Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
Дали има некој препорака за евтин постар теренец. Ми треба да има само клима и најважно да биде евтин за одржување.
Фронтера 2.2 Бензин.
Или Витара со 4 врати и 1.6 мотор.

Двата трпат плин.
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
Фронтера 2.2 Бензин.
Или Витара со 4 врати и 1.6 мотор.

Двата трпат плин.
Фронтерата ми се допаѓа, голем, снажен, баш ми одговара бензин. Претпоставувам не се многу склони кон дефекти?
 

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
Фронтерата ми се допаѓа, голем, снажен, баш ми одговара бензин. Претпоставувам не се многу склони кон дефекти?
Затоа велам бензин. Дизелот не е калпав, но е осетлив кон лоша нафта. Плус има неславна ВП44 пумпа која знај дека ќе откаже.

Нема некои посебни дефекти. Само кога ќе купуваш провери го добро. Испробај ги и двата редуктора. Брзи/бавни, 4х4, 2х4. Не треба да клопа, зуе, тропа и слични работи. Кога се купува џип, секогаш одиш со пријател. Еден да вози, друг да гледа и слуша (особено при тестирање на редукторите и погонот).

Од друга страна Опел е. Ќе има малце корозија... Гледај да е 2.2 мотор 16в 136кс. Малце е дефорсиран, ама има доволно торк во ниските (таман за џип). Плус, Плимонт има искуство со местење уреди за него. :)

Пс, после купување менувај масло во диференцијалите, и качувај се по планините. :)
 
Член од
1 јули 2008
Мислења
202
Поени од реакции
5
Користам 175/70/14 гуми. Дали ако ставам 165/70/14 ќе има некаква разлика? Некој со искуство?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.094
Поени од реакции
15.028
Користам 175/70/14 гуми. Дали ако ставам 165/70/14 ќе има некаква разлика? Некој со искуство?
Vo praksa malku ke osetiš. Ako si sportski nastroen je osetiš malku podolg kočionen pat. Obično fabrikite dozvoluvaat plus -minus eden broj na gumi
 
Член од
1 јули 2008
Мислења
202
Поени од реакции
5
Vo praksa malku ke osetiš. Ako si sportski nastroen je osetiš malku podolg kočionen pat. Obično fabrikite dozvoluvaat plus -minus eden broj na gumi
Шом е така не е страшно, битно е да нема проблем управливост, држење на пат такви работи
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.094
Поени од реакции
15.028
Шом е така не е страшно, битно е да нема проблем управливост, држење на пат такви работи
Nema, jas na Punto go napraviv istoto. Namesto 185 stavuv 175 . Taa razlika na mehanički grip lesno se pokriva so pokvalitetni gumi
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.094
Поени од реакции
15.028
Незнам какви се тие Тојо, а јас имам лошо искуство со слични гуми. После првата зима Кумхо гумите се направија како пластика, и среде лето на дожд наместо да држат при кочење, едноставно уште убрзуваа. Колата се однесуваше како да кочиш на мраз....и нормално имав блиска средба со банкината. Иако имаше 60-70 метри до неа, а возев 50-60(јес да беше удолница)
 
Член од
1 јули 2008
Мислења
202
Поени од реакции
5
Незнам какви се тие Тојо, а јас имам лошо искуство со слични гуми. После првата зима Кумхо гумите се направија како пластика, и среде лето на дожд наместо да држат при кочење, едноставно уште убрзуваа. Колата се однесуваше како да кочиш на мраз....и нормално имав блиска средба со банкината. Иако имаше 60-70 метри до неа, а возев 50-60(јес да беше удолница)
Мххх во секој случај ќе размислам, овој ги фали па може и ќе ставам такви.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
24.376
Поени од реакции
40.199
Незнам какви се тие Тојо, а јас имам лошо искуство со слични гуми. После првата зима Кумхо гумите се направија како пластика, и среде лето на дожд наместо да држат при кочење, едноставно уште убрзуваа. Колата се однесуваше како да кочиш на мраз....и нормално имав блиска средба со банкината. Иако имаше 60-70 метри до неа, а возев 50-60(јес да беше удолница)
Toyo се јапански гуми, фирмата прави исто и тркачки гуми така да мислам дека од кумхо до нив има огромна разлика
 

DeviAngel

Un vero cavaliere non lascia mai la sua signora
Член од
6 април 2010
Мислења
19.258
Поени од реакции
16.721
Дечки имам Опел Вектра А од 1995 Исузу мотор 1,7 ТД. Е сеа последнава година и пол има мака со температурата прво перката не чинеше ја сменав, ми се деси да ми крени 98 темп да застанам одма да си падни на 93-94 па да откријам дека пумпата водна ми пукнала али не прегреа, некни пак истото на сред воење ми летна цела вода ко застанав стигна до 98 температурата застанав одма падна на 90 не прегреа напротив остана стабилно на 90-93 степени иако скоро цела вода истече на брзина го отворив казанчето за вода кога видов турив 3 шишиња вода + антифриз. Некни ја однесов до мајстор да ти испадни хладњакот (кој претходниот газда пред ехее години) го менвал не чини не бил оргинален и да работат само два канали за вода натре (или одводи доводи сеедно) од не знам колку па кога ќе постигнела температура немало капицитет толку да ја лади колата натре за во град нема гјале али за на отворен то било. И сеа кога ќе кренела температурата водата од шо нема кај да оди количната избивала негде па сега од кај ја исфрли е мистерија цревата се сите здрави.

Е сеа си порачав нов хладњак денес ме фати 7800 мислам оргининален (демек) сеедно битно ми беше да е нов сите шо ги прашав ми рекоја полесно ќе ладни ќе неам ич мака со температурата, вистина ова или? И сакав да е нов да нема рѓа ни траг од иста натре. А искрено не е преграна нит меша масло со вода нит крева брзо на пр низ град од 88 не мрда.
 
Член од
13 февруари 2014
Мислења
233
Поени од реакции
110
Можно е да е до хладњакот мада детска болест на исузуто е температурата, пази ја. Дефинитивно скапо си го платил хладљакот.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom