- Член од
- 21 септември 2008
- Мислења
- 1.082
- Поени од реакции
- 588
Да се наштелува само и ако е 4Т да се смени улје.Каков сервис редовен треба да се направи на скутерот на поминати 300 километри пишуваше во прирачник ама го загубив
Да се наштелува само и ако е 4Т да се смени улје.Каков сервис редовен треба да се направи на скутерот на поминати 300 километри пишуваше во прирачник ама го загубив
Сигурен си за ова? Другар ме изеде моторчево премногу троши10 ЛИТРА НА 160 КИЛОМЕТРИ????????????????????????немогуче, назад со гаранцијата и мењај го ОДМА , оваа реплика на априлија троши преку сила 3 3,5 литри на 100км
Да не има некоја мака. Види дали прима гас како што треба или се гуши моторот. Ако има некоја мака ништо чудно толку да ти троши. Инаку реално си трошат по 3,5 - 4 и секако потрошувачката зависи од начинот на возење.Сигурен си за ова? Другар ме изеде моторчево премногу троши
Несум сигурен, УБЕДЕН СУМ враќај го подитно маме им ебам лоповско, уствари вие празни глави што летате по реплики од 800 евра, сами сте си криви... строго италијанска веспа другово е све ѓубре (со исклучок на симчето <3, кимко и бенели)Сигурен си за ова? Другар ме изеде моторчево премногу троши
Ај не генерализирај молим те зошто нема секој по 2000 евра да фрла за мотор од 50кубика или 2000 евра воопшто за мотор.Дечкото има индивидуален проблем.Да беше кај сите овака одамна ке се пожалеа и други луѓе.Моторот е 2тактен и нормално треба да троши до 4 литри.Нов е има гаранција ке го средат.А дека не ги бива моториве тоа грешиш.Јас си земав половен кинески за 300 евра и 100 евра инвестиција во него и моторот е бомбона пали вози а комшии со италијански мотори им ебаа мајката само вози и без добро одржување и секој ден по мајстори висат и ги изгореа со цени.Поентата ми е колку пари толку музика.Јас за парите што ги имам дадено сум и презадоволен од моторот.Не можеш да кажеш за некого празна глава бидејќи никој не е будала да купи кинески а да има пари за квалитет.Несум сигурен, УБЕДЕН СУМ враќај го подитно маме им ебам лоповско, уствари вие празни глави што летате по реплики од 800 евра, сами сте си криви... строго италијанска веспа другово е све ѓубре (со исклучок на симчето <3, кимко и бенели)
Да не има некоја мака. Види дали прима гас како што треба или се гуши моторот. Ако има некоја мака ништо чудно толку да ти троши. Инаку реално си трошат по 3,5 - 4 и секако потрошувачката зависи од начинот на возење.
Несум сигурен, УБЕДЕН СУМ враќај го подитно маме им ебам лоповско, уствари вие празни глави што летате по реплики од 800 евра, сами сте си криви... строго италијанска веспа другово е све ѓубре (со исклучок на симчето <3, кимко и бенели)
Дечки значи вака има и уште една забелешка моторчето кога не е загреано работи под многу многу мала гас под 1000 обртаи и ако не давам на гаста гас, а кога ќе загрее работи на 2700+ обртаи. Како што знам секоја машина со внатрешно согорување треба да работи под поголема гас кога не е заграна односно да биде под саух, ама кај мене е обратно. Значи кога не е загреан иде максимум до 4500-5000 обртаи и трокира ненормално значи колку и полека да му ја даваш гаста премногу трокира. И кога не е загреано трокира едно 3-4 минути потоа оди супер..Ај не генерализирај молим те зошто нема секој по 2000 евра да фрла за мотор од 50кубика или 2000 евра воопшто за мотор.Дечкото има индивидуален проблем.Да беше кај сите овака одамна ке се пожалеа и други луѓе.Моторот е 2тактен и нормално треба да троши до 4 литри.Нов е има гаранција ке го средат.А дека не ги бива моториве тоа грешиш.Јас си земав половен кинески за 300 евра и 100 евра инвестиција во него и моторот е бомбона пали вози а комшии со италијански мотори им ебаа мајката само вози и без добро одржување и секој ден по мајстори висат и ги изгореа со цени.Поентата ми е колку пари толку музика.Јас за парите што ги имам дадено сум и презадоволен од моторот.Не можеш да кажеш за некого празна глава бидејќи никој не е будала да купи кинески а да има пари за квалитет.
Врати го додека е време.[DOUBLEPOST=1408578189][/DOUBLEPOST]Дечки значи вака има и уште една забелешка моторчето кога не е загреано работи под многу многу мала гас под 1000 обртаи и ако не давам на гаста гас, а кога ќе загрее работи на 2700+ обртаи. Како што знам секоја машина со внатрешно согорување треба да работи под поголема гас кога не е заграна односно да биде под саух, ама кај мене е обратно. Значи кога не е загреан иде максимум до 4500-5000 обртаи и трокира ненормално значи колку и полека да му ја даваш гаста премногу трокира. И кога не е загреано трокира едно 3-4 минути потоа оди супер..
Јас кога купував беше или во тој момент или да почекам 3 месеци и да купам Пежо. Како и повеќето не можев да чекам и купив Кинеско. Не се погоди т.е. имаше некоја мака, после 4к обрти се гушеше. Дадов 150 евра за да го поправат и после беше супер. Сето тоа ме кошташе околку 1100 евра. Со нешто помалку пари другар зеде стара Априлија. Разликата е огромна. Јачината на моторот е очигледна, водено ладење, за квалитет на изработка не се споредуваат. Така да не мора да фрлиш којзнае колку пари за да возиш убаво. Инаку се согласувам со тоа дека ако квалитето се одржува секое ќе тера повеќе.Ај не генерализирај молим те зошто нема секој по 2000 евра да фрла за мотор од 50кубика или 2000 евра воопшто за мотор.Дечкото има индивидуален проблем.Да беше кај сите овака одамна ке се пожалеа и други луѓе.Моторот е 2тактен и нормално треба да троши до 4 литри.Нов е има гаранција ке го средат.А дека не ги бива моториве тоа грешиш.Јас си земав половен кинески за 300 евра и 100 евра инвестиција во него и моторот е бомбона пали вози а комшии со италијански мотори им ебаа мајката само вози и без добро одржување и секој ден по мајстори висат и ги изгореа со цени.Поентата ми е колку пари толку музика.Јас за парите што ги имам дадено сум и презадоволен од моторот.Не можеш да кажеш за некого празна глава бидејќи никој не е будала да купи кинески а да има пари за квалитет.
Другар сигурен ли си дека ќе го вратат моторот?Врати го додека е време.[DOUBLEPOST=1408578189][/DOUBLEPOST]
Јас кога купував беше или во тој момент или да почекам 3 месеци и да купам Пежо. Како и повеќето не можев да чекам и купив Кинеско. Не се погоди т.е. имаше некоја мака, после 4к обрти се гушеше. Дадов 150 евра за да го поправат и после беше супер. Сето тоа ме кошташе околку 1100 евра. Со нешто помалку пари другар зеде стара Априлија. Разликата е огромна. Јачината на моторот е очигледна, водено ладење, за квалитет на изработка не се споредуваат. Така да не мора да фрлиш којзнае колку пари за да возиш убаво. Инаку се согласувам со тоа дека ако квалитето се одржува секое ќе тера повеќе.
Јас кога го купив ми трошеше 7L/100kmСигурен си за ова? Другар ме изеде моторчево премногу троши
А гаранцијата демек не важела ако си го чачкал кај друг мајстор така ми вика овој.. Што ли да правам што ли да чинам хахаах ми помина и меракот на моторчево поради потрошувачкава, претеризам невиден едно другарче вози Aprilia 50цц од оние со 2 штопа има поминато голема километража и само Gianelli ауспух. Apriliava оди 90kmh, а троши 3.5 до 4кгЈас кога го купив ми трошеше 7L/100km
Го однесов на мајстор,штелна тоа таму дизна/карбуратор и се намали на 4.
Кажи им дека моторот нема доволно моќ и дека има некоја грешка. Пробај нешто.Другар сигурен ли си дека ќе го вратат моторот?
Можно е, мајсторот што ми го чепкаше мене всушност беше сопственик на продавницата за моторчиња - од кај него го купив.А гаранцијата демек не важела ако си го чачкал кај друг мајстор така ми вика овој.. Што ли да правам што ли да чинам хахаах ми помина и меракот на моторчево поради потрошувачкава, претеризам невиден едно другарче вози Aprilia 50цц од оние со 2 штопа има поминато голема километража и само Gianelli ауспух. Apriliava оди 90kmh, а троши 3.5 до 4кг
Ах и овие мајсториве,намерно изгледа прават да троши повеќе,Јас кога го купив ми трошеше 7L/100km
Го однесов на мајстор,штелна тоа таму дизна/карбуратор и се намали на 4.
Изгуби на снага после тоа или исто беше?Јас кога го купив ми трошеше 7L/100km
Го однесов на мајстор,штелна тоа таму дизна/карбуратор и се намали на 4.