Совети околу мотоцикли

Член од
2 декември 2012
Мислења
189
Поени од реакции
24
заборавив да напишам дека имам моторцикал 250цц иста ситуација мислев да напишам али сум заборави за тоа и ја ставив во оваа тема.
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
заборавив да напишам дека имам моторцикал 250цц иста ситуација мислев да напишам али сум заборави за тоа и ја ставив во оваа тема.
Ja da si kazam de ;)

Nego, nisto nema da ti se desi.
A sto ne go palis povremeno?
 
Член од
2 декември 2012
Мислења
189
Поени од реакции
24
Ja da si kazam de ;)

Nego, nisto nema da ti se desi.
A sto ne go palis povremeno?
Епа ми стое у куќа у соба.Во дворот немам место кај да го ставам па у една собап разна ми стоат двата мотори и неможам у куќа да го палам се има да задиме.

Иначе после 4месеци денеска го извадив надвор и од прва запали
 
Член од
26 мај 2009
Мислења
49
Поени од реакции
8
Пали го повремено не го оставај така подобро е за машината ;)
ТУКУ ЧИТАЈТЕ УБОО :icon_lol:
Атв-то го искинав од возење зимава имаше некој дефекти али све си беа тоа некои ситници :)
него сеа сакам да прашам гледав по интернет rev limiter-от бил на самото CDI е работава е што кај мене CDI-то е херметички затворено и неможам да го извадам тој rev limiter ако знае некој некоја опција помогнете ;)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Пали го повремено не го оставај така подобро е за машината ;)
ТУКУ ЧИТАЈТЕ УБОО :icon_lol:
Атв-то го искинав од возење зимава имаше некој дефекти али све си беа тоа некои ситници :)
него сеа сакам да прашам гледав по интернет rev limiter-от бил на самото CDI е работава е што кај мене CDI-то е херметички затворено и неможам да го извадам тој rev limiter ако знае некој некоја опција помогнете ;)
Е шо сакаш да прајш? CDI иди од Capacitor Discharge Ignition, така да ако го преведиш уствари иди кондензатор. А кондензатор, се менва со друг и то е то. Така да освен да го смениш со друг, и немаш некоја поинаква опција.

Мада од друга страна, тој кондензатор е намерно лимитиран со горна граница, баш од таа причина: да не ја оштетиш машината од високи обртаи -читај не чепкај таму, ако сакаш посилно земи нешто со 100 кс.
 
Член од
17 јануари 2009
Мислења
1.346
Поени од реакции
184
Дали некој знае колкава му е цената на овие мотори? Пратив порака до хамачи ама сеуште нема одговор.
1
2
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.215
Поени од реакции
7.275
Дали некој знае колкава му е цената на овие мотори? Пратив порака до хамачи ама сеуште нема одговор.
1
2
Не знам точно колку се, но мој совет е да не купуваш ни еден од двата. Од гамата на Хамачи (читај Lifan, Skygo) најдобро се покажаја Qinqgito 200cc (ова)(единствена мана која се спомнува е менувачот) и чоперот 250ката шо е V машина , копија на Virago, овај. Опсегот на цените е тука некаде кај сите модели, освен првиот шо го објави ти, тој е поевтин и тоа бааѓи.
 
Член од
17 јануари 2009
Мислења
1.346
Поени од реакции
184
Не знам точно колку се, но мој совет е да не купуваш ни еден од двата. Од гамата на Хамачи (читај Lifan, Skygo) најдобро се покажаја Qinqgito 200cc (ова)(единствена мана која се спомнува е менувачот) и чоперот 250ката шо е V машина , копија на Virago, овај. Опсегот на цените е тука некаде кај сите модели, освен првиот шо го објави ти, тој е поевтин и тоа бааѓи.

Фала за советот, јас будала се засилив да го продам мојот Лингкен и да го земам или првиот или овој 250ка-та.
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
Мада од друга страна, тој кондензатор е намерно лимитиран со горна граница, баш од таа причина: да не ја оштетиш машината од високи обртаи -читај не чепкај таму, ако сакаш посилно земи нешто со 100 кс.
Ова може, а и немора да значи. Некои CDI-а се намерно фабрички ограничени за да се исполнат некои законски нормативи (ограничување на киловатите и други тракатанци). Ама, затоа се продава и фабричко CDI кое ја нема оваа блокажа. Ако такво CDI не нудат од фабрика, тезата на Џиш е точна и не треба да се менува, ако нудат, менувај одма! :)
--- надополнето: 9 февруари 2013 во 13:06 ---
Фала за советот, јас будала се засилив да го продам мојот Лингкен и да го земам или првиот или овој 250ка-та.
Од лингкенот до првиот немаш никаква разлика. Вториот е веќе друга приказна и тоа е сосем солиден мотор.
А кај било кој мотор - како ќе го чуваш, така ќе ти врати :)
 
Член од
17 јануари 2009
Мислења
1.346
Поени од реакции
184
Од лингкенот до првиот немаш никаква разлика. Вториот е веќе друга приказна и тоа е сосем солиден мотор.
А кај било кој мотор - како ќе го чуваш, така ќе ти врати :)
Знам дека нема разлика, но пофаца ми е за разлика од лингкенот :)

Инаку сепак дали некој ја знае цената на моториве?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Ова може, а и немора да значи. Некои CDI-а се намерно фабрички ограничени за да се исполнат некои законски нормативи (ограничување на киловатите и други тракатанци). Ама, затоа се продава и фабричко CDI кое ја нема оваа блокажа. Ако такво CDI не нудат од фабрика, тезата на Џиш е точна и не треба да се менува, ако нудат, менувај одма! :)
Тууу бе, заборајф јас. Лимитирани ви се прпалата од 3 на 2 и пол коњи, не сметајќи го волот шо го вози. Дајте едно 200 евра за друга CDI пошто со уште пола коњ, ти незнајш шо се можиш да добиеш.
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
Тууу бе, заборајф јас. Лимитирани ви се прпалата од 3 на 2 и пол коњи, не сметајќи го волот шо го вози. Дајте едно 200 евра за друга CDI пошто со уште пола коњ, ти незнајш шо се можиш да добиеш.
Тууу па ти па увреѓана невеста одма! Еве извини :pipi:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Тууу па ти па увреѓана невеста одма! Еве извини :pipi:
Не увреѓена, ама не ја глеам поентата на менување CDI за да добиеш ептен малце... зато и пишав погоре дека поисплатлива опција е покапа помалечкото и друго моторче со екстра парите шо ги планира... за да реши проблем.

Еве шо размислувам јас: имам 80 кубици крос. Јамаха. Да го напрам 120 кубици, клип, цилиндар од малоси се некои 250 евра. На тоа треба да променам ауспух (30-40 евра на старо), карбуратор (50 евра), палењето да речиме дека не го гибам. Ако кросот вреди 500 евра, со тие уште шо треба да ги додам, ќе земам 125-ка, евентуално 250-ка. Која е подобра варијанта? Реална 125/250 или приправано? Да не го спомнувам тука ризикот од: дали палењето ќе го издржи оптеретувањето, дали менувачот и радилицата ќе издржат, дали ламелите ќе издржат...
 
Член од
26 мај 2009
Мислења
49
Поени од реакции
8
Проблемот е решен :) И само да ти кажам Dzish вчера вечерта моторот идеше 142км/ч а пред тоа од 110-115 нејќеше да мрдне ете колку да знаеш дека не е еден коњ или магаре ;) иначе на CDI-то му ја скинав зелено-белата жица и откачив еден пин што е прикачен на самата машина одма кај звездицата
 

Kajgana Shop

На врв Bottom