Скутери до 300 кубици

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.594
Поени од реакции
7.825
Има и еден друг модел на Пијаџо исто 400 кубици многу убав...не ми текнува името, треба да го побарам. Изгледа темава треба да ја смениме во Скутери до 600 кубици, како се залетавме сите по зверови :vozbud:

А за преносот, ова cvt е прилично револуционерен пренос кој постојано е во "движење" со цел да ги искористи до максимум вртежите кои се создаваат па така цело време во зависност од брзината/брзина на мењач/рпм ја менува положбата/висината автоматски за да ги искористи до максимум дадените капки гориво...

Инаку јас не би одел на скутер поголем од 300/400 кубици...Иако се туринг скутери, мислам дека се одлични за кратки/средни растојанија...

Кога зборуваме навистина за патувања, туринг верзиите на 600+ кубици моторите се вистинското уживање...Пан Еуропeан на пример :vozbud:

 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Aбе вие се заебавате или се заебавате? 4000 евра за скутер? Златен да не е тој мамата?


Ајде сега озбилно. Скутер (а.к.а. возило без менувач) е доволно за да те превези од точка А до точка Б притоа да не го напуштиш градот. Поради преносот потрошувачката во однос на истата кубикажа со менувач е речиси двојна. Сеа ке се јават возачи на 50 цц и ке кажат како скутерот им трошел 2литри на 100 км. Правиме муабет за скутер со 200-600 цм кубни зафатнина. За таа машина да се заврти до 130 потребно е речиси гас до даска, додека со менувач е друга филозофија. Друго е регистрацијата. Секој скутер што е околу 50 цц се регистрира ТРАЈНО! Еднаш засекогаш, само си обновуваш осигурување и си возиш. Скутер од 300 кубици за регистрација е некаде околу 5.000 денари ГОДИШНО, притоа земајки во предвид дека кај нас сеуште нема регистрација со важење од 6 месеци, 3 месеци, 1 месец и тн. Да се навратам на она погоре, зошто со скутер да не го напушташ градот? Оти скутерот е градско превозно средство, не се дизајнирани за возење на отворен пат. Оние 600 кубичните Пан Европски на Андроник би ги мењавал со



или



или



или било што и да е, само да има менувач :)
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.594
Поени од реакции
7.825
Пан Европскиот има 1300 кубици и да џандарите возат такви, а сум видел и Сузуки бандити исто бели...

За 300 кубици регистрацијата и повеќе од 5000 ќе биде...За 150 е некаде 4500!

А Встормот...е дефинитивно спартански мотор...кој го видел во живо, неможе а да не поминал уплашен :vozbud:
 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
А Встормот...е дефинитивно спартански мотор...кој го видел во живо, неможе а да не поминал уплашен :vozbud:
Не сакам мотори, ниту имам, а сум возел единствено томос аутоматик :pos: Кога успеа В-стромот да не ме остави рамнодушен значи дека навистина вреди. Седечката позиција е феноменална... Во Кавадарци се возеше еден кратко време на тетовски таблици, оттаму го знам.
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.594
Поени од реакции
7.825
Встормот е и прилично ефтин за таков мотор...Нов оди околу 7 илјади во моментов...
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Околу.....


а кавасаки 250 како што разбрав нов е околу 3.000 евра. Точно е тоа?
Хммм мислам дека беше околу 4.000 но не сум сигурен...инаку од класата со всторм е доста добар и Kawasaki Versys 650
 
S

StormRage

Гостин
Џиш имаше едни априлии брзинци 125ки скутери... брзини се менувае на рачките... шо серија беше појма неам...
и исто имаше не знам шо бее скутери дали 125 или 150 со пренос на ланец... интересно ми гледае ама не знам шо бее и дали бее со брзини... ако некој знајт слободно пишете :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Џиш имаше едни априлии брзинци 125ки скутери... брзини се менувае на рачките... шо серија беше појма неам...
и исто имаше не знам шо бее скутери дали 125 или 150 со пренос на ланец... интересно ми гледае ама не знам шо бее и дали бее со брзини... ако некој знајт слободно пишете :)
Тие со пренос на ланец се Derby, немаат менувач, а се над 2.500 евра....


aprilia мислам дека се викаа Sport City скутерите, ама не сум сигурен. Од нив копираат и кинезите, а имаат полуавтоматски менувач, тргнува без кумплуг, под мала работи и дури е во брзина...
 
S

StormRage

Гостин
Тие со пренос на ланец се Derby, немаат менувач, а се над 2.500 евра....


aprilia мислам дека се викаа Sport City скутерите, ама не сум сигурен. Од нив копираат и кинезите, а имаат полуавтоматски менувач, тргнува без кумплуг, под мала работи и дури е во брзина...
даа Sport City Cube

 
Член од
15 јануари 2011
Мислења
53
Поени од реакции
5
Абе неможе да се споредуе Кинез со Јапанец.... Иам Хонда скутер 50 кубици со 7 коња, од 96 година... на старт досеа никој неможе да ja јаде (од 50 кубика) освен најновата Gilera... :toe:


не би возел кинески мотор па поготово за 4000 еура . БОГ ДА ЧУВА . ЗА кјангценгтонг толку пари ?!
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Абе неможе да се споредуе Кинез со Јапанец.... Иам Хонда скутер 50 кубици со 7 коња, од 96 година... на старт досеа никој неможе да ja јаде (од 50 кубика) освен најновата Gilera... :toe:


не би возел кинески мотор па поготово за 4000 еура . БОГ ДА ЧУВА . ЗА кјангценгтонг толку пари ?!
Мајсторе никој не ти спомнува кинези тука... ко шо гледаш има скутери од Сузуки, Хонда... сега и кинез некој што се нашол, јебига, ги има вреди да се спомнат. Споредбата на кинези со останатите е на друга тема.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom