А како ќе однесеш дигитален доказ дека ги исполнуваш сите услови за да го стават потписот? Или да ги дигитализираме и сите фирми во државава? Тоа би било убиствен трошок за малите.
Ќе избегаме оф топик, ама ај.Можат со скенирани документи (додуша се отворени доста можности за манипулации).
Плус, тоа е само еден од проблемите. Втор проблем е раководителите. Неделно има две владини средби и барем уште две партиски на раководствата. Поголемиот дел од министрите би требало да присуствуваат на сите четири. Тоа значи дека на 4 од 5 работни дена ќе бидат во Скопје, што ќе им ја намали и онака ужасната продуктивност. Непартиски министри и владини средби преку Скајп се желби за некој друг свет. Во овој, проблемот е реален. Трета работа е комуникацијата меѓу министерствата. Тоа ќе ги зголеми патните трошоци страшно многу.
Раководителите ако се одговорни, ќе бидат одговорни и ќе се трудат во секоја позиција.Проблемот кај нас е во одговорноста.И постојат одговорни и паметни луѓе по партии и институции, само не можат да излезат на површина од тие 80% паразити во таквите организации.А патување барем до најблиските места до главниот град, за работниците можат и сега со добро организирана ‘приградска‘ железница (моментално патување на класична гарнитура експресен воз Ск-Ку е 30 мин., Ск-Ве е 40 мин., Ск-Те би било околу 50 мин.).
Нема држава што би била пример како да се изведе ова. Да можело, големите држави веќе ќе го направеле. Доминацијата на главниот град пред другите е проблем и на најразвиените држави во Европа и светот (сем САД, таму има многу главни градови, ама таа држава е изградена на сосема други принципи).
За држави со разграничени институции, компании и центри, можно е.Не верувам дека е само во Америка.
Во Италија, Милано со 1,5 милиони жители и околината се финансиски, сообраќаен и моден центар, Рим со скоро 4 милиони е административен центар.600 km се оддалечени, а патувањето со воз на првите 4-5 утрински воза (и тие после 15:00) е 2:55-3:25.Доволно време за завршување работа.Бт- Ск (232 км), на пример со моменталната инфраструктура на МЖ е 2:40.
Во Швајцарија Берн е главен град, а доста економски понапредни се Цирих, Базел и Женева.Патувањето помеѓу сите 4 града е просек 1:30, најдолго меѓу сите Цирих - Женева 300 и кусур км за 2:55 - 3:20.
Во Германија
Берлин освен административен, железнички и фармацевтски (DB, Siemens, BMW Motorrad, Air Berlin, Merck, Bayern Schering) и бројот на жители не е нешто исфорсиран.
Минхен e најсилен економски центар во цела Германија, со највисок стандард и најниска стапка на невработеност.Втор финансиски центар после Франкфурт и втор германски аеродром после Франкфурт со Луфтханза хаб.Европски центар на издавачко печатарска дејност, германски за информатика. (Osram, автоиндустрија - BMW, Neoplan, финансии - UniCredit Bank, Allianz, телевизии -ARD, ProSieben, европско седиште за Мајкрософт и Мекдоналдс)
Франкфурт финансиски и (авио)сообраќаен центар, седиште на ЕЦБ и Германската централна банка, Deutsche Bank, CommerzBank, KFW, германско/европско седиште на Credit Suisse, UBS, Goldman Sachs, Societe Generale, Bank of China, Barclays, BNP Paribas, Bank of Scotland).
Еве нешто доста интересно:
The largest employer at Frankfurt Airport is Lufthansa, Germany's flag carrier and also the largest airline in Europe. Although officially headquartered inCologne, Lufthansa employs 35,000 people in Frankfurt (compared to 800 in Cologne).[44][45] The Lufthansa Aviation Center (LAC) is the main operation base of Lufthansa at Frankfurt Airport. The airport serves as Lufthansa's primary hub with 157 worldwide destinations (compared to 110 destinations atMunich Airport, Lufthansa's second-largest hub).
Дортмунд(технолошки центар, електро и осигурителни компании),
Дизелдорф (електро и металургија - EON, Thyssen Krupp, уметнички и моден центар - Esprit, Henkel, L^Oreal, европска централа за добар број јапонски банки поради големата јапонска емиграција, Меtro, LTU, фабрика на Даимлер АГ за комерцијални возила, телевизии - WDR, ZDF),
Келн (Lufthansa, RTL, Ford Europe, Toyota GMBH, центар на пиварска индустрија)
Хамбург (второ пристаниште во Европа, седиште на најстарите германски банки, германската фабрика на Ербас, NDR tv),
Хановер (Tui AG, VWN, седишта на главни осигурителни фирми),
Нирнберг (MAN), Kил (150% БДП пер капита над ЕУ стандардот),
Сите јаки и економско-финансиски и индустриски и сообраќајни центри.
Лајпциг освен ова и образовен центар, еден од најстарите, најпознати и најценети универзитети е тамошниот.
Ете и во Словенија.Марибор - Љубљана (~150km.) е 1:50-2:30 со воз и опции на секој 45-60 мин.Да не е дека само ептен развиени земји набројав.
А кај нас
отворија лабораторија во претходно затворен отсек на факултет - единствен во земјава.