Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
kolku e rabotnata temperatura na motorot na opel corsa kako sto razbrav od eden mehanicar standardna temperatura na motorite od opel bila od 85 do 105 ?
 
kolku e rabotnata temperatura na motorot na opel corsa kako sto razbrav od eden mehanicar standardna temperatura na motorite od opel bila od 85 do 105 ?

Температура на водата или на главата на моторот. Таа на главата лесно може да стигне до 110-115 степени. Ништо ненормално.
 

Дизел не смее да надвиши 95 степени. Исузу не дај боже да прегрее, поготово тие јапонски мотори се преосетливи. Се додека не загреат. А после почнува идење по маките.
 
nzn koja temperatura taa sto ja pokaazuva so strelka do obrtaite na motorot.
onde desno do kilometrazata 80-100 sto pisuva kaj mene e samo na leva strana.
hqdefault.jpg
 
Последно уредено:
Околу 90-95..Да не ти загрева?И да загрее не е проблем,си има вентилатор,ќе се уклучи,и ќе ја излади..

Isuzu е страшно осетлив на прегревање. Ако дигне 98-100 веќе не е добро. После 110 степени тој дизел мотор фрли го. Цабе е зашто никој повеќе нема да го поправи.
 
instrument-table-kontrolne-ploce-fiat-opel-daewoo-vw-slika-22582048.jpg


Глупо е кај мене што нема бројки за температурата..Од кај кур да знам на средината колку степени е..По правило треба да е 90,ама не сум 100% сигурен..На пример малку ако замине,незнам колку степени има..Тоа им е замерка од мене за Фиатите..Истото е и на Бравото/Бравата до кај 2001 година,нивната последна серија.
 
instrument-table-kontrolne-ploce-fiat-opel-daewoo-vw-slika-22582048.jpg


Глупо е кај мене што нема бројки за температурата..Од кај кур да знам на средината колку степени е..По правило треба да е 90,ама не сум 100% сигурен..На пример малку ако замине,незнам колку степени има..Тоа им е замерка од мене за Фиатите..Истото е и на Бравото/Бравата до кај 2001 година,нивната последна серија.

Па сервисите како ќе имаат работа повеќе.
 
Мислење за Алфа Ромео 147 1.9 ЈТД 2005-7 година ?
Имаш 2 верзии на 1.9 јтд, со 120кс 8 вентилски, и со 150кс 16 вентили и 2 брегасти. Првиот е поевтин за одржување, за регистрација, и помалку троши, некои 6.5-7 литри во град. Тој со 150кс е појак нормално, но мислам дека за таа кола се сосема доволни и тие 120.
Инаку кај Алфа 147 одма ќе сетиш ако има проблем со вешањето, ќе тропка ќе крцка.. Предните вилушки се релативно скапи, имаш 2 долни (лева и десна) и 2 горни. Долните се околу 5000 денари една, а горните околу 2500. Ако е растропана или квичи/крцка, за менување се. Исто и задниот трап, би требало да делува стегнато, да не крцка/тропка.
Инаку конкретно од 2005-2007, редизајнираните модели, се 99.9% исти, само козметички разлики има во светлата. А да, и пази на бојата, земај црна или сива, затоа што црвената била многу послаба (ова од Британски форум го имам прочитано, и беше потврдено од многу возачи на Алфа).
И уште нешто, претпоставувам дека гледаш со 4/5 врати, но да знаеш со 2/3 врати многу поцврсто делува каросеријата, и воопшто седењето на возачкото седиште (бар мене лично) ми е поубаво во таа со 2/3 врати. Информацииве ти се од прва рака, имаме 147ка 2002ра 1.9 јтд 115 кс (2 врати), и 147ка 2008ма 1.9 јтд 150кс (4 врати).
 
Имаш 2 верзии на 1.9 јтд, со 120кс 8 вентилски, и со 150кс 16 вентили и 2 брегасти. Првиот е поевтин за одржување, за регистрација, и помалку троши, некои 6.5-7 литри во град. Тој со 150кс е појак нормално, но мислам дека за таа кола се сосема доволни и тие 120.
Инаку кај Алфа 147 одма ќе сетиш ако има проблем со вешањето, ќе тропка ќе крцка.. Предните вилушки се релативно скапи, имаш 2 долни (лева и десна) и 2 горни. Долните се околу 5000 денари една, а горните околу 2500. Ако е растропана или квичи/крцка, за менување се. Исто и задниот трап, би требало да делува стегнато, да не крцка/тропка.
Инаку конкретно од 2005-2007, редизајнираните модели, се 99.9% исти, само козметички разлики има во светлата. А да, и пази на бојата, земај црна или сива, затоа што црвената била многу послаба (ова од Британски форум го имам прочитано, и беше потврдено од многу возачи на Алфа).
И уште нешто, претпоставувам дека гледаш со 4/5 врати, но да знаеш со 2/3 врати многу поцврсто делува каросеријата, и воопшто седењето на возачкото седиште (бар мене лично) ми е поубаво во таа со 2/3 врати. Информацииве ти се од прва рака, имаме 147ка 2002ра 1.9 јтд 115 кс (2 врати), и 147ка 2008ма 1.9 јтд 150кс (4 врати).

ti neli imase punto?
 
ti neli imase punto?
Охоо, продадено е од пред 2 години, после тоа извозив една Алфа, па сега возниот парк ми се состои од 2 Алфи 147 и Фиат Крома 2006та :D Сега сме со план за 159ка, ги продаваме Кромата и една од 147ките.
 
Охоо, продадено е од пред 2 години, после тоа извозив една Алфа, па сега возниот парк ми се состои од 2 Алфи 147 и Фиат Крома 2006та :D Сега сме со план за 159ка, ги продаваме Кромата и една од 147ките.

Samo Italian Job. Kromata e avion, karavan da ne e?
 
Охоо, продадено е од пред 2 години, после тоа извозив една Алфа, па сега возниот парк ми се состои од 2 Алфи 147 и Фиат Крома 2006та :D Сега сме со план за 159ка, ги продаваме Кромата и една од 147ките.
Е тоа го поштувам човек кој е љубител на алфа

П.С нема да баш топ штом ќе земете Алфа 159ка инаку овие 147 како се погодени? И ако не е тајна што пари ќе ја давате?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom