Прашање за Христијанството III

Член од
7 мај 2013
Мислења
1.581
Поени од реакции
387
секој поинаков однос кон Писмото, небаре истото е паднато од Небесата и исполнето со Божји инструкции кон родот човечки за неговото праведно живеење со можна награда или казна, не е ништо друго туку чисто протестантски идолатризам кон Писмото. Црквата го оформи Писмото а не Писмото Црквата така да Црквата не е зависна од Писмото, туку самото Писмо ни‘ сведочи дека вистината е во Црквата а не во Светото Писмо. Така, ако веќе бараш одговори, барај ги „таму„ каде веќе постојат.

Значи Светото Писмо не е божја објава?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Значи Светото Писмо не е божја објава?
Зависи што подразбираш под поимот „божја објава„.

Бог сигурно не го напишал Писмото, туку Писмото е напишано од старозавените пророци и новозаветните Апостоли, кои пишувале под влијание од благодатната енергија Божја, така да се работи за конкретни поединци, односно Божји угодници, со свое име.

Можам да кажам и поинаку: дека Бог му се објави на човековиот род и преку Писмото, во времињата од Стариот Завет, но и преку Црквата, во овие новозаветни времиња, кои тековно ги живееме.

Но никако нема да кажам дека сам Бог го напишал Светото Писмо: на Божјата се‘моќ не и‘ се потребни никакви записи, туку записите му се потребни на огревовениот род човечки.
--- надополнето: 12 октомври 2013 во 20:37 ---
За семокно битие и има логика ова што го напиша ама другите верници сепак имаат свои тумачења за истиот настан а претпоставувам дека и тие се православни.
Тоа е веке голем проблем.
Затоа еднаш ти кажав дека на библијата и треба тумачење у пишана форма за да ги немате овие недоразбирања меѓу вас.
Црквата, т.е. Светиите, немаат математичко-астрономско-егзактен одговор на времетреаењата од 7-те дена од Постанокот, од проста причина: Црквата не го гледа ова минливо време, туку ја гледа вечноста во Царството Небесно.

Но, ако некој бара точен одговор за времетраењето на тие 7 дена од Постанокот, ете го Св. Ефрем Сириски, кој е јасен без дилеми: секој од тие 7 денови траел по 24 часа, исто оноклку колку што траат и нашиве денови: Логиката е проста: зашто еден ден од Постанокот би имал „една„ а еден наш ден би има „друга„ временска должина?

Ќе испаде дека еден од деновите од Постанокот траел или ептен долго, или ептен кратко или ептен поинаку од времетраењето од нашиве денови. Но, како што веќе напишав: Бог го створи Светов во време, а не затоа што Нему Му треба време за творење. Ендоставно: Бог заповеда, а настанот и предметот преоѓаат од непостоење во постоење, и таа промена е миговна а не еволутивно-временска, така дана Бога не Му требаат неверојатно долги времетрајни денови, за да Он „има време„ да ги обликува нештата.

Значи, законите по кои постои денешниов Свет, се зададени уште при неговото почетно оформување, без нивни битни промени.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Зависи што подразбираш под поимот „божја објава„.

Бог сигурно не го напишал Писмото, туку Писмото е напишано од старозавените пророци и новозаветните Апостоли, кои пишувале под влијание од благодатната енергија Божја, така да се работи за конкретни поединци, односно Божји угодници, со свое име.
A dali delata na Apostol Pavle se smetaat za Bozja objava ?
Dali veruvate deka delata na apostol pavle se pisuvani onaka kako sto Bog mu zapovedal ?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
A dali delata na Apostol Pavle se smetaat za Bozja objava ?
Dali veruvate deka delata na apostol pavle se pisuvani onaka kako sto Bog mu zapovedal ?
Не напишав дека Бог некому му заповедал а овој запишувал.

Делата од Св. Ап. Павле се негови дела, како дела додека бил фарисеј и како дела кога станал Апостол Христов, наречен и „апостол на незнабожците„.

Така, Павле како фарисеј делувал согласно еврејското учење и традиција, се‘ додека на Павле не му се јавил лично Христос. Од тоа јавување, Павле станува ревносен Апостол, исполнет со благодатта Божја, со чија помош Павле ја проповеда новата вера по Средоземјето.

Св. Ап. Павле не делувал под нечија принуда, туку добороволно, оти Павле веќе бил цврст поборник на еврејската вера, која (вера) е забележана од Христа Бога. Она кое сам Павле го запишал, тоа е запишано како плод од неговото делување, согласно верата Христова и согласно неговата апостолска улога.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Prasav bidejki me interesirase,zatoa sto nekade vo delata na Pavle imam procitano kako nekade veli deka za odreden zakon deka e od Boga a nekade veli deka toa e negovo mislenje,pa ne mi bese jasno.... sepak,fala za odgovorot.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Точно е тоа дека Св. Ап. Павле наведува и Божји одредби, но кога наведува негово лично мислење, тоа Павле го чини намерно, за да раздвои она што е Божјо учење од она што е чисто човечко мислење и совет. Павле тука ја има на ум својата грешност па затоа и раздвојува што е Божјо а што негово/човечко, но самиот Павле, како Апостол, веќе бил облагодатен така да и неговите совети треба да ги земеме за корисни, точни и веродостојни а не за погрешни, иако се кажани од смртен човек.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Tuka ima razlika so ona vo Islamot kade sto tocno se znae sto e Bozja objava a sto e Hadis,preporaclivo od Muhammed a.s.
No sepak,cim si razbirate,vase si e.
 
Член од
7 мај 2013
Мислења
1.581
Поени од реакции
387
Не разбираат ни тие ама ајде,гледаш погоре што напишал: Црквата го оформи писмото,а не Писмото Црквата.
Сами си признаваат дека не е Божја објава,и какви инструкции,никој од гореспоменатите не го видел Исус.
И тие тоа самите го знаат :)
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Не разбираат ни тие ама ајде,гледаш погоре што напишал: Црквата го оформи писмото,а не Писмото Црквата.
Сами си признаваат дека не е Божја објава,и какви инструкции,никој од гореспоменатите не го видел Исус.
И тие тоа самите го знаат :)
Dobro,ne sakam da ja odolgovlekuvam cim i sami znaat deka vo s.pismo ima raboti koi ne se zapisuvani kako Bozja objava,tuku kako covecki idei.

Ova e i dokaz deka vistinskoto Evangelie (Indzil) ne e ova sto denes ni e pri raka. Denesnoto "evangelie" moze na nekoj nacin da se sporedi so Hadisite na Muhammed s.a.w.s koi se zapisuvani od strana na negovite naj bliski i zapisuvano e ona sto go rekol Muhammed a.s i ona sto toj (a.s) go praktikuval,dodeka ona sto bilo od Allah dz.s objaveno toa e zapisuvano na druga strana i se znae tocno.

Primer,vo poslanieto na Pavle do TIT 3:12 se veli:
12 Кога ќе ги пратам при тебе Артема или Тихик, побрзај да дојдеш при мене во Никопол, зашто решив да презимувам таму!
Ova se licni raboti.Sto e vazno Pavle kade ke odi na zimuvanje ?
Ili:
Timotej 2:13 Кога ќе дојдеш, донеси ја наметката, што ја оставив во Троада при Карпа, и книгите, особено пергаментните!

1.Koritjani. 10 А на сопружниците не им наредувам јас, туку Господ: жената да не го напушта мажот;

11 ако го напушти нека остане немажена или нека се помири со својот маж; и мажот да не ја остава својата жена.


A na druga strana stoi: 12 А на другите им велам јас, а не Господ: ако некој брат има жена која не верува, а која се согласува да живее со него, да не ја напушта!

Znaci ova ne e Bozja zapoved.
Ili pojasen da bidam:

25 За девиците немам заповед од Господа, но го кажувам своето мнение како оној, кој, добивајќи ја Господовата благодат, е достоен за доверба.

Ili:
26 Според тоа, сметам дека ова е добро заради сегашната потреба; дека е добро за човекот да остане таков, како што си е.

I pozdravi i cestitki :)

Rimjanite;
21 Ве поздравуваат: мојот соработник Тимотеј и моите роднини: Луциј, Јасон и Сосипатар.

22 Ве поздравувам во Господа јас, Тертиј, кој го напиша ова писмо.

23 Ве поздравува Гај, домаќинот мој и на целата црква. Ве поздравуваат градскиот благајник Ераст и братот Кварт.


Aj bidete pozdraveni i od mene.
 
Член од
17 јануари 2012
Мислења
1.044
Поени од реакции
644
Црквата, т.е. Светиите, немаат математичко-астрономско-егзактен одговор на времетреаењата од 7-те дена од Постанокот, од проста причина: Црквата не го гледа ова минливо време, туку ја гледа вечноста во Царството Небесно.

Но, ако некој бара точен одговор за времетраењето на тие 7 дена од Постанокот, ете го Св. Ефрем Сириски, кој е јасен без дилеми: секој од тие 7 денови траел по 24 часа, исто оноклку колку што траат и нашиве денови: Логиката е проста: зашто еден ден од Постанокот би имал „една„ а еден наш ден би има „друга„ временска должина?

Ќе испаде дека еден од деновите од Постанокот траел или ептен долго, или ептен кратко или ептен поинаку од времетраењето од нашиве денови. Но, како што веќе напишав: Бог го створи Светов во време, а не затоа што Нему Му треба време за творење. Ендоставно: Бог заповеда, а настанот и предметот преоѓаат од непостоење во постоење, и таа промена е миговна а не еволутивно-временска, така дана Бога не Му требаат неверојатно долги времетрајни денови, за да Он „има време„ да ги обликува нештата.

Значи, законите по кои постои денешниов Свет, се зададени уште при неговото почетно оформување, без нивни битни промени.

Мики1 се обидуваш да го смениш текот на дискусијата.
Моите коментари не се воопшто во правец дали е точен временскиот период.
Тој дел го отфрлам од старт како тема на дискусија.
Поентата овде ми е дека ако прашаме 10 православни верници (ова го зимам само како пример истото важи и за другите религии) за ова прашање ке добијам 7 различни толкувања. Треба барем мегу вас да има некаква униформност а тоа би се постигнало само со пишано тумачење на библијата од ваша страна.
Е сега се поставува прашањето зошто со иладници години религиите бегаат од вакво нешто.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Мики1 се обидуваш да го смениш текот на дискусијата.
Моите коментари не се воопшто во правец дали е точен временскиот период.
Тој дел го отфрлам од старт како тема на дискусија.
Поентата овде ми е дека ако прашаме 10 православни верници (ова го зимам само како пример истото важи и за другите религии) за ова прашање ке добијам 7 различни толкувања. Треба барем мегу вас да има некаква униформност а тоа би се постигнало само со пишано тумачење на библијата од ваша страна.
Е сега се поставува прашањето зошто со иладници години религиите бегаат од вакво нешто.
Ни случајно не ја пренасочувам дискусијава околу деновите од Постанокот, туку давам одговор кој може да го даде било кој православен верник, кој верата ја прифатил како нешто повеќе од палење свеќи и посета на крштевки и венчавки па затоа пак велам: одговорот е двоен, каде деновите или немаат точно времетраење или имаат точно времетраење, од претходно наведените причини.
 
Член од
9 септември 2013
Мислења
159
Поени од реакции
73
Незнам дали некои поставил вакви прашања,затоа што има еве 218 страни и неможам сите да ги читам по ред па ќе ги поставам
КАКО господ ја направил планетата земја,како што е напишано во библијата дека тој ја создал?
Дали веруваат дека се е точно што црквата (општо сите) некогаш го рекла,а верниците веруваат дека тоа нешто е точно?А тоа нешто може да биде или напишано во библијата или пак некои став на црквата која нема докази и факти на нејзина страна!
Секако вистинскиот верник секогаш затстанува зад прогнозата на таа религија,а во овој случај се работи за христијанството па да видиме дали верниците и веруваат на својата религија!?(ова не е прашање)
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
КАКО господ ја направил планетата земја,како што е напишано во библијата дека тој ја создал?
Да.

Дали веруваат дека се е точно што црквата (општо сите) некогаш го рекла,а верниците веруваат дека тоа нешто е точно?
Не. Црквите често пати грешеле.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Прашањето е однесуваше на како ја создал?

Да де, и одговорот се однесуваше тоа дека ДА, Господ ја создал Земјата онака како што пишува во Библијата дека тој ја создал.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom