Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
6 април 2014
Мислења
4.947
Поени од реакции
6.144
kolku e rabotnata temperatura na motorot na opel corsa kako sto razbrav od eden mehanicar standardna temperatura na motorite od opel bila od 85 do 105 ?
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
kolku e rabotnata temperatura na motorot na opel corsa kako sto razbrav od eden mehanicar standardna temperatura na motorite od opel bila od 85 do 105 ?
Температура на водата или на главата на моторот. Таа на главата лесно може да стигне до 110-115 степени. Ништо ненормално.
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Дизел не смее да надвиши 95 степени. Исузу не дај боже да прегрее, поготово тие јапонски мотори се преосетливи. Се додека не загреат. А после почнува идење по маките.
 
Член од
6 април 2014
Мислења
4.947
Поени од реакции
6.144
nzn koja temperatura taa sto ja pokaazuva so strelka do obrtaite na motorot.
onde desno do kilometrazata 80-100 sto pisuva kaj mene e samo na leva strana.
 
Последно уредено:

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Околу 90-95..Да не ти загрева?И да загрее не е проблем,си има вентилатор,ќе се уклучи,и ќе ја излади..
Isuzu е страшно осетлив на прегревање. Ако дигне 98-100 веќе не е добро. После 110 степени тој дизел мотор фрли го. Цабе е зашто никој повеќе нема да го поправи.
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215


Глупо е кај мене што нема бројки за температурата..Од кај кур да знам на средината колку степени е..По правило треба да е 90,ама не сум 100% сигурен..На пример малку ако замине,незнам колку степени има..Тоа им е замерка од мене за Фиатите..Истото е и на Бравото/Бравата до кај 2001 година,нивната последна серија.
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309


Глупо е кај мене што нема бројки за температурата..Од кај кур да знам на средината колку степени е..По правило треба да е 90,ама не сум 100% сигурен..На пример малку ако замине,незнам колку степени има..Тоа им е замерка од мене за Фиатите..Истото е и на Бравото/Бравата до кај 2001 година,нивната последна серија.
Па сервисите како ќе имаат работа повеќе.
 
Член од
21 септември 2012
Мислења
132
Поени од реакции
50
Мислење за Алфа Ромео 147 1.9 ЈТД 2005-7 година ?
Имаш 2 верзии на 1.9 јтд, со 120кс 8 вентилски, и со 150кс 16 вентили и 2 брегасти. Првиот е поевтин за одржување, за регистрација, и помалку троши, некои 6.5-7 литри во град. Тој со 150кс е појак нормално, но мислам дека за таа кола се сосема доволни и тие 120.
Инаку кај Алфа 147 одма ќе сетиш ако има проблем со вешањето, ќе тропка ќе крцка.. Предните вилушки се релативно скапи, имаш 2 долни (лева и десна) и 2 горни. Долните се околу 5000 денари една, а горните околу 2500. Ако е растропана или квичи/крцка, за менување се. Исто и задниот трап, би требало да делува стегнато, да не крцка/тропка.
Инаку конкретно од 2005-2007, редизајнираните модели, се 99.9% исти, само козметички разлики има во светлата. А да, и пази на бојата, земај црна или сива, затоа што црвената била многу послаба (ова од Британски форум го имам прочитано, и беше потврдено од многу возачи на Алфа).
И уште нешто, претпоставувам дека гледаш со 4/5 врати, но да знаеш со 2/3 врати многу поцврсто делува каросеријата, и воопшто седењето на возачкото седиште (бар мене лично) ми е поубаво во таа со 2/3 врати. Информацииве ти се од прва рака, имаме 147ка 2002ра 1.9 јтд 115 кс (2 врати), и 147ка 2008ма 1.9 јтд 150кс (4 врати).
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Имаш 2 верзии на 1.9 јтд, со 120кс 8 вентилски, и со 150кс 16 вентили и 2 брегасти. Првиот е поевтин за одржување, за регистрација, и помалку троши, некои 6.5-7 литри во град. Тој со 150кс е појак нормално, но мислам дека за таа кола се сосема доволни и тие 120.
Инаку кај Алфа 147 одма ќе сетиш ако има проблем со вешањето, ќе тропка ќе крцка.. Предните вилушки се релативно скапи, имаш 2 долни (лева и десна) и 2 горни. Долните се околу 5000 денари една, а горните околу 2500. Ако е растропана или квичи/крцка, за менување се. Исто и задниот трап, би требало да делува стегнато, да не крцка/тропка.
Инаку конкретно од 2005-2007, редизајнираните модели, се 99.9% исти, само козметички разлики има во светлата. А да, и пази на бојата, земај црна или сива, затоа што црвената била многу послаба (ова од Британски форум го имам прочитано, и беше потврдено од многу возачи на Алфа).
И уште нешто, претпоставувам дека гледаш со 4/5 врати, но да знаеш со 2/3 врати многу поцврсто делува каросеријата, и воопшто седењето на возачкото седиште (бар мене лично) ми е поубаво во таа со 2/3 врати. Информацииве ти се од прва рака, имаме 147ка 2002ра 1.9 јтд 115 кс (2 врати), и 147ка 2008ма 1.9 јтд 150кс (4 врати).
ti neli imase punto?
 
Член од
21 септември 2012
Мислења
132
Поени од реакции
50
ti neli imase punto?
Охоо, продадено е од пред 2 години, после тоа извозив една Алфа, па сега возниот парк ми се состои од 2 Алфи 147 и Фиат Крома 2006та :D Сега сме со план за 159ка, ги продаваме Кромата и една од 147ките.
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Охоо, продадено е од пред 2 години, после тоа извозив една Алфа, па сега возниот парк ми се состои од 2 Алфи 147 и Фиат Крома 2006та :D Сега сме со план за 159ка, ги продаваме Кромата и една од 147ките.
Samo Italian Job. Kromata e avion, karavan da ne e?
 

.Sky.

Заменик министер без титула
Член од
15 февруари 2013
Мислења
6.857
Поени од реакции
7.241
Охоо, продадено е од пред 2 години, после тоа извозив една Алфа, па сега возниот парк ми се состои од 2 Алфи 147 и Фиат Крома 2006та :D Сега сме со план за 159ка, ги продаваме Кромата и една од 147ките.
Е тоа го поштувам човек кој е љубител на алфа

П.С нема да баш топ штом ќе земете Алфа 159ка инаку овие 147 како се погодени? И ако не е тајна што пари ќе ја давате?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom