Skylake
proseCUTE
- Член од
- 7 јули 2016
- Мислења
- 1.078
- Поени од реакции
- 1.711
ОК, имам при пеид број кој што го земав кратко одкако ми заврши пост пеид договорот за кој плаќав само 749 ден, земајки во предвид дека истиот договор под друго име сега е 899 ден, а јас речиси и воопшто не ги користам пост-пеид бенефитите решив дека е најдобро да си земам при-пеид број.
Одкако го земав бројот, имав некои 200 ден почетен кредит со него. Не решив да го трошам бидејки повеќе ме бараат одошто јас барам па си го чував кредитот само доколку ми затреба хитно, знаејки дека кредитот ми е недопрен решив да направам краток повик, кој стварно требаше да го направам и ми се јави секретарка која ми кажа дека имам 0 денари. После ова поднесов приговор до T-Mobile а им требаше речиси две недели да ми одговорат. Приговорот беше прифатен и ми го вратија кредитот.
Вратениот кредит не го допрев во следните 2 месеца, бидејки претежно користам Wi-Fi на смартфонот. Денес повторно хитно ми затреба да се јавам, и ете ти пак, имате 0 кредит, па дури и ми кажуваат дека сум ги искористил сите 3 повици што може да ги направиш ако имаш 0 кредит, а јас немам потрошено ниту денар.
Што прават овие T-Mobile? Дали се до толку незаштитени па некој им хакира во мрежата и си симулира сим картички на друга направа и прави повици трошејки кредит од други направи? Дали воопшто знаат да работат? Дали на некој друг му се случува ова? Дали се свесни дека има ситуации во животот кога и самиот живот ти зависи од телефонски повик? Каде можам до го пријавам ова? Решение? Тотално сум исфрустриран, не се работи за 200 ден, се работи за играње мајтап со потрошувачите.
TLDR: Од Т-Мобиле ми го празнат целосно кредитот, кога ќе им текне...
Одкако го земав бројот, имав некои 200 ден почетен кредит со него. Не решив да го трошам бидејки повеќе ме бараат одошто јас барам па си го чував кредитот само доколку ми затреба хитно, знаејки дека кредитот ми е недопрен решив да направам краток повик, кој стварно требаше да го направам и ми се јави секретарка која ми кажа дека имам 0 денари. После ова поднесов приговор до T-Mobile а им требаше речиси две недели да ми одговорат. Приговорот беше прифатен и ми го вратија кредитот.
Вратениот кредит не го допрев во следните 2 месеца, бидејки претежно користам Wi-Fi на смартфонот. Денес повторно хитно ми затреба да се јавам, и ете ти пак, имате 0 кредит, па дури и ми кажуваат дека сум ги искористил сите 3 повици што може да ги направиш ако имаш 0 кредит, а јас немам потрошено ниту денар.
Што прават овие T-Mobile? Дали се до толку незаштитени па некој им хакира во мрежата и си симулира сим картички на друга направа и прави повици трошејки кредит од други направи? Дали воопшто знаат да работат? Дали на некој друг му се случува ова? Дали се свесни дека има ситуации во животот кога и самиот живот ти зависи од телефонски повик? Каде можам до го пријавам ова? Решение? Тотално сум исфрустриран, не се работи за 200 ден, се работи за играње мајтап со потрошувачите.
TLDR: Од Т-Мобиле ми го празнат целосно кредитот, кога ќе им текне...