- Член од
- 2 април 2006
- Мислења
- 14.363
- Поени од реакции
- 3.069
Конечно главните луѓе на повеќето developer-ски куќи,ја увидоа моќта на PC-то,врз минаните,сегашните и сите идни најавени конзоли.
Едноставно,зашто да се прават договори за ексклузиви за конзоли,кога PC маркетот е толку голем,што ќе направат несомнено повеќе профит ако играта е мултиплатформска.
Што ви зборувам?
Devil May Cry,е една од најпопуларните игри за PS2.
Со доаѓањето на новите конзоли,нема веќе PS2 ексклузиви,конечно и ние "јадниците" на PC мониторите ќе можеме од прва рака да ја искусиме магијата на оваа игра.
А дека има магија,нема да мора да чекате до крајот на оваа рецензија за да ви потврдам,едноставно играта во одредени аспекти брилира
Значи,толку од воведот,одиме на работа.
Но мала напомена,играта е рецензирана базирајќи на вкупно некои 1 и пол саат ingame,кои ни ги дозволува trial-от,на некој интересен начин
Првиот впечаток за DMC4,и не беше баш охрабрувачки.
Менито е конзолашко,со само две опции повеќе од PS3 верзијата,PC Settings & Performance test.
Контролите се местат според Xbox360 gamepad-от,а и мутавиот женски глас кој упорно повторува Devil May Cry во позадината,и на првото кажување ви е неверојатно иритирачки.
Но,сите конверзии имаат конзолашко мени,што е тотално несфатливо,и голема глупост од самите програмери.
Но,да видиме каков гејмплеј нуди DMC4
Гејмплеј
Имате два мода понудени во trial-от.Првиот е 10 минутно кршење на се и сешто низ нивото,независно до каде ќе стигнете.
Второто,ви нуди навистина неверојатна презентација на графика,приказна,гејмплеј,адреналин и звук.Имено,претставува Boss fight,со навистина импресивно огнено чудовиште
Првиот мод ве воведува низ потезите со кои можете да ги млатите,газите,сечете,правите масовни комбоа,фрлате магии,пукате итн итн...
Ако не сфативте,ова е ненормално набиена акциска игра,дури и над нивото на Painkiller.
Вие сте Nero,човек со натприродни вештини,и не прашувате зошто и како,едноставно само сечете.
Секако,ваквиот пристап има голема опасност да постане монотон и репетивен,но за среќа,тоа не е случај со DMC4.
Едноставно решение,констатно добивате нови комбоа и нови моќи,кои се навистина феноменални.
Мислам,ние PC играчите досега,освен но Prince of Persia и сличните игри,немаме многу искуства со комбоа (да ги занемариме Tony Hawks игрите ).
Е сеа,кажете ми вие колку е импресивно кога можете да рипнете 5 метри во воздух,со помош на комбо (пеколно тешко комбо) да повлечете еден од 5-6 непријатели во воздух,и да го млатите 10 сек пред да го закопате во земја.
И не мора да го закопате,едноставно фрлете го врз другите кои беспомошно ве гледаат од земјата.
Можностите ги прави вашата имагинација
Е сега,вториот мод,е приказна сам за себе.
Да почнеме од поглед на гејмплеј.
Вашата цел е да победите екстремно големо чудовиште,кое се декларира како крал на огнениот пекол.
Има меч,кој е 8 пати поголем од вашиот лик,и способност да пали се пред себе.
Признавам на прво играње,мислев дека е невозможно,убивајќи ме,додека јас успеав само да му земам 1/10 од енергијата.
Но,тогаш сфатив што е најдоброто нешто за гејмплејот на DMC 4.
Не можете да победите со рандом стискања на копчиња и комбоа,како што беше случај со Prince of Persia,или не дај боже,Assasins Creed.
Мора да пристапите малку аналитички,и да ја користите вашата околина.
Значи,што претставуваат сите куќи околу вас,кои првиот пат не ги приметивте?
Нормално,можете да ги искористите како некој вид скала,односно преку нив,да скокнете на чудовиштето,и да му го покажете сечилото на вашиот меч.
Секако,се додека не ве размава со опашот
Потоа,кога ќе изгубите енергија,намамете го да замавне накај вас стоејќи до некоја куќа,избегнете и земете ги зелените черепи,кои ќе ви ја вратат виталноста.
Навистина,импресивно и тешко.
Но што кога ќе ги раскршите сите куќи?
Тогаш стапува адреналинот,односно вие сте на 1 удар,он е на два,има да ве стане од столчето на екранот напнатоста и адреналинот.
Навистина,навистина импресивно.
Графика
Иако можеби мислевте дека гејмплејот е најјаката карактеристика на DMC4,сепак имам скриено (и екстремно пријатно) изненадување за вас.
Графиката е феноменална,и тоа и од двата аспекти,изглед и оптимизација.
Да почнеме со изгледот,на почеток на вториот мод трчате низ планина и снег.
Што ако ви кажам дека таа сцена е подобра на изглед и атмосфера од оние снежнине на Crysis?
Импресионирани?
Но,да продолжиме со толку елаборираното огнено чудовиште.
Оганот е толку верно направен,како и неговиот вжештен меч,што едноставно ве грее од екранот.
Но сепак,да престанам тука со фалењето на графиката,и да ви кажам мала замка.
Имено,DMC4,на обичен CRT и LCD монитор испод 19",изгледа,да речеме еве,не толку импресивно.
Морате да сфатите,бидејќи играта е развивана за Xbox360 и PS3,има толку мали детали и графички финти,кои апсолутно ништо не би ви значеле на вашиот монитор.
Се прашувате зашто?
Бидејќи овие конзоли се FullHD,и се приклучуваат во 99% од случаите на телевизори со дијагонала поголема од 32",што е скоро два пати повеќе од вашите монитори.
Затоа,морам да признаам,без никакво ругање према вас,дека мојата импресионираност од графиката е пред се зашто го приклучив PC-то на Sony 40" FullHD телевизор.
Моја препорака,ако имате некој таков,вкусете ја на најдобриот начин играта,бидејќи на PC монитор не е истото.
Другата страна на графиката,оптимизацијата.
Овде можам да зборам навистина многу,но крајната линија е всушност прашањето :
Колку игри од новата генерација вашиот скромен PC е спремен да ги врти со над 30fps на макс сетизни со Full Antialiasing,при резолуција од енормни 1920*1080 пиксели?
Ниедна?
Ете ви одговор за оптимизацијата,со еден збор,ова не е феноменално,ова е толку над феноменалното што навистина не ми е јасно како успеале...
Луди јапанци,мојот PC со 3ghz single core,го оптимизираа на толку извиканите процесори на PS3.
А,да,дали спомнав дека текстурите се почисти од Crysis (на околината,ликовите се помалце импресивни),и дека се тоа врти во Dx10 графика?
При оценка од 0-10,овде мора да дадам 12/10,неверојатна оптимизација,која се надевам ќе стане стандард во иднина :zlo:
Приказна,звук
За жал,trial-от не ја открива приказната,но она што ќе го видите од Nero,сигурно ќе ве импресионира.
Мислам,замислете си ја следнава ситуација (или симнете го трајалот и видете сами)
Излегува огромново чудовиште од пеколот,30 пати поголемо од вас,
со еден удар на мечот,го пали целото градче околу вас,но сепак вас не ве ни приметува и продолжува на некој само на него познат пат.
Nero го проаѓа,го вади мечот,и со едно вртење околу земјата,му го гаси цел оган.
Чудовиштево се врти,сеуште прилично фино (за чудовиште),а Nero му објаснува :
-Fire is not good for my skin.I never tan.
Чудовиштево,изненадувачки фино,но со вознемирувачки глас,му објаснува :
-People weren't like you when i was on Earth,2000 years ago...
A Nero на тоа :
-Wanna make it another 2000?
И борбата е спремна,но неверојатни се cut сцените,мора да видите со свои очи
Звукот,за жал во демото не беше на некое надпросечно ниво,како и остатокот од играта.
Ефектите беа тука,но сепак пукањето и мечувањето можат да бидат попратени со подобри и поефективни звуци.
Но на сево ова,алчно е да се бара повеќе.
Ултра Мудар Заклучок :
Пред се,мора да сфатите дека играва е рецензирана од гејмер кои има пројдено толку многу,што за нешто да го импресионира,треба да е навистина над секакви очекувања.
Со тоа кажано,можам само да ви потврдам,дека ова ќе се игра,ќе се збори и ужива.
И нема да мора да купувате нова графичка за да уживате во целата оваа деструкција.
Кој ќе чека до Јули сеа
Едноставно,зашто да се прават договори за ексклузиви за конзоли,кога PC маркетот е толку голем,што ќе направат несомнено повеќе профит ако играта е мултиплатформска.
Што ви зборувам?
Devil May Cry,е една од најпопуларните игри за PS2.
Со доаѓањето на новите конзоли,нема веќе PS2 ексклузиви,конечно и ние "јадниците" на PC мониторите ќе можеме од прва рака да ја искусиме магијата на оваа игра.
А дека има магија,нема да мора да чекате до крајот на оваа рецензија за да ви потврдам,едноставно играта во одредени аспекти брилира
Значи,толку од воведот,одиме на работа.
Но мала напомена,играта е рецензирана базирајќи на вкупно некои 1 и пол саат ingame,кои ни ги дозволува trial-от,на некој интересен начин
Првиот впечаток за DMC4,и не беше баш охрабрувачки.
Менито е конзолашко,со само две опции повеќе од PS3 верзијата,PC Settings & Performance test.
Контролите се местат според Xbox360 gamepad-от,а и мутавиот женски глас кој упорно повторува Devil May Cry во позадината,и на првото кажување ви е неверојатно иритирачки.
Но,сите конверзии имаат конзолашко мени,што е тотално несфатливо,и голема глупост од самите програмери.
Но,да видиме каков гејмплеј нуди DMC4
Гејмплеј
Имате два мода понудени во trial-от.Првиот е 10 минутно кршење на се и сешто низ нивото,независно до каде ќе стигнете.
Второто,ви нуди навистина неверојатна презентација на графика,приказна,гејмплеј,адреналин и звук.Имено,претставува Boss fight,со навистина импресивно огнено чудовиште
Првиот мод ве воведува низ потезите со кои можете да ги млатите,газите,сечете,правите масовни комбоа,фрлате магии,пукате итн итн...
Ако не сфативте,ова е ненормално набиена акциска игра,дури и над нивото на Painkiller.
Вие сте Nero,човек со натприродни вештини,и не прашувате зошто и како,едноставно само сечете.
Секако,ваквиот пристап има голема опасност да постане монотон и репетивен,но за среќа,тоа не е случај со DMC4.
Едноставно решение,констатно добивате нови комбоа и нови моќи,кои се навистина феноменални.
Мислам,ние PC играчите досега,освен но Prince of Persia и сличните игри,немаме многу искуства со комбоа (да ги занемариме Tony Hawks игрите ).
Е сеа,кажете ми вие колку е импресивно кога можете да рипнете 5 метри во воздух,со помош на комбо (пеколно тешко комбо) да повлечете еден од 5-6 непријатели во воздух,и да го млатите 10 сек пред да го закопате во земја.
И не мора да го закопате,едноставно фрлете го врз другите кои беспомошно ве гледаат од земјата.
Можностите ги прави вашата имагинација
Е сега,вториот мод,е приказна сам за себе.
Да почнеме од поглед на гејмплеј.
Вашата цел е да победите екстремно големо чудовиште,кое се декларира како крал на огнениот пекол.
Има меч,кој е 8 пати поголем од вашиот лик,и способност да пали се пред себе.
Признавам на прво играње,мислев дека е невозможно,убивајќи ме,додека јас успеав само да му земам 1/10 од енергијата.
Но,тогаш сфатив што е најдоброто нешто за гејмплејот на DMC 4.
Не можете да победите со рандом стискања на копчиња и комбоа,како што беше случај со Prince of Persia,или не дај боже,Assasins Creed.
Мора да пристапите малку аналитички,и да ја користите вашата околина.
Значи,што претставуваат сите куќи околу вас,кои првиот пат не ги приметивте?
Нормално,можете да ги искористите како некој вид скала,односно преку нив,да скокнете на чудовиштето,и да му го покажете сечилото на вашиот меч.
Секако,се додека не ве размава со опашот
Потоа,кога ќе изгубите енергија,намамете го да замавне накај вас стоејќи до некоја куќа,избегнете и земете ги зелените черепи,кои ќе ви ја вратат виталноста.
Навистина,импресивно и тешко.
Но што кога ќе ги раскршите сите куќи?
Тогаш стапува адреналинот,односно вие сте на 1 удар,он е на два,има да ве стане од столчето на екранот напнатоста и адреналинот.
Навистина,навистина импресивно.
Графика
Иако можеби мислевте дека гејмплејот е најјаката карактеристика на DMC4,сепак имам скриено (и екстремно пријатно) изненадување за вас.
Графиката е феноменална,и тоа и од двата аспекти,изглед и оптимизација.
Да почнеме со изгледот,на почеток на вториот мод трчате низ планина и снег.
Што ако ви кажам дека таа сцена е подобра на изглед и атмосфера од оние снежнине на Crysis?
Импресионирани?
Но,да продолжиме со толку елаборираното огнено чудовиште.
Оганот е толку верно направен,како и неговиот вжештен меч,што едноставно ве грее од екранот.
Но сепак,да престанам тука со фалењето на графиката,и да ви кажам мала замка.
Имено,DMC4,на обичен CRT и LCD монитор испод 19",изгледа,да речеме еве,не толку импресивно.
Морате да сфатите,бидејќи играта е развивана за Xbox360 и PS3,има толку мали детали и графички финти,кои апсолутно ништо не би ви значеле на вашиот монитор.
Се прашувате зашто?
Бидејќи овие конзоли се FullHD,и се приклучуваат во 99% од случаите на телевизори со дијагонала поголема од 32",што е скоро два пати повеќе од вашите монитори.
Затоа,морам да признаам,без никакво ругање према вас,дека мојата импресионираност од графиката е пред се зашто го приклучив PC-то на Sony 40" FullHD телевизор.
Моја препорака,ако имате некој таков,вкусете ја на најдобриот начин играта,бидејќи на PC монитор не е истото.
Другата страна на графиката,оптимизацијата.
Овде можам да зборам навистина многу,но крајната линија е всушност прашањето :
Колку игри од новата генерација вашиот скромен PC е спремен да ги врти со над 30fps на макс сетизни со Full Antialiasing,при резолуција од енормни 1920*1080 пиксели?
Ниедна?
Ете ви одговор за оптимизацијата,со еден збор,ова не е феноменално,ова е толку над феноменалното што навистина не ми е јасно како успеале...
Луди јапанци,мојот PC со 3ghz single core,го оптимизираа на толку извиканите процесори на PS3.
А,да,дали спомнав дека текстурите се почисти од Crysis (на околината,ликовите се помалце импресивни),и дека се тоа врти во Dx10 графика?
При оценка од 0-10,овде мора да дадам 12/10,неверојатна оптимизација,која се надевам ќе стане стандард во иднина :zlo:
Приказна,звук
За жал,trial-от не ја открива приказната,но она што ќе го видите од Nero,сигурно ќе ве импресионира.
Мислам,замислете си ја следнава ситуација (или симнете го трајалот и видете сами)
Излегува огромново чудовиште од пеколот,30 пати поголемо од вас,
со еден удар на мечот,го пали целото градче околу вас,но сепак вас не ве ни приметува и продолжува на некој само на него познат пат.
Nero го проаѓа,го вади мечот,и со едно вртење околу земјата,му го гаси цел оган.
Чудовиштево се врти,сеуште прилично фино (за чудовиште),а Nero му објаснува :
-Fire is not good for my skin.I never tan.
Чудовиштево,изненадувачки фино,но со вознемирувачки глас,му објаснува :
-People weren't like you when i was on Earth,2000 years ago...
A Nero на тоа :
-Wanna make it another 2000?
И борбата е спремна,но неверојатни се cut сцените,мора да видите со свои очи
Звукот,за жал во демото не беше на некое надпросечно ниво,како и остатокот од играта.
Ефектите беа тука,но сепак пукањето и мечувањето можат да бидат попратени со подобри и поефективни звуци.
Но на сево ова,алчно е да се бара повеќе.
Ултра Мудар Заклучок :
Пред се,мора да сфатите дека играва е рецензирана од гејмер кои има пројдено толку многу,што за нешто да го импресионира,треба да е навистина над секакви очекувања.
Со тоа кажано,можам само да ви потврдам,дека ова ќе се игра,ќе се збори и ужива.
И нема да мора да купувате нова графичка за да уживате во целата оваа деструкција.
Кој ќе чека до Јули сеа