Divider
Seraphim
- Член од
- 24 февруари 2005
- Мислења
- 27.337
- Поени од реакции
- 3.062
Toa i mi bese muabetot.Сеуште ја има
Sto majka bara prasanjevo od Delux na OVAA tema ako si ima soodvetna
Toa i mi bese muabetot.Сеуште ја има
Ja da si kazam deзаборавив да напишам дека имам моторцикал 250цц иста ситуација мислев да напишам али сум заборави за тоа и ја ставив во оваа тема.
Епа ми стое у куќа у соба.Во дворот немам место кај да го ставам па у една собап разна ми стоат двата мотори и неможам у куќа да го палам се има да задиме.Ja da si kazam de
Nego, nisto nema da ti se desi.
A sto ne go palis povremeno?
Е шо сакаш да прајш? CDI иди од Capacitor Discharge Ignition, така да ако го преведиш уствари иди кондензатор. А кондензатор, се менва со друг и то е то. Така да освен да го смениш со друг, и немаш некоја поинаква опција.Пали го повремено не го оставај така подобро е за машината
ТУКУ ЧИТАЈТЕ УБОО
Атв-то го искинав од возење зимава имаше некој дефекти али све си беа тоа некои ситници
него сеа сакам да прашам гледав по интернет rev limiter-от бил на самото CDI е работава е што кај мене CDI-то е херметички затворено и неможам да го извадам тој rev limiter ако знае некој некоја опција помогнете
Не знам точно колку се, но мој совет е да не купуваш ни еден од двата. Од гамата на Хамачи (читај Lifan, Skygo) најдобро се покажаја Qinqgito 200cc (ова)(единствена мана која се спомнува е менувачот) и чоперот 250ката шо е V машина , копија на Virago, овај. Опсегот на цените е тука некаде кај сите модели, освен првиот шо го објави ти, тој е поевтин и тоа бааѓи.
Не знам точно колку се, но мој совет е да не купуваш ни еден од двата. Од гамата на Хамачи (читај Lifan, Skygo) најдобро се покажаја Qinqgito 200cc (ова)(единствена мана која се спомнува е менувачот) и чоперот 250ката шо е V машина , копија на Virago, овај. Опсегот на цените е тука некаде кај сите модели, освен првиот шо го објави ти, тој е поевтин и тоа бааѓи.
Ова може, а и немора да значи. Некои CDI-а се намерно фабрички ограничени за да се исполнат некои законски нормативи (ограничување на киловатите и други тракатанци). Ама, затоа се продава и фабричко CDI кое ја нема оваа блокажа. Ако такво CDI не нудат од фабрика, тезата на Џиш е точна и не треба да се менува, ако нудат, менувај одма!Мада од друга страна, тој кондензатор е намерно лимитиран со горна граница, баш од таа причина: да не ја оштетиш машината од високи обртаи -читај не чепкај таму, ако сакаш посилно земи нешто со 100 кс.
Од лингкенот до првиот немаш никаква разлика. Вториот е веќе друга приказна и тоа е сосем солиден мотор.Фала за советот, јас будала се засилив да го продам мојот Лингкен и да го земам или првиот или овој 250ка-та.
Знам дека нема разлика, но пофаца ми е за разлика од лингкенотОд лингкенот до првиот немаш никаква разлика. Вториот е веќе друга приказна и тоа е сосем солиден мотор.
А кај било кој мотор - како ќе го чуваш, така ќе ти врати
Тууу бе, заборајф јас. Лимитирани ви се прпалата од 3 на 2 и пол коњи, не сметајќи го волот шо го вози. Дајте едно 200 евра за друга CDI пошто со уште пола коњ, ти незнајш шо се можиш да добиеш.Ова може, а и немора да значи. Некои CDI-а се намерно фабрички ограничени за да се исполнат некои законски нормативи (ограничување на киловатите и други тракатанци). Ама, затоа се продава и фабричко CDI кое ја нема оваа блокажа. Ако такво CDI не нудат од фабрика, тезата на Џиш е точна и не треба да се менува, ако нудат, менувај одма!
Тууу па ти па увреѓана невеста одма! Еве извиниТууу бе, заборајф јас. Лимитирани ви се прпалата од 3 на 2 и пол коњи, не сметајќи го волот шо го вози. Дајте едно 200 евра за друга CDI пошто со уште пола коњ, ти незнајш шо се можиш да добиеш.
Не увреѓена, ама не ја глеам поентата на менување CDI за да добиеш ептен малце... зато и пишав погоре дека поисплатлива опција е покапа помалечкото и друго моторче со екстра парите шо ги планира... за да реши проблем.Тууу па ти па увреѓана невеста одма! Еве извини