Совети околу мотоцикли

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
abe motorov e od 53-ta zatoa neka ne te cudi sto ima platina :) ...nego kako da ja proveram bombinata dali e do nea
E убо те прашав де... за шо мотор станува збор? Како да ти кажам? Исто ко да бараш рецепт за блага торта.

se izvinuvam sto ne pisam vo skuteri :) ako motorot nema kompresija sto treba da senapravi za da ima primer ? ako mozi odgovor se raboti za 50 cc motor !
Зависи колку е оштетен цилиндарот. Едно решение е менување на карики (освежување) на машината. Најефтино е и најмалку км се врват. Друго решение е бушење на цилиндарот и клавање поголем клип со нови карики. Одприлика ќе помини колку што поминал до првиот ремонт.
 

lo6ko piratot

безобразно реален
Член од
2 април 2009
Мислења
441
Поени од реакции
56

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
http://www.vintagebike.co.uk/pictures/1953-ardie-b252/

тоа е чудото ардиа б 252 него бомбина ко бомбина валда се проверува исто безразлика што модел е моторот
Вака некако треба да биди. Жици од машината да одат до бомбината (најчесто се 2, едната е +6 или +12 волти, другата е маса). Треба тука да се провери дали иди струја т.е. дали се индуцира струја кога се мава на курбла. Ако тоа е исправно, тогаш треба да се види дали проследува бомбината до платината...
 

lo6ko piratot

безобразно реален
Член од
2 април 2009
Мислења
441
Поени од реакции
56
Вака некако треба да биди. Жици од машината да одат до бомбината (најчесто се 2, едната е +6 или +12 волти, другата е маса). Треба тука да се провери дали иди струја т.е. дали се индуцира струја кога се мава на курбла. Ако тоа е исправно, тогаш треба да се види дали проследува бомбината до платината...
на бомбината има три жици
едната е таа што оди во свекицата
другата е таа што заедно со кондензаторот оди во платината
третата е таа што е поврзана со акумулаторот
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
на бомбината има три жици
едната е таа што оди во свекицата
другата е таа што заедно со кондензаторот оди во платината
третата е таа што е поврзана со акумулаторот
Ауф, тоа чудо има и кондензатор? Тогаш она погоре не важи... жицата шо оди во свеќицата елиминирај ја, пошто таа и не е некој фактор голем. Во ваков систем прашање е дали е исправен кондензаторот (и во каква состојба е платината)... А него можиш да го провериш со најпрост унимер што има можност за мерење на отпорници.

Ако не ти фаќа главата најпаметно ќе ти биде да го носиш кај мајстор шо поправа Томоси... CTX и Electronic моделите, имаа такво палење.
 

lo6ko piratot

безобразно реален
Член од
2 април 2009
Мислења
441
Поени од реакции
56
Ауф, тоа чудо има и кондензатор? Тогаш она погоре не важи... жицата шо оди во свеќицата елиминирај ја, пошто таа и не е некој фактор голем. Во ваков систем прашање е дали е исправен кондензаторот (и во каква состојба е платината)... А него можиш да го провериш со најпрост унимер што има можност за мерење на отпорници.

Ако не ти фаќа главата најпаметно ќе ти биде да го носиш кај мајстор шо поправа Томоси... CTX и Electronic моделите, имаа такво палење.
ако ми помогнеш да го одгураме ке го носам на мајстор, а ако не ке тупам мозок сам :)
да беше томосче ке го средев ама ова....
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
se izvinuvam sto ne pisam vo skuteri :) ako motorot nema kompresija sto treba da senapravi za da ima primer ? ako mozi odgovor se raboti za 50 cc motor !
Да се отвори најпрвин. Да се провери во каква состојба се ѕидовите на цилиндерот, дали има на нив надолжни гребнатинки, дали истото го има и кај клипчето, а карики секако дека ке мораш да смениш. Доколку на цилидерот има гребнатинки, потребно е или да набавиш нов, или истиот да го однесеш на проширување „на прва наредна“ (на пр. ако е „38-ка“, да се се крене на 38,5) и да набавиш клип со иста димензија и карики за него, или пак клип со стандардна големина и карики доколку одиш на варијантата со нов стандарден цилиндер. Ако ја избереш опцијата со зголемување на работната запремнина како што ти опишав, тогаш пожелно е да ставиш и нова коленеста оска („радилица“ како што оние што не си го познаваат јазикот го нарекуваат овој дел користејки го познатиот србизам) поради тоа што копресијата ќе биде знатно зголемена па може да дојде до нејзино кршење и несакани последици посебно кога е веќе користена и е моторот дојден во фаза да нема компресија.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
ако ми помогнеш да го одгураме ке го носам на мајстор, а ако не ке тупам мозок сам.
Не е проблем... мада наместо туркање, јас го применувам моделот на влечење. Напред братми со колата, назад јас со моторот. Без брзо возење (втора 25-30 км/ч), без нагли забрзувања/застанувања (под услов да има исправни кочници на моторот) колку пати го имам влечкано моторот...
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Не е проблем... мада наместо туркање, јас го применувам моделот на влечење. Напред братми со колата, назад јас со моторот. Без брзо возење (втора 25-30 км/ч), без нагли забрзувања/застанувања (под услов да има исправни кочници на моторот) колку пати го имам влечкано моторот...
...или уште еден со мотор и гуртна или 2 каши од пантолани (ова за на пат ако се јави потреба). Учкур од гаќи не држи, се кине!:P
-Инаку, на пат еднаш имам и туркано со нога другар кој остана дефект. Со десно стапало директ во задно седиште и возиш су усул зашто задната кочница нема да ти биде баш „при нога“ :)
 

lo6ko piratot

безобразно реален
Член од
2 април 2009
Мислења
441
Поени од реакции
56
ај ако знаете кажете ми кои се подобри сервиси за мотори во Скопје и од каде набавувате квалитетни резервни делови
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
ај ако знаете кажете ми кои се подобри сервиси за мотори во Скопје и од каде набавувате квалитетни резервни делови
Зависи што би сакал да сервисираш. Исто, битно е и за каков мотор се работи. Се на едно место нема. Различни делови се набавуваат од различни места, но најчесто од кај јужниот сосед доколку ги нема или пак цената им е превисока кај овластените дилери. Сервисите пак приказна за себе. Ако еден сервисира добро механика, појма нема од електрика па треба да одиш кај друг за такво сервисирање. Еден знае да отвори и поправи менувач, друг не знае ама добро го решава системот за вбризгување....
Биди поконкретен за да добиеш и поконкретен одговор.
 

lo6ko piratot

безобразно реален
Член од
2 април 2009
Мислења
441
Поени од реакции
56
Зависи што би сакал да сервисираш. Исто, битно е и за каков мотор се работи. Се на едно место нема. Различни делови се набавуваат од различни места, но најчесто од кај јужниот сосед доколку ги нема или пак цената им е превисока кај овластените дилери. Сервисите пак приказна за себе. Ако еден сервисира добро механика, појма нема од електрика па треба да одиш кај друг за такво сервисирање. Еден знае да отвори и поправи менувач, друг не знае ама добро го решава системот за вбризгување....
Биди поконкретен за да добиеш и поконкретен одговор.
за почеток ми треба палењето некој да го провери (се работи за Ардиа Б 252) а од делови ми треба најпрво акумулатор 6V 12Ah, за тој знам дека нечини :) ем и понатаму ќе може да се испитува се на раат.

Која марка на акумулатори се така по квалитетни?
 
I

IBIZA SOUND

Гостин
abe decki ovie skuterite tomos dobri li motori se
mislam dali se podobri tomos ili ovie kineskite
 
Член од
17 јануари 2011
Мислења
614
Поени од реакции
410
Некој совет или предлог за КРОС,со некоја понормална цена?
 
Член од
25 јуни 2011
Мислења
100
Поени од реакции
15
Kazete mi nekoj moto salon vo skopje kade mozam da najdam sportski 125 cc motori za Honda salonot znam nekoj drugi ?
Fala odnapred (y) .
 

Kajgana Shop

На врв Bottom