Znaci...decurlio.......... sepak treba da se razgledaat fakti i da se znae....vaka za seir praenje , moze e i dobro..
Titanik zaradi prestiz vo togas aktuelnata konkurencija za prevoz na patnici preki Atlantik..plovel mnogu brgu...ne ja namalil brzinata , koga go stemnilo, a veke dosol vo vodite na Labrador, iako pred toa bile prijaveni golemi santi mnogu pojuzno od voobicaenoto. Znaci vo temnica i vo maglata , koga trebalo da plovi so epten mala brzina,duri i da zastane toj ..sibal. Koga ja zabelezale santata,ne mozel da svrti dovolno brgu taka da ja zakacil i napravena e rasekotina mislam 2-3 metra vo dolzina od nekoi 20 metri... Sto e najsmesno toa ne trebelo da bide problem...brodot bil konstruiran vo segmenti i potopuvanjeto duri i na tri takvi komori , nemalo da go potopat....
Tuka doagja do izraz drcnosta i nepocituvanjeto na tehnickata dokumentacija. Vodonepropusnite pregradi ne se izgradeni po celata visina na pregradite, tuku samo do visina na pretposlednite dve palubi na trupot..., znaci ne spored tehnickata dokumentacija... zosto nikoj od "investitorite" ne pomisluval deka voda moze da dojde do taa visina...
No koga potonale prvite tri komori, veke dobro zarinkan vo okeanot, vodata pocnala da preliva preku gornata ivica na potopenata pregrada vo slednata komora, pa koga se potopila i ovaa vo slednata itn....zatoa brodot, ako se sekavate i od filmot...potonuva skoro vertikalno , so krmata posledna....i muzikata na nea
, bidejki kako znaete sekogas koga ke ja zaebeme rabotata...sviri muzika...
bleh muzika....
Pri toa onaka vo skoro vertikalna polozba, trupot na brodot ne izdrzal i se prekrsil...toa bilo na del pod voda i zatoa , ako do togas tonel relativno poleka, komora po komora, na krajot naglo liznal vo dlabocinite....
Toa e toa...mumijata mozebi ima nekoja uloga tuka, fakt e deka ima nekoja dubara okolu tie stari egipjani, no kako bas...za sega toa nikoj ne moze da kaze...