Прашање за Христијанството III

M

mar30

Гостин
Логиката многу е фалична и историски неточна, црквата немала апсолутна контрола врз државата. Сепак ќе повториме


Лага која бестрамно ја повторуваш, сепак по 100ти пат
кога ке имаш контра/аргумент или факт во некој твој напишан став тогаш ке дискутираме.

Факт

Генерално, факт е настан што се има случено или изјава што е вистинита во одредена објективна смисла, без разлика на тоа дали некој ја зема за вистина или не. Некогаш, се разбира, има разлики во мислење над тоа што е фактички, и постојат одредени методи за минимизирање на тие разлики.

Логички аргумент

Кај логиката, аргумент представува обид за покажување на вистинитоста на едно тврдење наречено заклучок, врз основа на вистинитоста на збир тврдења наречени искази. Процесот на покажување на дедуктивното и индуктивното расудување му дава облик на аргументот и подразбира некој вид на комуникација, која може да биде дел од пишан текст, говор или разговор.


Став со кој девалвираш се што е надвор од православието е нерационален,за конкретниот случај веројатноста за вистинитост на фактот неодвојливоста на врската црква/држава е канонизирање на царот како ravno-apostalnii со што јасна дистинкција помегу нив нема од 988 се до 1721 год. но со самиот чин на канонизирање на владетелот од страна на црквата самата држава е во инфериорна положба бидејки црквата е таа која овластува' а царот односно државата нејзин извршител'.
овој став го имаат искажано автори на 'The Routledge Handbook of Religion and Security' кои се едни од најреспектираните експерти во областа религија и безбедност.


Pauletta Otis
Pauletta Otis is a senior fellow in religion and world affairs at the Pew Forum on Religion & Public Life. She is a leading expert on cultural and religious violence with special expertise in the study of sub-national violence and combines both the theoretical with operational experience and expertise. She has conducted field research in conflict situations in South Asia, Latin America, the Middle East and the eastern Mediterranean. She was professor of political science and international studies at the University of Southern Colorado (1989-2004) and held the positions of distinguished visiting professor of international security studies at the Joint Military Intelligence College (1998, DOD), visiting scholar at the National Security Education Program (1999, NDU), and professor of international security studies (2002-2004 JMIC). She has served as a member of the Defense Intelligence Advisory Board, Defense Science Policy Board Summer Study on Homeland Security and in a senior advisory capacity for the U.S. military chaplains. Otis holds a Ph.D. from the University of Denver.

Dennis R. Hoover
Vice President for Research and Publications "IGE creates unique forums for rigorous scholarship and candid dialogue about the complex roles of faith in public life worldwide. It is a pioneer in the now-burgeoning field of religion and international affairs."

Dennis R. Hoover, Ph.D., is Vice President for Research and Publications at the Institute. He also serves as executive director of the Center on Faith & International Affairs (CFIA) and as editor of CFIA's journal, The Review of Faith & International Affairs.

He came to the Institute in January 2003 from the Leonard E. Greenberg Center for the Study of Religion in Public Life at Trinity College in Hartford, CT, where he was a resident fellow and associate editor of the Center's journalism review magazine, Religion in the News.

He earned his doctorate in politics in 1997 at the University of Oxford, where he wrote his thesis, "Conservative Protestant Politics in the United States and Canada: The Mobilization of Evangelical Social Movements Across the Continental Divide." He earned his M.Phil. in Politics in 1992 at Oxford as well, studying the political institutions of advanced industrial societies, American politics, contemporary political theory, and modern theories of law and state. He graduated magna cum laude in 1990 from Messiah College in Grantham, PA, where he majored in political science.

He has taught political science courses at several institutions, including Trinity College in Hartford, CT and Berry College in Mount Berry, GA. Dr. Hoover is co-editor with Chris Seiple and Pauletta Otis of The Routledge Handbook of Religion and Security (Routledge, 2013), co-editor with Douglas Johnston of Religion and Foreign Affairs: Essential Readings (Baylor University Press, 2012), and co-editor with Robert A. Seiple of Religion and Security: The New Nexus in International Relations (Rowman & Littlefield, 2004). He has also written for diverse popular journals, including Books & Culture and The Nation.

Dr. Chris Seiple
President Emeritus & Chairman of the Board "Forced worship stinks in the nostrils of God." —Roger Williams, 1670

Chris Seiple, Ph.D., is President Emeritus and Chairman of the Board at the Institute for Global Engagement (IGE), a research, education, and diplomatic institution that builds sustainable religious freedom worldwide through local partnerships. As such he works for and with the President and CEO of IGE, John Gallagher. Chris previously served as IGE’s President from 1 September 2003 to 1 September 2015. He tweets regularly via @CSeiple.

A graduate of Stanford, the Naval Postgraduate School, and the Fletcher School for Law & Diplomacy, he is also the founder of The Review of Faith & International Affairs, a Senior Fellow at the Foreign Policy Research Institute (Philadelphia), and a member of the International Institute for Strategic Studies (London).

His book, The U.S. Military/NGO Relationship in Humanitarian Interventions (The U.S. Army War College, 1996), is a seminal work in the field. Seiple is a co-author of International Religious Freedom Advocacy: A Guide to Organizations, Law, and NGOs (Baylor University Press, 2009), and a co-editor of The Routledge Handbook on Religion & Security (2013). He wrote his 2007 Ph.D. dissertation on the bilateral relationship between the U.S. and Uzbekistan.

Seiple is a member of the Council on Foreign Relations, and serves on its religious advisory committee. Dr. Seiple is the Chair for the World Economic Forum's Global Agenda Council on the Role of Faith (2014-2016), and writes regularly for the World Economic Forum Blog. He is also co-founder and co-chair of the "IRF Roundtable," a non-partisan consortium of Washington-area international religious freedom (IRF) NGOs that meets bi-monthly to discuss how best to promote religious freedom in Washington policy circles and worldwide. Previously he served on the Federal Advisory Committee to the U.S. Secretary of State—The "Strategic Dialogue with Civil Society"—where he was a Senior Advisor to the Committee's "Religion and Foreign Policy" working group (2011-2015).

Chris is the co-founder and administrator of The Cradle Fund, IGE’s program to help rescue, restore, and return Middle Eastern Christians and other religious and ethnic groups to a home where they can live and practice their faith free from fear. Related, Seiple serves on the Religion, Identity and Countering Violent Extremism working group of the Middle East Strategy Task Force (MEST), at The Atlantic Council.

A former Marine infantry officer, Seiple's last posting was to the Pentagon, where he was a member of the Strategic Initiatives Group, an internal think tank for the Commandant of the Marine Corps. In this capacity he helped to envision what a new national security act might look like, as well as develop and implement the Chemical-Biological Incident Response Force (serving as its liaison to the FBI and the Centers for Disease Control during the 1996 Summer Olympics).

He speaks regularly to governmental and civil society audiences worldwide about the relationship between religion and realpolitik. At the request of the U.S. Army Chaplaincy, Dr. Seiple designed and implemented the Chaplaincy's first training program for social-cultural-religious strategy and engagement (2010-2012).

Over the years, he has appeared on BBC, MSNBC, Fox News, Saudi TV, Pakistan News One, Vietnam National TV, CN8, CNN and NewsMax.

Dr. Seiple serves on the Board of Directors for the Religious Freedom & Business Foundation. He previously served on the Wycliffe Bible Translators Board for 10 years (2003-2013). He is also on the board of advisors for Carolina for Kibera, Inc. Chris resides in Virginia with his wife, Alissa, and their five children, Liam, Hanan, Hadessah, Ashrei, and Jonah.


поради овие општо прифатени факти православието е егзекутор на
овие луге се жртви на Православната Христијанска Црква.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
И повторно истиот дебилизам. И за муслиманот твојот Христос е "оправдување" за твоето неверие во Алах, за хиндусот Алах е "оправдување" за неверието во Атман итн, итн во недоглед.
Погрешно: Христос дојде заради целиот човеков род и заради целата Вселена. Учењето Христово е се‘ опфатно и тоа не ги засега само православните верници, туку и се‘ што е од Бога створено.

Таа се‘ опфатност ја немаш кај Алах, кој си останува невидлив, кај Буда, кој никад не ни бил бог, кај Вишну, кој „повремено„ им се јавува само на неговите/хиндусите и сл.[DOUBLEPOST=1443517200][/DOUBLEPOST]
Ти (и некои две милијарди као божем христијани) веруваш во ова?
Да, верувам.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Тоа сакав да знам. Дека веруваш а не знаеш.
Грешки си.
Во Црквата велиме вака: верувам за да знам, верувам за да разберам.
Верувањето и знаењето се тесно поврзани и преплетени. Обично, верувањето му претходи на знаењето.
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
Грешки си.
Во Црквата велиме вака: верувам за да знам, верувам за да разберам.
Верувањето и знаењето се тесно поврзани и преплетени. Обично, верувањето му претходи на знаењето.
Обично ама твоето е необично ниту знаеш ниту си блиузу до вистината.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Погрешно: Христос дојде заради целиот човеков род и заради целата Вселена. Учењето Христово е се‘ опфатно и тоа не ги засега само православните верници, туку и се‘ што е од Бога створено.

Таа се‘ опфатност ја немаш кај Алах, кој си останува невидлив, кај Буда, кој никад не ни бил бог, кај Вишну, кој „повремено„ им се јавува само на неговите/хиндусите и сл.
Истово ќе го каже било кој припадник на било која друга религија за тебе. За него неговиот бог е сеопфатен а не твојот. Се се сведува на твојот збор против зборот на другите, слепа верба и циркуларна логика.[DOUBLEPOST=1443533595][/DOUBLEPOST]
Грешки си.
Во Црквата велиме вака: верувам за да знам, верувам за да разберам.
Верувањето и знаењето се тесно поврзани и преплетени. Обично, верувањето му претходи на знаењето.
Во црквата вие може да велите и дека слонови растат на дрво, што незначи дека треба да се спремаме за берба на есен.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Обично ама твоето е необично ниту знаеш ниту си блиузу до вистината.
...велат атеистите.

Црквата велит троа поинаку.[DOUBLEPOST=1443534072][/DOUBLEPOST]
За него неговиот бог е сеопфатен а не твојот.

Ајде, најди ми запист од друга религија, која вели дека нивниот бог:
- дојде заради целиот човечки род,
- дојде заради целата Вселена,
- дојде да ги спаси луѓето од гревот, смртта и ѓаволот.

Живо ме занима која е таа вера и каде се тие записи забележани и достапни на увид.[DOUBLEPOST=1443534180][/DOUBLEPOST]
Во црквата вие може да велите и дека слонови растат на дрво, што незначи дека треба да се спремаме за берба на есен.
Еве, ќе ја искористам твојава (атеистичка) логика и ќе речам вака: во Телемата, можете до смрт да тврдите дека вистината е онаа вистинската, која секој сам за себе треба допрва да ја открие, а во Црквата велиме дека Вистината ни се откри, а вистината е забележана во Црквата.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Ајде, најди ми запист од друга религија, која вели дека нивниот бог:
- дојде заради целиот човечки род,
- дојде заради целата Вселена,
- дојде да ги спаси луѓето од гревот, смртта и ѓаволот.

Живо ме занима која е таа вера и каде се тие записи забележани и достапни на увид.
Сура 7:
27. О синови Адемови, нека Шејтанот не ве заведе онака како што ги изведе од Џеннетот родителите ваши, соблекувајќи ја облеката нивна за да им ги покаже срамните места. Шејтанот и неговата дружба, навистина, ве гледаат отаде од кадешто вие не ги гледате. Ние ги определивме шејтаните, секако, да бидат заштитници за оние кои не веруваат.
Еве, ќе ја искористам твојава (атеистичка) логика и ќе речам вака: во Телемата, можете до смрт да тврдите дека вистината е онаа вистинската, која секој сам за себе треба допрва да ја открие, а во Црквата велиме дека Вистината ни се откри, а вистината е забележана во Црквата.
Како што реков, вие во црквата може да си тврдите и дека слонови растат на дрво, арно ама тешко дека ќе видиме берба на слонови.
Телемата не се темели на догми, на слепа верба, џабе ти е.
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
...велат атеистите.

Црквата велит троа поинаку.
Црквата можит да велит шо сакат, шо не значит и дека е во прао. Ама факт е дека Ти (Мики1) појма немаш за тоа.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Црквата можит да велит шо сакат, шо не значит и дека е во прао. Ама факт е дека Ти (Мики1) појма немаш за тоа.
Со оглед на нихилистичката празнотија од твоите постови, појќе е од очигледно кој нема појма...

Очигедноста од нештата, природно, не се докажува.[DOUBLEPOST=1443537969][/DOUBLEPOST]
Сура 7:
27. О синови Адемови, нека Шејтанот не ве заведе онака како што ги изведе од Џеннетот родителите ваши, соблекувајќи ја облеката нивна за да им ги покаже срамните места. Шејтанот и неговата дружба, навистина, ве гледаат отаде од кадешто вие не ги гледате. Ние ги определивме шејтаните, секако, да бидат заштитници за оние кои не веруваат.
Овој цитат не дава одговор на моите прашања, ниту пак, само по себе, наведува на спасителната улога Алахова.

Да не прајме мубает за начинот на кој е склепан Куранот, што е јавно позната работа.[DOUBLEPOST=1443538093][/DOUBLEPOST]
Како што реков, вие во црквата може да си тврдите и дека слонови растат на дрво, арно ама тешко дека ќе видиме берба на слонови.
Телемата не се темели на догми, на слепа верба, џабе ти е.
Ние во Црквата се занимаваме со сосема конкретни, спроведливи и спасоносни учења, така да можеш до смрт да ни ги припишуваш и летечкиот розев слон и Црвенкапа, ама тие не се дел од Црквата.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Овој цитат не дава одговор на моите прашања, ниту пак, само по себе, наведува на спасителната улога Алахова.

Да не прајме мубает за начинот на кој е склепан Куранот, што е јавно позната работа.
Па ни цитатите што тебе ти даваат одговор, за муслиманите не даваат одговор. Светот ниту се вртел, ниту се врти, ниту ќе се врти околу тебе.
Ние во Црквата се занимаваме со сосема конкретни, спроведливи и спасоносни учења, така да можеш до смрт да ни ги припишуваш и летечкиот розев слон и Црвенкапа, ама тие не се дел од Црквата.
Абе алал да ви е.
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
Со оглед на нихилистичката празнотија од твоите постови, појќе е од очигледно кој нема појма...
Твојот нихилизам немој да го припишуваш на други. Сем нихилизам ништо и немаме видено од тебе, освен кога се работи за твоите желби што сакаш да вистина. Твоите желби (и по милинити пат) ниту били ниту се, ниту ќе бидат вистина.
Очигедноста од нештата, природно, не се докажува.
Еднаш шуќур да си во право. Ама неочигледните (како твојов бог) си бараат докажување.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Твојот нихилизам немој да го припишуваш на други. Сем нихилизам ништо и немаме видено од тебе, освен кога се работи за твоите желби што сакаш да вистина. Твоите желби (и по милинити пат) ниту били ниту се, ниту ќе бидат вистина.
Да те потсетам дека тема за муабет не сум јас, туку:

http://89.205.123.45/threads/Прашање-за-Христијанството-iii.66310/[DOUBLEPOST=1443624178][/DOUBLEPOST]
Еднаш шуќур да си во право. Ама неочигледните (како твојов бог) си бараат докажување.
Човекот, како разумно битие и неговите цивилизациски домети, постојат доволно долго и има повеќе од довоно докази за Божјото постоење.

Црквата е еден од тие докази, која е појќе од видлива.

Бог ќе си остане невидлив (атеа=невидлив, теологија=наука за Невидливиот), но за наша среќа, Он стана видлив, земајќи на Себе видлива човекова плот, за да не‘ убеди дека постои и за да не‘ повика на спасасение и враќање во заедница со Него.[DOUBLEPOST=1443624410][/DOUBLEPOST]
Па ни цитатите што тебе ти даваат одговор, за муслиманите не даваат одговор. Светот ниту се вртел, ниту се врти, ниту ќе се врти околу тебе.
...ниту пак некогаш имам напишано дека Светов се врти околу мене.

Држи се до прашањата и бараните одговори. Тоа што си се фатил за првиот Курански стих во кој си забележал споменување на шејтанот, не значи и дека си дал одговор соодветен на прашањето.
 
Последно уредено:

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
Човекот, како разумно битие и неговите цивилизациски домети, постојат доволно долго и има повеќе од довоно докази за Божјото постоење.
Опет твоја лична желба. Да имаше докази не ќе беше верување.
Црквата е еден од тие докази, која е појќе од видлива.
Црквата е доказ дека постои црква и ништо повеќе. Сето останато е на “жими мајка“
Бог ќе си остане невидлив (атеа=невидлив, теологија=наука за Невидливиот), но за наша среќа, Он стана видлив, земајќи на Себе видлива човекова плот, за да не‘ убеди дека постои и за да не‘ повика на спасасение и враќање во заедница со Него.
И повторно твоја лична желба што да биде вистина.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Он стана видлив, земајќи на Себе видлива човекова плот, за да не‘ убеди дека постои и за да не‘ повика на спасасение и враќање во заедница со Него.
Eптен траљаво и аљкаво ја напраил таа работа.
Тој беше ѓоа госпот шо можи се да напрај, се појави како некој обичен јевреин, се криеше 40 години меѓу народ и во една година се покажал во некоја си локална заедница и само грст луѓе поверувале во него а Римјаните го уапсиле скриен на маслиновата гора ко Американците Садам шо го фатија и го отепаја.
И самото убедување му беше неубедливо, се на се десетина луѓе поверувле тогаш а и денес една седмина население верва во него од кои многумина погрешно и многумина ради реда.
Па ЈНА успеваше повеќе луѓе да собери во својата заедница да служат војска и да и се заколнат на верност и послушност од колку Исус.
Тој да беше стварно госпот семожен, ќе се појавеше ноќе на небото на огнен змеј целио во сјај и ќе прелеташе цела земја од крај до крај да го видат и индијанци и ескими и абориџани и јапонци и црнци, а на римјаните ќе им појдеше со ватрен меч во една рака а со другата го држи сатаната на ланец врзан ко питбул да ржи и плука оган, а околу него еден куп нервозни ангели спремни за борба и да му речеше на царо римски “Шо сакаш бе ти?? а??, давај круната оти само еден е крал а тоа сум јас“
Не му текна нишо појако за да не убеди и повика од колку да се роди како јевреин во некое непознато село и да живее анонимно цел живот? Па јас имам прошетано во повеќе земји одколку тој и во мене веруваат сега повеќе луѓе од колку во него ко беше жив.
срамота!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom