Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
На моево нема штрафче моево како на голфојне ако знаеш што излага клучот одстрана
Тенко ноже или штрафцигер, се дели на две по должината (Бар на Строен е така)
 
Абе знам најдов во проспектот како се мењава ама ми е страв дане го заебам па после да дупли проблеми че одам понедалник во СК во МИ-ДА под гарнција е че ми го сменат инаку многу глупо е ваке треба да вртам цел круг за да го отварам багажникот.
 
Абе знам најдов во проспектот како се мењава ама ми е страв дане го заебам па после да дупли проблеми че одам понедалник во СК во МИ-ДА под гарнција е че ми го сменат инаку многу глупо е ваке треба да вртам цел круг за да го отварам багажникот.
Toa garancijata ne ti go priznava...
Батерија=потрошен материјал :)
И...неможеш да го заебеш, освен ако ептен не се потрудиш околу заебувањето :)
 
Абе праша таткоми еден пријател што има Фокус само постар му е една серија и нему му се потрошила мго однел му го напрајле ништо не му зеле зш било под гаранција па и да земат пари валда нема да ме изгорат за едно батериче ај че видам понедалник че одиме за скопје па че го однесам.
 
Ми се потроши батеријата од далечинското од колата и сега не ми работи кажите чаре дали да одам СК да го носам во МИ-ДА или можам да ја сменам некака?
Во Новус се околу 150 денари :nesum:Смени си го сам , не е некоја филозофија :helou:
 
Проблем со ГОЛФ 4

Ако има некој што се разбира од голфови нека ми пише имам голем проблем.Голфот е 4-ка 1.9 ТДИ 110 КС со турбина.Проблемот е во тоа што кога си работи во место се си е ОК но во возење над 3000 RPM прави мн голема бучава.Сменивме турбина и Turbocharger и нема подобрување,го извадивме ауспухот засто мислевме дека е запушен и го исчистивме и ставивме нов катализатор пак исто.Па некој ако имал ваков проблем или ако знае нешто за ова пишете.
 
Ако има некој што се разбира од голфови нека ми пише имам голем проблем.Голфот е 4-ка 1.9 ТДИ 110 КС со турбина.Проблемот е во тоа што кога си работи во место се си е ОК но во возење над 3000 RPM прави мн голема бучава.Сменивме турбина и Turbocharger и нема подобрување,го извадивме ауспухот засто мислевме дека е запушен и го исчистивме и ставивме нов катализатор пак исто.Па некој ако имал ваков проблем или ако знае нешто за ова пишете.
Го однесе на мајстор?
-однеси го ќе ти каже дијагноза сигурно...може да е и до лоша нафта(црвена ако си ставал) да си ги заебал кариките или радилицата нешо...тропањето или е од радилицата,или од нештелувани вентили,раштелувани од неубаво работење,а неубаво работење поради лоша нафта...некогаш на пумпите го ставаат талогот од резервоарите,па ако си ја имал таа среќа последен да го празниш резервоарот на бензиската....:toe:ако премногу тропа кога ја турираш ич не кревај обртаи,може клипот ти мава на главата па да го ебеш цел мотор...ја така мислам за твојов проблем:wink:
 
Ако има некој што се разбира од голфови нека ми пише имам голем проблем.Голфот е 4-ка 1.9 ТДИ 110 КС со турбина.Проблемот е во тоа што кога си работи во место се си е ОК но во возење над 3000 RPM прави мн голема бучава.Сменивме турбина и Turbocharger и нема подобрување,го извадивме ауспухот засто мислевме дека е запушен и го исчистивме и ставивме нов катализатор пак исто.Па некој ако имал ваков проблем или ако знае нешто за ова пишете.

нешто слично му правеше на татко ми 3ката...1.9 тди... незнам точно кое црево, имаше мала дупнатина...и од него излегувал воздухот...колата не влечеше убаво..кога стајвме ново црево едноставно колава корнеше...хихих
 
Го однесе на мајстор?
-однеси го ќе ти каже дијагноза сигурно...може да е и до лоша нафта(црвена ако си ставал) да си ги заебал кариките или радилицата нешо...тропањето или е од радилицата,или од нештелувани вентили,раштелувани од неубаво работење,а неубаво работење поради лоша нафта...некогаш на пумпите го ставаат талогот од резервоарите,па ако си ја имал таа среќа последен да го празниш резервоарот на бензиската....:toe:ако премногу тропа кога ја турираш ич не кревај обртаи,може клипот ти мава на главата па да го ебеш цел мотор...ја така мислам за твојов проблем:wink:
За првото болдирано... горивото нема врска со кариките и радилицата. Кариките и радилицата страдаат од неподмачкување и прегревање на моторот, а горивото нема голем удел во тоа. Талог, тиња и слично претежно не ни стигнуваат до цилиндарот, остануваат во филтерот за гориво, пумпата, бризгалките.

А за она второто.... сериозен си? знаеш што се дешава кога клипот удира во главата??? Не зезај, доволно е 1 добар удар ни клип да биде од клипот, и да добиеш глава и радилица на 2 дела. Нема теорија клипот да удира во главата.
 
Дизел машина...ај т.н Бош пумпа видете да не е затната од многу квалитетното гориво...99% тоа ќе да е...
 
Сменете или само затегнете го цревото од вакуумот до турбина или така нешто се викаше... ПорноЅвездо, и јас мислам дека е до тоа, имав таков проблем, а ако колата и не влече, а погоре не е опишано такво нешто, тогаш тоа е сигурно...
 
Ajде еден совет: Дома имаме дебата Инсигниа 1.8 ECOTEC®, 103kW / 140HP бензин 1796 cm3 или Хонда Акорд 2,0 156 HP бензин.

Jaс искрено се приврзав со Астрата и сум против купување али моиве се решени, и незнаат што да изберат.
Повеќе навиваат за Инсигниата ама треба да се чека два три месеци, а Акордот ја има на лагер.
Ниво на опрема имаат слично Опелот со Космо највисоко, Хондата со Елеганс ама на исто рамниште е со Инсигниата. Еднакви се во тој сегмент.

Дајте некој ум вие за таа цена до 23-24 000
 
Ajде еден совет: Дома имаме дебата Инсигниа 1.8 ECOTEC®, 103kW / 140HP бензин 1796 cm3 или Хонда Акорд 2,0 156 HP бензин.

Jaс искрено се приврзав со Астрата и сум против купување али моиве се решени, и незнаат што да изберат.
Повеќе навиваат за Инсигниата ама треба да се чека два три месеци, а Акордот ја има на лагер.
Ниво на опрема имаат слично Опелот со Космо највисоко, Хондата со Елеганс ама на исто рамниште е со Инсигниата. Еднакви се во тој сегмент.

Дајте некој ум вие за таа цена до 23-24 000
OPEL sekako.........
 
Јас Хонда.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom