Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
заборавив да напишам дека имам моторцикал 250цц иста ситуација мислев да напишам али сум заборави за тоа и ја ставив во оваа тема.
 
заборавив да напишам дека имам моторцикал 250цц иста ситуација мислев да напишам али сум заборави за тоа и ја ставив во оваа тема.

Ja da si kazam de ;)

Nego, nisto nema da ti se desi.
A sto ne go palis povremeno?
 
Ja da si kazam de ;)

Nego, nisto nema da ti se desi.
A sto ne go palis povremeno?

Епа ми стое у куќа у соба.Во дворот немам место кај да го ставам па у една собап разна ми стоат двата мотори и неможам у куќа да го палам се има да задиме.

Иначе после 4месеци денеска го извадив надвор и од прва запали
 
Пали го повремено не го оставај така подобро е за машината ;)
ТУКУ ЧИТАЈТЕ УБОО :icon_lol:
Атв-то го искинав од возење зимава имаше некој дефекти али све си беа тоа некои ситници :)
него сеа сакам да прашам гледав по интернет rev limiter-от бил на самото CDI е работава е што кај мене CDI-то е херметички затворено и неможам да го извадам тој rev limiter ако знае некој некоја опција помогнете ;)
 
Пали го повремено не го оставај така подобро е за машината ;)
ТУКУ ЧИТАЈТЕ УБОО :icon_lol:
Атв-то го искинав од возење зимава имаше некој дефекти али све си беа тоа некои ситници :)
него сеа сакам да прашам гледав по интернет rev limiter-от бил на самото CDI е работава е што кај мене CDI-то е херметички затворено и неможам да го извадам тој rev limiter ако знае некој некоја опција помогнете ;)
Е шо сакаш да прајш? CDI иди од Capacitor Discharge Ignition, така да ако го преведиш уствари иди кондензатор. А кондензатор, се менва со друг и то е то. Така да освен да го смениш со друг, и немаш некоја поинаква опција.

Мада од друга страна, тој кондензатор е намерно лимитиран со горна граница, баш од таа причина: да не ја оштетиш машината од високи обртаи -читај не чепкај таму, ако сакаш посилно земи нешто со 100 кс.
 
Дали некој знае колкава му е цената на овие мотори? Пратив порака до хамачи ама сеуште нема одговор.
1
2
 
Дали некој знае колкава му е цената на овие мотори? Пратив порака до хамачи ама сеуште нема одговор.
1
2
Не знам точно колку се, но мој совет е да не купуваш ни еден од двата. Од гамата на Хамачи (читај Lifan, Skygo) најдобро се покажаја Qinqgito 200cc (ова)(единствена мана која се спомнува е менувачот) и чоперот 250ката шо е V машина , копија на Virago, овај. Опсегот на цените е тука некаде кај сите модели, освен првиот шо го објави ти, тој е поевтин и тоа бааѓи.
 
Не знам точно колку се, но мој совет е да не купуваш ни еден од двата. Од гамата на Хамачи (читај Lifan, Skygo) најдобро се покажаја Qinqgito 200cc (ова)(единствена мана која се спомнува е менувачот) и чоперот 250ката шо е V машина , копија на Virago, овај. Опсегот на цените е тука некаде кај сите модели, освен првиот шо го објави ти, тој е поевтин и тоа бааѓи.


Фала за советот, јас будала се засилив да го продам мојот Лингкен и да го земам или првиот или овој 250ка-та.
 
Мада од друга страна, тој кондензатор е намерно лимитиран со горна граница, баш од таа причина: да не ја оштетиш машината од високи обртаи -читај не чепкај таму, ако сакаш посилно земи нешто со 100 кс.

Ова може, а и немора да значи. Некои CDI-а се намерно фабрички ограничени за да се исполнат некои законски нормативи (ограничување на киловатите и други тракатанци). Ама, затоа се продава и фабричко CDI кое ја нема оваа блокажа. Ако такво CDI не нудат од фабрика, тезата на Џиш е точна и не треба да се менува, ако нудат, менувај одма! :)
--- надополнето: 9 февруари 2013 во 13:06 ---
Фала за советот, јас будала се засилив да го продам мојот Лингкен и да го земам или првиот или овој 250ка-та.

Од лингкенот до првиот немаш никаква разлика. Вториот е веќе друга приказна и тоа е сосем солиден мотор.
А кај било кој мотор - како ќе го чуваш, така ќе ти врати :)
 
Од лингкенот до првиот немаш никаква разлика. Вториот е веќе друга приказна и тоа е сосем солиден мотор.
А кај било кој мотор - како ќе го чуваш, така ќе ти врати :)

Знам дека нема разлика, но пофаца ми е за разлика од лингкенот :)

Инаку сепак дали некој ја знае цената на моториве?
 
Ова може, а и немора да значи. Некои CDI-а се намерно фабрички ограничени за да се исполнат некои законски нормативи (ограничување на киловатите и други тракатанци). Ама, затоа се продава и фабричко CDI кое ја нема оваа блокажа. Ако такво CDI не нудат од фабрика, тезата на Џиш е точна и не треба да се менува, ако нудат, менувај одма! :)
Тууу бе, заборајф јас. Лимитирани ви се прпалата од 3 на 2 и пол коњи, не сметајќи го волот шо го вози. Дајте едно 200 евра за друга CDI пошто со уште пола коњ, ти незнајш шо се можиш да добиеш.
 
Тууу бе, заборајф јас. Лимитирани ви се прпалата од 3 на 2 и пол коњи, не сметајќи го волот шо го вози. Дајте едно 200 евра за друга CDI пошто со уште пола коњ, ти незнајш шо се можиш да добиеш.

Тууу па ти па увреѓана невеста одма! Еве извини :pipi:
 
Тууу па ти па увреѓана невеста одма! Еве извини :pipi:
Не увреѓена, ама не ја глеам поентата на менување CDI за да добиеш ептен малце... зато и пишав погоре дека поисплатлива опција е покапа помалечкото и друго моторче со екстра парите шо ги планира... за да реши проблем.

Еве шо размислувам јас: имам 80 кубици крос. Јамаха. Да го напрам 120 кубици, клип, цилиндар од малоси се некои 250 евра. На тоа треба да променам ауспух (30-40 евра на старо), карбуратор (50 евра), палењето да речиме дека не го гибам. Ако кросот вреди 500 евра, со тие уште шо треба да ги додам, ќе земам 125-ка, евентуално 250-ка. Која е подобра варијанта? Реална 125/250 или приправано? Да не го спомнувам тука ризикот од: дали палењето ќе го издржи оптеретувањето, дали менувачот и радилицата ќе издржат, дали ламелите ќе издржат...
 
Проблемот е решен :) И само да ти кажам Dzish вчера вечерта моторот идеше 142км/ч а пред тоа од 110-115 нејќеше да мрдне ете колку да знаеш дека не е еден коњ или магаре ;) иначе на CDI-то му ја скинав зелено-белата жица и откачив еден пин што е прикачен на самата машина одма кај звездицата
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom