Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дали има некој препорака за евтин постар теренец. Ми треба да има само клима и најважно да биде евтин за одржување.
Фронтера 2.2 Бензин.
Или Витара со 4 врати и 1.6 мотор.

Двата трпат плин.
 
Фронтера 2.2 Бензин.
Или Витара со 4 врати и 1.6 мотор.

Двата трпат плин.

Фронтерата ми се допаѓа, голем, снажен, баш ми одговара бензин. Претпоставувам не се многу склони кон дефекти?
 
Фронтерата ми се допаѓа, голем, снажен, баш ми одговара бензин. Претпоставувам не се многу склони кон дефекти?

Затоа велам бензин. Дизелот не е калпав, но е осетлив кон лоша нафта. Плус има неславна ВП44 пумпа која знај дека ќе откаже.

Нема некои посебни дефекти. Само кога ќе купуваш провери го добро. Испробај ги и двата редуктора. Брзи/бавни, 4х4, 2х4. Не треба да клопа, зуе, тропа и слични работи. Кога се купува џип, секогаш одиш со пријател. Еден да вози, друг да гледа и слуша (особено при тестирање на редукторите и погонот).

Од друга страна Опел е. Ќе има малце корозија... Гледај да е 2.2 мотор 16в 136кс. Малце е дефорсиран, ама има доволно торк во ниските (таман за џип). Плус, Плимонт има искуство со местење уреди за него. :)

Пс, после купување менувај масло во диференцијалите, и качувај се по планините. :)
 
Користам 175/70/14 гуми. Дали ако ставам 165/70/14 ќе има некаква разлика? Некој со искуство?
 
Користам 175/70/14 гуми. Дали ако ставам 165/70/14 ќе има некаква разлика? Некој со искуство?
Vo praksa malku ke osetiš. Ako si sportski nastroen je osetiš malku podolg kočionen pat. Obično fabrikite dozvoluvaat plus -minus eden broj na gumi
 
Vo praksa malku ke osetiš. Ako si sportski nastroen je osetiš malku podolg kočionen pat. Obično fabrikite dozvoluvaat plus -minus eden broj na gumi
Шом е така не е страшно, битно е да нема проблем управливост, држење на пат такви работи
 
Шом е така не е страшно, битно е да нема проблем управливост, држење на пат такви работи
Nema, jas na Punto go napraviv istoto. Namesto 185 stavuv 175 . Taa razlika na mehanički grip lesno se pokriva so pokvalitetni gumi
 
Незнам какви се тие Тојо, а јас имам лошо искуство со слични гуми. После првата зима Кумхо гумите се направија како пластика, и среде лето на дожд наместо да држат при кочење, едноставно уште убрзуваа. Колата се однесуваше како да кочиш на мраз....и нормално имав блиска средба со банкината. Иако имаше 60-70 метри до неа, а возев 50-60(јес да беше удолница)
 
Незнам какви се тие Тојо, а јас имам лошо искуство со слични гуми. После првата зима Кумхо гумите се направија како пластика, и среде лето на дожд наместо да држат при кочење, едноставно уште убрзуваа. Колата се однесуваше како да кочиш на мраз....и нормално имав блиска средба со банкината. Иако имаше 60-70 метри до неа, а возев 50-60(јес да беше удолница)
Мххх во секој случај ќе размислам, овој ги фали па може и ќе ставам такви.
 
Незнам какви се тие Тојо, а јас имам лошо искуство со слични гуми. После првата зима Кумхо гумите се направија како пластика, и среде лето на дожд наместо да држат при кочење, едноставно уште убрзуваа. Колата се однесуваше како да кочиш на мраз....и нормално имав блиска средба со банкината. Иако имаше 60-70 метри до неа, а возев 50-60(јес да беше удолница)

Toyo се јапански гуми, фирмата прави исто и тркачки гуми така да мислам дека од кумхо до нив има огромна разлика
 
Дечки имам Опел Вектра А од 1995 Исузу мотор 1,7 ТД. Е сеа последнава година и пол има мака со температурата прво перката не чинеше ја сменав, ми се деси да ми крени 98 темп да застанам одма да си падни на 93-94 па да откријам дека пумпата водна ми пукнала али не прегреа, некни пак истото на сред воење ми летна цела вода ко застанав стигна до 98 температурата застанав одма падна на 90 не прегреа напротив остана стабилно на 90-93 степени иако скоро цела вода истече на брзина го отворив казанчето за вода кога видов турив 3 шишиња вода + антифриз. Некни ја однесов до мајстор да ти испадни хладњакот (кој претходниот газда пред ехее години) го менвал не чини не бил оргинален и да работат само два канали за вода натре (или одводи доводи сеедно) од не знам колку па кога ќе постигнела температура немало капицитет толку да ја лади колата натре за во град нема гјале али за на отворен то било. И сеа кога ќе кренела температурата водата од шо нема кај да оди количната избивала негде па сега од кај ја исфрли е мистерија цревата се сите здрави.

Е сеа си порачав нов хладњак денес ме фати 7800 мислам оргининален (демек) сеедно битно ми беше да е нов сите шо ги прашав ми рекоја полесно ќе ладни ќе неам ич мака со температурата, вистина ова или? И сакав да е нов да нема рѓа ни траг од иста натре. А искрено не е преграна нит меша масло со вода нит крева брзо на пр низ град од 88 не мрда.
 
Можно е да е до хладњакот мада детска болест на исузуто е температурата, пази ја. Дефинитивно скапо си го платил хладљакот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom