаќам гориво 1500 денари со истата маршрута за цел месец додека на времето имав Нексиа бензнец со 55Kw со плин за цел месец со истата маршрута плаќам за плин 2000/2200 денари зависи од сезоната (лето/зима) е ајде сега како ми објаснуваш дури и бев на мајстор за плин да ми штелува како што треба да не ми троши. Значи ТДИ и те како повеќе ми се исплати дури и на отворен пат со ТДИ повеќе ми се исплати одколку со плин.
А твојот Алфа со 120Kw нема шанси толку да ти троши не ми е верно или си му правел нешто на кутрото Алфа кое бара добра храна и апетит,а си му давал само трансфузија.

Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Последно уредено:
Член од
8 јануари 2010
Мислења
126
Поени од реакции
37
[DOUBLEPOST=1476920527][/DOUBLEPOST]Не е во ред информираноста на лугето што пишуваат од ракав или како комшијата рекол или малскиот приучен мајстор а не како фабриката ги направила моторите и одредила нормална работна температура.Само да ви наведам пример другар мој на форд ка зимата немаше пробем а летото да колата испушташе пара дуеше црева итн,другарот ја возеше на вода летото затоа што така на времето ги возеле колите и мајсторот така му рекол му велев стави антифриз и се ке биде ок тој мајсторот ке каже и мајсторот оп решение го вади термостатор и ја затвора колата и така вози зимата му вели дојди ке го ставиме и ке ставиме антифриз и ок дојде зимата наптавија така и дојде летото му велам остај не вади антифирзот вози нема да имаш проблеми и го оставивме и колата ден денес работи у мегувреме најдовме податоци дека фордот ја крева темпераутрата над 100 степени е се е во нормала но со водата не е почнува да врие и затоа тие проблеми.Инаку има многу алфи што имаат исто така висока работона температура исто така и опели и многу други коли но има и многу не информирани приучени мајстори и форумаши што цвсто стојат зад нивните ставови кој што не се ни нивни туку нечии слушнати од муабети.[/quote]
 
Последно уредено:

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Не е во ред информираноста на лугето што пишуваат од ракав или како комшијата рекол или малскиот приучен мајстор а не како фабриката ги направила моторите и одредила нормална работна температура.Само да ви наведам пример другар мој на форд ка зимата немаше пробем а летото да колата испушташе пара дуеше црева итн,другарот ја возеше на вода летото затоа што така на времето ги возеле колите и мајсторот така му рекол му велев стави антифриз и се ке биде ок тој мајсторот ке каже и мајсторот оп решение го вади термостатор и ја затвора колата и така вози зимата му вели дојди ке го ставиме и ке ставиме антифриз и ок дојде зимата наптавија така и дојде летото му велам остај не вади антифирзот вози нема да имаш проблеми и го оставивме и колата ден денес работи у мегувреме најдовме податоци дека фордот ја крева темпераутрата над 100 степени е се е во нормала но со водата не е почнува да врие и затоа тие проблеми.Инаку има многу алфи што имаат исто така висока работона температура исто така и опели и многу други коли но има и многу не информирани приучени мајстори и форумаши што цвсто стојат зад нивните ставови кој што не се ни нивни туку нечии слушнати од муабети.
Црева се дуваат ако е прегреана колата и тогаш се прави пареа затоа што има изгорен дихтунг на глава.
Во тој случај стрелката оди во црвено а некогаш светнува и црвената сијаличка ама за некој тоа може да биде работна температура на моторот!
Црева се дуваат ако е прегреана колата и тогаш се прави пареа затоа што има изгорен дихтунг на глава.
Во тој случај стрелката оди во црвено а некогаш светнува и црвената сијаличка ама за некој тоа може да биде работна температура на моторот!
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Црева се дуваат ако е прегреана колата и тогаш се прави пареа затоа што има изгорен дихтунг на глава.
Во тој случај стрелката оди во црвено а некогаш светнува и црвената сијаличка ама за некој тоа може да биде работна температура на моторот!
Ne vredi so nepismeni decista da se dokazuvas.Jas i salt-tabla mu prikazav so max 100 stepeni,ostatokot vo strogo crveno pole,on ti vika 107° normalno bilo. Sta reci..:facepalm:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom