Не сум го „утнал“ значењето на зборовите - да, зборуваме за промена на полот, но таа промена е како последица на нејзиниот родов идентитет. Ти велиш дека „жена“ е личност која раѓа и има менструален циклус, што можеби е точно (доколку ги занемариме тие „болните“ што не добиваат и не можат да родат

), но само кога станува збор за полот. Терминот „жена“ е малку покомплексен од тоа - вклучува и родови карактеристики кои ти ги занемаруваш и затоа велиш дека она не може да е жена. Појасно сега?
Искрено, баш ме интересира што е според тебе ова:
Маж, болен маж, жена или болна жена?
Дебатата ја носиш у скрос друг правец и пак играш семантички игри.
Поделбата е на „биолошка жена“ за што полот е једина детерминанта и за што ја цело време трубам дека не може да биде „променето“ од операции, „вистинска жена“ што вклучува „пол“ + родови карактеристики и тие жени кои не се осеќаат како жени не се „вистински жени“ туку „биолошки жени“, а родово се осеќаат ко машки или нешто друго и „родова жена“ (глупи ми се македонскиве преводи али јбг) што би вклучувало маж кој се осеќа како жена, но полот му е машки. Истиов муабет комплетно се применува и за дефинирање на „вистински маж“, „биолошки маж“ и „родов маж“.
Кога кажувам „жена“ ја подразбирам билошката компонента како императив што би ги вклучила „биолошка жена“ и „вистинска жена“ и сакам да кажам дека типот можеби родово се осеќа ко жена (спаѓа у родова жена), ама му фали биолошката компонента и тоа не го прави „права жена“ и јебига.
Ја не кажувам дека е „погрешно“ или „правилно“ он да има друг родов идентитет, нема научна евиденција која уште има потврдено дали се работи за аномалија или не, така што сите ставови околу таа проблематика се питање на лично мислење. Јас лично верувам дека се работи за генетска аномалија на мозокот и секрецијата на хормоните, али не тврдам дека сум во право, така што ќе го оставам тоа како шпекулација.
А сликата, сликата е маж со родов идентитет како жена. Ипак, толку добро „надворешно имитира жена“ што најверојатно ќе го направи привлечен како жена.
Дури и да е привлечен како „жена (подразбирам биолошка жена без операции)“, тоа не го прави „биолошка жена“ што јас пробувам да го потенцирам цело време, а со тоа не го прави ни вистинска жена која нели се согласивме дека мора да ги задоволува критериумите на родова припадност и биолошки карактеристики.
А дали е болен и дали различен родов идентитет ќе биде дефиниран како „болест“ или не, бара многу истражувања и научна поткрепа, проблемот е во тоа што ваквите прашања се политизирани и увек ќе повлечат либерали вс конзервативци препукувања, моралната сфера си ја игра својата улога како и личните убедувања за „болест“ кои се мутни во психологијата, така што далеку од тоа дека феноменот може да се сведе на „болно“ или “здраво“.